Modyfikacja Revenge of the Fallen »

Postacie NPC z JA2 Revenge of the Fallen

Postacie NPC

z JA2 Revenge of the Fallen




eskimo.
Eskimo
 
Miejsce: Losowe
Eskimo to Eskimos, który zajmuje się genetyką i prowadzi różne badania na temat bardzo rzadkich okazów zwierzęcych. Gdy tylko usłyszał o krwawych kotach, natychmiast zjawił się w Arulco w celu schwytania paru sztuk i przewiezienia ich do swojego laboratorium w rejonie Arktyki. Co prawda gdy go spotkamy nie będzie zbyt rozmowny ale jednak zaoferuje nam dosyć nietypową wymianę. Jeśli przyprowadzimy do niego egzemplarz żywego krwawego kota ten w zamian pozwoli nam na rekrutację jego udomowionego Crepitusa poziomu czwartego. Na miarę swoich możliwości przekaże nam kilka niezbędnych informacji na temat lokalizacji krwawych kotów, które mogą być schwytane i przyprowadzone do niego.



bloodcat
Krwawy kot
 
Miejsce: Losowe
To właśnie jednego z takich kotów będziemy musieli zdobyć i przetransportować do Eskimo w celu odebrania od niego za to nagrody w postaci Crepitusa poziomu czwartego. Nikt dokładnie nie wie gdzie takiego kota można zdobyć. Jedynie kilka przydatnych informacji otrzymamy od samego zleceniodawcy czyli Eskimo. Gdy uda nam się takiego krwawego kota zlokalizować to wystarczy mu trochę pogrozić, a wtedy sam przystąpi do naszego oddziału jako eskortowany cywil. Następnie musimy tym kotem udać się do Eskimo i wtedy w nagrodę otrzymamy wspomnianego wcześniej Crepitusa poziomu czwartego.



rat_grimaldi
Rat Grimaldi
 
Miejsce: G8 (Cambria)
Nie wiedzieć czemu w żadnej części Jagged Alliance 2 ta osoba się nie pojawia, a szkoda ponieważ jest całkowicie gotową postacią. Ma swoje zdjęcie, mimikę, profesjonalne głosy i oczywiście wyjątkową pracę gdyż zajmuje się opieką, karmieniem i ogólnie hodowlą wszystkich potworów królowej Deidranny. W tej modyfikacji jego zadanie się nie zmienia. Dalej zajmuje się hodowlą potworów z tym tylko wyjątkiem, że jest neutralną postacią dla wszystkich stron konfliktu. Jeśli zdecydujemy się go odwiedzić to najpierw zleci nam szybkie zadanie w postaci likwidacji wszystkich wrogów, którzy znajdują się w jednym budynku i są przeznaczeni na pokarm dla jego zwierzątek. Po wykonaniu tego zadania otrzymamy od niego kolejne. Mianowicie podczas ostatnich godów samica nie wytrzymała "presji" ze strony samca i padła trupem dlatego Rat potrzebuje nowej. Przyprowadzenie tej nowej oczywiście zleci nam. Nagrodą za to zadanie jest pokaźna suma pieniędzy w postaci 100 tyś. dolarów. Lokalizacja samicy jest znana tylko przez samego Rata Grimaldiego.



quenn_crepitus
Samica Królowej Crepitusów
 
Miejsce: Losowe
Z miejsca widać, że nie będzie łatwo zwerbować taką bestie, a nie mówiąc już o dobrowolnym przyprowadzeniu jej przed oblicze samego Rata. Prawdopodobnie będzie przetrzymywana przez lokalnych cywili i na pewno po dobroci ją nie oddadzą. Jeśli uda nam się ją oswobodzić to trzeba będzie wielokrotnie jej pogrozić najemnikiem z wysokimi umiejętnościami dowodzenia. Po takiej procedurze powinna dołączyć do naszego oddziału w charakterze eskortowanego cywila. Ostatnim etapem będzie odebranie za nią nagrody w postaci 100 tys. dolarów nagrody za przyprowadzenie jej do Rata Gromaldiego.



enrico_chivaldorii
Enrico Chivaldorii
 
Miejsce: Okolice Almy
Sytuacja w Arulco stała się na tyle trudna, że sam Enrico Chivaldori musiał zjawić się w swoim byłym państwie. Jest tutaj z powodu obietnicy jaką złożył swojemu najlojalniejszemu pracownikowi, a zarazem przyjacielowi. Mianowicie obiecał mu tuż przed ucieczką, że pewnego dnia wróci po niego i wyciągnie go z tego całego bagna. Za czasów Enrico jego przyjaciel był głównym klucznikiem kraju. Niestety wpadł w ręce Deidranny i stał się jej niewolnikiem. Zleci nam zadanie jego odnalezienia i przyprowadzenia go do niego. W zamian z tę przysługę Enrico zaproponuje nam zestaw wszystkich kluczy jakie występują w Arulco. Sam Enrico będzie się ukrywał w gęstych lasach niedaleko Almy.



klucznik_deidranny
Klucznik Deidranny
 
Miejsce: Okolice Grumm
To jest własnie ta osoba, którą Enrico chce jak najszybciej uratować. Pracuje ona jako niewolnik Deidranny w zakładzie produkcyjnym, w którym wytwarza się wszelkiego rodzaju klucze. Gdy tylko dowie się, że Enrico nas przysłał po od razu u niej zawita entuzjazm i nadzieja na długo oczekiwaną wolność. Bez najmniejszego zawahania przystąpi do naszego oddziału w charakterze eskortowanego cywila i poprosi nas o jak najszybsze doprowadzenie go do Enrico. Gdy to nam się uda w nagrodę od Enrico dostaniemy jego zestaw wszystkich kluczy jakie występują w całym Arulco. Z takim zestawem wszystkie drzwi będą stały przed nami otworem.



szef_carmena
Szef Carmena
 
Miejsce: Losowe
Jest to szef nie tylko Carmena ale i całej międzynarodowej organizacji łowców głów. Przyleciał do Arulco aby osobiście dopilnować egzekucji jego najlepszego i najlojalniejszego pracownika, który niestety okazał się być zdrajcą. Mowa tu oczywiście o Carmenie Dancio, który miał już dość uganiania się za non stop uciekającymi przestępcami i terrorystami i sam został jednym z nich. Za namową dobrze nam znanych sześciu terrorystów przebywających w Arulco przystąpił do nich jako ich główny szef. Momentalnie objął kurs na niczym nie pohamowaną wolność bycia terrorystą i robienie tego co mu tylko do głowy przyjdzie. Razem z sześcioma terrorystami przejął władzę w Grumm, ogłosił się tam królem i zaczął siać straszliwy terror. Za głowę Carmena jego szef zaproponuje nam 100 tys. dolarów.



deputy_commander_morris
Deputy Commander Morris
 
Miejsce: Grumm podziemia
Morris wraz ze swoimi elitarnymi oddziałami oraz swoim wiernym podwładnym Raulem Mendezem przenieśli swoją bazę do bardziej bezpiecznego miejsca czyli do kraju rządzonego przez taki sam charakter jak on czyli królową Deidrannę. Całe swoje podziemne centrum przeniósł z Tracony do głębokich podziem miasta Grumm. Wszystkich górników i jego szefa zmusił siłą do pracy na jego rzecz. Część górników w nieludzkich warunkach buduje jego nowe podziemne centrum, a część wydobywa dla niego kopaliny będące jego źródłem dochodu. Jeśli chcemy aby dochody z kopalni były przeznaczane dla nas to musimy zejść na sam dół kopalni, uwolnić wszystkich więzionych górników i zlikwidować samego Morrisa, a potem wrócić na powierzchnię i porozmawiać jeszcze raz z szefem kopalni.



raul_mendez
Raul Mendez
 
Miejsce: Grumm podziemia
Raul jako były handlarz bronią dorobił się takiego arsenału, że zaimponował samemu Morrisowi dlatego ten postanowił wziąć go ze sobą. Raul mając przed sobą niczym nieograniczone zyski włączając w to darmowych robotników-niewolników przystąpił do Morrisa bez wahania. Pilnuje on głównego wejścia do sektora samego Morrisa. Trzeba na niego bardzo uważać ponieważ on i jego żołnierze dysponują naprawdę potężną bronią i nie zawahają się jej użyć na ewentualnym intruzie.



biff_apscott
Biff Apscott
 
Miejsce: Losowe
Biff osiągnął już na tyle wysoki poziom swoich umiejętności oraz autorytetu, że postanowił zostać wolnym strzelcem, a w przyszłości założyć własny biznes. W poszukiwaniu przygód i nowych doświadczeń wyruszył do Arulco. Do tego kroku namówił również swoją najlepszą przyjaciółkę i jego zastępczynie w szkoleniu czyli Flo. Razem w nikomu nieznanym miejscu w Arulco założyli własną bazę i stamtąd kierują wszystkimi swoimi operacjami. Gdy uda nam się ich zlokalizować musimy porozmawiać z nimi najemnikiem z wysokimi umiejętnościami dowodzenia, a żeby cokolwiek do niego dotarło będziemy musieli go wielokrotnie postraszyć.



florence_gabriel
Florence Gabriel
 
Miejsce: Losowe
Mając możliwość rozwinięcia skrzydeł we własnym biznesie Flo długo się nie zastanawiała czy przyjąć ofertę jej najlepszego przyjaciela Biffa. Momentalnie spakowała wszystkie swoje rzeczy i wyruszyła razem z nim do Arulco w poszukiwaniu przygód i nowych doświadczeń. W założonej bazie stała się tak samo jak to było u Specka jego zastępczynią do spraw szkolenia. Jest pod bardzo dużym wpływem samego Biffa i jeśli chcemy ją nakłonić do powrotu to najpierw musimy to zrobić z samym Biffem.



speck
Speck
 
Miejsce: Losowe
Speck gdy tylko dowiedział się, że jego najlepszy i główny szkoleniowiec Biff postanowił obrać indywidualną karierę postanowił natychmiast zorganizować wyprawę do Arulco, która miała by na celu odnalezienie i przemówienie do rozsądku Biffowi oraz jego powrót do domu. Sytuacja Specka nie jest do pozazdroszczenia ponieważ Biff namówił do swojego kroku również swoją zastępczynie i najlepszą przyjaciółkę czyli Flo i teraz Speck nie ma ani jednego szkoleniowca. Gdy tak dalej będzie to cała jego firma podupadnie, a sam Speck pójdzie z torbami. Spotykając Specka ten zacznie nam opowiadać o całej swojej sytuacji i że nie może znaleźć swoich szkoleniowców. Dlatego nam zleci to zadanie. Przygotowując swoją wyprawę Speck wziął razem z sobą swoich najlepszych ludzi, którzy stanowią jego osobistą ochronę i lepiej z nimi nie zadzierać. Te osoby to Thorton "Bubba" Jones, Tim "Gumpy" Hillman oraz Jim "Cougar" Wallace.



thorton_bubba_jones
Thorton Bubba Jones
 
Miejsce: Losowe
Bubba jest jednym z osobistych ochroniarzy Specka podczas jego poszukiwań jego szkoleniowców. Rozmawiając z nim raczej nie spodziewajmy się jakichś bardzo inteligentnych tekstów. Bubba to dobry najemnik ale niestety jego inteligencja i umiejętności postrzegania świata takim jaki jest pozostawia wiele do życzenia. Lepiej go nie denerwować ponieważ jego psychika jest bardzo wrażliwa i nagle może zacząć strzelać do nas.



tim_gumpy_hillman
Tim Gumpy Hillman
 
Miejsce: Losowe
Gumpy jest kolejnym osobistym ochroniarzem samego Specka. Cechuje go wybitna inteligencja, która pozwala mu na szybko ocenić sytuację i podjąć właściwe kroki w przypadku ataku ewentualnych intruzów na bazę swojego szefa. Podczas rozmowy nim będzie się starał nas przekonać, że w organizacji Specka ma wszystkie perspektywy jakie tylko może mieć dlatego w przyszłości zamierza zostać najlepszym najemnikiem na świecie.



jim_cougar_wallace
Jim Cougar Wallace
 
Miejsce: Losowe
Trzeci i zarazem ostatni osobisty ochroniarz samego Specka. Zawsze stoi przy Specku i w razie jakiegoś ewentualnego ataku na osobę Specka lub jego bazę podejmuje natychmiastowe kroki, które mają na celu uniemożliwić likwidację jego szefa. Jest to znakomity najemnik, który podczas rozmowy powie nam, że nie rozumie jak można odejść od organizacji, która jest jedną z najlepszych na świecie.



breeham_shank_druz
Breeham "Shank" Druz
 
Miejsce: A9 (Omerta)
Shank, Fatima i Pacos to więźniowie Brendy, która ich przetrzymuje w swoim więzieniu w sektorze A9. Wykonuje to z rozkazu samej królowej, która daje jej różnych złapanych cywili na tortury, w celu wyciągnięcia z nich przydatnych informacji. W zamian za to Brenda dostała stały dostęp do najnowszych filmów dla dorosłych, własny talerz satelitarny, o którym zawsze marzyła oraz potężne kino domowe. Niestety twierdza Brendy, w której wspomniani więźniowie się znajdują jest dosyć dobrze chroniona i to nawet przez czołgi. Na szczęście z pomocą przyjdzie nam Iggy Palkov, który będzie dysponował sporą ilością broni ciężkiej. Niestety będzie bardzo trudno ocalić wszystkich więźniów ponieważ Brenda ma absolutny i natychmiastowy rozkaz likwidacji wszystkich więźniów w razie jakiegokolwiek ataku intruzów.


Autor: Starchris, 2 komentarze · 4470 czytań
Komentarze (2)
  • Avatar użytkownikakam

    mam JA2 wildfire i Rat sie pojawil w barze w cambrii

  • Avatar użytkownikaStarchris

    @Kam

    Czy Rat zleca jakąś misję do wykonania i czy uaktywnia się ona jako czerwony napis w zakładce historia w laptopie ?




Nick: