Modyfikacja Revenge of the Fallen »

Revenge of the Fallen

JA2 Revenge of the Fallen Logo

Jagged Alliance 2
Revenge of the Fallen

Autor modyfikacji: Starchris
Wersje językowe: Polska i angielska
Podstawa: Jagged Alliance 2
Premiera: projekt wstrzymany
Rozmiar: Nieznany


Myślę, że zdecydowana większość z nas kojarzy modyfikację o nazwie New Classic Jagged Alliance 2. Otóż jej autor Starchris właśnie oznajmił, że w przeciągu miesiąca zamierza wypuścić ostatnią aktualizację swojego moda. Nic dziwnego w tym by nie było gdyby nie fakt, że ostatnia aktualizacja przynosi ze sobą to co każdy fan Jagged Alliance 2 chciałby najbardziej czyli dotychczasową historię opowiedzianą na nowo, nowe misje, niemal wszystkie sektory wykonane na nowo oraz mnóstwo innych bardzo ciekawych dodatków w tym wykonanie w dwóch wersjach: klasycznej oraz na JA2 1.13.

Zacznijmy od krótkiego przedstawienia na nowo opowiedzianej historii. Jak sama nazwa wskazuje cała nowa historia będzie się opierać na zemście poległych. Tymi „poległymi” będą wszystkie złe postacie i potwory ze wszystkich części JA2 takie jak Deidranna, Warden, Kingpin, Morris, Crepitusy itd. Postacie te będą mścić się na nas oraz na wszystkich bezbronnych cywilach, którzy pomagali nam Graczom zabijać te złe postacie (niejednokrotnie przy wykonywaniu konkretnych misji). Naszym głównym zadaniem będzie właśnie powstrzymanie ich okrutnej zemsty.

Teraz kilka słów o najważniejszych dodatkach. Nowe misje są oparte na dotychczasowych cywilach ale są one zmienione i dostosowane do poczynań wszystkich złych postaci. Wszystkie miasta i inne ważne sektory zostały wykonane całkowicie na nowo. Reszta sektorów została mniej lub bardziej dostosowana do nowej fabuły. Wszystkie potwory wyszły na powierzchnię i to tam (tak w dzień jak i w nocy) będziemy toczyć z nimi batalię o przetrwanie. Klonowanie złych postaci polega na tym, że w jednym sektorze będzie na przykład 20 Kingpinów do zlikwidowania. Ciemne sektory charakteryzują się widocznością na jedną kratkę. W ostatecznej bitwie przeciwko nam, która odbędzie się w Medunie wezmą udział wszystkie złe postacie i potwory ze wszystkich części JA2.

Co prawda premiera już za nieco ponad miesiąc ale autor już dziś udostępnił nam wersję demonstracyjną (w wersji klasycznej), w której możemy prześledzić losy nowej fabuły w Omercie, Drassen, wyrzutni rakiet D15 oraz w całkowicie ciemnych sektorach w kopalni w Drassen. Bardzo serdecznie zapraszam do pobierania i wyrażania swojej opinii na temat tej nowej modyfikacji.

JA2 Revenge of the Fallen - 01 JA2 Revenge of the Fallen - 02 JA2 Revenge of the Fallen - 07 JA2 Revenge of the Fallen - 03

Główne atuty modyfikacji:
  • Dotychczasowa historia opowiedziana na nowo
  • Nowe misje oraz nowe postacie
  • Postacie ze wszystkich części Jagged Alliance 2
  • Ponad 80 procent sektorów wykonanych na nowo
  • Całkowicie ciemne sektory
  • Sektory szkoleniowe
  • Ponad 250 czołgów do zniszczenia
  • Ponad 100 królowych Crepitusów do zlikwidowania
  • Kilkaset innych potworów takich jak Crepitusy, Bloodcaty, Alieny oraz roboty
  • Klonowanie wszystkich złych postaci
  • Ostateczna bitwa pomiędzy siłami dobra i zła
  • Dwie wersje: klasyczna oraz na JA2 1.13

JA2 Revenge of the Fallen - 04 JA2 Revenge of the Fallen - 05 JA2 Revenge of the Fallen - 06 JA2 Revenge of the Fallen - 08


Zobacz więcej
Autor: Starchris, 12 komentarzy · 6245 czytań
Komentarze (12)
  • Avatar użytkownikaUFO

    Można ją pobrać?

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Na razie modyfikacja ta jest cały czas w produkcji. Demo zostało usunięte bo zawierało za dużo błędów, które mogły wielu odstraszyć od tego moda.

  • Avatar użytkownikamortyr

    A podasz przybliżoną datę kiedy wyjdzie?

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Tworzę całkowicie nowe Arulco takie jak np. w Urban Chaos, tylko ja dodałem również podziemne Arulco w postaci kilkuset sektorów więc trochę to potrwa. Przewidywany termin jest nieprzewidywalny. Postaram się go jeszcze w tym roku wydać.

  • Avatar użytkownikaMarius123404

    pokaż mapę taktyczną

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Niestety nie mam jeszcze wykonanej. Ja najpierw tworzę sektory, a po ich skończeniu wykonam odpowiednią dla nich mapę taktyczną.

  • Avatar użytkownikaSnaKe

    Ten mod to już za duży odlot w moim mniemaniu, ktoś za dużo zakręcił wyobraźnią :-/

  • Avatar użytkownikalukkic

    Trzymam kciuki i czekam z niecierpliwością na premierę!

  • Avatar użytkownikabukimi

    Czy czasami nie ma tu trochę za dużo czołgów?
    Czołgi są ok, ale 6szt obok siebie uważam za małe przegięcie ;)

    Ciemne sektory to ciekawa innowacja. Obawiam się tylko jak może wyglądać szukanie ostatniego, zagubionego przeciwnika w sektorze... Szczególnie jeśli ktoś chciałby zagrać bez zapisów w trakcie starcia.

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Te czołgi, które są widoczne, to tylko nieruchoma grafika i nic więcej. Bitwa pośród takich czołgów na pewno będzie bardziej urozmaicona. Natomiast prawdziwe czołgi są ukryte w liczbie około 5.

    Co do ciemnych sektorów to wszyscy przeciwnicy będą mieli wdrożony współczynnik szukaj wroga. Więc gdy tylko usłyszą wystrzał pobiegną w jego stronę.

  • Avatar użytkownikabukimi

    Myślałem też nad innym elementem ciemnych sektorów: wygląda na to, że świece będą działać normalnie, tak?
    Czy nie da to nam przewagi w postaci możliwości obrzucenia terenu świecami i czekania aż "ślepi" przeciwnicy będą wchodzić w podświetlony obszar?
    Nasze postacie po oberwaniu świecą można szybko ewakuować - przeciwnicy zwykle są na to zbyt głupi...

    Dobry pomysł z Crepitusami na wolności. Spore urozmaicenie walk, a królowe będą robić za innowacyjne "czołgi". Mam nadzieję, że będzie dość amunicji, by rozstrzelać wszystkie królowe ;)

  • Avatar użytkownikaTrevor

    Chłopaki kiedy w końcu ten mod ??? Bo pograłbym w stare dobre JA2 , bo na to nowe szkoda dysku ;)




Nick: