Modyfikacja Revenge of the Fallen » Specjalne sektory w JA2 Revenge of the Fallen

Specjalne sektory

w JA2 Revenge of the Fallen




Magazyny broni i przedmiotów




perwsza_czesc_amunicji

Pierwsza część amunicji

Miejsce: E11
W tym sektorze znajdziemy bardzo dużą ilość różnej amunicji, która jest łatwo dostępna, lub która występuje w początkowym i średnim etapie gry. Dodatkowo znajduje się tam magazyn ze skrzynkami narzędziowymi oraz sporą ilością łomów. Niestety sektor jest dosyć dobrze chroniony przez klony Królowej (w końcu to jej magazyn). Klonów jest co prawda dużo ale nie są oni zbyt dobrze uzbrojeni i wyszkoleni. Natomiast uważać trzeba na roboty, które zostały przydzielone do ochrony tego sektora. Nie są one zbytnio wytrzymałe jak na ten etap gry ale bardzo celnie strzelają. Losowo, ale nie zawsze możemy także trafić na kilkanaście krwawych kotów, które również będą chciały nam uprzykrzyć życie.



druga_czesc_amunicji

Druga część amunicji

Miejsce: F4
Wszystkie rodzaje amunicji, które pojawiają się w zaawansowanym etapie gry jak i również wszystkie rodzaje unikatowej amunicji możemy znaleźć w tym sektorze. Aby zdobyć te magazyn będziemy musieli się trochę natrudzić ponieważ do środka prowadzi tylko jedna ścieżka. Cała reszta to głęboka woda, która jest w zasięgu wzroku prawie elitarnych snajperów. Myślę, bez granatów dymnych próba sforsowania wejścia się nie powiedzie no chyba, że nazbieramy odpowiednią ilość dalekosiężnej broni ciężkiej.



pierwsza_czesc_materialow_wybuchowych

Pierwsza część materiałów wybuchowych

Miejsce: I10
Znajdują się tu magazyny pełne różnych materiałów wybuchowych, które możemy zdobyć w początkowym i średnim etapie gry. Dodatkowo są tutaj dwa magazyny, w których znajdziemy sporą ilość różnych przedmiotów takich jak nożyce do cięcia drutu, półmiski, telewizory, menażki, druty, kije golfowe i inne tego typu rzeczy. Nie łudźmy się, że ten sektor przyjdzie nam oswobodzić z łatwością. Jest tutaj bardzo dużo budynków z płaskim dachem, na których czają się snajperzy i to w bardzo dużej ilości, a dodatkowo są wspierani przez roboty, które znakomicie strzelają.



druga_czesc_materialow_wybuchowych

Druga część materiałów wybuchowych

Miejsce: K15
W bardzo gęstych lasach niedaleko Almy znajduje się kolejny skład, w którym znajdziemy wszystkie rodzaje materiałów wybuchowych, które zaczynają się pojawiać zaawansowanym etapie gry wliczając w to wszystko również unikatowe materiały wybuchowe. Magazyny może nie są otoczone szczelnie przez druty kolczaste, worki z pisakiem i wodę jak to miało miejsce w poprzednich magazynach ale za to występuje tu niesamowicie gęsty las, który jest sam w sobie naturalną osłoną przeciwko intruzom. Zdecydowanie najemnik z wysokim doświadczeniem i skradaniem się będzie miał większe szanse na eliminację wrogów, którzy niejednokrotnie czaić się będą prawie nie zauważeni za gęsto porośniętymi drzewami i to w dodatku w bardzo gęstej wysokiej trawie.



magazyn_broni_ciężkiej

Magazyn broni ciężkiej

Miejsce: N7
W tej lokalizacji znajduje się potężna fabryka i magazyn broni ciężkiej. Znajdziemy tutaj mnóstwo wyrzutni rakietowych LAW oraz moździerzy wraz z bardzo dużą ilością ilością amunicji. Niestety fabryka jest piekielnie ufortyfikowana. Oprócz kilkudziesięciu czołgów będziemy musieli walczyć z kilkunastoma Crepitusami poziomu trzeciego i czwartego oraz z kilkudziesięcioma elitarnymi żołnierzami i snajperami, z których każdy jest wyposażony w którąś z broni ciężkiej. Gdyby tego było mało to jeszcze dojście do samej fabryki jest niemal całkowicie zablokowane z poziomu terenu. Z każdej strony cały ten ośrodek jest otoczony głęboką wodą, która z każdej strony jest w zasięgu wzroku przynajmniej dwóch snajperów. Dodatkowo na wodzie przy samej ścianie są podwójne zasieki, które potrafią zatrzymać prawie każdy atak z zewnątrz. W środku jest dość rozbudowane lądowisko dla helikoptera, który dostarcza tam części do budowy i jednocześnie transportuje dla żołnierzy królowej gotową do użycia broń ciężką. Jeśli uda nam się zdobyć ten ośrodek to z taką ilością broni ciężkiej na pewno pochód ku Medunie i jej centrum będzie o wiele łatwiejszy.



sklad_materialow_szpitalnych

Skład materiałów szpitalnych

Miejsce: Południowy zachód od Balime
Jest to dosyć wyjątkowy magazyn ponieważ znajdziemy tu kilkaset zastrzyków energetycznych, regeneracyjnych, apteczek, zestawów lekarskich, menażek, różnego rodzaju noży i wiele innych podobnych rzeczy. Sęk w tym, że cały ten magazyn jest częścią ostatniego czynnego szpitala w całym Arulco, w którym władzę sprawuje zdrajca, były lekarz w Cambrii Dr. Vincent Beaumont. Za namową Deidranny Vincent stał się głównym lekarzem Deidranny, który dostał zadanie w postaci eksperymentowania na ludziach i potworach w celu ich jak najlepszego połączenia i stworzenia żołnierza idealnego. Również współpracuje z centrum klonowania, w którym jego głównym obowiązkiem jest ulepszanie DNA nowych klonów. Nikt dokładnie nie wie, gdzie ten szpital się znajduje, ale ostatnia wiarygodna informacja mówiła o południowej granicy Arulco na zachód odmiasta Balime. Jeśli chcemy aby cały asortyment dr. Vincenta wpadł w nasze ręce to musimy jaki pierwsi dostać się do włącznika uruchamiającego samozniszczenie całego magazynu i bronić go przed wszystkimi wrogami, którzy będą chcieli go uruchomić włączając w to kilkadziesiąt klonów samego doktorka.



scisle_tajny_magazyn_krolowej

Ściśle tajny magazyn królowej

Miejsce: Nieznane
Tylko Yanni z Balime wie kto zna informację o lokalizacji tego magazynu. Aby uzyskać tą początkową informację musimy mu przynieść kielich nadziei, który to z kolei jest w posiadaniu byłego strażnika byłego muzeum w Balime, który to z kolei odda nam go jeśli go uratujemy, a jeśli jego uratujemy to zginą wszyscy inni cywile w sektorze w tym trzej sklepikarze. Jeśli uda nam się znaleźć ten magazyn to naszym oczom ukażą się skrzynki, w których będą wszystkie bronie i przedmioty jakie występują w grze (dotyczy to zarówno wersji klasycznej jak i wersji na 1.13). Oczywiście jeśli nawet uda nam się dotrzeć do tego składu to przed nami będzie nie lada wyzwanie. Poza kilkudziesięcioma elitarnymi żołnierzami wspieranymi przez czołgi i potwory będziemy musieli uniknąć szeregu pułapek, które zostały przygotowane przez Deidranne na wypadek ewentualnych intruzów.



ciemne_sektory

Ciemne sektory

Miejsce: Losowe
Te dziwnie brzmiąco sektory charakteryzują się tym, że widoczność jest zredukowana do jednej kratki. Natomiast kolorystycznie sektor wygląda tak jak na tym zdjęciu. Nocne operacje (ekspert) zwiększają widoczność do 3 kratek. Noktowizor i Goggle UV zwiększają zasięg widzenia odpowiednio o kolejną jedną oraz o kolejne dwie kratki. Raca świetlna i inne tego typu przedmioty rozświetlają konkretny obszar i staje się on obszarem, w którym widoczność jest taka sama ja w zwykłej nocy na oświetlonym terenie. (przykładem jest oświetlony przez racę świetlną rejon wokół ciężarówki). Sektory te występują zarówno na powierzchni jak i w podziemiach. Wrogowie, którzy występują w tych sektorach z reguły mają wdrożony współczynnik „szukaj wroga”. Dzięki temu to oni będą nas szukać, a nie my ich. Choć czasami trzeba będzie się wykazać umiejętnościami poszukiwawczymi.



sektory_szkoleniowe

Sektory szkoleniowe

Miejsce: Losowe

Takich sektorów jest kilka. Charakteryzują się one tym, że będziemy mieli możliwość podszkolenia naszych najemników w niemal w każdej statystyce.

Do dyspozycji gracza będzie ring, na którym będzie można odbywać walki bokserskie z wybraną liczbą wrogów jednocześnie(od 1 do 10). Wróg będzie oczywiście rozbrojony i będzie mógł używać tylko pięści.

Będzie strzelnica na daleki zasięg z wrogami zamiast tarcz.

Znajdzie się również siłownia, w której będą obciążniki, które spowodują obciążenie najemnika powyżej tysiąca procent. Chodzenie po mapie z takim ekwipunkiem momentalnie wzmocni naszą siłę i zdrowie.

Nie zabraknie również kilkuset drzwi i skrzynek, na których nasi podopieczni będą mogli szkolić się w mechanice i zręczności poprzez otwieranie zamków jak i również w strzelectwie poprzez rozwalanie zamków bronią. Jeśli zdecydujemy się na rozwalanie części drzwi i skrzynek nogą lub łomem to wzrośnie nam siła. Dodatkowo znajdziemy tam kilkaset przedmiotów, których stan będzie wynosił dokładnie jeden procent. Naprawa takich przedmiotów momentalnie zwiększy znajomość mechaniki i zręczności.

Do zwiększania znajomości materiałów wybuchowych będzie służyło nam dość duże pole minowe, po którym nasi najemnicy będą mogli chodzić i je rozminowywać. Do dyspozycji będziemy mieli również materiały wybuchowe, których rozbrajanie podwyższać będzie naszą inteligencję.

Trzeba również wspomnieć o niewielkiej bieżni z uwięzionymi wrogami na jej obrzeżach, na której wystarczy sobie przez chwilę pobiegać z włączonym trybem skradania, a momentalnie wzrośnie nam zwinność. Gdy nasze statystyki będą szły w górę to jednocześnie doświadczenie wzrośnie o kilka punktów.

Niestety do zwiększania umiejętności medycznych będziemy musieli być trochę brutalni. Na specjalnie przygotowanych minach pułapkach, które my będziemy uruchamiać, będzie stało ponad 30 Crepitusów z maksymalnym zdrowiem. Wybuch spowoduje utratę ponad 80 punktów zdrowia. My tylko po wybuchu będziemy musieli podejść i opatrzyć jego rany. Po wykonaniu operacji na wszystkich Crepitusach nasza medycyna zwiększy się o dobre kilkadziesiąt punktów lub o kilkanaście punktów rozprowadzając to na kilku najemników.




farma_do_hodowli_zwierzat

Farmy do hodowli zwierząt

Miejsce: Losowe

Jak sama nazwa wskazuje, w tych sektorach jest prowadzona działalność z zakresu hodowli różnych zwierząt w tym wszelkiej maści potworów. Gdy wejdziemy po raz pierwszy do takiego sektora to zawsze będą się tam znajdować wrogowie ale nie będą z nami walczyć ponieważ będą wszyscy przetrzymywani w jednym budynku i przeznaczeni na pokarm dla aktualnie tam hodowanych zwierząt. Gdy po raz pierwszy spotkamy właściciela danej farmy to ten od razu wskaże nam lokalizację budynku i poprosi nas o wyręczenie go z likwidacji wszystkich wrogów.

Wchodząc do tego budynku zauważymy wrogów, którzy będą całkowicie odizolowani od nas ale jednocześnie całkowicie widoczni. Wystarczy ich wszystkich w sposób dla nas najwygodniejszy powystrzelać jak kaczki nad stawem. Ilość wrogów w takim budynku zależy od sektora oraz od poziomu trudności jaki sobie wybraliśmy. Na przykład u Rata Grimaldiego będzie do 20 wrogów, u Maddoga do 30, a u jeszcze innego do ponad 40.

W każdym takim budynku jest włącznik, który jest odpowiedzialny za rozwalenie części jego ściany. Gdy wytrenujemy samoobronę to znajdzie się ona również w tym budynku bez wyjścia. Wystarczy nacisnąć przycisk i wyjście gotowe.

Wszystkie kratki lądowania (wejść do sektora) są ustawione na samym środku sektora dlatego niech nas nie zdziwi fakt, że gdy po raz pierwszy wejdziemy do takiego sektora to nasi najemnicy będą szli sobie powoli bez żadnego naszego rozkazu do samego jego środka. Po całych powyższych procedurach wystarczy porozmawiać z danym właścicielem farmy i odebrać od niego konkretną misję.



Autor: Starchris, Brak komentarzy · 11532 czytań
Komentarze (0)



Nick: