Biff Apscott |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 78 | Doświadczenie | 02 | |
Zwinność | 78 | Um. Strzeleckie | 57 | |
Zręczność | 76 | Zn. Mechaniki | 00 | |
Siła | 51 | Zn.mat. wybuchowych | 04 | |
Um.dowodzenia | 13 | Wiedza medyczna | 04 | |
Inteligencja | 58 | |||
Umiejętności: | Operacje nocne |
|||
Trudno w to uwierzyć, ale to właśnie Biff Apscott, razem z niejakim Speck'iem założyli organizację MERC. Jeszcze bardziej niewiarygodna jest funkcja jaką pełni Biff, jest on głownym szkoleniowcem! Kiedy spojrzymy na jego statystyki uświadomimy sobie, dlaczego najemnicy z MERC są tak tani - mają beznadziejnego trenera. W tym wypadku nie pomaga nawet rekomendacja pułkownika Leon'a Roachburn'a... |
||||
Sympatie: Larry, Flo | Wrogowie: Brak |
Bill "Razor" Lamont |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 84 | Doświadczenie | 02 | |
Zwinność | 88 | Um. Strzeleckie | 70 | |
Zręczność | 91 | Zn. Mechaniki | 08 | |
Siła | 86 | Zn.mat. wybuchowych | 11 | |
Um.dowodzenia | 04 | Wiedza medyczna | 09 | |
Inteligencja | 53 | |||
Umiejętności: | Broń biała (Ekspert) |
|||
Typowy przykład amerykańskiego psychopaty, który od dzieciństwa z powodu braku jakichkolwiek innych zabawek bawi się nożami kuchennymi... Razor z pewnością nie jest snajperem ale może po cichu podejść i zlikwidować przeciwnika używając każdej broni białej, jaką tylko dostanie w swoje mocarne łapy. |
||||
Sympatie: Haywire, Fidel | Wrogowie: Flo, Biff |
Doug "Gasket" Milton |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 72 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 76 | Um. Strzeleckie | 44 | |
Zręczność | 89 | Zn. Mechaniki | 82 | |
Siła | 68 | Zn.mat. wybuchowych | 08 | |
Um.dowodzenia | 03 | Wiedza medyczna | 01 | |
Inteligencja | 49 | |||
Umiejętności: | Otwieranie zamków |
|||
Nieco dziwna postać, z pewnością nie grzeszy inteligencją po czterech latach nauki ale nie można go od razu przekreślać. Pomimo bardzo słabych statystyk cechujących płatnego zabójcę i braku perspektyw rozwoju, Gasket całkiem nieźle nadaje się na mechanika. Słynie natomiast ze swojego chorego hobby - kolekcjonowania znaków drogowych. |
||||
Sympatie: Vicki | Wrogowie: Ivan, Igor |
Florence Gabriel |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 58 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 52 | Um. Strzeleckie | 38 | |
Zręczność | 78 | Zn. Mechaniki | 07 | |
Siła | 45 | Zn.mat. wybuchowych | 02 | |
Um.dowodzenia | 01 | Wiedza medyczna | 13 | |
Inteligencja | 82 | |||
Umiejętności: | Kradzież |
|||
Ta kobieta z cała pewnością nie jest najemnikiem... jest na to zbyt nerwowa i bardzo często panikuje. Zamiast na polu bitwy, z przyjemnością znajdzie się w Paryżu, popijając szampana, leżac obok basenu. Podczas walki nie przyda się do nieczego - jest inteligentna ale nie umie ani strzelać ani skradać się. Najwidocznie pracę w takiej organizacji traktuje jedynie jako tymczasową przygodę oraz możliwość przebywania z ukochanym Biffem. |
||||
Sympatie: Biff, Lynx | Wrogowie: Meltdown |
Frank "Hitman" Hennessy |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 75 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 78 | Um. Strzeleckie | 82 | |
Zręczność | 74 | Zn. Mechaniki | 24 | |
Siła | 69 | Zn.mat. wybuchowych | 22 | |
Um.dowodzenia | 52 | Wiedza medyczna | 23 | |
Inteligencja | 78 | |||
Umiejętności: | Skradanie, szkolenie |
|||
Przeniesiony z AIM do MERC, Hennessy zarazem zyskał jak i stracił na tej przeprowadzce. Porusza się teraz znacznie lepiej zaś ręce nie trzęsą mu się ciągle, dzięki czemu znacznie lepiej radzi sobie z naprawianiem przedmiotów oraz opatrywaniem ran. Niestety z powodu braku strzelnicy, nieco podupadł w dziedzinie likwidowania celów z broni palnej. |
||||
Sympatie: Grunty, Raven | Wrogowie: Raider |
Frankie "Haywire" Gordon |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 76 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 69 | Um. Strzeleckie | 68 | |
Zręczność | 78 | Zn. Mechaniki | 08 | |
Siła | 71 | Zn.mat. wybuchowych | 31 | |
Um.dowodzenia | 01 | Wiedza medyczna | 02 | |
Inteligencja | 58 | |||
Umiejętności: | Broń automatyczna, broń biała |
|||
Haywire to prawdziwy świr. Cieszy go możliwość podziurawienia ołowiem lub pocięcia na plasterki nożem kogokolwiek. Nie zdaża mu się to nad wyraz często, ponieważ strzela raczej przecietnie a i podejść do przeciwnika na odległość ćwierć kilometra bez zauważenia stanowi olbrzymi problem. W razie problemów nie licz na niego - nie poskłada się do kupy, nie wyszkoli samoobrony nie naprawi sprzętu i nie rozbroi miny, oto cały Gordon... |
||||
Sympatie: Razor, Numb | Wrogowie: Biff |
Jim "Cougar" Wallace |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 88 | Doświadczenie | 05 | |
Zwinność | 83 | Um. Strzeleckie | 93 | |
Zręczność | 79 | Zn. Mechaniki | 48 | |
Siła | 87 | Zn.mat. wybuchowych | 45 | |
Um.dowodzenia | 31 | Wiedza medyczna | 13 | |
Inteligencja | 75 | |||
Umiejętności: | Broń automatyczna, skradanie |
|||
Wallece to osoba, która z całą pewnością pomyliła organizacje wynajmujące najemników. Cougar jest dobrym najemnikiem w praktycznie każdej dziedzinie - to doświadczony, potrafiący świetnie strzelać i skradać się najemnik, któremu miny, uszkodzona broń czy powierzchowne rany nie są straszne. Nic w tym dziwnego, w końcu skończył akademię wojskową z wyróżnieniem. |
||||
Sympatie: Brak | Wrogowie: Brak |
Keith "Blood" Hanson |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 84 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 92 | Um. Strzeleckie | 78 | |
Zręczność | 82 | Zn. Mechaniki | 18 | |
Siła | 82 | Zn.mat. wybuchowych | 31 | |
Um.dowodzenia | 06 | Wiedza medyczna | 11 | |
Inteligencja | 75 | |||
Umiejętności: | Rzucanie, sztuki walki |
|||
Pomimo przeniesienia z AIm do MERC, Hanson nie stracił swoich walorów. Nadal w przypdku zlokalizowania wroga potrafi szybko, cicho i skutecznie: a) obić mu twarz, a następnie ukraść broń b) rzucić w niego nożem tak, aby zabić za pierwszym trafieniem c) kopnąć w cztery litery i krzyknąć "Niespodzianka!" Keith'a warto mieć nie tylko ze względu na swoje umiejętności i bardzo niską cenę, ale również świetne teksty i poczucie humoru. Nie jest tak dobrym medykiem jak kiedyś. |
||||
Sympatie: Magic | Wrogowie: Brak |
Larry Roachburn |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 69 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 87 | Um. Strzeleckie | 70 | |
Zręczność | 79 | Zn. Mechaniki | 14 | |
Siła | 67 | Zn.mat. wybuchowych | 92 | |
Um.dowodzenia | 18 | Wiedza medyczna | 70 | |
Inteligencja | 70 | |||
Umiejętności: | Otwieranie zamków, skradanie |
|||
Były alkoholik idealnie pasujący do kompanii z MERC. Ciekawe czy był trzeźwy kiedy podjął decyzję o tej pracy... Jeżeli postanowisz go zatrudnić - nie dawaj mu żadnego alkoholu! Kiedy tylko będzie miał okazję wychylić kieliszek, wróci do nałogu zaś jego statystyki drastycznie spadną. W stanie trzeźwym jest niezłym saperem, a także osobą o sporych perspektywach jezeli tylko ktoś umiejętnie go wytrenuje. |
||||
Sympatie: Static, Steroid | Wrogowie: Biff, Flo |
Sheila "Scope" Sterling |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 80 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 73 | Um. Strzeleckie | 88 | |
Zręczność | 76 | Zn. Mechaniki | 18 | |
Siła | 64 | Zn.mat. wybuchowych | 22 | |
Um.dowodzenia | 32 | Wiedza medyczna | 18 | |
Inteligencja | 81 | |||
Umiejętności: | Operacje nocne, szkolenie |
|||
Zawód najemnika jest nieprawdopodobnie wymagający, a zawód snajpera najemnika i to pracującego dla organizacji AIM jest jeszcze bardziej wymagający. Każdy snajper co jakiś czas musi przechodzić testy w tej międzynarodowej organizacji, aby potwierdzić posiadanie swoich wybitnych umiejętności strzeleckich. Niestety Scope zaczęła mieć problemy ze wzrokiem, co przyczyniło się do nie zaliczenia kolejnego testu. Skutek mógł być tylko jeden, skoro Scope straciła już na tyle swoje talenty, które uniemożliwiają jej sprawne działanie na polu bitwy, została wyrzucona z AIM. W żadnej mierze Sheila nie chciała się rozstać z zawodem najemnika, dlatego postanowiła wstąpić do organizacji MERC. Myślę, że Speck z radością ją przyjął w swoje szeregi. Niestety na strzelectwie się nie skończyło, podupadła również na zdrowiu, zwinności oraz um. dowodzenia. Poprawiła się natomiast nieco na mechanice. |
||||
Sympatie: Sidney | Wrogowie: Brak |
Stephen Rothman |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 92 | Doświadczenie | 05 | |
Zwinność | 71 | Um. Strzeleckie | 72 | |
Zręczność | 76 | Zn. Mechaniki | 24 | |
Siła | 76 | Zn.mat. wybuchowych | 30 | |
Um.dowodzenia | 51 | Wiedza medyczna | 26 | |
Inteligencja | 78 | |||
Umiejętności: | Operacje nocne, szkolenie |
|||
Kolejny dowód na to, co robi z dobrego najemnika pobyt w szeregach MERC. O ile w JA2 najemnik ten stanowił naprawdę łakomy kąsek, tutaj jest całkowicie bezużyteczny. Po przeniesieniu do MERC wręcz "zidiociał", strzela gorzej, ręcę drżą gdy coś robi... jedyne plusy to fakt, iż podobnie jak Scope sam musiał naprawiać swój sprzęt więc nauczył się czegoś w dziedzinie mechaniki. Sam musiał też robić za własnego lekarza polowego. |
||||
Sympatie: Meltdown | Wrogowie: Static, Larry, Nails |
Tim "Gumpy" Hillman |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 78 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 61 | Um. Strzeleckie | 42 | |
Zręczność | 72 | Zn. Mechaniki | 42 | |
Siła | 64 | Zn.mat. wybuchowych | 34 | |
Um.dowodzenia | 11 | Wiedza medyczna | 09 | |
Inteligencja | 81 | |||
Umiejętności: | Elektronika |
|||
Tim Hillman to człowiek całkiem inteligentny a więc potrafiący czegoś jeszcze się nauczyć. Zna się nieco na materiałach wybuchowych ale nie oznacza to, iż jest choćby namiastką prawdziwego sapera. Preferuje pracę w klimacie północnym. Nie wyróżnia się praktycznie niczym, dla najemnikow AIM nie stanowi praktycznie żadnej konkurencji. |
||||
Sympatie: Brak | Wrogowie: Brak |
Tim "Numb" Sutton |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 84 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 72 | Um. Strzeleckie | 88 | |
Zręczność | 68 | Zn. Mechaniki | 09 | |
Siła | 78 | Zn.mat. wybuchowych | 13 | |
Um.dowodzenia | 10 | Wiedza medyczna | 20 | |
Inteligencja | 70 | |||
Umiejętności: | Operacje nocne, sztuki walki |
|||
Czy ten pan czasem przez przypadek zamiast do fryzjera trafił do MERC? Niestety ale najprawdopodobniej nigdy się tego nie dowiemy. Pomimo tego, iż Numb wygląda nieco dziwnie jak na najemnika, można go takowym nazwać. Całkiem szybko się uczy, strzela lepiej niż niejeden pracownik z AIM a do tego zna podstawy pierwszej pomocy. Może być przydatny. |
||||
Sympatie: Malice | Wrogowie: Sidney, Vicki |
Thorton "Bubba" Jones |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 86 | Doświadczenie | 04 | |
Zwinność | 54 | Um. Strzeleckie | 77 | |
Zręczność | 68 | Zn. Mechaniki | 49 | |
Siła | 98 | Zn.mat. wybuchowych | 61 | |
Um.dowodzenia | 05 | Wiedza medyczna | 02 | |
Inteligencja | 29 | |||
Umiejętności: | Walka wręcz |
|||
B-U-B-B-A... Bubba... Bubba być wielki... Bubba być silny... Bubba skopać tyłek zły kolesie. Jones to niesamowicie silny acz najwidoczniej niedorozwinięty chłopak. W przeciwieństwie do innych najemnikow z MERC można jednak powiedzieć o nim sporo dobrego - strzela już nie tragicznie, zna się nieco na mechanice a także potrafi rozbrajać proste ładunki. Jest więc dosyć wszechstronny, jeżeli można tak to ująć. |
||||
Sympatie: Bull, Buzz | Wrogowie: Brak |