Postacie z Jagged Alliance 2 »

Najemnicy MERC w Jagged Alliance 2

Biff Apscott
 
Biff Apscot Zdrowie73 Doświadczenie02
Zwinność74 Um. Strzeleckie59
Zręczność71 Zn. Mechaniki00
Siła42 Zn.mat. wybuchowych08
Um.dowodzenia16 Wiedza medyczna26
Inteligencja59   

Umiejętności:

Szkolenie

Trudno w to uwierzyć, ale to właśnie Biff Apscott, razem z niejakim Speck'iem założyli organizację MERC. Jeszcze bardziej niewiarygodna jest funkcja jaką pełni Biff, jest on głownym szkoleniowcem! Kiedy spojrzymy na jego statystyki uświadomimy sobie, dlaczego najemnicy z MERC są tak tani - mają beznadziejnego trenera. W tym wypadku nie pomaga nawet rekomendacja pułkownika Leon'a Roachburn'a...
Sympatie: Larry, FloWrogowie: Barry



Bill "Razor" Lamont
 
Bill "Razor" Lamont Zdrowie73 Doświadczenie02
Zwinność88 Um. Strzeleckie50
Zręczność91 Zn. Mechaniki08
Siła86 Zn.mat. wybuchowych11
Um.dowodzenia04 Wiedza medyczna12
Inteligencja53   

Umiejętności:

Broń biała (Ekspert)

Typowy przykład amerykańskiego psychopaty, który od dzieciństwa z powodu braku jakichkolwiek innych zabawek bawi się nożami kuchennymi... Razor z pewnością nie będzie nigdy snajperem ale może po cichu podejść i zlikwidować przeciwnika używając każdej broni białej, jaką tylko dostanie w swoje mocarne łapy.
Sympatie: Haywire, FidelWrogowie: Biff, Flo



Doug "Gasket" Milton
 
Doug "Gasket" Milton Zdrowie72 Doświadczenie01
Zwinność61 Um. Strzeleckie44
Zręczność89 Zn. Mechaniki82
Siła68 Zn.mat. wybuchowych08
Um.dowodzenia03 Wiedza medyczna00
Inteligencja49   

Umiejętności:

Otwieranie zamków

Nieco dziwna postać, z pewnością nie grzeszy inteligencją po czterech latach nauki ale nie można go od razu przekreślać. Pomimo bardzo słabych statystyk cechujących płatnego zabójcę i braku perspektyw rozwoju, Gasket całkiem nieźle nadaje się na mechanika. Słynie natomiast ze swojego chorego hobby - kolekcjonowania znaków drogowych.
Sympatie: VickiWrogowie: Ivan, Igor



Florence Gabriel
 
Florence Gabriel Zdrowie58 Doświadczenie01
Zwinność37 Um. Strzeleckie38
Zręczność64 Zn. Mechaniki07
Siła45 Zn.mat. wybuchowych02
Um.dowodzenia01 Wiedza medyczna19
Inteligencja82   

Umiejętności:

Szkolenie

Ta kobieta z cała pewnością nie jest najemnikiem... jest na to zbyt nerwowa i bardzo często panikuje. Zamiast na polu bitwy, z przyjemnością znajdzie się w Paryżu, popijając szampana leżac obok basenu. Podczas walki nie przyda się do nieczego - jest inteligentna ale nie umie ani strzelać ani skradać się. Najwidoczniej pracę w takiej organizacji traktuje jedynie jako tymczasową przygodę oraz możliwość przebywania z ukochanym Biffem.
Sympatie: Biff, LynxWrogowie: Meltdown



Frankie "Haywire" Gordon
 
Frankie "Haywire" Gordon Zdrowie65 Doświadczenie01
Zwinność59 Um. Strzeleckie48
Zręczność76 Zn. Mechaniki08
Siła71 Zn.mat. wybuchowych31
Um.dowodzenia01 Wiedza medyczna02
Inteligencja58   

Umiejętności:

Broń automatyczna, broń biała

Haywire to prawdziwy świr. Cieszy go możliwość podziurawienia ołowiem lub pocięcia na plasterki nożem kogokolwiek. Nie zdaża mu się to często ponieważ strzela fatalnie a i podejść do przeciwnika na odległość pół kilometra bez zauważenia stanowi olbrzymi problem. W razie problemów nie licz na niego - nie poskłada się do kupy, nie wyszkoli samoobrony nie naprawi sprzetu i nie rozbroi miny, oto cały Gordon...
Sympatie: Razor, NumbWrogowie: Biff



Jim "Cougar" Wallace
 
Jim "Cougar" Wallace Zdrowie88 Doświadczenie05
Zwinność83 Um. Strzeleckie93
Zręczność79 Zn. Mechaniki58
Siła87 Zn.mat. wybuchowych45
Um.dowodzenia31 Wiedza medyczna33
Inteligencja75   

Umiejętności:

Broń automatyczna, skradanie

Wallece to osoba, która z całą pewnością pomyliła organizacje wynajmujące najemników. Cougar jest dobrym najemnikiem w praktycznie każdej dziedzinie - to doświadczony, potrafiący świetnie strzelać i skradać się najemnik, któremu miny, uszkodzona broń czy rany nie są straszne. Nic w tym dziwnego, w końcu skończył akademię wojskową z wyróżnieniem.
Sympatie: Wolf, LenWrogowie: Brak



Larry Roachburn (trzeźwy)
 
Larry Roachburn Zdrowie69 Doświadczenie03
Zwinność87 Um. Strzeleckie70
Zręczność79 Zn. Mechaniki14
Siła67 Zn.mat. wybuchowych92
Um.dowodzenia18 Wiedza medyczna70
Inteligencja70   

Umiejętności:

Otwieranie zamków, skradanie

Były alkoholik idealnie pasujący do kompanii z MERC. Ciekawe czy był trzeźwy kiedy podjął decyzję o tej pracy... Jeżeli postanowisz go zatrudnić - nie dawaj mu żadnego alkoholu! Kiedy tylko będzie miał okazję wychylić kieliszek, wróci do nałogu zaś jego statystyki drastycznie spadną. W stanie trzeźwym jest niezłym snajperem a także osobą o sporych perspektywach, jezeli tylko ktoś umiejętnie go wytrenuje.
Sympatie: Biff, FloWrogowie: Static, Steroid



Larry Roachburn (pijany)
Larry Roachburn Zdrowie69 Doświadczenie01
Zwinność72 Um. Strzeleckie50
Zręczność54 Zn. Mechaniki07
Siła35 Zn.mat. wybuchowych82
Um.dowodzenia04 Wiedza medyczna49
Inteligencja58

Umiejętności:

brak

Będąc pijanym staje się agresywnym seksistą, dlatego lepiej wtedy nie mieć kobiety w zespole, do tego cofa się w rozwoju przy każdej nauce, a na koniec non stop zapomina wszystkiego, a przede wszystkim wydanego przed chwilą przez nas rozkazu. Jak zapewne zauważyliście, będąc pod wpływem alkoholu, jego sympatie i antypatie zamieniają się, wrogowie stają się przyjaciółmi, a przyjaciele wrogami no i wygląd jego samego też się zmienia.
Sympatie: Static, SteroidWrogowie: Bif, Flo



Tim "Gumpy" Hillman
 
Tim "Gumpy" Hillman Zdrowie67 Doświadczenie01
Zwinność45 Um. Strzeleckie44
Zręczność67 Zn. Mechaniki00
Siła70 Zn.mat. wybuchowych56
Um.dowodzenia11 Wiedza medyczna09
Inteligencja94   

Umiejętności:

Elektronika

Tim Hillman to człowiek bardzo inteligentny a więc uczący się nad wyraz szybko. Zna się nieco na materiałach wybuchowych ale zdaża mu się popełniać błędy, to właśnie przez jeden z takich przypadków cierpi obecnie na depresję. Preferuje pracę w klimacie północnym. Oprócz wspomnianej już inteligencji, wyróżnia się... no właśnie, czym?
Sympatie: BrakWrogowie: Brak



Tim "Numb" Sutton
 
Tim "Numb" Sutton Zdrowie84 Doświadczenie03
Zwinność72 Um. Strzeleckie88
Zręczność61 Zn. Mechaniki09
Siła78 Zn.mat. wybuchowych13
Um.dowodzenia10 Wiedza medyczna30
Inteligencja70   

Umiejętności:

Operacje nocne, sztuki walki

Czy ten pan czasem przez przypadek zamiast do fryzjera trafił do MERC? Niestety ale najprawdopodobniej nigdy się tego nie dowiemy. Pomimo tego, iż Numb wygląda nieco dziwnie jak na najemnika, można go takowym nazwać. Całkiem szybko się uczy, strzela lepiej niż niejeden pracownik z AIM a do tego zna podstawy pierwszej pomocy. Może być przydatny.
Sympatie: MaliceWrogowie: Sidney, Vicki, Scope



Thorton "Bubba" Jones
 
Thorton "Bubba" Jones Zdrowie86 Doświadczenie04
Zwinność54 Um. Strzeleckie77
Zręczność68 Zn. Mechaniki59
Siła98 Zn.mat. wybuchowych61
Um.dowodzenia05 Wiedza medyczna00
Inteligencja29   

Umiejętności:

Walka wręcz

B-U-B-B-A... Bubba... Bubba być wielki... Bubba być silny... Bubba skopać tyłek zły kolesie. Jones to niesamowicie silny acz najwidoczniej niedorozwinięty chłopak. W przeciwieństwie do innych najemnikow z MERC można jednak powiedzieć o nim sporo dobrego - strzela już nie tragicznie, zna się nieco na mechanice a także potrafi rozbrajać proste ładunki. Jest więc dosyć wszechstronny, jeżeli można tak to ująć.
Sympatie: Bull, BuzzWrogowie: Brak


Autor: lukasamd, 19 komentarzy · 23094 czytań
Komentarze (19)
  • Avatar użytkownikaGorzki

    Gasket jest BARDZO dobrym mechanikiem jak na swoją cenę. Idealny by dać mu kilka skrzynek narzędzi, posadzić go gdzieś i niech reperuje sprzęt....

  • Avatar użytkownikaLarry Roachburn

    nie osobom a osobą,.

  • Avatar użytkownikamar

    Trochę cierpliwości i Razor stanie się jednym z lepszych strzelców. Poza tym zmęczenie jest zjawiskiem dla niego obcym.

  • Avatar użytkownikaspiryt

    Zgadzam się z przedmówcą

  • Avatar użytkownikaT@jFuN

    M.E.R.C to cieniasy A.I.M lepsze

  • Avatar użytkownikaPiesman

    Lary Roachburn nie jest alkoholikiem tylko narkomanem, chociaz alkoholem też nie wzgardzi:)

  • Avatar użytkownikaAnzelm

    hmmm...
    brakuje tu kilku najemników dostępnych w M.E.R.C.:
    - Tex Colburn (znany z A.I.M.)
    - Col. Frederick Biggins
    - Gaston Cavalier
    - Lt. "Stogie" Horge

  • Avatar użytkownikaGus

    Najemnicy których wymieniłeś są dostępni dopiero w UB lub w którejś z modyfikacjii 1.13 - nie ma ich natomiast w oryginale JA2 :) Poza tym ich portrety są jakby z innej bajki... to widać gołym okiem - chyba inny artysta, czy tylko ja odnoszę takie wrażenie?

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Najemnicy wymienieni przez Anzelma są dostępni tylko w JA2 UB ale już niedługo będą dostępni w każdej wersji JA2. Co do twarzy to faktycznie są jakby z innej gry.

  • Avatar użytkownikac08

    Biff i Flo dzięki specjalizacji na szkolenie sprawdzają się dobrze jako szkoleniowcy których stawka dzienna nie jest zbyt wysoka.
    Jeżeli chcemy ich używać w walce to wystarczająco sobie radzą z karabinem snajperskim z dużą ilością celowników.

  • Avatar użytkownikaMalki

    Trzeba by moim zdaniem dodać do zakładki M.E.R.C. drugie oblicze Larry Roachburna czyli to które ćpa itd. Ciekawostką jest to, że gdy Larry wpadnie znów w nałóg to ,,Static" nie odchodzi, a Biff zaczyna mówić że dłużej przy nim nie wytrzyma i odchodzi... Uważam, że powinien być tutaj opis Larrego ćpiącego bo to tak na prawdę odrębna postać od oryginału ;)
    Wiem, że dużo wymagam od Admina w ten chwili, ale taki już jestem dokładny ;P

  • Avatar użytkownikarbk17

    Czemu Larry wpadł w nałóg, przecież nie dawałem mu alkoholu, czy to od zastrzyków regeneracyjnych?

  • Avatar użytkownikarbk17

    Czemu jak Bubbą chcę rozbroić trotyl to nie ostrzega o niebezpieczeństwie - za mało inteligencji?

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Larry to alkoholik i narkoman, dlatego jak mu dasz zastrzyk, to też się zmieni.

  • Avatar użytkownikaMalki

    Właśnie tą zmianę przydało by się tu pokazać...

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Masz racje, został dodany, dziękuję za przypomnienie, pozdrawiam.

  • Avatar użytkownikaMixtero

    Bez sensu większość z merc nie lubi biffa i flo

  • Avatar użytkownikaNikt

    Odnośnie "Gumpego" w depresję popadł przez zbyt długą ekspozycję na czynnik szkodliwy, a nie ze względu na eksplozję :)

  • Avatar użytkownikaNikt

    Odnośnie "Gumpego" w depresję popadł przez zbyt długą ekspozycję na czynnik szkodliwy, a nie ze względu na eksplozję :)




Nick: