Postacie M.E.R.C. z JA2 Revenge of the Fallen
z JA2 Revenge of the Fallen
Martha Graham |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 71 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 61 | Um. Strzeleckie | 70 | |
Zręczność | 86 | Zn. Mechaniki | 06 | |
Siła | 59 | Zn.mat. wybuchowych | 08 | |
Um.dowodzenia | 63 | Wiedza medyczna | 27 | |
Inteligencja | 72 | |||
Umiejętności: | Szkolenie (ekspert) |
|||
Z łapanki Hicksów w mieście Cambria jedynie Marcie z pomocą rebeliantów udało się uciec. Niestety cała reszta cywilów została pojmana i albo zlikwidowana albo zmuszona do nieludzkiej pracy na rzecz Hicksów. Joey syn Marty również został pojmany i niestety został poddany eksperymentom medycznym, które zrobiły z niego potwora. Marta poprzysięgła srogą zemstę na każdym kto przyczynił się do krzywdy wyrządzonej na jej chłopaku. Martha w błyskawicznym tempie przeszła szybki kurs bojowy z nastawieniem na strzelectwo. Jest również znakomitą instruktorką, która w mgnieniu oka wyszkoli samoobronę jak i również dzięki codziennym robótkom ręcznym może się pochwalić znakomitą zręcznością. Marta wręcz prosi się aby ją zwerbować i pozwolić jej odpłacić pięknym za nadobne. |
||||
Sympatie: brak | Wrogowie: Brak |
Tex Colburn |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 81 | Doświadczenie | 04 | |
Zwinność | 77 | Um. Strzeleckie | 88 | |
Zręczność | 74 | Zn. Mechaniki | 44 | |
Siła | 70 | Zn.mat. wybuchowych | 02 | |
Um.dowodzenia | 03 | Wiedza medyczna | 04 | |
Inteligencja | 52 | |||
Umiejętności: | Kamuflaż (ekspert) |
|||
Tex to bardzo słynny aktor filmów o dzikim zachodzie. Nikogo więc nie powinno dziwić jego zachowanie oraz jego strój. Grając w swoich filmach starał się jednocześnie trenować swoje umiejętności aby być jak najlepszym. Z tego to powodu jest teraz ja sam zresztą twierdzi znakomitym najemnikiem, a dzięki jego kamuflażowi jest prawie niewidoczny dla swoich wrogów. Trzeba również wspomnieć o jego legendarnych pistoletach EMF Hartford 6 wykonanych z czystej kości słoniowej, których zabójczość oraz szybkostrzelność nie ma sobie równych. |
||||
Sympatie: Fox, Larry | Wrogowie: Brak |
Doug "Gasket" Milton |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 72 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 76 | Um. Strzeleckie | 44 | |
Zręczność | 92 | Zn. Mechaniki | 89 | |
Siła | 68 | Zn.mat. wybuchowych | 08 | |
Um.dowodzenia | 03 | Wiedza medyczna | 01 | |
Inteligencja | 49 | |||
Umiejętności: | Otwieranie zamków |
|||
Nieco dziwna postać, z pewnością nie grzeszy inteligencją po czterech latach nauki ale nie można go od razu przekreślać. Pomimo bardzo słabych statystyk cechujących płatnego zabójcę i braku perspektyw rozwoju, Gasket jest znakomitym mechanikiem, dla którego otwarcie niemal każdego zamka to czysta formalność. Słynie natomiast ze swojego chorego hobby - kolekcjonowania znaków drogowych. |
||||
Sympatie: Vicki | Wrogowie: Ivan, Igor |
Bill "Razor" Lamont |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 84 | Doświadczenie | 02 | |
Zwinność | 91 | Um. Strzeleckie | 70 | |
Zręczność | 99 | Zn. Mechaniki | 08 | |
Siła | 86 | Zn.mat. wybuchowych | 11 | |
Um.dowodzenia | 04 | Wiedza medyczna | 09 | |
Inteligencja | 53 | |||
Umiejętności: | Broń biała (Ekspert) |
|||
Typowy przykład amerykańskiego psychopaty, który od dzieciństwa z powodu braku jakichkolwiek innych zabawek bawi się nożami kuchennymi... Razor z pewnością nie jest snajperem ale może po cichu podejść i zlikwidować przeciwnika używając każdej broni białej, jaką tylko dostanie w swoje mocarne łapy. |
||||
Sympatie: Haywire, Fidel | Wrogowie: Flo, Biff |
Lora Ricci |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 89 | Doświadczenie | 04 | |
Zwinność | 82 | Um. Strzeleckie | 83 | |
Zręczność | 68 | Zn. Mechaniki | 01 | |
Siła | 71 | Zn.mat. wybuchowych | 31 | |
Um.dowodzenia | 07 | Wiedza medyczna | 03 | |
Inteligencja | 74 | |||
Umiejętności: | Broń automatyczna (ekspert) |
|||
Historia Lory też nie brzmi zbyt ciekawie. Całe Balime przejął w sposób bardzo brutalny Dave Gerard i stworzył tam swoje imperium. Wszystkich cywili, którzy mu byli nie potrzebni rzucił na pożarcie krwawym kotom w tym ojca Lory, Armanda. Lora nie wiadomo jak ale uciekła z tego całego obozu pracy i również poprzysięgła krwawą zemstę na wszystkich, którzy przyczynili się do śmierci jej ojca. Lora po krótkim przeszkoleniu okazała się być znakomitą najemniczką, która sprawdza się w każdym terenie. Niestety okazało się, że cała jej przeszłość wpłynęła dosyć poważnie na jej psychikę dlatego zaleca się aby nie dawać jej do rąk broni automatycznej ponieważ potrafi wykonać niekontrolowany armagedon z każdego nawet najliczniejszego oddziału. |
||||
Sympatie: brak | Wrogowie: brak |
John Kulba |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 67 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 51 | Um. Strzeleckie | 96 | |
Zręczność | 60 | Zn. Mechaniki | 88 | |
Siła | 94 | Zn.mat. wybuchowych | 02 | |
Um.dowodzenia | 08 | Wiedza medyczna | 08 | |
Inteligencja | 84 | |||
Umiejętności: | Snajperstwo (Ekspert) |
|||
John nie mógł znieść, że już nie jest aktywnym zawodowo najemnikiem dlatego postanowił dołączyć do jednej z organizacji grupujących najemników. Wiele godzin morderczych ćwiczeń na strzelnicy i siłowni zrobiły z niego strzelca wyborowego z ponad przeciętną siłą. Uniesie każdy nawet najcięższy karabin snajperski, a gdy wyjdzie z nim na dach to lepiej, żeby wszyscy, którzy znajdą się na dole uciekali póki mogą. Jego pozostałe statystyki nie grzeszą wysokością ale z racji jego wysokiej inteligencji bardzo szybko nadrabia straty. |
||||
Sympatie: Gus | Wrogowie: Igor, Ivan, Numb |
Col. Frederick Biggins |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 78 | Doświadczenie | 10 | |
Zwinność | 61 | Um. Strzeleckie | 79 | |
Zręczność | 68 | Zn. Mechaniki | 71 | |
Siła | 55 | Zn.mat. wybuchowych | 92 | |
Um.dowodzenia | 64 | Wiedza medyczna | 17 | |
Inteligencja | 81 | |||
Umiejętności: | Broń ciężka (ekspert) |
|||
Były strażnik opuszczonej kopalni w Traconie. Gdy zrezygnował z tamtej roboty to natychmiast rozpoczął szukanie nowej. Jest typem osoby, która nienawidzi bezczynnie siedzieć i nie powinniśmy mu mieć tego za złe. Najemnik z takim doświadczeniem absolutnie nie powinien się marnować. Jeśli potrzebujesz kogoś do obsługi ciężkiej broni to własnie go znalazłeś. Poza tym jest ekspertem w dziedzinie materiałów wybuchowych, fantastycznie radzi sobie z mechaniką, posiada nieprzeciętną inteligencję. Jest po prostu zawsze gotowy do akcji i pomimo jego wieku nadal bardzo dobrze radzi sobie w walce. |
||||
Sympatie: Brak | Wrogowie: Brak |
Manuel |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 76 | Doświadczenie | 04 | |
Zwinność | 99 | Um. Strzeleckie | 78 | |
Zręczność | 72 | Zn. Mechaniki | 08 | |
Siła | 76 | Zn.mat. wybuchowych | 22 | |
Um.dowodzenia | 45 | Wiedza medyczna | 40 | |
Inteligencja | 65 | |||
Umiejętności: | Skradanie (Ekspert) |
|||
Jak wiemy Manuel był mężem Fatimy i ojcem Pacosa, a w wojsku Miguela pełnił służbę jako jego szpieg w armii Deidranny. Niestety po pewnym czasie został zdemaskowany i musiał ratować się ucieczką. Zanim udało mu się dotrzeć do kryjówki rebeliantów cały ten czas musiał się ukrywać i być niesamowicie przebiegłym ponieważ cała armia królowej za wszelką cenę chciała go złapać i zlikwidować. Na szczęście dotarł cały i zdrowy do bazy rebeliantów ale niestety przybył za późno ponieważ Deidranna za pośrednictwem Brendy zdążyła już wymordować całą jego rodzinę. Gdy Manuel się o tym dowiedział to zapowiedział śmiertelną zemstę na wszystkich, którzy przyczynili się do śmierci całej jego rodziny. Dzięki miesiącom ukrywania się i używania swojego sprytu Manuel stał się bardziej zwinny niż sam krwawy kot, a umiejętność skradania doprowadził do czystej perfekcji. |
||||
Sympatie: Brak | Wrogowie: Brak |
Tim "Numb" Sutton |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 84 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 72 | Um. Strzeleckie | 88 | |
Zręczność | 68 | Zn. Mechaniki | 09 | |
Siła | 78 | Zn.mat. wybuchowych | 13 | |
Um.dowodzenia | 10 | Wiedza medyczna | 20 | |
Inteligencja | 70 | |||
Umiejętności: | Sztuki walki (ekspert) |
|||
Czy ten pan czasem przez przypadek zamiast do fryzjera trafił do MERC? Niestety ale najprawdopodobniej nigdy się tego nie dowiemy. Pomimo tego, iż Numb wygląda nieco dziwnie jak na najemnika, można go takowym nazwać. Całkiem szybko się uczy, strzela lepiej niż niejeden pracownik z AIM a do tego zna podstawy pierwszej pomocy. Może być przydatny. |
||||
Sympatie: Malice | Wrogowie: Sidney, Vicki |
Mike |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 99 | Doświadczenie | 09 | |
Zwinność | 99 | Um. Strzeleckie | 99 | |
Zręczność | 99 | Zn. Mechaniki | 01 | |
Siła | 99 | Zn.mat. wybuchowych | 01 | |
Um.dowodzenia | 01 | Wiedza medyczna | 01 | |
Inteligencja | 99 | |||
Umiejętności: | Operacje nocne (ekspert) |
|||
Jedno o nim możemy powiedzieć na pewno. Pracuje dla tego kto da więcej, a własnie M.E.R.C. na chwilę obecną płaci więcej. Mike jest chyba najbardziej nielojalnym najemnikiem spośród wszystkich ale jego statystyki każą nam wręcz o tym zapomnieć. Gdy Deidranna dowiedziała się, że Mike już dla niej nie pracuje wpadła w furię jakiej świat nie widział i to nie dla tego, że Mike ją zdradził tylko dlatego, że ktoś potrafił dać więcej. Zaraz po tym rozkazała tego zdrajcę natychmiast schwytać, potem rozstrzelać, powiesić, a następnie przynieść jego głowę przed jej obliczę. Niestety zanim Mike odszedł od Królowej ta zdążyła pobrać jego próbkę DNA i stworzyć kilkadziesiąt jego klonów, które teraz na niego w sposób bezlitosny polują. Poza tym w jednym z sektorów, w których znajdują się wyrzutnie SAM Site, główna tyranka tego kraju przygotowała na niego pułapkę. Gdy będziemy próbowali Mike'iem odbić ten konkretny sektor nagle ni stąd ni zowąd rzucą się na oryginalnego Mike'a jego 64 klony i bez względu na środki będą próbowali go dopaść i zlikwidować wedle rozkazu i instrukcji Królowej. Jeśli zdecydujecie się na werbunek Mike'a, a myślę, że na pewno tak zrobicie to czeka was piekielna bitwa o przetrwanie. |
||||
Sympatie: Brak | Wrogowie: Brak |