MegaNajemnik - wszystkie cechy na 100 pkt
Poradnik by SaviolaMaster
Na własnych doświadczeniach chcę pokazać wam jak przy prawie początku gry mieć praktycznie wszystkie statystyki na 100 (prawie wszystkie).
- Zaczynamy od tworzenia najemnika,statystyki powinniśmy rozłożyć tak:
Zdrowie - 90
Zwinność - 90
Zręczność - 65-70
Siła - 20
Celność - 20
Zd.przy. - 35
Inteligencja - 65-70
Mat.Wyb. - 20
Mechanika - 90
Medycyna - 90 - Wybieramy z pośród listy A.I.M Fidela na jeden dzień oraz ekipę jaką chcemy grać (ja brałem tylko Shadowa).
- Oczyszczenie pierwszego sektora można nawet Fidelem bez problemu zrobić jeśli gramy na nowicjuszu, ale i tak to nie jest trudne zadanie. Po oczyszczeniu pierwszego sektora idziemy do sąsiedniego po dwójkę rebeliantów. Najlepiej zacząć od siły, mając 90 medycyny dostajemy zestaw lekarski, a mając takie dwa + zestaw narzędzi za 90 mechaniki i inne śmieci spakujemy nawet 1150% obciążenia naszemu I.M.P'owi. Łatwym i wszystkim znanym sposobem dobijamy 70 poziom bez kompresji czasu :) (mi to zajęło może z 4 minuty), potem łatwo nabić aby tylko łom wykorzystywać^^.
- Następnie bierzemy się za materiały wybuchowe i inteligencję.
Nie należy dawać mniej inteligencji ponieważ jestem pewny, że do 45 (nie wiem ile jeszcze więcej trzeba) inteligencji on w ogóle nie może się zabrać za C4, ale najpierw trzeba mieć trochę punktów materiałów wybuchowych, a więc nic prostszego: Fidel nam wykopuje 4x minę i dajemy I.M.P'owi. Kładziemy 4 miny i 4 poziomy w górę, Fidelem odkopujemy znowu dajemy, znowu kładziemy i tak do 40 potem samemu się bawimy tak do 90 poziomu (kwestia kilka minut dla zręcznych palców). - Następnie z racji że Fidel nam był tylko po to, bierzemy jego C4 i bawimy się w awansowanie w Inteligencji. Żmudne i trzeba często zapisywać, bo może wybuchnąć ale mi to zajęło jakieś... hmm... 30 minut? Na pewno mniej niż 40.
- Potem bierzemy się za strzeleckie i zręczność za pomocą noży do rzucania.
Robimy to tak:
Bierzemy nóż do rzucania i stajemy naszym I.M.P'em obok okna a postacią która będzie naszym celem po drugiej stronie i tu mam pewny patent choć pewnie wielu go sami odkryło: stajemy tak by praktycznie bez ruszania myszką na boki móc od razu podnieść zaatakować i podnieść z powrotem nóż, czyli jak z miną tyle że dodatkowo celować w drugą osobę. Logiczne jest by cel był bez broni oraz nie może być do rebeliant (Dimitri,Ira) ponieważ oni by się zbuntowali i była by afera. W niespełna godzinę nabiłem z powyższych statystyk początkowych 100 celności oraz 99 zręczności. Męczące ale jakże cieszące. Co do mechaniki to jest niezła oszczędność na tym, zająłem tylko kilka sektorów a mimo to mam z 90 na 94 poziom mechaniki tylko otwierając zamki wytrychem. Podobnie jak siłę "skiluje" ją tylko i wyłącznie otwierając zamki. - Jeśli chodzi o medycynę to jeszcze nie awansowałem ale podniesienie jest logiczne i raczej trudne, można się bawić np. w wykupienie całego A.I.M'emu i ranienie ich oraz opatrywanie ran, ale to raczej rozwiązanie pod koniec gry, jeśli w ogóle. Podobnie zwinność też nie ma szybszego obejścia na to ale jeśli komuś zależy na czasie, a poziom 90 mu starcz,y to można w Medunie na czołgach szybko wbić skradając się obok czołgu który jest stale pod zasłoną dymną.
Jeśli chodzi o czas to myślę że około 3,5 godziny dobrego klikania i naprawdę można sobie zrobić chodzące nemesis. Dodam, że wytrychem to zaledwie tylko te, których łomem się nie da, tzn. duże drzwi do magazynów i chyba tylko takie - mimo to, "wbicie" 99/100 punktów na niemal wszystkich cechach najemnika zajęło zaledwie kilka dni czasu gry, oraz nieco kilometrów do przejścia. Efekty są więc zaskakujące, zarówno dla nas, jak i dla dla żołnierzy królowej którym przyjdzie walczyć z naszą "maszyną".
Wszelkie prośby o dopisanie czegoś,zauważenie błędu lub innej nieścisłości proszę pisać w tym temacie.