Modyfikacje » Projekty odwołane

Desert Storm



Autor: Andrew
Podstawa: brak danych
Data wstrzymania projektu: 14. grudnia 2005 r.
Powód wstrzymania projektu: utrata danych

Opis: Jak sama nazwa wskazuje, modyfikacja miała toczyć się głownie na pustyniach. Najemnicy pod dowództwem gracza otrzymują zadanie, by zlikwidować grupę terrorystów. Spis nowości był długi, a modyfikacja zapowiadała się bardzo interesująco. Do dyspozycji gracza chciano oddać ponad 100 sektorów pustynnych, nową mapę, nowe dźwięki, nowych najemników w organizacjach A.I.M oraz M.E.R.C. W modyfikacji miały się także znaleźć nowe intro oraz, czego dotąd nie było, nowa muzyka, dobrze pasująca do klimatu walk na pustyniach.








Gang Wars



Autor: ThomassD
Podstawa: Jagged Alliance 2
Data wstrzymania projektu: wiosna 2006
Powód wstrzymania projektu: brak chętnych do prac

Opis: Jak sama nazwa wskazuje, modyfikacja miała dotyczyć gangów – przedstawiała wizję Arulco kontrolowanego przez kartel i pełnego narkotyków. W GW pojawić się miało bardzo dużo nowych sektorów oraz postaci. Chciano zmienić wszystkie bronie z wyjątkiem wyrzutni rakiet (LAW), a także wprowadzić nową muzykę. W styczniu 2006 roku ThomassD poinformował, że został sam przy pracy nad projektem. Postanowił też, że podstawą będzie nie Jagged Alliance 2, a Jagged Alliance 2,5UB, co powinno znacznie ułatwić prace. Po pewnym czasie słuch po modzie zaginął.







JA2UB – Reloaded



Autor: Diefenbach
Podstawa: Jagged Alliance 2
Data wstrzymania projektu: styczeń 2006
Powód wstrzymania projektu: anulowanie projektu

Opis: JA2UB Reloaded miało być niewielkim modem – według zapowiedzi autora, najprawdopodobniej nie znaleźlibyśmy w nim ani nowych sektorów, ani nowych questów, ani też żadnych postaci, które nie występowałyby w podstawowej wersji gry. Diefenbach postanowił skupić się na uzbrojeniu. Nie chodzi tutaj tylko o dużą ilość nowych broni, ale także o innowacyjny system statystyk uzbrojenia, czyniący grę bardziej realistyczną. Możliwym, choć niepewny element stanowiły nowe odgłosy, interfejs i loadscreeny. Według wielu osób, tworzenie tak małej modyfikacji mijało się z celem i autor zdecydował się na przejście do grupy tworzącej „Noc Oficerów”.







Shadowrun



Autor: mattness
Podstawa: Brak danych
Data wstrzymania projektu: Brak danych
Powód wstrzymania projektu: Brak danych

Opis: Shadowrun to jedna z najbardziej kontrowersyjnych modyfikacji do Jagged Alliance, jakie w ogóle planowano. Cyberpunkowa wersja Jagged Alliance miała wyróżniać się takim elementami, jak implanty możliwe do wszczepienia najemnikom, większy nacisk na RPG, czy dodanie magii. Nie są znane żadne szczególy techniczne, ale najprawdopodobniej miała to być zupełnie inna gra zbudowana na podstawie JA2. Pomimo iż zapowiedź modyfikacji wywołała bardzo burzliwą dyskusję wśród fanów Jagged Alliance, nigdy nie ujrzała ona światła dziennego.







JA 2.7: Mission: Sybirske Nove Mesto



Autor: Vieri
Podstawa: Jagged Alliance 2,5UB - B2B
Data wstrzymania projektu: Sierpień 2005
Powód wstrzymania projektu: Brak danych

Opis: Modyfikacja ta zapowiadała się ciekawie, gracze mieli usłyszeć w niej nową muzykę, zobaczyć prawie 30 nowych sektorów i jednego nowego najemnika. Planowano także zmienić początkowy ekwipunek wszystkich najemników oraz ich statystyki i umiejętności. Po wydaniu pierwszej wersji okazało się, że jest to zwyczajna nakładka na niemiecką modyfikację Back 2 Bussines, która zmieniała bardzo niewiele, a wprowadzała sporo błędów. Po pewnym czasie autor nie dawał już znaku życia i modyfikacja nigdy nie ukazała się w pełnej wersji.

Autor: lukasamd, 1 komentarz · 11052 czytań
Komentarze (1)
  • Avatar użytkownikaSeparat

    Niejednokrotnie jak patrze na modyfikacje i mozliwosci moderow to marzy mi sie wydanie modyfikacji ktora wywalila by nas do swiata post apokaliptycznego z zombie. Zrobic survival mod, eksplorowac sektory w poszukiwaniu broni amunicji zywnosci, zabunkrowac sie w jakimkolwiek sektorze chcemy. Do tego doszly by walki z innymi podobnymi do nas grupami i wolny handel. Gdybym sie tylko na tym znal to bym to wykonal




Nick: