Postacie z Wildfire »

Najemnicy MERC w Jagged Alliance 2 Wildfire

Biff Apscott
 
Biff Apscot Zdrowie78 Doświadczenie02
Zwinność78 Um. Strzeleckie57
Zręczność76 Zn. Mechaniki00
Siła51 Zn.mat. wybuchowych04
Um.dowodzenia13 Wiedza medyczna04
Inteligencja58   

Umiejętności:

Operacje nocne

Trudno w to uwierzyć, ale to właśnie Biff Apscott, razem z niejakim Speck'iem założyli organizację MERC. Jeszcze bardziej niewiarygodna jest funkcja jaką pełni Biff, jest on głownym szkoleniowcem! Kiedy spojrzymy na jego statystyki uświadomimy sobie, dlaczego najemnicy z MERC są tak tani - mają beznadziejnego trenera. W tym wypadku nie pomaga nawet rekomendacja pułkownika Leon'a Roachburn'a...
Sympatie: Larry, FloWrogowie: Brak



Bill "Razor" Lamont
 
Bill "Razor" Lamont Zdrowie84 Doświadczenie02
Zwinność88 Um. Strzeleckie70
Zręczność91 Zn. Mechaniki08
Siła86 Zn.mat. wybuchowych11
Um.dowodzenia04 Wiedza medyczna09
Inteligencja53   

Umiejętności:

Broń biała (Ekspert)

Typowy przykład amerykańskiego psychopaty, który od dzieciństwa z powodu braku jakichkolwiek innych zabawek bawi się nożami kuchennymi... Razor z pewnością nie jest snajperem ale może po cichu podejść i zlikwidować przeciwnika używając każdej broni białej, jaką tylko dostanie w swoje mocarne łapy.
Sympatie: Haywire, FidelWrogowie: Flo, Biff



Doug "Gasket" Milton
 
Doug "Gasket" Milton Zdrowie72 Doświadczenie01
Zwinność76 Um. Strzeleckie44
Zręczność89 Zn. Mechaniki82
Siła68 Zn.mat. wybuchowych08
Um.dowodzenia03 Wiedza medyczna01
Inteligencja49   

Umiejętności:

Otwieranie zamków

Nieco dziwna postać, z pewnością nie grzeszy inteligencją po czterech latach nauki ale nie można go od razu przekreślać. Pomimo bardzo słabych statystyk cechujących płatnego zabójcę i braku perspektyw rozwoju, Gasket całkiem nieźle nadaje się na mechanika. Słynie natomiast ze swojego chorego hobby - kolekcjonowania znaków drogowych.
Sympatie: VickiWrogowie: Ivan, Igor



Florence Gabriel
 
Florence Gabriel Zdrowie58 Doświadczenie01
Zwinność52 Um. Strzeleckie38
Zręczność78 Zn. Mechaniki07
Siła45 Zn.mat. wybuchowych02
Um.dowodzenia01 Wiedza medyczna13
Inteligencja82   

Umiejętności:

Kradzież

Ta kobieta z cała pewnością nie jest najemnikiem... jest na to zbyt nerwowa i bardzo często panikuje. Zamiast na polu bitwy, z przyjemnością znajdzie się w Paryżu, popijając szampana, leżac obok basenu. Podczas walki nie przyda się do nieczego - jest inteligentna ale nie umie ani strzelać ani skradać się. Najwidocznie pracę w takiej organizacji traktuje jedynie jako tymczasową przygodę oraz możliwość przebywania z ukochanym Biffem.
Sympatie: Biff, LynxWrogowie: Meltdown



Frank "Hitman" Hennessy
 
Frank "Hitman" Hennessy Zdrowie75 Doświadczenie03
Zwinność78 Um. Strzeleckie82
Zręczność74 Zn. Mechaniki24
Siła69 Zn.mat. wybuchowych22
Um.dowodzenia52 Wiedza medyczna23
Inteligencja78   

Umiejętności:

Skradanie, szkolenie

Przeniesiony z AIM do MERC, Hennessy zarazem zyskał jak i stracił na tej przeprowadzce. Porusza się teraz znacznie lepiej zaś ręce nie trzęsą mu się ciągle, dzięki czemu znacznie lepiej radzi sobie z naprawianiem przedmiotów oraz opatrywaniem ran. Niestety z powodu braku strzelnicy, nieco podupadł w dziedzinie likwidowania celów z broni palnej.
Sympatie: Grunty, RavenWrogowie: Raider



Frankie "Haywire" Gordon
 
Frankie "Haywire" Gordon Zdrowie76 Doświadczenie01
Zwinność69 Um. Strzeleckie68
Zręczność78 Zn. Mechaniki08
Siła71 Zn.mat. wybuchowych31
Um.dowodzenia01 Wiedza medyczna02
Inteligencja58   

Umiejętności:

Broń automatyczna, broń biała

Haywire to prawdziwy świr. Cieszy go możliwość podziurawienia ołowiem lub pocięcia na plasterki nożem kogokolwiek. Nie zdaża mu się to nad wyraz często, ponieważ strzela raczej przecietnie a i podejść do przeciwnika na odległość ćwierć kilometra bez zauważenia stanowi olbrzymi problem. W razie problemów nie licz na niego - nie poskłada się do kupy, nie wyszkoli samoobrony nie naprawi sprzętu i nie rozbroi miny, oto cały Gordon...
Sympatie: Razor, NumbWrogowie: Biff



Jim "Cougar" Wallace
 
Jim "Cougar" Wallace Zdrowie88 Doświadczenie05
Zwinność83 Um. Strzeleckie93
Zręczność79 Zn. Mechaniki48
Siła87 Zn.mat. wybuchowych45
Um.dowodzenia31 Wiedza medyczna13
Inteligencja75   

Umiejętności:

Broń automatyczna, skradanie

Wallece to osoba, która z całą pewnością pomyliła organizacje wynajmujące najemników. Cougar jest dobrym najemnikiem w praktycznie każdej dziedzinie - to doświadczony, potrafiący świetnie strzelać i skradać się najemnik, któremu miny, uszkodzona broń czy powierzchowne rany nie są straszne. Nic w tym dziwnego, w końcu skończył akademię wojskową z wyróżnieniem.
Sympatie: BrakWrogowie: Brak



Keith "Blood" Hanson
 
Keith "Blood" Hanson Zdrowie84 Doświadczenie03
Zwinność92 Um. Strzeleckie78
Zręczność82 Zn. Mechaniki18
Siła82 Zn.mat. wybuchowych31
Um.dowodzenia06 Wiedza medyczna11
Inteligencja75   

Umiejętności:

Rzucanie, sztuki walki

Pomimo przeniesienia z AIm do MERC, Hanson nie stracił swoich walorów. Nadal w przypdku zlokalizowania wroga potrafi szybko, cicho i skutecznie: a) obić mu twarz, a następnie ukraść broń b) rzucić w niego nożem tak, aby zabić za pierwszym trafieniem c) kopnąć w cztery litery i krzyknąć "Niespodzianka!" Keith'a warto mieć nie tylko ze względu na swoje umiejętności i bardzo niską cenę, ale również świetne teksty i poczucie humoru. Nie jest tak dobrym medykiem jak kiedyś.
Sympatie: MagicWrogowie: Brak



Larry Roachburn
 
Larry Roachburn Zdrowie69 Doświadczenie03
Zwinność87 Um. Strzeleckie70
Zręczność79 Zn. Mechaniki14
Siła67 Zn.mat. wybuchowych92
Um.dowodzenia18 Wiedza medyczna70
Inteligencja70   

Umiejętności:

Otwieranie zamków, skradanie

Były alkoholik idealnie pasujący do kompanii z MERC. Ciekawe czy był trzeźwy kiedy podjął decyzję o tej pracy... Jeżeli postanowisz go zatrudnić - nie dawaj mu żadnego alkoholu! Kiedy tylko będzie miał okazję wychylić kieliszek, wróci do nałogu zaś jego statystyki drastycznie spadną. W stanie trzeźwym jest niezłym saperem, a także osobą o sporych perspektywach jezeli tylko ktoś umiejętnie go wytrenuje.
Sympatie: Static, SteroidWrogowie: Biff, Flo



Sheila "Scope" Sterling
 
Sheila "Scope" Sterling Zdrowie80 Doświadczenie03
Zwinność73 Um. Strzeleckie88
Zręczność76 Zn. Mechaniki18
Siła64 Zn.mat. wybuchowych22
Um.dowodzenia32 Wiedza medyczna18
Inteligencja81   

Umiejętności:

Operacje nocne, szkolenie

Zawód najemnika jest nieprawdopodobnie wymagający, a zawód snajpera najemnika i to pracującego dla organizacji AIM jest jeszcze bardziej wymagający. Każdy snajper co jakiś czas musi przechodzić testy w tej międzynarodowej organizacji, aby potwierdzić posiadanie swoich wybitnych umiejętności strzeleckich. Niestety Scope zaczęła mieć problemy ze wzrokiem, co przyczyniło się do nie zaliczenia kolejnego testu. Skutek mógł być tylko jeden, skoro Scope straciła już na tyle swoje talenty, które uniemożliwiają jej sprawne działanie na polu bitwy, została wyrzucona z AIM. W żadnej mierze Sheila nie chciała się rozstać z zawodem najemnika, dlatego postanowiła wstąpić do organizacji MERC. Myślę, że Speck z radością ją przyjął w swoje szeregi. Niestety na strzelectwie się nie skończyło, podupadła również na zdrowiu, zwinności oraz um. dowodzenia. Poprawiła się natomiast nieco na mechanice.
Sympatie: SidneyWrogowie: Brak



Stephen Rothman
 
Stephen Rothman Zdrowie92 Doświadczenie05
Zwinność71 Um. Strzeleckie72
Zręczność76 Zn. Mechaniki24
Siła76 Zn.mat. wybuchowych30
Um.dowodzenia51 Wiedza medyczna26
Inteligencja78   

Umiejętności:

Operacje nocne, szkolenie

Kolejny dowód na to, co robi z dobrego najemnika pobyt w szeregach MERC. O ile w JA2 najemnik ten stanowił naprawdę łakomy kąsek, tutaj jest całkowicie bezużyteczny. Po przeniesieniu do MERC wręcz "zidiociał", strzela gorzej, ręcę drżą gdy coś robi... jedyne plusy to fakt, iż podobnie jak Scope sam musiał naprawiać swój sprzęt więc nauczył się czegoś w dziedzinie mechaniki. Sam musiał też robić za własnego lekarza polowego.
Sympatie: MeltdownWrogowie: Static, Larry, Nails



Tim "Gumpy" Hillman
 
Tim "Gumpy" Hillman Zdrowie78 Doświadczenie01
Zwinność61 Um. Strzeleckie42
Zręczność72 Zn. Mechaniki42
Siła64 Zn.mat. wybuchowych34
Um.dowodzenia11 Wiedza medyczna09
Inteligencja81   

Umiejętności:

Elektronika

Tim Hillman to człowiek całkiem inteligentny a więc potrafiący czegoś jeszcze się nauczyć. Zna się nieco na materiałach wybuchowych ale nie oznacza to, iż jest choćby namiastką prawdziwego sapera. Preferuje pracę w klimacie północnym. Nie wyróżnia się praktycznie niczym, dla najemnikow AIM nie stanowi praktycznie żadnej konkurencji.
Sympatie: BrakWrogowie: Brak



Tim "Numb" Sutton
 
Tim "Numb" Sutton Zdrowie84 Doświadczenie03
Zwinność72 Um. Strzeleckie88
Zręczność68 Zn. Mechaniki09
Siła78 Zn.mat. wybuchowych13
Um.dowodzenia10 Wiedza medyczna20
Inteligencja70   

Umiejętności:

Operacje nocne, sztuki walki

Czy ten pan czasem przez przypadek zamiast do fryzjera trafił do MERC? Niestety ale najprawdopodobniej nigdy się tego nie dowiemy. Pomimo tego, iż Numb wygląda nieco dziwnie jak na najemnika, można go takowym nazwać. Całkiem szybko się uczy, strzela lepiej niż niejeden pracownik z AIM a do tego zna podstawy pierwszej pomocy. Może być przydatny.
Sympatie: MaliceWrogowie: Sidney, Vicki



Thorton "Bubba" Jones
 
Thorton "Bubba" Jones Zdrowie86 Doświadczenie04
Zwinność54 Um. Strzeleckie77
Zręczność68 Zn. Mechaniki49
Siła98 Zn.mat. wybuchowych61
Um.dowodzenia05 Wiedza medyczna02
Inteligencja29   

Umiejętności:

Walka wręcz

B-U-B-B-A... Bubba... Bubba być wielki... Bubba być silny... Bubba skopać tyłek zły kolesie. Jones to niesamowicie silny acz najwidoczniej niedorozwinięty chłopak. W przeciwieństwie do innych najemnikow z MERC można jednak powiedzieć o nim sporo dobrego - strzela już nie tragicznie, zna się nieco na mechanice a także potrafi rozbrajać proste ładunki. Jest więc dosyć wszechstronny, jeżeli można tak to ująć.
Sympatie: Bull, BuzzWrogowie: Brak


Autor: lukasamd, 12 komentarzy · 15263 czytań
Komentarze (12)
  • Avatar użytkownikaeqaro

    jak ich nając

  • Avatar użytkownikalukasamd

    Trzeciego dnia gry dostaniesz email z MERC - wtedy będziesz mógł najmować najemników z tej firmy.

  • Avatar użytkownikaStridingshadow

    Tak nawiasem, z Larry'ego to niezły byłby saper a nie snajper, bo 70 um. strzeleckich pozwala najwyżej trafić że strzelby w kogoś oddalonego o 5 kroków :P

  • Avatar użytkownikakrzyżak

    lukasAMD myślę że egaro miał na myśli jak wynając Cougara itd. sam nie wiem więc proszę o pomoc. kiedy do cholery pojawi sie oferta zawarcia umowy z Cougarem

  • Avatar użytkownikaStridingshadow

    Kiedy MERC wystarczająco na Tobie zarobi.

  • Avatar użytkownikaranger

    Numb jest świetny często go wynajmuje tylko jest dość wrażliwy na trafienia (takie mam przynajmniej wrażenie)

  • Avatar użytkownikaNumb

    Ranger zalezy jaka mu dasz kamizelke, bo zycia ma dosc duzo.

  • Avatar użytkownikaMajikus

    Biedna Scope musi pracowac z tymi świtami i patałachami z MERC, powinno sie za to ukarac Specka.

  • Avatar użytkownikaArtanis

    prawda jest taka ze Scope ma problemy ze wzrokiem co sie odbilo na umiejetnosciach strzeleckich i nie zdala kolejnych testow w AIM za co zostala wyurzucona...

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Artanis

    Dzięki za cenne informacje. Dodałem je do opisu Scope.

  • Avatar użytkownikaSkowron

    Cougar pojawia się dopiero po zdobyciu kilku miast :)

  • Avatar użytkownikaMajikus

    Artanis i Starchris, co wy pozerzy piszecie o SCOPE ??!! WYmyslilicie bajeczke i wprowadzacie taki niby klimat, a w grze nie ma slowa o jakis problemach ze wzrokiem bo to wasza nedzna sciema.




Nick: