Postacie z Jagged Alliance 2 »

Najemnicy RPC w Jagged Alliance 2

Breeham "Shank" Druz
 
Breeham "Shank" Druz Zdrowie73 Doświadczenie01
Zwinność36 Um. Strzeleckie45
Zręczność43 Zn. Mechaniki11
Siła31 Zn.mat. wybuchowych09
Um.dowodzenia07 Wiedza medyczna17
Inteligencja80   

Umiejętności:

Rzucanie (Ekspert)
Lokalizacja:J9-1 (Tixa)

Shank to gość, którego na prośbę Jake'a z Estoni musimy uratować z podziemi rządowego więzienia Tixa. Pobyt w ośrodku odcisnął się nie tylko na styranej twarzy biednego Breehama, ale także na jego zdrowiu i pozostałych współczynnikach. Praktycznie wszystkie z wyjątkiem Inteligencji są sporo poniżej przeciętnej. Opłaca się jednak wyciągnąć go z mamra, gdyż dzięki temu stary Jake załatwi nam w miarę regularne dostawy paliwa. Później możemy przyłączyć Shanka do naszej drużyny na stałe, za 20$.
Sympatie: Dynamo, IvanWrogowie: Brak



Carlos Dasouza
 
Carlos Dasouza Zdrowie79 Doświadczenie04
Zwinność91 Um. Strzeleckie67
Zręczność61 Zn. Mechaniki34
Siła68 Zn.mat. wybuchowych20
Um.dowodzenia38 Wiedza medyczna11
Inteligencja71   

Umiejętności:

Rzucanie, skradanie
Lokalizacja:A10-1 (Omerta)

Osobisty doradca i prawa ręka Miguela. Jako wojak Carlos nie spisuje się niestety zbyt najlepiej, nadrabia to jednak zdolnościami taktycznymi, które dla nas okazują się całkowicie nieistotne. Razem z Miguelem zgodzi się na dołączenie do oddziału gdy w naszych rękach znajdzie siępięc miast Arulco.
Sympatie: Miguel, Dimitri, IraWrogowie: Iggy



Devin Conell
 
Devin Conell Zdrowie73 Doświadczenie03
Zwinność61 Um. Strzeleckie67
Zręczność88 Zn. Mechaniki34
Siła71 Zn.mat. wybuchowych96
Um.dowodzenia11 Wiedza medyczna02
Inteligencja67   

Umiejętności:

Broń automatyczna, szkolenie
Lokalizacja:C5, C6, D13, H2, G9

Conell to handlarz wędrujący po Arulco obracający materiałami wybuchowymi oraz elektroniką. Zna się na tym fachu jednak nie tylko ze strony sprzedawcy - Devin to wykwalifikowany saper. Niestety zgodzi się do nas dołaczyć dopiero wtedy, gdy pod naszą kontrolą znajdzie się pięć miast. Oczywiście nie pracuje za darmo - jego dzienna stawka to 800$.
Sympatie: RedWrogowie: Buns



Dimitri Guzzo
 
Dimitri Guzzo Zdrowie75 Doświadczenie01
Zwinność73 Um. Strzeleckie77
Zręczność51 Zn. Mechaniki71
Siła71 Zn.mat. wybuchowych12
Um.dowodzenia21 Wiedza medyczna17
Inteligencja56   

Umiejętności:

Rzucanie (Ekspert)
Lokalizacja:A10-1 (Omerta)

Dimitri Guzo to, nieco podstarzały, najlepszy człowiek Miguela. Z jego usług będziemy mogli skorzystać po zajęciu Drassen i dostarczeniu żywnośći do Omerty. Wbrew pozorom Dimitri to dobry najemnik - świetnie rzuca nożem co czyni z niego materiał na skrytego zabójcę. Całkiem nieźle radzi sobie z mechaniką i naprawianiem wyposażenia. Niestety zdarza mu się zapomnieć wydanego chwilę przed tem rozkazu.
Sympatie: Miguel, CarlosWrogowie: Stephen



Dr. Vincent Beaumont
 
Dr. Vincent Beaumont Zdrowie94 Doświadczenie02
Zwinność49 Um. Strzeleckie35
Zręczność92 Zn. Mechaniki13
Siła69 Zn.mat. wybuchowych03
Um.dowodzenia33 Wiedza medyczna94
Inteligencja94   

Umiejętności:

Oburęczność, szkolenie
Lokalizacja:F8 (Cambria)

Vincent jest lekarzem pracującym w szpitalu w Cambrii. Zanim będziemy mogli go wynająć będzie mógł leczyć naszych ludzi - oczywiście za odpowiednią opłatą. Zgodzi się na dołączenie do oddziału gdy lojalnośc w Cambrii będzie na wysokim poziomie. Będzie to jednak niemożliwe, jeżeli zdecydujemy się okraść szpitalny magazyn. Jego umiejętności to oburęczność i szkolenie zaś dzienna pensja jakiej zażąda to 500$.
Sympatie: CliffWrogowie: Brak



Greg "Dynamo" Duncan
 
Greg "Dynamo" Duncan Zdrowie73 Doświadczenie01
Zwinność57 Um. Strzeleckie68
Zręczność67 Zn. Mechaniki67
Siła55 Zn.mat. wybuchowych09
Um.dowodzenia08 Wiedza medyczna21
Inteligencja78   

Umiejętności:

Otwieranie zamków (Ekspert)
Lokalizacja:J9 (Tixa)

Ten czarnoskóry koleżka to kolejny kandydat do uratowania z podziemi więzienia Tixa. Jest albo twardszy od Shanka, albo po prostu krócej tam siedział, gdyż współczynniki ma nawet w miarę... w porównaniu do Shanka rzecz jasna. Jest świrem, więc raczej nie należy mu dawać broni automatycznej, kiedy zdecydujemy się go wynająć Jest gotów zginać za słuszną sprawę za jedyne 50 dolców dziennie. To ekspert w otwieraniu zamków i całkiem niezły mechanik. Jego brat Matt będący szefem kopalni w Almie z pewnością ucieszy się na widok Dynamo.
Sympatie: Shank, BloodWrogowie: Bubba



Hamous
 
Hamous Zdrowie68 Doświadczenie02
Zwinność68 Um. Strzeleckie78
Zręczność66 Zn. Mechaniki19
Siła69 Zn.mat. wybuchowych00
Um.dowodzenia05 Wiedza medyczna00
Inteligencja35   

Umiejętności:

Skradanie
Lokalizacja:G6, F12, D7, D3, D9

Należy do grona byłych najemników AIM. Gdy jego kontrakt wygasł okazało się, że nie zdołał zaoszczędzić wystarczającej ilości gotówki by kupić wymarzony mini-van. Postanowił, więc podprowadzić furgonetkę z lodami... Jak trafił do Arulco skoro zmierzał do Istambułu - tego nie wie nikt. Wiadomo jedynie tyle, że Hamous można spotkać w jednym z podanych sektorów. Gdyby nie posiadał furgonetki, nie byłby wart ani centa. A tak - przynajmniej umożliwia szybki transport drużyny. Właściwie to umie tylko w miarę dobrze strzelać. Każe sobie płacić 250$ dziennie zaś jego jedyna umiejętność to skradanie.
Sympatie: BrakWrogowie: Brak



Igmus "Iggy" Palkov
 
Igmus "Iggy" Palkov Zdrowie88 Doświadczenie05
Zwinność81 Um. Strzeleckie87
Zręczność79 Zn. Mechaniki42
Siła85 Zn.mat. wybuchowych21
Um.dowodzenia15 Wiedza medyczna33
Inteligencja71   

Umiejętności:

Broń ciężka (Ekspert)
Lokalizacja:C5 (San Mona)

Iggy to najemnik sprowadzony do Arulco przez królową - miał on współpracować z Mike’em, jednak coś poszło nie tak i biedny Iggy wylądował w jednym z barów w San Mona. Spotkamy go wtedy, gdy już znaczna cześć Arulco znajdzie się w naszych rękach. Chętnie podejmie się pracy u nas, jeśli tylko zapewnimy mu pensję w wysokości 1950$ na dzień. Jest Rosjaninem a w dodatku marzy mu się "Wielka Rosja", więc nie przez wszystkich jest on lubiany. Palkov jest niezłym strzelcem zwłaszcza, jeśli przyjdzie mu strzelać z broni ciężkiej - na swoim początkowym wyposażeniu ma karabin rakietowy.
Sympatie: IvanWrogowie: Fidel



Ira Smythe
 
Ira Smythe Zdrowie76 Doświadczenie02
Zwinność72 Um. Strzeleckie55
Zręczność91 Zn. Mechaniki08
Siła55 Zn.mat. wybuchowych02
Um.dowodzenia14 Wiedza medyczna40
Inteligencja83   

Umiejętności:

Szkolenie (Ekspert)
Lokalizacja:A10-1 (Omerta)

Pierwsza z grupy rebeliantów, którą przyjdzie nam dołączyć do oddziału. Jak nazwisko wskazuje, Ira nie jest rodowitą mieszkanką Arulco, to Amerykanka, która chce pomagać dręczonym obywatelom. Statystyki mówią, iż to słaby najmenik, takie stwierdzenie jest jednak wielką pomyłką - Ira to nie tylko pielęgniarka ale i doskonały nauczyciel potrafiący szybko wyszkolić wojska samoobrony
Sympatie: Dimitri, MiguelWrogowie: Malice



Kevin "Maddog" Cameron
 
Kevin "Maddog" Cameron Zdrowie91 Doświadczenie01
Zwinność91 Um. Strzeleckie66
Zręczność92 Zn. Mechaniki68
Siła78 Zn.mat. wybuchowych18
Um.dowodzenia08 Wiedza medyczna07
Inteligencja55   

Umiejętności:

Otwieranie zamków (Ekspert)
Lokalizacja:I6 (Estoni)

Polskie tłumaczenie pseudonimu tego faceta to szalony pies, bez wątpienia doskonale pasuje ono do tej postaci. Cameron to silny ale zarazem kompletnie niezrównoważony psychicznie człowiek, co szybko odkryjemy słysząc jego odzywki. Można go uznać za dosyć dobrego mechanika, tym bardziej, iż świetnie nadaje się do otwierania zamków. Spotkamy go przy stacji beznynowej w Estoni. Przyłączy się do nas aby walczyć z królową, ale nie poinformuje o tym, iż będzie pobierał niewielką opłatę.
Sympatie: FoxWrogowie: Brak



Lt. Conrad Gillitt
 
Lt. Conrad Gillitt Zdrowie76 Doświadczenie05
Zwinność69 Um. Strzeleckie95
Zręczność84 Zn. Mechaniki22
Siła81 Zn.mat. wybuchowych68
Um.dowodzenia51 Wiedza medyczna49
Inteligencja88   

Umiejętności:

Broń automatyczna, szkolenie
Lokalizacja:H13 (Alma)

Najbardziej arogancki, wredny, cyniczny i zdradziecki skurczysyn, jaki kiedykolwiek pojawił się w Arulco. Jest instruktorem szkoleniowym wojsk Deidranny, ale zdradzi swoich pracodawców, gdy zaproponujemy mu większą stawkę. Rozmowę rekrutacyjną najlepiej przeprowadzić najemnikiem o wysokiej inteligencji - Conrad może się zdenerwować, że rozmawia z debilem i zdecyduję się Ciebie zastrzelić. Zaproponuje nam swoje usługi za 5500$ ale jeżeli odmówimy zjedzie do 3300$ dziennie. Jeżeli i ta cena nam się nie spodoba, Conrad sięgnie po ołowiane argumenty.
Sympatie: Iggy, StephenWrogowie: Larry



Miguel Cordona
 
Miguel Cordona Zdrowie88 Doświadczenie06
Zwinność73 Um. Strzeleckie85
Zręczność76 Zn. Mechaniki22
Siła83 Zn.mat. wybuchowych31
Um.dowodzenia98 Wiedza medyczna13
Inteligencja80   

Umiejętności:

Nocne operacje, broń biała
Lokalizacja:A10-1 (Omerta)

Głównodowodzący rebeliantów a także nasz najważniejszy sprzymierzeniec. To bardzo dobry żołnierz, jednak na nasze nieszczęscie nie przyłaczy się do zespołu zbyt szybko - najpierw zaproponuję Irę, potem Dimitriego. Dopiero gry w naszych rękasz znajdzie się aż 5 wyzwolonych miat, Miguel razem z Carlosem dołączą do grupy naszych najemników. Wtedy najprawdopodobniej zarówno jego cechy jak i wyposażenie będą poniżej przeciętnej całego oddziału.
Sympatie: Carlos, Ira, ShadowWrogowie: Iggy, Buzz



Richard "Slay" Ruttwen
 
Richard "Slay" Ruttwen Zdrowie80 Doświadczenie04
Zwinność76 Um. Strzeleckie93
Zręczność78 Zn. Mechaniki44
Siła77 Zn.mat. wybuchowych34
Um.dowodzenia16 Wiedza medyczna10
Inteligencja59   

Umiejętności:

Broń automatyczna, snajperstwo
Lokalizacja:losowo

Jeden z terrorystów znanych na całym świecie a ukrywających się właśnie w Arulco. Slay to wybitny snajper, swoje doświadczenie zdobył dzięki zamachom na polityków wysokiego szczebla. Pomimo, iż jest poszukiwany przez Carmena, dołaczy do naszego oddziału na tydzień, jeżeli damy mu dyskietkę zawierającą informacje o terrorystach. Ze względu na bład, w polskiej wersji językowej Jagged Alliance 2 rekrutacja tej postaci nie jest możliwa.
Sympatie: BrakWrogowie: Brak



Robot
 
Robot Zdrowie95 Doświadczenie01
Zwinność50 Um. Strzeleckie80
Zręczność30 Zn. Mechaniki00
Siła30 Zn.mat. wybuchowych00
Um.dowodzenia01 Wiedza medyczna00
Inteligencja05   

Umiejętności:

Nie dotyczy
Lokalizacja:H7, H16, I11, E4

Robot zbudowany przez doktora Nathaniel'a Kairns'a, który uciek z ośrodka badawczego Orta. Jeżeli dostarczymy Madlabowi kamerę wideo oraz odpowiednią broń, gotowy do działania robot stanie się naszą własnością. Maszyna ta jest bardzo dobrze opancerzona i sterowana zdalnie przez jednego z najemników. Doskonale nadaje się do sprawdzania niepewnych miejsc. Niestety robot sam nie jest w stanie przeładować zamontowanej w nim broni, jest głośny i niezbyt mobilny.
Sympatie: Nie dotyczyWrogowie: Nie dotyczy


Autor: lukasamd, 41 komentarzy · 45657 czytań
Komentarze (41)
  • Avatar użytkownikanemrod

    Artykul mi sie podoba i z pewnoscia mniej doswiadczonym graczom bardzo sie przyda.

  • Avatar użytkownikaCzar

    Robot NIE występuje tylko w trybie SF.

  • Avatar użytkownikaLen

    Bluźniercza pomyłka Lukasa (a jak! xD) unicestwiona. Dzięki za czujność.

  • Avatar użytkownikaCzar

    Ciesze się że mogłem pomóc. ;)
    Super stronka. Pozdrawiam.

  • Avatar użytkownikalukasamd

    Dziwne, wydawało mi się, że Kairns ucieka królowej właśnie tylko w trybie science-fiction... musiałem coś przeoczyć, dzięki za info ;)

  • Avatar użytkownikaMoi

    Mam pytanko spotkałem na swojej drodze niejakiego Terrego.Kto zacz?Spotkałem go w Grumm G2

  • Avatar użytkownikaShogun

    Terry to Slay. Daj mu dyskietkę od Carmena, to dostaniesz go na tydzień (nie działa w czystym JA2).

  • Avatar użytkownikaStridingshadow

    @Shogun: Poprawka, nie działa w JA2 PL :)

  • Avatar użytkownikaPiesman

    Oczywiście że Slaya można zrekrutować w JA2 PL. Po rozpoczęciu walki z nim trzeba zwiać z sektora i wrócić do niego, wtedy Slay idzie na układy:)

  • Avatar użytkownikanuclear_twister

    Co do robota to jak najbardziej można go miec w trybie sci-fi. Zawsze gram w tym trybie (ze wzgledu na robale dzięki którym mozna nabić nieźle staty przed szturmem na pałac a poza tym galaretka z królowej daje świetny pancerz ;]) i zawsze spotykam doktorka zamykającego się w stodole który mi go oferuje jesli dostarcze kamere i giwere ;]

  • Avatar użytkownikaira

    A ja przeszedłem grę samą Irą w 400 dni i jej statystyki były prawie wszystkie na 100.

  • Avatar użytkownika:p

    hehe wow, weź coś o tym napisz:D

  • Avatar użytkownikaElwis

    Mam pytanie przeszedłem całą grę i nie znalazłem hamousa

  • Avatar użytkownikaLOL

    Ira rzadzisz:D Przeszedlem gre z 10 razy ale cos takiego to nieslychany wyczyn:D:D:D

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Nie rozumiem dlaczego robot nie ma statystyk podanych. On też ma swoje parametry - co prawda słabe ale jednak ma. Poniżej są statystyki robota w grze.

    Zdrowie 95, zwinność 50, zręczność 30, siła 30, dowodzenie 01, inteligencja 05, doświadczenie 01, um. strzeleckie 80, zn. mechaniki 00, zn. mat. wybuchowych 00, zn. medycyny 00 i oczywiście brak umiejętności.

    To jakie parametry dali robotowi sprawiło, że jest on kompletnie bezużyteczny. Przy zwinności 50 w trakcie walki nie ma więcej niż 15 punktów akcji choć na zdjęciu i w grze wygląda bardzo mobilnie.

  • Avatar użytkownikalukasamd

    @Starchris:
    Dzięki za info, wrzuciłem statsy robota.

  • Avatar użytkownikaStarchris

    W opisie Dr. Vincenta Beaumont jest błąd w trzecim zdaniu. Jest "Zgodni się na dołączenie" powinno być "Zgodzi się na dołączenie". Pamiętaj, że w Wildfire też był robot i tam też podaj robotowi statystyki.

  • Avatar użytkownikadoman18

    Rada dla wszystkich: ściągnijcie sobie moda na natychmiastowe przyłączenie rebeliantów bo tak jak jest napisane Miguel i Carlos są kompletnie bezużyteczni w czasie gdy możemy ich dołączyć. Jeżeli chcecie być bardziej uczciwi to w sieci istnieje mod który nie przyłącza ich od razu ale Dimitri przyłącza się normalnie, Carlos po 2 lub 3 miastach a Miguel po 3 lub 4

  • Avatar użytkownikaMikul

    bo Dimitri czasem zapomina co ma zrobic ;)

  • Avatar użytkownikaJA2

    @lukasamd

    Uraczyłbyś krótkim opisem jak zrekrutować Dynama(Tixa)? Gadam w każdą mańkę Irą, Maguelem i nijak... " Odejdź... po prostu odejdź"(mam wersję 1.04 PL, czy możliwy jest błąd jak w przypadku Slaya?)

  • Avatar użytkownikaandru

    Witam, nie mam pojecia jak zaplacic Conradowi, jak klikam by zaplacic mu tak jak placi się innym najemnikom to nie jest podswietlona zadna opcja zapłaty, prosze o pomoc

  • Avatar użytkownikaRickRockus

    Witaj andru
    Conrad sam pobiera kase z twojego konta(pod warunkiem,że będą tam pieniądze)

  • Avatar użytkownikaslawek

    Nie jest prawdą, że Miguel jest bezużyteczny. Można zagrać strategicznie: zająć 5 miast pierwszego dnia! Kluczem do tego jest tempo: pierwszego dnia przeciwnicy są słabi, do każdego miasta posyłać po 1-2 ludzi, nie szkolić samoobrony (wyjątek Drasen), używać "desantu" (po zajęciu SAM koło Drasen), zwalniać najemników kiedy są zmęczeni (szkoda czasu na sen) itd.

  • Avatar użytkownikaMalki

    Conrad lubi też najemnika Iggy

  • Avatar użytkownikaStarchris

    @Malki

    Sprawdziłem i faktycznie Iggiego też lubi. Dzięki za zauważenie problemu. Poprawione.

  • Avatar użytkownikaMalki

    Czytałem też gdzieś, że podobnież Slay lubi Earla ,,Magic" Walkera, ale może to tylko plotka... nie sprawdzałem...

  • Avatar użytkownikaMalki

    Ej coś jest nie tak bo u mnie Miguel Cordona ma specjalizacje Broń biała i Nocne operacje.
    A Devin Conell ma Elektronika i Broń biała...

  • Avatar użytkownikaCaro

    Lubi nie lubi, mnie się nie udało w JA2 Gold go zrekrutować nikim - nawet Magiciem.

  • Avatar użytkownikaStarchris

    @Malki

    Napisz dokładnie z jakiej wersji JA2 korzystasz, bo powyższe opisy są wykonane na podstawie JA2 1.05 PL. Wersja angielska Gold może się nieco różnić.

  • Avatar użytkownikaMalki

    Ja posiadam wersje 1.05pl i jest u mnie tak jak napisałem wcześniej... Caro jak chcesz ,,Slay" w drużynie to zaatakuj go i ucieknij z sektora, potem wróć i zaproponuj jeszcze raz i powinien pracować dla ciebie ;) Ja go zawsze biorę kiedy trzeba atakować miasto Meduna...
    A i jeszcze jeden szczegół Greg ,,Dynamo" Duncan może przyłączyć się do oddziału za darmo tylko trzeba kogoś o wysokich umiejętnościach dowodzenia i trzeba odmówić stawki za 50$ dziennie. Wtedy mówi fajny tekst kiedy przyłącza się za darmo ;))

  • Avatar użytkownikaAdams

    Jaki jest potrzebny poziom popracia aby zrekrutowac doktora z Cambrii?

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Ponad 80%. Umiejętność dowodzenia też powinna być na przynajmniej przyzwoitym poziomie.

  • Avatar użytkownikarbk17

    Bez sensu z rekrutacją Slay'a, po co mi on skoro tylko na tydzień?!

    Shank: nie wiem czy to jest błąd ale podkładanie trotylu i rozbrajanie go aż do osiągnięcia zn. mat wyb oraz inteligencji do 100 oraz doświadczenia do 10, no ale Shankiem szybko to zrobiłem. Dzięki temu można już na początku dać swoim postacią szybki kurs z frajera do bohatera.

    Hamous - głupawy ale naprawdę świetnie strzela, wart tych 300$ dziennie, to taniutko, podobnie jak Shank i Dynamo, nie wpsominając o szajce Miguela i darmowym Maddogu.

    Jeszcze 500$ z Vince'a również ścierpię, ale Conrad, Iggy czy Connell to niestety za duża strata kasy(gram na poziomie szalony).

    Robot to też porażka - dużo pierdzielenia się z nim a rewelacyjnie nie strzela.

  • Avatar użytkownikaSoanvig

    Haha, strasznie mi się podoba Conrad - i uważam, że świetny z niego najemnik. Dlaczego? Świetne strzelanie, stosunkowo wysokie dowodzenie połączone z Szkoleniem umożliwia mu bardzo szybkie tworzenie samooobrony. Oprócz tego wysoka inteligencja to szybkie rozwijanie umiejętności. 5 poziom doświadczenia także nie powinien zostać przeoczony. Medycyna i ładunki wybuchowe na przeciętnym poziomie umożliwiają mu prowadzenie działań solo (pierwsza pomoc i rozbrajanie pułapek). Fakt - statystyki fizyczne ma przeciętne, ale to mu specjalnie nie przeszkadza. I ten - irytujący - ale zarazem niesamowity arogancki charakter dodaje mu "niezwykłości" w porównaniu z innymi najemnikami. No i według wiki jest Polakiem ^^ Jedyny problem, że pobiera sobie te (niewielkie, naprawdę!) 3300$ (lub 5500$ jeśli nie odrzuciliśmy pierwszej oferty - co już się mało opłaca) bez naszej wiedzy i trzeba mieć to zawsze na uwadze :)

  • Avatar użytkownikarbk17

    Devin tylko 800$ - to bardzo niska cena biorąc pod uwagę, że jest stała a można go łatwo doszkolić. Nie wiem czemu mi się ubzdurało, ze kosztuje 3000$?

  • Avatar użytkownikaMixtero

    Slay lubi magica

  • Avatar użytkownikaMixtero

    A może hamous wracał z istambułu

  • Avatar użytkownikaHalucyn

    Umiejętnośći Miguela to nocne operacje i broń biała, a nie broń biała - ekspert.

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Zgadza się. Dziękuję za zauważenie nieprawidłowości. Poprawione.

  • Avatar użytkownikaVector

    Znacie programistów ?? Załatwcie Ja 2 Online abyśmy pomiędzy sobą walczyli najemnikami :)

  • Avatar użytkownikaStorm

    Devina zrekrutowałem po zajęciu 2 miast a nie pięciu jak napisane wyżej (no może jeszcze sektor z Almy gdzie pofatygowałem się tylko po Conrada). IMPem próbowałem, ale nie chciał, a jak Conrad zagadał to się zgodził. Conrad miał już 60 dowodzenia + 88 inteligencji robi chyba swoje. Trudniejsze gadki właśnie Conradem robię. Ktoś napisał, że nie opłaca się Conrada brać, a ja wolę jednego Conrada niż 5 Shanków. Zanim takich 5 się wyszkoli to Conrad Medunę zajmie w pojedynkę, byle tylko zrobić osła z IMP do noszenia broni i reszty na handel.

    Gram teraz i po Cambrii i Drasen zająłem dopiero Grumm a mam więcej jak pół miliona na koncie - kto mówi, że brak lub szkoda kasy na Conrada ten nie umie zarabiać na wojnie. A przecież w realu jak i w grze wojny prowadzi się po to żeby zarobić(w uproszczeniu).




Nick: