Modyfikacja Revenge of the Fallen » Potwory z JA2 Revenge of the Fallen

Potwory

z JA2 Revenge of the Fallen




bloodcat
NATUralny krwawy kot
 
Zwierzak ten jest oryginalnym prosto z natury krwawym kotem, który atakuje wszystko co się rusza bez względu na rozmiary i siłę przeciwnika. Jeśli natknie się jednocześnie na naszą drużynę i żołnierzy lub potwory Deidranny to zaatakuje tego kto jest bliżej. Żołnierze oczywiście przystąpią do obrony i będą walczyć z tymi kotami. Ich wytrzymałość jest stosunkowo mała. Wystarczy jedna seria lub jeden strzał z shotguna i kot leży. Natomiast są niesamowicie zwinne, szybkie i potrafiące przebiec niemal dwa razy większy dystans niż nasz najemnik. Ich bronią główną są kły i pazury. Ich dwukrotne uderzenie to pewna śmierć. Od swoich neutralnych kolegów odróżnia ich tylko fakt, że nie jest wyświetlana ich nazwa.



bloodcat
NEUtralny krwawy kot
 
Z kolei ten rodzaj kotów to są już udomowione stwory, które atakują tylko jedną stronę aktualnej bitwy i tylko na rozkaz wydany przez właściciela. Dla przykładu gdy natkniemy się na ten rodzaj krwawych kotów, to niech nas nie zdziwi fakt, że żołnierze królowej chodzą sobie między nimi jak koło zwierzątek domowych, a krwawe koty absolutnie ich nawet nie zaczepiają. Co do wytrzymałości to wszystko zależy od tego jaką aktualnie ochronę na sobie posiadają. Jeśli mają najlepszą osłonę z dodatkową ochroną w postaci płytek tytanowych (rzadko ale może się zdarzyć) to taki kot jest piekielnie trudny do zlikwidowania. Porządny ładunek wybuchowy lub rzucany materiał wybuchowy będzie w tej sytuacji niezbędny. Co do broni głównej to mają taką samą jak ich naturalni koledzy. Od swoich naturalnych kolegów odróżnia ich tylko fakt, że zawsze mają wyświetloną swoją nazwę: "Bloodcat".



larwa
Larwa
 
Jest to najprostszy potwór do zlikwidowania. Wystarczy zaledwie kilka strzałów i całe wnętrzności wręcz wypłyną z niego pozostawiając po sobie jedynie okropny odór. Jest bardzo powolny, nie strzela, nie atakuje, nie przekazuje pobratymcom naszej pozycji ale i niestety nie pozostawia po sobie żadnych przedmiotów. Ma tylko jedną zaletę, mianowicie gdy go spotkamy, to możemy sobie na nim wykonać maksymalną umiejętność zwinności poruszając się wokół niego z włączonym trybem skradania.



alien
Alien
 
Potwór ten charakteryzuje się już o wiele mocniejszą wytrzymałością. Żeby go zlikwidować musimy z dobrego karabinu maszynowego wystrzelić dwie porządne serię lub cztery serie z jakiegoś mniejszego kalibru pistoletu maszynowego. Do dyspozycji mają ogień, którym zieją celnie tylko na krótkie dystanse. Ogień ten jest zabójczy. Gdy trafi w cel, to cel wręcz znika. Jedyną osłoną przeciw tym płomieniom jest maska gazowa ale działa ona tylko przez krótki czas ponieważ bardzo szybko się zużywa. Po wypuszczeniu płomieni i ich dotarciu do celu rozchodzą się one w odległości do dwóch kratek w każdą stronę. Potwory te są bardzo zwinne i szybkie ale bardzo szybko tracą energię. Wystarczy jedna porządna seria, żeby je unieruchomić i nie pozwolić im się wykazać w kolejnej turze. Często z powodu ich czarnego ubarwienia nie widać czy dany Alien jest dostępny dla danego gracza czy nie. Tutaj z pomocą przychodzi klawisz END na klawiaturze, po naciśnięciu którego wyświetli nam się informacja czy dany potwór jest w zasięgu konkretnego najemnika. Zielony kolor oznacza pełną dostępność.



crepitus_level_1
Crepitus poziom 1
 
Jego wytrzymałość jest na takim samym poziomie co Aliena i do zabicia ich wystarczą serię takie same jak dla Aliena. Jest to typowy „ręczny wojownik”. Do dyspozycji ma swoje naturalne kły i pazury lecz są one bardzo niebezpieczne. Dwa uderzenia gwarantują wręcz pewną śmierć. Potwór ten jest pierwszym z bestii, który widzi w nocy na odległość do 25 kratek, a przez ściany do 10 kratek. Gdyby zdarzyła się sytuacja, że w walce z nimi po kilkukrotnym zakończeniu tury gdy ich nie widzimy dalej mamy system turowy to znaczy, że dany Crepitus jest gdzieś w odległości 10 kratek od nas ale za ścianą lub gdzieś na wolnej przestrzeni jest w odległości 25 kratek i nas widzi tylko my go nie widzimy.



crepitus_level_2
Crepitus poziom 2
 
Jest to pierwszy potwór, na którego trzeba zwrócić większą uwagę. Jego wytrzymałość jest kilka razy większa niż Crepitusa poziomu pierwszego. Dodatkowo zieje płomieniami, które są celne na średnie dystanse. Ich zabójczość jest taka sama jak te występująca u Aliena, a maska gazowa wystarcza na jeszcze krótszy okres czasu. Płomienie po trafieniu w cel rozchodzą się w odległości do 5 kratek w każdą stronę. Tak samo jak poprzednik w nocy widzi do 25 kratek, a przez ściany do 10 kratek.



crepitus_level_3
Crepitus poziom 3
 
Tą bestie można wręcz nazwać istnym samobójcą. Nie ma dla niego większego znaczenia w jakiej odległości jest cel, nawet gdy znajduje się w odległości jednej kratki to i tak użyje wyrzutni rakietowej i załatwi cel razem z sobą. Jego główną bronią są wyrzutnie rakietowe ale nie ma ich nieskończonej ilości. W swoim inwentarzu ma ich cztery, a gdy mu się skończą zacznie używać swoich płomieni na średni dystans, tylko że tym razem płomienie te są najbardziej zabójcze ze wszystkich. Maska gazowa uchroni nas ale zaledwie na kilka tur. Poza tym płomienie te po trafieniu w cel od razu obejmują obszar czterech kratek w każdą stronę od środka wybuchu. Jego wytrzymałość jest na tyle wysoka, że słaba broń jednym strzałem zabierze mu zawsze tylko jeden punkt życia. Widoczność w nocy posiada taką samą jak jego poprzednicy. Jedyną jego zaletą jest to, że im szybciej go zabijemy tym więcej wyrzutni rakietowych po sobie zostawi.



crepitus_level_4
Crepitus poziom 4
 
Jest to najbardziej wytrzymały i najbardziej niebezpieczny potwór spośród wszystkich chodzących Crepitusów. Jego główną bronią są pociski moździerzowe, którymi pluje z otworu gębowego. Widoczność w nocy posiada taką samą jak jego poprzednicy dlatego gdy nagle niewiadomo skąd i dlaczego spadł nam pocisk moździerzowy na głowę to będzie to oznaczać, że właśnie trafiliśmy na tego właśnie Crepitusa. Pocisków moździerzowych w swoim inwentarzu ma osiem, a gdy mu się skończą zacznie używać swoich płomieni (tych samych co u Crepitusa poziomu trzeciego). Jedyną jego zaletą jest to, że im szybciej go zabijemy tym więcej pocisków moździerzowych po sobie zostawi.



quenn_crepitus
Królowa Crepitusów
 
Jest to najsilniejsza i najbardziej niebezpieczna jednostka w grze. Z broni palnej można ją zabić tylko z bardzo krótkich dystansów. Gdy odejdziemy na odległość powyżej dziesięciu kratek strzały z broni palnej nie będą wyrządzały jej żadnej krzywdy. Na gazy jest całkowicie obojętna nawet na swoje własne płomienie. Jedyną skuteczną bronią jest broń ciężka lub solidne materiały wybuchowe. Widoczność w nocy ma taką samą jak jej własne dzieci. W walce z nią za wszelką cenę szukajmy jakiejś wysokiej osłony. W przeciwnym wypadku spali nas i całą naszą drużynę. Jej bronią główną są płomienie (takie same jak u swojego najpotężniejszego dziecka czyli Crepitusa poziomu czwartego). Gdyby jakimś cudem płomienie się jej wyczerpały to do dyspozycji będzie miała swoje naturalne lecz najbardziej zabójcze długie macki, od uderzenia których zawsze ktoś traci życie.


Autor: Starchris, Brak komentarzy · 10465 czytań
Komentarze (0)



Nick: