Modyfikacja Revenge of the Fallen » Materiały wybuchowe w JA2 Revenge of the Fallen

Jagged Alliance 2 Revenge of the Fallen

Materiały Wybuchowe






Mały granat ręczny

Zasięg rażenia: 3 kratki
 
Obrażenia: 35



Średni granat ręczny

Zasięg rażenia: 6 kratek
 
Obrażenia: 45



Mały granat oszałamiający

Zasięg rażenia: 6 kratek
 
Zabrana energia: 100



Duży granat oszałamiający

Zasięg rażenia: 12 kratek
 
Zabrana energia: 250



Mały rzucany
pocisk moździerzowy

Zasięg rażenia: 12 kratek
 
Obrażenia: 70



Duży rzucany
pocisk moździerzowy

Zasięg rażenia: 18 kratek
 
Obrażenia: 120



Mały granat ogniowy

Zasięg rażenia: 3 kratki
 
Obrażenia: 50
 
Podczas wybuchu tego granatu uwalniane są płomienie, które od razu obejmują cały swój obszar działania. Osoby, które znajdą się w zasięgu rażenia tego granatu giną natychmiast. Maska gazowa może ocalić daną osobę na krótki okres czasu, który jest uzależniony od rodzaju rzuconego granatu ogniowego.



Duży granat ogniowy

Zasięg rażenia: 7 kratek
 
Obrażenia: 100



Granat dymny

Zasięg maskowania: 5 kratek
 
Obrażenia: brak
 



Gaz łzawiący

Zasięg rażenia: 5 kratek
 
Zabrana energia: 10
 



Gaz musztardowy

Zasięg rażenia: 5 kratek
 
Obrażenia: 15
 



Gaz z Grepitusa

Zasięg rażenia: 5 kratek
 
Obrażenia: 20
 
Granat ten działa dwufazowo. Najpierw wybucha z ogromną mocą granat oszałamiający, który powala na ziemie wszystkie znajdujące się w jego zasięgu osoby i to na dosyć spory czas, a następnie uwalniany jest gaz, który wszystkim leżącym osobom w ciągu zaledwie dwóch do trzech tur zabiera całe życie.



Granat
z czerwony gazem

Zasięg rażenia: 5 kratek
 
Obrażenia: 5
 
Granat ten działa podobnie jak granat z gazem łzawiącym ale dodatkowo powoduje niewielkie rany.



Granat 40mm

Zasięg rażenia: 9 kratek
 
Obrażenia: 50



Zabójczy granat 40mm

Zasięg rażenia: 15 kratek
 
Obrażenia: 120



Granat dymny 40mm

Zasięg maskowania: 8 kratek
 
Obrażenia: 0



Flara oświetlająca 40mm

Zasięg oświetlenia: 10 kratek
 
Obrażenia: brak



Granat oszałamiający 40mm

Zasięg rażenia: 18 kratek
 
Zabrana energia: 250



Granat łzawiący 40mm

Zasięg rażenia: 8 kratek
 
Zabrana energia: 50



Granat 40mm
z gazem musztardowym

Zasięg rażenia: 8 kratek
 
Obrażenia: 50



Granat 40mm
z czerwonym gazem

Zasięg rażenia: 8 kratek
 
Obrażenia: 30



Granat 40mm
z Crepit gazem

Zasięg rażenia: 8 kratek
 
Obrażenia: 60



Granat ogniowy 40mm

Zasięg rażenia: 12 kratek
 
Obrażenia: 200



Pocisk moździerzowy

Zasięg rażenia: 15 kratek
 
Obrażenia: 75



Pocisk czołgowy

Zasięg rażenia: 6 kratek
 
Obrażenia: 240



Mina

Zasięg rażenia: 3 kratki
 
Obrażenia: 50



TNT

Zasięg rażenia: 6 kratek
 
Obrażenia: 60



RDX

Zasięg rażenia: 9 kratek
 
Obrażenia: 70



C1

Zasięg rażenia: 12 kratek
 
Obrażenia: 80



C4

Zasięg rażenia: 15 kratek
 
Obrażenia: 90



HMX

Zasięg rażenia: 18 kratek
 
Obrażenia: 100



Rzucany TNT

Zasięg rażenia: 9 kratek
 
Obrażenia: 60
 
Materiały wybuchowe z literką T (od ang. słowa Throw) mogą być rzucane jak zwykłe granaty ręczne.



Rzucany RDX

Zasięg rażenia: 15 kratek
 
Obrażenia: 80



Rzucany C4

Zasięg rażenia: 18 kratek
 
Obrażenia: 90



Ładunek wybuchowy
do otwierania zamków

Zasięg rażenia: 2 kratki
 
Obrażenia: 60



Raca świetlna

Zasięg oświetlenia: 10 kratek
 
Obrażenia: 0



Hełm EOD

Waga: 5 kg
 
Ochrona: maksymalna jaką kod gry może dać
 
Ubranie EOD (Explosive Ordnance Disposal) jest przeznaczone do wykonywania prac związanych z rozpoznaniem i neutralizacją terrorystycznych ładunków wybuchowych.



Kamizelka EOD

Waga: 15 kg
 
Ochrona: maksymalna jaką kod gry może dać



Spodnie EOD

Waga: 10 kg
 
Ochrona: maksymalna jaką kod gry może dać


Autor: Starchris, Brak komentarzy · 9224 czytań
Komentarze (0)



Nick: