Modyfikacja Revenge of the Fallen » Postacie M.E.R.C. z JA2 Revenge of the Fallen

Postacie M.E.R.C.

z JA2 Revenge of the Fallen




Martha Graham
 
martha_graham Zdrowie71 Doświadczenie03
Zwinność61 Um. Strzeleckie70
Zręczność86 Zn. Mechaniki06
Siła59 Zn.mat. wybuchowych08
Um.dowodzenia63 Wiedza medyczna27
Inteligencja72   

Umiejętności:

Szkolenie (ekspert)

Z łapanki Hicksów w mieście Cambria jedynie Marcie z pomocą rebeliantów udało się uciec. Niestety cała reszta cywilów została pojmana i albo zlikwidowana albo zmuszona do nieludzkiej pracy na rzecz Hicksów. Joey syn Marty również został pojmany i niestety został poddany eksperymentom medycznym, które zrobiły z niego potwora. Marta poprzysięgła srogą zemstę na każdym kto przyczynił się do krzywdy wyrządzonej na jej chłopaku. Martha w błyskawicznym tempie przeszła szybki kurs bojowy z nastawieniem na strzelectwo. Jest również znakomitą instruktorką, która w mgnieniu oka wyszkoli samoobronę jak i również dzięki codziennym robótkom ręcznym może się pochwalić znakomitą zręcznością. Marta wręcz prosi się aby ją zwerbować i pozwolić jej odpłacić pięknym za nadobne.
Sympatie: brakWrogowie: Brak



Tex Colburn
 
Tex Colburn Zdrowie81 Doświadczenie04
Zwinność77 Um. Strzeleckie88
Zręczność74 Zn. Mechaniki44
Siła70 Zn.mat. wybuchowych02
Um.dowodzenia03 Wiedza medyczna04
Inteligencja52   

Umiejętności:

Kamuflaż (ekspert)

Tex to bardzo słynny aktor filmów o dzikim zachodzie. Nikogo więc nie powinno dziwić jego zachowanie oraz jego strój. Grając w swoich filmach starał się jednocześnie trenować swoje umiejętności aby być jak najlepszym. Z tego to powodu jest teraz ja sam zresztą twierdzi znakomitym najemnikiem, a dzięki jego kamuflażowi jest prawie niewidoczny dla swoich wrogów. Trzeba również wspomnieć o jego legendarnych pistoletach EMF Hartford 6 wykonanych z czystej kości słoniowej, których zabójczość oraz szybkostrzelność nie ma sobie równych.
Sympatie: Fox, LarryWrogowie: Brak



Doug "Gasket" Milton
 
Doug "Gasket" Milton Zdrowie72 Doświadczenie01
Zwinność76 Um. Strzeleckie44
Zręczność92 Zn. Mechaniki89
Siła68 Zn.mat. wybuchowych08
Um.dowodzenia03 Wiedza medyczna01
Inteligencja49   

Umiejętności:

Otwieranie zamków

Nieco dziwna postać, z pewnością nie grzeszy inteligencją po czterech latach nauki ale nie można go od razu przekreślać. Pomimo bardzo słabych statystyk cechujących płatnego zabójcę i braku perspektyw rozwoju, Gasket jest znakomitym mechanikiem, dla którego otwarcie niemal każdego zamka to czysta formalność. Słynie natomiast ze swojego chorego hobby - kolekcjonowania znaków drogowych.
Sympatie: VickiWrogowie: Ivan, Igor



Bill "Razor" Lamont
 
Bill "Razor" Lamont Zdrowie84 Doświadczenie02
Zwinność91 Um. Strzeleckie70
Zręczność99 Zn. Mechaniki08
Siła86 Zn.mat. wybuchowych11
Um.dowodzenia04 Wiedza medyczna09
Inteligencja53   

Umiejętności:

Broń biała (Ekspert)

Typowy przykład amerykańskiego psychopaty, który od dzieciństwa z powodu braku jakichkolwiek innych zabawek bawi się nożami kuchennymi... Razor z pewnością nie jest snajperem ale może po cichu podejść i zlikwidować przeciwnika używając każdej broni białej, jaką tylko dostanie w swoje mocarne łapy.
Sympatie: Haywire, FidelWrogowie: Flo, Biff



Lora Ricci
 
lora_ricci Zdrowie89 Doświadczenie04
Zwinność82 Um. Strzeleckie83
Zręczność68 Zn. Mechaniki01
Siła71 Zn.mat. wybuchowych31
Um.dowodzenia07 Wiedza medyczna03
Inteligencja74   

Umiejętności:

Broń automatyczna (ekspert)

Historia Lory też nie brzmi zbyt ciekawie. Całe Balime przejął w sposób bardzo brutalny Dave Gerard i stworzył tam swoje imperium. Wszystkich cywili, którzy mu byli nie potrzebni rzucił na pożarcie krwawym kotom w tym ojca Lory, Armanda. Lora nie wiadomo jak ale uciekła z tego całego obozu pracy i również poprzysięgła krwawą zemstę na wszystkich, którzy przyczynili się do śmierci jej ojca. Lora po krótkim przeszkoleniu okazała się być znakomitą najemniczką, która sprawdza się w każdym terenie. Niestety okazało się, że cała jej przeszłość wpłynęła dosyć poważnie na jej psychikę dlatego zaleca się aby nie dawać jej do rąk broni automatycznej ponieważ potrafi wykonać niekontrolowany armagedon z każdego nawet najliczniejszego oddziału.
Sympatie: brakWrogowie: brak



John Kulba
 
John Kulba Zdrowie67 Doświadczenie03
Zwinność51 Um. Strzeleckie96
Zręczność60 Zn. Mechaniki88
Siła94 Zn.mat. wybuchowych02
Um.dowodzenia08 Wiedza medyczna08
Inteligencja84   

Umiejętności:

Snajperstwo (Ekspert)

John nie mógł znieść, że już nie jest aktywnym zawodowo najemnikiem dlatego postanowił dołączyć do jednej z organizacji grupujących najemników. Wiele godzin morderczych ćwiczeń na strzelnicy i siłowni zrobiły z niego strzelca wyborowego z ponad przeciętną siłą. Uniesie każdy nawet najcięższy karabin snajperski, a gdy wyjdzie z nim na dach to lepiej, żeby wszyscy, którzy znajdą się na dole uciekali póki mogą. Jego pozostałe statystyki nie grzeszą wysokością ale z racji jego wysokiej inteligencji bardzo szybko nadrabia straty.
Sympatie: GusWrogowie: Igor, Ivan, Numb



Col. Frederick Biggins
 
Col. Frederick Biggins Zdrowie78 Doświadczenie10
Zwinność61 Um. Strzeleckie79
Zręczność68 Zn. Mechaniki71
Siła55 Zn.mat. wybuchowych92
Um.dowodzenia64 Wiedza medyczna17
Inteligencja81   

Umiejętności:

Broń ciężka (ekspert)

Były strażnik opuszczonej kopalni w Traconie. Gdy zrezygnował z tamtej roboty to natychmiast rozpoczął szukanie nowej. Jest typem osoby, która nienawidzi bezczynnie siedzieć i nie powinniśmy mu mieć tego za złe. Najemnik z takim doświadczeniem absolutnie nie powinien się marnować. Jeśli potrzebujesz kogoś do obsługi ciężkiej broni to własnie go znalazłeś. Poza tym jest ekspertem w dziedzinie materiałów wybuchowych, fantastycznie radzi sobie z mechaniką, posiada nieprzeciętną inteligencję. Jest po prostu zawsze gotowy do akcji i pomimo jego wieku nadal bardzo dobrze radzi sobie w walce.
Sympatie: BrakWrogowie: Brak



Manuel
 
Manuel Zdrowie76 Doświadczenie04
Zwinność99 Um. Strzeleckie78
Zręczność72 Zn. Mechaniki08
Siła76 Zn.mat. wybuchowych22
Um.dowodzenia45 Wiedza medyczna40
Inteligencja65   

Umiejętności:

Skradanie (Ekspert)

Jak wiemy Manuel był mężem Fatimy i ojcem Pacosa, a w wojsku Miguela pełnił służbę jako jego szpieg w armii Deidranny. Niestety po pewnym czasie został zdemaskowany i musiał ratować się ucieczką. Zanim udało mu się dotrzeć do kryjówki rebeliantów cały ten czas musiał się ukrywać i być niesamowicie przebiegłym ponieważ cała armia królowej za wszelką cenę chciała go złapać i zlikwidować. Na szczęście dotarł cały i zdrowy do bazy rebeliantów ale niestety przybył za późno ponieważ Deidranna za pośrednictwem Brendy zdążyła już wymordować całą jego rodzinę. Gdy Manuel się o tym dowiedział to zapowiedział śmiertelną zemstę na wszystkich, którzy przyczynili się do śmierci całej jego rodziny. Dzięki miesiącom ukrywania się i używania swojego sprytu Manuel stał się bardziej zwinny niż sam krwawy kot, a umiejętność skradania doprowadził do czystej perfekcji.
Sympatie: BrakWrogowie: Brak



Tim "Numb" Sutton
 
Tim "Numb" Sutton Zdrowie84 Doświadczenie03
Zwinność72 Um. Strzeleckie88
Zręczność68 Zn. Mechaniki09
Siła78 Zn.mat. wybuchowych13
Um.dowodzenia10 Wiedza medyczna20
Inteligencja70   

Umiejętności:

Sztuki walki (ekspert)

Czy ten pan czasem przez przypadek zamiast do fryzjera trafił do MERC? Niestety ale najprawdopodobniej nigdy się tego nie dowiemy. Pomimo tego, iż Numb wygląda nieco dziwnie jak na najemnika, można go takowym nazwać. Całkiem szybko się uczy, strzela lepiej niż niejeden pracownik z AIM a do tego zna podstawy pierwszej pomocy. Może być przydatny.
Sympatie: MaliceWrogowie: Sidney, Vicki



Mike
 
Mike Zdrowie99 Doświadczenie09
Zwinność99 Um. Strzeleckie99
Zręczność99 Zn. Mechaniki01
Siła99 Zn.mat. wybuchowych01
Um.dowodzenia01 Wiedza medyczna01
Inteligencja99   

Umiejętności:

Operacje nocne (ekspert)

Jedno o nim możemy powiedzieć na pewno. Pracuje dla tego kto da więcej, a własnie M.E.R.C. na chwilę obecną płaci więcej. Mike jest chyba najbardziej nielojalnym najemnikiem spośród wszystkich ale jego statystyki każą nam wręcz o tym zapomnieć. Gdy Deidranna dowiedziała się, że Mike już dla niej nie pracuje wpadła w furię jakiej świat nie widział i to nie dla tego, że Mike ją zdradził tylko dlatego, że ktoś potrafił dać więcej. Zaraz po tym rozkazała tego zdrajcę natychmiast schwytać, potem rozstrzelać, powiesić, a następnie przynieść jego głowę przed jej obliczę. Niestety zanim Mike odszedł od Królowej ta zdążyła pobrać jego próbkę DNA i stworzyć kilkadziesiąt jego klonów, które teraz na niego w sposób bezlitosny polują. Poza tym w jednym z sektorów, w których znajdują się wyrzutnie SAM Site, główna tyranka tego kraju przygotowała na niego pułapkę. Gdy będziemy próbowali Mike'iem odbić ten konkretny sektor nagle ni stąd ni zowąd rzucą się na oryginalnego Mike'a jego 64 klony i bez względu na środki będą próbowali go dopaść i zlikwidować wedle rozkazu i instrukcji Królowej. Jeśli zdecydujecie się na werbunek Mike'a, a myślę, że na pewno tak zrobicie to czeka was piekielna bitwa o przetrwanie.
Sympatie: BrakWrogowie: Brak


Autor: Starchris, Brak komentarzy · 13715 czytań
Komentarze (0)



Nick: