Postacie R.P.C. z JA2 Revenge of the Fallen
z JA2 Revenge of the Fallen
Miguel Cordona |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 88 | Doświadczenie | 06 | |
Zwinność | 73 | Um. Strzeleckie | 85 | |
Zręczność | 76 | Zn. Mechaniki | 22 | |
Siła | 83 | Zn.mat. wybuchowych | 31 | |
Um.dowodzenia | 95 | Wiedza medyczna | 13 | |
Inteligencja | 80 | |||
Umiejętności: | Kamuflarz (Ekspert) |
|||
Lokalizacja: | A10-1 (Omerta) | |||
Głównodowodzący rebeliantów a także nasz najważniejszy sprzymierzeniec. Gdy wejdziemy po raz pierwszy do kryjówki rebeliantów to opowie nam całą historię wydarzeń jakie miały miejsce w ostatnich miesiącach. Gdy wyjdziemy na powierzchnię to wielka horda bestii będzie czekała aby nas wszystkich zlikwidować łącznie z rebeliantami. Jeśli uda nam się odeprzeć ich atak to Miguel dołączy do naszej drużyny i poinformuje nas, że reszta jego ludzi dołączy tylko wtedy kiedy zaopatrzenie w końcu dotrze do Omerty od ojca Walkera. Cechuje go przede wszystkim (z resztą jak na lidera przystało) fantastyczna umiejętność dowodzenia, która w mgnieniu oka potrafi wyszkolić samoobronę. |
||||
Sympatie: Carlos, Ira, Shadow | Wrogowie: brak |
Carlos Dasouza |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 79 | Doświadczenie | 04 | |
Zwinność | 91 | Um. Strzeleckie | 67 | |
Zręczność | 61 | Zn. Mechaniki | 34 | |
Siła | 68 | Zn.mat. wybuchowych | 20 | |
Um.dowodzenia | 38 | Wiedza medyczna | 11 | |
Inteligencja | 71 | |||
Umiejętności: | Skradanie (ekspert) |
|||
Lokalizacja: | A10-1 (Omerta) | |||
Osobisty doradca i prawa ręka Miguela. Jako wojak Carlos nie spisuje się niestety zbyt najlepiej, nadrabia to jednak zdolnościami taktycznymi, które dla nas okazują się całkowicie nieistotne. Na uwagę zasługuje tylko bardzo wysoka zwinność oraz perfekcyjna umiejętność skradania się. Do naszej drużyny dołączy tylko wtedy kiedy zaopatrzenie w końcu dotrze do Omerty od Ojca Walkera. |
||||
Sympatie: Miguel, Dimitri, Ira | Wrogowie: brak |
Dimitri Guzzo |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 75 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 73 | Um. Strzeleckie | 77 | |
Zręczność | 51 | Zn. Mechaniki | 71 | |
Siła | 71 | Zn.mat. wybuchowych | 12 | |
Um.dowodzenia | 21 | Wiedza medyczna | 17 | |
Inteligencja | 56 | |||
Umiejętności: | Rzucanie (Ekspert) |
|||
Lokalizacja: | A10-1 (Omerta) | |||
Dimitri Guzzo to, nieco podstarzały, najlepszy człowiek Miguela. Z jego usług będziemy mogli skorzystać po zajęciu Drassen i dostarczeniu żywnośći do Omerty. Wbrew pozorom Dimitri to dobry najemnik - świetnie rzuca nożem i różnymi materiałami wybuchowymi co czyni z niego materiał na skrytego zabójcę. Całkiem nieźle radzi sobie z mechaniką i naprawianiem wyposażenia. Niestety zdarza mu się zapomnieć wydanego chwilę przed tem rozkazu. |
||||
Sympatie: Miguel, Carlos | Wrogowie: Stephen |
Ira Smythe |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 76 | Doświadczenie | 02 | |
Zwinność | 72 | Um. Strzeleckie | 55 | |
Zręczność | 91 | Zn. Mechaniki | 08 | |
Siła | 55 | Zn.mat. wybuchowych | 02 | |
Um.dowodzenia | 14 | Wiedza medyczna | 40 | |
Inteligencja | 83 | |||
Umiejętności: | Szkolenie (Ekspert) |
|||
Lokalizacja: | A10-1 (Omerta) | |||
Ira również dołączy do naszej drużyny po tym jak żywność w końcu dotrze do Omerty. Jak nazwisko wskazuje, Ira nie jest rodowitą mieszkanką Arulco, to Amerykanka, która chce pomagać dręczonym obywatelom. Statystyki mówią, iż to słaby najmenik, takie stwierdzenie jest jednak wielką pomyłką - Ira to nie tylko pielęgniarka ale i doskonały nauczyciel potrafiący szybko wyszkolić wojska samoobrony. Jej zręczność jest na bardzo wysokim poziomie, a dzięki wysokiej inteligencji swoje pozostałe słabe statystyki potrafi w bardzo szybkim tempie nadrobić. |
||||
Sympatie: Dimitri, Miguel | Wrogowie: Malice |
Super tajna broń rebeliantów |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Zdrowie | 100 | Doświadczenie | 10 | ||
Zwinność | 100 | Um. Strzeleckie | 100 | ||
Zręczność | 100 | Zn. Mechaniki | 100 | ||
Siła | 100 | Zn.mat. wybuchowych | 100 | ||
Um.dowodzenia | 100 | Wiedza medyczna | 100 | ||
Inteligencja | 100 | Potrzeba snu | nie dotyczy | ||
Umiejętności: | Skradanie (Ekspert) |
||||
Lokalizacja: | Nieznana | ||||
Ten najemnik na zdjęciu to super tajna broń rebeliantów. Jest to praktycznie ostatnia rzecz, które może odwrócić losy wojny. Jest tylko jeden problem. Miejsce jego aktualnego pobytu oraz sposobu jego aktywacji znają tylko bracia Santos. Niestety szpieg Deidranny także przekazał tę informację Deidrannie. Królowa natychmiastowo kazała przyprowadzić wszystkich Santosów przed jej obliczę. Złapać się jej udało tylko czterech braci ale niestety nieudało jej się tego z nich wycisnąć dlatego ich zlikwidowała. Ostatni z żyjących braci Santos Herve ukrywa się w mieście Drassen ale niestety i on został złapany i jest przetrzymywany przez Doreen w sektorze C13, gdzie czeka na przyjazd samej królowej. Jeśli chcemy mieć tajną broń rebeliantów to musimy uratować Herva. Ten w zamian za ratunek opowie nam wszystko dokładnie co i jak musimy wykonać aby ją zdobyć. |
|||||
Sympatie: brak | Wrogowie: Brak |
Father John Walker |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 75 | Doświadczenie | 02 | |
Zwinność | 56 | Um. Strzeleckie | 60 | |
Zręczność | 63 | Zn. Mechaniki | 05 | |
Siła | 96 | Zn.mat. wybuchowych | 01 | |
Um.dowodzenia | 55 | Wiedza medyczna | 31 | |
Inteligencja | 78 | |||
Umiejętności: | Walka wręcz (Ekspert) |
|||
Lokalizacja: | D13 (Drassen) | |||
Żeby móc zwerbować ojca Walkera to trzeba najpierw wykonać misję dostarczenia jedzenia dla rebeliantów i do Omerty. Tu jak wiadomo, trzeba porozmawiać z Fatherem Walkerem i on już automatycznie tę sprawę załatwi tylko najpierw trzeba go uratować z zaminowanego kościoła. Gdy jedzenie dotrze do rebeliantów to Father Walker nagle zrzuci sutannę i zadeklaruje nam, że chce wziąć sprawy w swoje ręce i z największą przyjemnością dołączy do naszej drużyny w celu pomocy w likwidacji głównej despotki w tym kraju. Ojciec Walker pomimo swojego wieku jest bardzo silnym mężczyzną, z dobrymi zdolnościami przywódczymi, nie najgorszą inteligencją i fantastycznie radzi sobie w sytuacjach, w których nikt by nie pomyślał, że ksiądz potrafiłby sobie radzić czyli w walce na pięści. |
||||
Sympatie: brak | Wrogowie: Brak |
Christine Woltz |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 94 | Doświadczenie | 06 | |
Zwinność | 72 | Um. Strzeleckie | 89 | |
Zręczność | 92 | Zn. Mechaniki | 09 | |
Siła | 62 | Zn.mat. wybuchowych | 09 | |
Um.dowodzenia | 17 | Wiedza medyczna | 03 | |
Inteligencja | 84 | |||
Umiejętności: | Broń biała (ekspert) |
|||
Lokalizacja: | J9 (Tixa lochy) | |||
Warden jest znana z tego, że jest bardziej bezlitosna i okrutna niż sama królowa Deidranna. Jej duma i pewność siebie nie pozwoliły narzucić jarzma, którą Deidranna rzuciła na wszystkich cywili łącznie ze swoimi poddanymi. Naczelniczka za postawienie się królowej została natychmiast skazana na śmierć. Wrzucono ją do lochów, gdzie czeka ją śmierć przez pożarcie przez bestie królowej. Jeśli zdecydujemy się na ratunek tej osobie to ta w zamian za tę przysługę przyłączy się do naszego oddziału i pokaże Deidrannie na jej żołnierzach i jej samej jak bardzo człowiek może być bezlitosny i okrutny w zabijaniu. Niestety Warden będzie pracować tylko dla najlepszych przywódców, dlatego jeśli chcemy ją mieć w naszym oddziale to musimy porozmawiać z nią najemnikiem z umiejętnością dowodzenia powyżej 95 punktów. Naczelniczka jest znakomitą wojowniczką, której najważniejsze statystyki stoją na wysokim poziomie wliczając w to fantastyczne zdrowie. Jej niesamowite doświadczenie w torturach i morderstwach na więźniach Tixy, sprawiło, że jest niedoścignioną profesjonalistką w posługiwaniu się nożami i maczetą. |
||||
Sympatie: Brak | Wrogowie: Brak |
General Theo Humphey |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 81 | Doświadczenie | 08 | |
Zwinność | 41 | Um. Strzeleckie | 89 | |
Zręczność | 59 | Zn. Mechaniki | 04 | |
Siła | 92 | Zn.mat. wybuchowych | 62 | |
Um.dowodzenia | 40 | Wiedza medyczna | 45 | |
Inteligencja | 85 | |||
Umiejętności: | Broń automatyczna (Ekspert) |
|||
Lokalizacja: | I16 (Legowisko krwawych kotów) | |||
Generał jest jedyną postacią, która miała na tyle duży autorytet i na tyle dużą armię pod sobą wliczając w to fabrykę czołgów w Almie, że Deidranna powiedziała mu tylko, że ma dalej robić swoje. Królowa nie chciała ryzykować podwójnej wojny domowej i to w momencie kiedy z jedną (czyli rebeliantami) miała spory kłopot. Lecz generał dostał dodatkowe zadanie. Z racji tego, że jego miasto znajduje się najbliżej legowiska krwawych kotów, nałożono na niego obowiązek rozszerzenia populacji krwawych kotów do maksimum. Można powiedzieć, że bardzo dobrze mu idzie wręcz za dobrze. Na krwawe koty można bardzo często się natknąć i to w ilości przekraczającej nasze nasze najśmielsze oczekiwania dlatego Deidranna musiała coś z tym zrobić. Nagle ni stąd ni zowąd podobną dystrybucją zajął się Maddog, który okazał się być pod osłoną samej królowej, która to z kolei celowo go wykorzystuje aby Generał zbytnio nie urósł w siłę. Generał chętnie by się pozbył konkurencji wliczając w to samego Maddoga ale niestety jest ona pod maksymalną osłoną królowej. Dlatego nam zleci to zadanie, a w zamian za wykonanie tego zadania sam Generał przyłączy się do naszej drużyny. Rozmawiając z nami Generał da nam do zrozumienia, że to on będzie następcą królowej i to taki, a nie inny powód jest przyczyną przyłączenia się go do naszego oddziału. |
||||
Sympatie: brak | Wrogowie: brak |
Kevin "Maddog" Cameron |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 91 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 91 | Um. Strzeleckie | 66 | |
Zręczność | 92 | Zn. Mechaniki | 68 | |
Siła | 78 | Zn.mat. wybuchowych | 18 | |
Um.dowodzenia | 08 | Wiedza medyczna | 07 | |
Inteligencja | 55 | |||
Umiejętności: | Otwieranie zamków (Ekspert) |
|||
Lokalizacja: | I14 (Alma) | |||
Na chwilę obecną o tym najemniku można na pewno powiedzieć jedno zdanie. "Wściekły Pies zajął się hodowlą dzikich kotów". Deidranna doszła do wniosku, że najlepsze dzikie koty wyhoduje Wściekły Pies. Dlatego najęła Maddoga za dość spore pieniądze i nałożyła na niego obowiązek nie tylko ich hodowli ale również przekazywania informacji o całej działalności Generała. Ten drugi obowiązek to tak naprawdę główna przyczyna nowego zajęcia Maddoga. Królowa nie chcąc aby Generał zbytnio urósł w siłę kazała Maddogowi obniżać wartość i populację nowego zajęcia Generała. Niestety i Maddogowi absolutnie nie podoba się to, że ktoś może mieć większą i lepszą firmę od niego. Dlatego bardzo chętnie pozbył by się konkurenta wliczając w to samego Generała. Niestety z racji tego, jaką Generał dysponuje siłą wojskową Maddog może sobie tylko pomarzyć o ataku frontalnym. Dlatego to zadanie zleci nam. W zamian za tę przysługę przyłączy się do naszej drużyny. |
||||
Sympatie: Fox | Wrogowie: Brak |
Lt Stogie Horge |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 98 | Doświadczenie | 07 | |
Zwinność | 78 | Um. Strzeleckie | 89 | |
Zręczność | 84 | Zn. Mechaniki | 71 | |
Siła | 81 | Zn.mat. wybuchowych | 43 | |
Um.dowodzenia | 33 | Wiedza medyczna | 11 | |
Inteligencja | 77 | |||
Umiejętności: | Broń ciężka (ekspert) |
|||
Lokalizacja: | H14 (Alma) | |||
Stogie Horge to doświadczony twardziel, który w wojsku dosłużył się rangi porucznika. Jest dobrym najemnikiem pod praktycznie każdym względem, a na szczególną uwagę zasługuje jego niewiarygodne zdrowie, siła i bardzo dobra umiejętność radzenia sobie z mechaniką poparta wysoką zręcznością. Jako ekspert od broni ciężkiej potrafi z genialną finezją rozwalić każdą ilość nawet najbardziej solidnych czołgów. Swoich możliwości dowiódł podczas samotnej, dwuletniej misji w Kongo, w której za zadanie miał eliminować każdy napotkany ciężki sprzęt. |
||||
Sympatie: Bull, Biff, Gus | Wrogowie: Meltdown, Trevor |
Henning Von Branitz |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 79 | Doświadczenie | 05 | |
Zwinność | 86 | Um. Strzeleckie | 92 | |
Zręczność | 82 | Zn. Mechaniki | 32 | |
Siła | 78 | Zn.mat. wybuchowych | 100 | |
Um.dowodzenia | 76 | Wiedza medyczna | 28 | |
Inteligencja | 96 | |||
Umiejętności: | Elektronika (ekspert) |
|||
Lokalizacja: | Losowe | |||
Henning to handlarz wędrujący po Arulco obracający materiałami wybuchowymi oraz elektroniką. Zna się na swoim fachu jak nikt inny. Jego znajomość materiałów wybuchowych połączona z wyśmienitą znajomością elektroniki pozwala mu na tworzenie, rozbrajanie i wysadzanie jakiegokolwiek materiału wybuchowego tylko zechce. Gdy dołożymy do tego niewiarygodną inteligencję popartą wysoką zręcznością możemy o nim powiedzieć, że nie ma dla niego rzeczy niemożliwych z dziedziny elektroniki i materiałów wybuchowych. Gdy go spotkamy zgodzi się od razu przyłączyć do naszej drużyny ale decydując się na ten krok stracimy porządny jego sklep z elektroniką i materiałami wybuchowymi, które przy ilości czołgów jakie znajdują się w całym Arulco na pewno by nam się przydał. Z drugiej jednak strony nikt inny nie będzie umiał efektywniej podkładać ładunki wybuchowe pod wszystkie czołgi. |
||||
Sympatie: brak | Wrogowie: Thor, Numb |
Gaston Cavalier |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 88 | Doświadczenie | 06 | |
Zwinność | 82 | Um. Strzeleckie | 100 | |
Zręczność | 96 | Zn. Mechaniki | 01 | |
Siła | 84 | Zn.mat. wybuchowych | 01 | |
Um.dowodzenia | 28 | Wiedza medyczna | 97 | |
Inteligencja | 80 | |||
Umiejętności: | Snajperstwo (ekspert) |
|||
Lokalizacja: | F9 (Cambria) | |||
Inteligenty, niesamowicie uzdolniony strzelec wyborowy, oto cały Gaston. Podobnie jak Flo, pochodzi z Francji. W przeciwieństwie jednak do arystokratki, Cavalier służył w Francuskim Korpusie Marynarki i brał udział w wielu operacjach bojowych. Dzięki temu, w sytuacji zagrożenia życia nie traci zimnej krwi i jest bardzo przydatny. Jest najlepszym snajperem w całej grze. Myślę, że na pewno nie chcielibyście mieć go za wroga, który w dodatku jest ukryty na dachu. Włączając do tego jego znakomitą wiedzą medyczną opartą o fantastyczną zręczność dochodzi się do wniosku, że nie możemy go nie mieć w naszym zespole. Niestety z racji swoich umiejętności medycznych oraz wiedzy na temat lokalizacji skarbca Hicksów, w którym podobno jest ponad pół miliona dolarów jest on przetrzymywany przez Hicksów i na pewno po dobroci go nie oddadzą. Gdy uda nam się go uwolnić to on w zamian nie tylko, że wskaże nam lokalizację skarbca ale również przyłączy się do naszej drużyny za symboliczne 100 dolarów. |
||||
Sympatie: Fox, Buns, Buzz | Wrogowie: Malice, Flo, Biff |
Igmus "Iggy" Palkov |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 88 | Doświadczenie | 05 | |
Zwinność | 81 | Um. Strzeleckie | 87 | |
Zręczność | 79 | Zn. Mechaniki | 42 | |
Siła | 85 | Zn.mat. wybuchowych | 17 | |
Um.dowodzenia | 15 | Wiedza medyczna | 27 | |
Inteligencja | 71 | |||
Umiejętności: | Broń ciężka (Ekspert) |
|||
Lokalizacja: | A9 (Omerta) | |||
Gdy przybędziemy po raz pierwszy do Arulco, poprzez zrzut do Omerty to Iggy już będzie tam na nas czekał. Będzie pilnował dla nas skrzyni, w której będą wartościowe przedmioty, które bezsprzecznie przydadzą się naszym najemnikom w nadchodzącej pierwszej walce. Sam Iggy również chętnie przyłączy się do naszej drużyny i pomoże w odbiciu Shanka. Na swoim wyposażeniu będzie miał trzy LAW'y, ładunki wybuchowe, zwykłe granaty oraz granaty 40mm. Przydadzą nam się one do odbicia Shanka ponieważ oprócz kilkudziesięciu Brend, które będą go pilnowały, będziemy musieli walczyć z trzema czołgami oraz kilkunastoma Alienami. |
||||
Sympatie: Ivan | Wrogowie: brak |
Deidranna Chivaldori |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 90 | Doświadczenie | 02 | |
Zwinność | 85 | Um. Strzeleckie | 94 | |
Zręczność | 88 | Zn. Mechaniki | 10 | |
Siła | 60 | Zn.mat. wybuchowych | 12 | |
Um.dowodzenia | 98 | Wiedza medyczna | 10 | |
Inteligencja | 91 | |||
Umiejętności: | Oburęczność (ekspert) |
|||
Lokalizacja: | Losowe | |||
Jest to błąkający się po całym Arulco prawdopodobnie ostatni nieudany klon samej Deidranny. Królowa chcąc się zabezpieczyć przed niespodziewaną śmiercią wykonała odpowiednią ilość swoich klonów. Niestety któryś z kolei eksperyment wymknął jej się spod kontroli i mnóstwo jej klonów uciekło z fabryki i rozproszyło się po całym Arulco. Deidranna natychmiast zarządziła pościg i natychmiastową eksterminację wszystkich znalezionych klonów-uciekinierów. Podobno nie wszystkie klony jej się udało złapać i jeszcze parę zostało w Arulco ale znaleźć je będzie bardzo trudno ponieważ ukrywają się przed wszystkimi i przed losem jaki ich czeka gdy Deidranna je znajdzie. Gdy jakimś cudem natrafimy na któregoś z tych klonów to rekrutacja będzie możliwa tylko najemnikiem, który przewyższa jej umiejętność dowodzenia. |
||||
Sympatie: Joe, Elliot | Wrogowie: Miguel Carlos, Dimitri |
Robot |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 100 | Doświadczenie | 10 | |
Zwinność | 100 | Um. Strzeleckie | 100 | |
Zręczność | 100 | Zn. Mechaniki | 0 | |
Siła | 100 | Zn.mat. wybuchowych | 0 | |
Um.dowodzenia | 0 | Wiedza medyczna | 0 | |
Inteligencja | 100 | |||
Umiejętności: | Operacje nocne (Ekspert) |
|||
Lokalizacja: | H7, H16, I11, E4 | |||
Robot zbudowany przez doktora Nathaniel'a Kairns'a, który uciekł z ośrodka badawczego Orta. Jeżeli dostarczymy Madlabowi kamerę wideo oraz odpowiednią broń, gotowy do działania robot stanie się naszą własnością. Maszyna ta jest bardzo dobrze opancerzona i sterowana zdalnie przez jednego z najemników. Doskonale nadaje się do sprawdzania niepewnych miejsc. W tej modyfikacji robot został jeszcze bardziej usprawniony. Podwyższono mu statystyki do maksymalnych, wdrożono umiejętność specjalną w postaci nocnych operacji (ekspert), założono mu wszystkie trzy osłony spectra nasączone galaretką z królowej Crepitusów, a na głowę założono mu Goggle UV. Tak więc tutaj robot jest jak najbardziej gotowy do wykonywania najcięższych zadań. |
||||
Sympatie: Nie dotyczy | Wrogowie: Nie dotyczy |
Alien |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 100 | Doświadczenie | 10 | |
Zwinność | 100 | Um. Strzeleckie | 100 | |
Zręczność | 100 | Zn. Mechaniki | 0 | |
Siła | 100 | Zn.mat. wybuchowych | 0 | |
Um.dowodzenia | 0 | Wiedza medyczna | 0 | |
Inteligencja | 100 | |||
Umiejętności: | Kamuflarz (Ekspert) |
|||
Lokalizacja: | Losowe | |||
Alien jest znakomitym nocnym łowcą. W nocy widzi na odległość do 25 kratek, a przez ściany do 10 kratek. Nie dość, że żaden wróg nie jest w stanie się przed nim ukryć to jeszcze danego wroga widzi tak jak by był tuż przed nim czyli kolorystycznie taki jaki jest, a nie na czarno i to zarówno tego, który jest na ziemi jaki i na dachu. Niestety nie jest zbyt wytrzymały dlatego trzeba uważać żeby go nie stracić. Jego bronią główną są płomienie ale można mu ją wymienić na dowolną inną z tym tylko zastrzeżeniem, że nie strzela serią. Niestety zmienianie broni musimy wykonywać z pozycji mapy strategicznej, ponieważ z poziomu mapy taktycznej tego wykonać się nie da. Aby go zdobyć musimy dostarczyć Gabbiemu czółko królowej Crepitusów, którego jedyny egzemplarz znajduje się u boku samego króla wszystkich potworów w jego legowisku. |
||||
Sympatie: Nie dotyczy | Wrogowie: Nie dotyczy |
Crepitus Poziom 4 |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 100 | Doświadczenie | 10 | |
Zwinność | 100 | Um. Strzeleckie | 100 | |
Zręczność | 100 | Zn. Mechaniki | 0 | |
Siła | 100 | Zn.mat. wybuchowych | 0 | |
Um.dowodzenia | 0 | Wiedza medyczna | 0 | |
Inteligencja | 100 | |||
Umiejętności: | Broń biała (Ekspert) |
|||
Lokalizacja: | Losowe | |||
Ta bestia jest zdecydowanie najlepszym biegaczem w całej grze. Podczas walki w systemie turowym jego poruszanie będzie się zawierało aż w czterdziestu punktach akcji. Do tego jest niesamowicie wytrzymały, zatrzymać go może praktycznie tylko potężna broń ciężka lub duży ładunek wybuchowy. Jest on najlepszym sposobem na frontalny atak na jakąś bazę. Jeśli wrogowie nie są zbyt mocni to zanim zdążą mu wyrządzić większą krzywdę to wszyscy będą już leżeć w piachu, a w szczególności w sytuacji gdy damy mu jakąś broń białą. Jego bronią główną jest moździerz ale można ją mu wymienić na dowolną inną, z tym tylko zastrzeżeniem, że nie strzela serią (niestety wymiana jest taka sama jak u Aliena). Co do zasięgu wzroku to ma taki sam jak u swojego kolegi Aliena. Aby go zdobyć musimy przyprowadzić żywego krwawego kota do Eskimo. |
||||
Sympatie: Nie dotyczy | Wrogowie: Nie dotyczy |