Poradniki do serii Jagged Alliance 2 » MegaNajemnik - wszystkie cechy na 100 pkt

MegaNajemnik - wszystkie cechy na 100 pkt

Poradnik by SaviolaMaster

Na własnych doświadczeniach chcę pokazać wam jak przy prawie początku gry mieć praktycznie wszystkie statystyki na 100 (prawie wszystkie).

  1. Zaczynamy od tworzenia najemnika,statystyki powinniśmy rozłożyć tak:

    Zdrowie - 90
    Zwinność - 90
    Zręczność - 65-70
    Siła - 20
    Celność - 20
    Zd.przy. - 35
    Inteligencja - 65-70
    Mat.Wyb. - 20
    Mechanika - 90
    Medycyna - 90
  2. Wybieramy z pośród listy A.I.M Fidela na jeden dzień oraz ekipę jaką chcemy grać (ja brałem tylko Shadowa).
  3. Oczyszczenie pierwszego sektora można nawet Fidelem bez problemu zrobić jeśli gramy na nowicjuszu, ale i tak to nie jest trudne zadanie. Po oczyszczeniu pierwszego sektora idziemy do sąsiedniego po dwójkę rebeliantów. Najlepiej zacząć od siły, mając 90 medycyny dostajemy zestaw lekarski, a mając takie dwa + zestaw narzędzi za 90 mechaniki i inne śmieci spakujemy nawet 1150% obciążenia naszemu I.M.P'owi. Łatwym i wszystkim znanym sposobem dobijamy 70 poziom bez kompresji czasu :) (mi to zajęło może z 4 minuty), potem łatwo nabić aby tylko łom wykorzystywać^^.
  4. Następnie bierzemy się za materiały wybuchowe i inteligencję.
    Nie należy dawać mniej inteligencji ponieważ jestem pewny, że do 45 (nie wiem ile jeszcze więcej trzeba) inteligencji on w ogóle nie może się zabrać za C4, ale najpierw trzeba mieć trochę punktów materiałów wybuchowych, a więc nic prostszego: Fidel nam wykopuje 4x minę i dajemy I.M.P'owi. Kładziemy 4 miny i 4 poziomy w górę, Fidelem odkopujemy znowu dajemy, znowu kładziemy i tak do 40 potem samemu się bawimy tak do 90 poziomu (kwestia kilka minut dla zręcznych palców).
  5. Następnie z racji że Fidel nam był tylko po to, bierzemy jego C4 i bawimy się w awansowanie w Inteligencji. Żmudne i trzeba często zapisywać, bo może wybuchnąć ale mi to zajęło jakieś... hmm... 30 minut? Na pewno mniej niż 40.
  6. Potem bierzemy się za strzeleckie i zręczność za pomocą noży do rzucania. Robimy to tak:
    Bierzemy nóż do rzucania i stajemy naszym I.M.P'em obok okna a postacią która będzie naszym celem po drugiej stronie i tu mam pewny patent choć pewnie wielu go sami odkryło: stajemy tak by praktycznie bez ruszania myszką na boki móc od razu podnieść zaatakować i podnieść z powrotem nóż, czyli jak z miną tyle że dodatkowo celować w drugą osobę. Logiczne jest by cel był bez broni oraz nie może być do rebeliant (Dimitri,Ira) ponieważ oni by się zbuntowali i była by afera. W niespełna godzinę nabiłem z powyższych statystyk początkowych 100 celności oraz 99 zręczności. Męczące ale jakże cieszące. Co do mechaniki to jest niezła oszczędność na tym, zająłem tylko kilka sektorów a mimo to mam z 90 na 94 poziom mechaniki tylko otwierając zamki wytrychem. Podobnie jak siłę "skiluje" ją tylko i wyłącznie otwierając zamki.
  7. Jeśli chodzi o medycynę to jeszcze nie awansowałem ale podniesienie jest logiczne i raczej trudne, można się bawić np. w wykupienie całego A.I.M'emu i ranienie ich oraz opatrywanie ran, ale to raczej rozwiązanie pod koniec gry, jeśli w ogóle. Podobnie zwinność też nie ma szybszego obejścia na to ale jeśli komuś zależy na czasie, a poziom 90 mu starcz,y to można w Medunie na czołgach szybko wbić skradając się obok czołgu który jest stale pod zasłoną dymną.

Jeśli chodzi o czas to myślę że około 3,5 godziny dobrego klikania i naprawdę można sobie zrobić chodzące nemesis. Dodam, że wytrychem to zaledwie tylko te, których łomem się nie da, tzn. duże drzwi do magazynów i chyba tylko takie - mimo to, "wbicie" 99/100 punktów na niemal wszystkich cechach najemnika zajęło zaledwie kilka dni czasu gry, oraz nieco kilometrów do przejścia. Efekty są więc zaskakujące, zarówno dla nas, jak i dla dla żołnierzy królowej którym przyjdzie walczyć z naszą "maszyną".

Wszelkie prośby o dopisanie czegoś,zauważenie błędu lub innej nieścisłości proszę pisać w tym temacie.

Autor: SaviolaMaster, 9 komentarzy · 35574 czytań
Komentarze (9)
  • Avatar użytkownikalukaszsa

    Z całym szacunkiem ale takie levelowanie przez 30 minut na początku gry to dla mnie równa się edytorowi postaci. Żadnej frajdy z rozwoju postaci.

  • Avatar użytkownikaLOL

    ciekawe jak ustawisz parametry 90 i 20 ?skoro max 85 a min 35 albo 0 hehe

  • Avatar użytkownikaLOL2

    a skad 4 miny w omercie?

  • Avatar użytkownikaRickRockus

    Nam 2 pytania:
    chodzi o dział do rozwijania siły u najemników pkt.3
    -co znaczy "...Łątwym i wszystkim znanym sposobem dobijamy 70 poziom bez kompresji czasu..."
    -"...Potem łatwo nabić aby tylko łom wykorzystywać..."
    Możecie mi wyjaśnić co autor ma na myśli bo zdrowie to chyba jedyny parametr w JA2 ktorego nie umiem rozwijać

  • Avatar użytkownika^^

    kolesiowi sie poj.. JA2 z JA2 Wildfire ^^ to popierwsze po drugie 65-70 int jest dla mnie glupota bo wolniej sie uczysz a zanim na podkladaniu dobijesz do 85 to ja ja ci zdaze przejsc gre..

  • Avatar użytkownikakrzychuxox

    Kolega piszący artykuł ma trochę racji, ale najlepiej samemu wszystko odkrywać. Ja byłem taki maniak w JA że przechodziłem cała grę jednym kolesiem, nabijałem mu 100 we wszystkich statystykach, miałem 100 celność i 0 ran. Oczywiście na początku wczytywałem grę mnóstwo razy, ale później mój zawodnik był tak już wyćwiczony że latałem po całym Arulco bez kamizelki nawet i chyba najwięcej w sektorze przeciwników miałem koło 40 (20 było a 20 elitarnych weszło i ja ;-) ). Jak chcecie dobijać siłę to otwierajcie drzwi kopem a nie łomem, mi tak szło szybciej, a jak się męczył to przyspieszałem czas o 5 minut i znowu. JA ma trochę błędów które można wykorzystać ale najlepiej wszystko samemu odkrywać. Co do mojej postaci to z umiejętności i miałem kamuflaż, a jedyne miejsce gdzie sam nie dawałem rady to kopalnie z robakami i tygrysy, tam już potrzebowałem pomocy najemników.

  • Avatar użytkownikaCheater

    Zamiast się męczyć kilka godzin, można zainstalować programik Cheatfinder i ustawić wszystkie statystyki IMPa na 100. Można nim tez majstrować przy kasie.

  • Avatar użytkownikaAllard Awennon

    Nigdy nie wiedziałem jak int najemnika rozwijać a tak to znam metodę, której autor nawet nie zna: zwinność można na tygrysach na 100 wyrobić podchodząc ich sektor od północy. Tygrysy są skierowane pyskami w każda inną stronę poza wariantami północnymi. W ten sposób z najemnika o sile 75, zręczności 75 i zwinności 65 po utłuczeniu wszystkich tygrysów z pięści najemnik miał siłę ok 90 zręczności 95 i zwinności 100.

  • Avatar użytkownikahanzea

    Poradnik o tyle trafy, że idealnie pasuje do polepszenia umiejętności najemników AIM i MERC. Łatwo dzięki tym trkikom doprowadzić do poziomu 6, mającego optymalny wpływ na morale., bo są podwójnie efektywne(tzn. o dwa punkty zamiast o jeden).
    Co do medycyny to łatwo podnieść ją na Skyriderze. Trzeba go pobić najpierw żeby miał mniej niż 14zdrowia,a póżniej nie leczyć żeby mu spadło zdrowie z 84 do 30. Do 30 po to aby sam się leczył śpiąc. JAk już ma 30 to cios (najlepiej kimś kto ma mało siły _Fox-Buns-Static- albo Imp z 20SIł) i leczenie apteczką.Jedna apteczka podniesie um. o 2 punkty, jak bijemy z siła 20. Zamiast Sky-a można wynająć do zadania Flo, bo ma najmniej zdrowia.




Nick: