Wywiad z Serge Popov dotyczący Jagged Alliance 2 Wildfire!

Jagged Alliance 2Jak mogliście łatwo zauważyć, na naszej stronie od kilku dni znajdowała się informacja o tym, iż niebawem pojawi się wywiad z Serge Popov – pomysłodawcą i zarazem twórcą gry Jagged Alliance 2 Wildfire. Dlaczego było to takie ważne? Do tej pory nikt jeszcze nie przeprowadził z nim wywiadu, więc nie były nam znane żadne dokładne powody powstania tej bardzo obszernej modyfikacji, która w końcu przerodziła się w samodzielną grę.

Zgodnie z wcześniejszymi obietnicami, dzisiaj oddajemy w Wasze ręce wywiad przeprowadzony przez naszego redaktora, Lena. Serge Popov odpowiedział łącznie na 23 pytania. Dowiedziecie się z nich, dlaczego i jak powstała modyfikacja, jakie były różnice w produkcji wersji amerykańskiej i europejskiej, ile i czy w ogóle autor na niej zarobił a także… co twórca Widlfire’a wróży przyszłemu Jagged Alliance 3, który ma ukazać się jeszcze w tym roku.

Dzięki ciężkiej pracy użytkowników Popers i Kyle-Simmons, wywiad jest dostępny w dwóch wersjach językowych – polskiej oraz angielskiej. Serdecznie zapraszamy do lektury.

Wywiad z Serge Popov - Polska wersjaWywiad z Serge Popov - Angielska wersjaWywiad z Serge Popov - Dyskusja na forum
Komentarze (2)
  • Avatar użytkownikaCell

    poczułem się jakoś tak dziwnie obrarzony na Strategy First kiedy przeczytałem że Serge'owi ukradli 2 lata życia:|

  • Avatar użytkownikalukasamd

    Nie ma się co dziwić - wykorzystali człowieka który wpadł na doby pomysł tylko dla swoich zysków :/ No ale dobrze przynajmniej, że ZUXXEZ spisał się o wiele lepiej a i my w Polsce otrzymaliśmy produkt lepszy niż ten który był dostępny zza oceanem.




Nick: