Modyfikacje » Noc Oficerów

Noc Oficerów Logo

Jagged Alliance 2: Noc Oficerów

Autor modyfikacji:: Moteel
Wersje językowe:: Polska
Podstawa: Jagged Alliance 2 1.13
Premiera: Projekt anulowano
Rozmiar: Nie dotyczy


Polski mod do JA2 1.13 zapowiadający się bardzo obiecująco. Fabuła posiada pewne elementy zawarte w oryginalnym JA2 oraz w modzie Urban Chaos, a i sama wprowadza sporo nowości. Akcja ma rozgrywać się na terenie dopiero co wyciągniętego z wojny domowej państwa Devat. Po dziesięciu latach walk dochodzi do porozumienia, lecz gospodarka pozostaje w katastrofalnym stanie, a zasoby srebra, na których się opiera, są na wyczerpaniu. Nowy prezydent, próbując ratować kraj, podpisuje kontrakt z korporacją wydobywczą TNE-Corp, wynikiem czego jest odkrycie dużych złóż złota i budowa kopalń. Podczas kontroli jednej z nich, z ręki snajpera ginie prezydent. W kraju wybucha zamęt. Sytuację tę wykorzystuje kraj Ademo, zajmując całe Devat pod pretekstem ochrony kraju przed wewnętrznym kryzysem. W kraju dochodzi do likwidacji klasy intelektualnej, zaś TNE-Corp. traci kopalnie na rzecz okupanta. Korporacja postanawia walczyć o swoje zyski, napełniające teraz kieszenie urzędników Ademo i zatrudnia grupę najemników. Cel to oczywiście odblokowanie dostępu do cennych złóż złota.
Jak widać, fabuła jest bardzo rozbudowana i nieco oryginalna – w końcu nie walczymy za kraj, a za pieniądze, jak na najemników przystało.

Modyfikacja przez długi czas znajdowała się w fazie produkcji, więc niczego konkretnego i pewnego powiedzieć się po prostu nie dało. Jak zapewniali nas twórcy, umieszczonych w nim miało zostać bardzo wiele nowych sektorów. Kolejną obietnica to nowe postacie NPC i RPC oraz zupełnie nowa organizacja do wynajmowania najemników. Znaleźć się w niej miały osoby, które już niejednokrotnie miały z prawem na pieńku. Jak wiadomo, obiceano jako zwykle ogrom nowych broni, titlesetów oraz dźwięków, ale nie udostepniono informacji odnośnie muzyki czy menu. Moteel, szef projektu, zapewniał, że mod będzie posiadał bardzo wiele wątków pobocznych – warto wspomnieć, że wykonanie jednego zadania miało uniemożliwić realizację innego. Jeżeli założenia zostałyby spełnione, to „Noc Oficerów” stałaby się iście rewolucyjną pod względem rozbudowy akcji i fabuły modyfikacją. Polskie dzieło miało opierać się na JA2 1.13, więc oczywiście będzie zawierać zmiany, które przynosi samo 1.13. Na koniec warto dodać, że modyfikację tworzono już wcześniej, ale prace zostały wstrzymane. Dnia 17.02.2007 poinformowano, że ruszyły one od nowa, a większość starych planów uległa zmianom

Niestety dnia 30.06.2007 szef projektu, czyli moteel, oznajmił polskiej scenie Jagged Alliance na forum JAcenter że prace nad modyfikacją zostają definitywnie zakończone. Jak sam przyznał - głownym powodem ich przerwania był brak chęci oraz osób gotowych do pomocy przy tworzeniu moda. Spora część materiałów, które dotyczyły moda (zarysy fabuły, opisy najemników, zadania itp.) została opublikowana i jest od tego czasu dostępna w dziale download naszego serwisu. Autor modyfikacji postanowił nie publikować map i titlesetów, ponieważ ich rozmiar stanowił sporą przeszkodę.


Noc Oficerów - 01 Noc Oficerów - 02 Noc Oficerów - 03 Noc Oficerów - 04

Zobacz więcej
Autor: lukasamd, 2 komentarze · 17302 czytań
Komentarze (2)
  • Avatar użytkownikazadra666

    Szkoda , że ta produkcja jest zawieszona :/:/:/

  • Avatar użytkownikaLen

    Już raz prace były wznawiane. Może kolejny raz ktoś się pokusi ;)




Nick: