Ostatnie komentarze serwisu

Ostatnio komentowane newsy

Tajemnicze postacie w JA2 - część druga

Gram w 113 JA2_Volatile_r8338 i właśnie spotkałem Rata, gada i w ogóle. Nie wiem czy będę bawił się z misją. Spotkałem go w G9 na środku między budynkami. Pozdrowionka dla Wszystkich :)

05 gru 2024 14:03
RudiMag
NAJPOPULARNIEJSZE MODYFIKACJE W JEDNYM PROJEKCIE

I want to play Urban Chaos but I want to change all the potions in its JA2Options.ini. I can't seem to do it. How do I do it? I tried extracting the UC113.7z making the changes then rezipping it. Did not work. Then I tried to extract only the JA2Options.ini from UC113.7z, change it, then DRAG it into the open zip archive. It sais in Notepad++ that it is UTF8 but when starting the game I get an error saying that Line 1 in vfs cannot be read, and that ist not UTF8. I did chose UC.sfv in the INI editor as told a long time ago. Please help

09 wrz 2024 19:10
JA2 is the GOAT
WAKACYJNA WYPRZEDAŻ GIER OD THQ NORDIC - JA3 PRZECENIONY ZNOWU AŻ O POŁOWĘ!

JA1 oraz JA2 to przykład gier, które nie muszą mieć 3D aby bawić się przy nich dobrze.

10 lip 2024 15:46
luk3Z
PATCH 1.5 DO JA3 WPROWADZA KOLEJNE, BARDZO ROZBUDOWANE NARZĘDZIA DO MODOWANIA

Armia pojawia się na późniejszym etapie gry.

02 lip 2024 15:08
asd23
NOWA MODYIFIKACJA DLA PROJEKTU STRACCIATELLA: JA2 SWEET REVENGE

Czy to już nowa wersja widzę wpis "Hi. I edited the source code and changed there the limit defines and compiled it again to a new exe file. As for now it is the only way.
[Updated on: Wed, 22 May 2024 00:16]" - może warto dodać do download.

22 maja 2024 05:17
marcinl0
NOWA MODYIFIKACJA DLA PROJEKTU STRACCIATELLA: JA2 SWEET REVENGE

O takie szczegóły to już trzeba zapytać u źródła. My nie mamy takiej wiedzy.

http://thepit.ja-galaxy-forum.com/index ... 9&start=0&

09 maja 2024 18:34
Starchris
NOWA MODYIFIKACJA DLA PROJEKTU STRACCIATELLA: JA2 SWEET REVENGE

- jak rozumiem w obecnej pierwszej wersji moda jedyny dostępny "myk" aby pójść naprzód z fabułą grą - to wytrenować samoobronę i z nimi zaatakować poszczególnych porywaczy - i to już od pierwszej lokacji z bliźniakami Jerry Mello twins blokującymi od samego początku dostęp do Fatimy / Pacos. Czy naprawdę nie jest dostępny jakikolwiek bardziej błyskotliwy sposób na ten mod.

09 maja 2024 13:34
marcinl0
NOWA MODYIFIKACJA DLA PROJEKTU STRACCIATELLA: JA2 SWEET REVENGE

- ale może Twórcy dodadzą jakieś inteligentne sposoby jak pozbyć się / ominąć porywaczy poza wyrżnięciem od pierwszej lokacji. Jak inaczej - poza krwawą jatką itd. - poradzić sobie z bliźniakami Jerry Mello twins blokującymi od samego początku dostęp do Fatimy / Pacos ?

08 maja 2024 21:38
marcinl0
NOWA MODYIFIKACJA DLA PROJEKTU STRACCIATELLA: JA2 SWEET REVENGE

No generalnie taka jest koncepcja tego moda, jak chcesz uzyskać dostęp do wartościowych postaci, to musisz ich najpierw uwolnić z rąk porywaczy. Wątpię żeby to zostało zmienione.

08 maja 2024 20:51
Starchris
NOWA MODYIFIKACJA DLA PROJEKTU STRACCIATELLA: JA2 SWEET REVENGE

"Nie wiem, czy autor o tym zapomniał" - Widzę po pobraniu że jest to pierwsza v1 "surowa" wersja moda - może trzeba poczekać aż Autorzy (Szacunek!) dopracują i wydadzą nową poprawioną wersję - bo szczerze mówiąc w tym momencie mod jest raczej mało grywalny i wręcz zniechęcający od początku. Takie granie dla samego grania: nic nie można wykonać / dostać się bo blokują.

08 maja 2024 20:04
marcinl0

Ostatnio komentowane artykuły

Questy w Jagged Alliance 2

blad z ciezarowka z lodami zaznaczam trase i mnie wyrzuca z gry....

13 sty 2025 09:41
gierek
Jagged Alliance 2: Unfinished Business

Prosimy spróbować wgrać odpowiedni patch, w zależności od wersji językowej.

https://jagged-alliance.pl/plik33/

https://jagged-alliance.pl/plik32/

01 gru 2024 22:21
Starchris
Jagged Alliance 2: Unfinished Business

Mam też problem, nie wiem czy ktokolwiek miał coś takiego, otóż podczas gry w JA2 UB wyrzuca mnie do Windowsa jak próbuję wejść do sektorów I9, I12, J12. Za każdym razem gdy próbuję dostać się do któregokolwiek sektora wywala jak uruchomię kompresję czasu, sektor I9 próbowałem z dwóch stron, od sektora I10 i H9 rezultat jest taki sam czyli wyrzucenie do Windowsa. Jeżeli ktoś coś wie o co chodzi z tym błędem, niech pod tym komentarzem coś napisze, będę wdzięczny. na Google nie mogłem znaleźć rozwiązania.

30 lis 2024 23:33
B
Jagged Alliance 2: Unfinished Business

Mnie nie czyta savy ze zwykłego JA2

30 lis 2024 23:21
B
MegaNajemnik - wszystkie cechy na 100 pkt

Zwinność można wyrobić szybko na robalach. Trzeba mieć oczywiście preparat od Gabiego.

28 sie 2024 11:37
Kozimierz
Najmenicy AIM w Jagged Alliance 2 Wildfire

I jeszcze wtrącę pewną krytykę co do achó i ochów nt. Raven: owszem, do walk ma operacje nocne i świetną celność od początku, ale już słaba siła nie pozwala na używanie dźwiganie mocniejszych cięższych broni jak LKM co jednak przeszkadza, jak i średnio-słaba inteligencja przez co Raven stosunkowo wolno się uczy i awansuje. Raven jest też stosunkowo droga już od początku. Taki znacznie tańszy Blood (nawet bez operacji nocnych ale u Blooda się tego nawet nie odczuwa) czy Dr Q "biją ją na głowę" jako bojowy najemnik pierwszego wyboru - wg mnie raczej średnio Raven polecam - tylko jeśli celowo kompletujemy startowy team specjalnie dedykowany do operacji nocnych.

25 cze 2024 04:38
marcinl0
Najemnicy AIM w Jagged Alliance 2

O właśnie czytam opis czołowej snajperki Scope - a jest nawet silniejsza od Raven od początku - to wysokopoziomowa kosztowna supercelna Scope "ze względu na dość niski wskaźnik siły, zbyt wiele na plecy nie weźmie" - przez co wypasiony z obciążającymi dodatkami karabin snajperski już jest problemem (nie wspominając o LKM), jak dla Scope to także dla słabszej Raven.

25 cze 2024 04:30
marcinl0
Najemnicy AIM w Jagged Alliance 2 Unfinished Bussines

I jeszcze wtrącę pewną krytykę co do achó i ochów nt. Raven: owszem, do walk ma operacje nocne i świetną celność od początku, ale już słaba siła nie pozwala na używanie dźwiganie mocniejszych cięższych broni jak LKM co jednak przeszkadza, jak i średnio-słaba inteligencja przez co Raven stosunkowo wolno się uczy i awansuje. Raven jest też stosunkowo droga już od początku. Taki znacznie tańszy Blood (nawet bez operacji nocnych ale u Blooda się tego nawet nie odczuwa) czy Dr Q "biją ją na głowę" jako bojowy najemnik pierwszego wyboru - wg mnie raczej średnio Raven polecam - tylko jeśli celowo kompletujemy startowy team specjalnie dedykowany do operacji nocnych.

25 cze 2024 04:14
marcinl0
Najemnicy AIM w Jagged Alliance 2

I jeszcze wtrącę pewną krytykę co do achó i ochów nt. Raven: owszem, do walk ma operacje nocne i świetną celność od początku, ale już słaba siła nie pozwala na używanie dźwiganie mocniejszych cięższych broni jak LKM co jednak przeszkadza, jak i średnio-słaba inteligencja przez co Raven stosunkowo wolno się uczy i awansuje. Raven jest też stosunkowo droga już od początku. Taki znacznie tańszy Blood (nawet bez operacji nocnych ale u Blooda się tego nawet nie odczuwa) czy Dr Q "biją ją na głowę" jako bojowy najemnik pierwszego wyboru - wg mnie raczej średnio Raven polecam, tylko jeśli celowo kompletujemy startowy team specjalnie dedykowany do operacji nocnych.

25 cze 2024 04:09
marcinl0
Najmenicy AIM w Jagged Alliance 2 Wildfire

Opisy bardzo przydatne poza jednym wyjątkiem opisu znakomitego Dr Q. Najbardziej razi "Moim zdaniem warto brać go tylko w ostateczności." i bardzo prosiłbym Admina o przemyślenie usunięcia tego wprowadzającego w błąd zdania także w opisach w Wildfire i UB. Dr Q jest jednym z NAJLEPSZYCH podstawowych najemników ma Operacje Nocne sztuki walki wysoka inteligencja bardzo szybko się uczy awansuje coraz lepiej strzela - u mnie stanowi podstawę drużyny od początku obok IMPa Blooda Trevora. Dr Q jest zarówno świetnym wojownikiem (w tym "ręczne" walki i pozyskiwanie broni od wrogow) jak i lekarzem. Uwielbiam jego "kojace" mądre wypowiedzi, znakomity dubbing. Praktycznie trudno byłoby wskazać jakąkolwiek wadę, ma znakomity kurs umiejętności do ceny. Polecam Dra Q = Highly recommended.

24 cze 2024 07:51
marcinl0

Ostatnio komentowane screeny z galerii

Jagged Alliance 3 THQ - Cover JA3

@Hanzaa

Magic - potwierdzony
Scope - potwierdzona
Gus - potwierdzony
Reaper - potwierdzony

Wszyscy najemnicy których wymieniłeś znajdą się w grze co zresztą widać po screenach.

16 cze 2023 00:32
Wigen
Jagged Alliance 3 THQ - Screen 80

Czy występowanie Lynxa(najem za 30000-czyli stawki weteranów) na tym obrazku świadczy o tym że będzie dostępny jak gra wyjdzie?

10 cze 2023 18:31
Hanzea
Jagged Alliance 3 THQ - Cover JA3

Uzupełniłem wiedzę, oglądając 35min."gameplay. Oprócz wcześniej wspomnianych jest też Sydney i Scully.
To chyba będzie gra mniej taktyczno-strategiczna, a taki bardziej RPG. Co póki co jest na minus. Oby też poprawili strzelanie do wroga z bezpośredniej styczności. Póki co jest tak że strzela najemnik, nie zabiją,wróg oddaje też nie zabiją, a do tego jeszcze najemnik ma animacje jakby był w pełni zdrowy. Słabe to, w takich chwilach to powinny być jęki i co oczywiste, krew powinna zamazywać obraz gry.

10 cze 2023 10:57
Hanzaa
Jagged Alliance 3 THQ - Cover JA3

Miało być "Reaper" oczywiście. Czy nie ma możliwości edytowania komentarzy dla zarejestrowanych użytkowników?

10 cze 2023 10:26
Hanzaa
Jagged Alliance 3 THQ - Cover JA3

Daleko w tle to Blood. Wiadomo czy będzie Magic. Bo Gus chyba też będzie,podobnie jak Traper i Scope, tak by wynikało z wywiadu z Ianem C.

10 cze 2023 10:12
Hanzaa
Jagged Alliance 3 - Wybuch granatu

Takie nice bardziej charakterystyczne da się rozpoznać czasem kogoś (nie to co BiA) szkoda że ogólnie interfejs wygląda jak z plasteliny i postacie mają zeza.

04 sty 2023 11:44
lol2
Vietnam SOG '69 - Vietnam SOG '69 - 008

Ale jednorazowe.

23 gru 2021 12:38
dotz
Vietnam SOG '69 - Vietnam SOG '69 - 007

Charlie lezą do detonatora w budynku. Jeśli uda się odpalić ładunek, ginie miejscowy dowódca, zjadając cichy kb w momencie śmierci. A De Lisle jest nagrodą za jakąś misję.

Ponieważ mod nazywa się SOG, miałem usprawiedliwienie dla walki nocnej, w celu minimalizacji wysiłku - to nie e-zawody (z SOG były związane rekomendacje typu - jeśli chcesz naprawdę trudnej i hardcorowej walki - walcz w czasie dnia :)

23 gru 2021 12:37
dotz
Vietnam SOG '69 - Mapa główna

Mod jest zrobiony w pojedynkę.

A czy tak przypadkiem nie było, że wyrzucali żołnierzy c.a. w gorącej strefie, ale ewakuacja była w innym miejscu?

23 gru 2021 12:28
dotz
Jagged Alliance 3 THQ - Cover JA3

Kobieta na pierwszym planie, która dzierży w rękach ciężki karabin maszynowy wydaje się być nową postacią o imieniu Fauda. Można ją zobaczyć na ekranie A.I.M. w zwiastunie.

Chociaż niektórzy twierdzili, że to może być nawet "Buzz".

20 lis 2021 21:50
Wigen

Ostatnio komentowane pliki

Arulco Revisited v1.41 OEM

Coś jest nie tak, ponieważ po zainstalowaniu dodatku wszystkie postacie z A.I.M mają głod Barego Ungera

03 lis 2024 13:08
Jaroquest
JA2 1.13(7609) Improved AI r2545 ENG + Dodatki

heh, ale przygłupy. Grali w oryginalne JA2 gdzie przeciwnik niczym bezmyślne zombie po prostu biegł w naszym kierunku, a zadaniem gracza było strzelanie do niego jak do kaczek sektor po sektorze. Nagle z lepszym AI przeciwnik zaczął przejawiać jakiekolwiek podstawowe taktyczne myślenie oraz instynkt przetrwania i dla wiekszosci graczy to już jest niemozliwe do przejscia XD

19 paź 2024 17:00
Depression
AIMNAS BigMaps BETA ENG (Gr_3985dca) (Dr_12282d2)

Check below. They were trying to solve this problem.

http://thepit.ja-galaxy-forum.com/index ... 9&start=0&

14 paź 2024 18:45
Starchris
AIMNAS BigMaps BETA ENG (Gr_3985dca) (Dr_12282d2)

I get runtime error when I try to launch this mod:

File: D:\a\source\source\init.cpp
Line: 445
Function: LoadExternalGameplayData
LogicalBodyTypes/LogicalBodyTypes.xml

File: D:\a\source\source\init.cpp
Line: 1454
Function: InitializeJA2
Loading external data failed

Can someone help please?

11 paź 2024 21:51
Freddy
JA2 1.13(7609) Improved AI r2942 ENG + MODPACK

The best way is to ask on the discord in topic below.
https://discord.com/channels/3484493973 ... 2324676648

11 paź 2024 21:08
Starchris
Brainmod (Gr_9389) (Dr_2650)

I can't seem to increase town loyalty over 60%, anyone know how to get it to 100%?

10 paź 2024 22:58
Freddy
JA2 1.13(7609) Improved AI r2942 ENG + MODPACK

can you still build fortifications with this mod? I can't seem to put up sand bags or use the spade to build cover.

09 paź 2024 22:38
Freddy
JA2 1.13 IMP Editor

Plik items.xml przenieść z ...\Data-1.13\TableData\Items do ...\Data-1.13\TableData\

09 paź 2024 12:36
Misiek1103
Spolszczenie do JA2 1.13(7609) Improved AI r2942

To spolszczenie to o kant rozbić, większość rzeczy jest nadal po angielsku!

09 paź 2024 11:20
Jaro
DBB IoV 929 OEM

This DBB project was only in English. There is no files anymore for clean 1 september OEM release.

17 wrz 2024 22:04
Starchris