Jagged Alliance 2 Revenge of the Fallen
Materiały Wybuchowe
Mały granat ręczny |
Zasięg rażenia: 3 kratki |
Obrażenia: 35 |
Średni granat ręczny |
Zasięg rażenia: 6 kratek |
Obrażenia: 45 |
Mały granat oszałamiający |
Zasięg rażenia: 6 kratek |
Zabrana energia: 100 |
Duży granat oszałamiający |
Zasięg rażenia: 12 kratek |
Zabrana energia: 250 |
Mały rzucany pocisk moździerzowy |
Zasięg rażenia: 12 kratek |
Obrażenia: 70 |
Duży rzucany pocisk moździerzowy |
Zasięg rażenia: 18 kratek |
Obrażenia: 120 |
Mały granat ogniowy |
Zasięg rażenia: 3 kratki |
Obrażenia: 50 |
Podczas wybuchu tego granatu uwalniane są płomienie, które od razu obejmują cały swój obszar działania. Osoby, które znajdą się w zasięgu rażenia tego granatu giną natychmiast. Maska gazowa może ocalić daną osobę na krótki okres czasu, który jest uzależniony od rodzaju rzuconego granatu ogniowego. |
Duży granat ogniowy |
Zasięg rażenia: 7 kratek |
Obrażenia: 100 |
Granat dymny |
Zasięg maskowania: 5 kratek |
Obrażenia: brak |
Gaz łzawiący |
Zasięg rażenia: 5 kratek |
Zabrana energia: 10 |
Gaz musztardowy |
Zasięg rażenia: 5 kratek |
Obrażenia: 15 |
Gaz z Grepitusa |
Zasięg rażenia: 5 kratek |
Obrażenia: 20 |
Granat ten działa dwufazowo. Najpierw wybucha z ogromną mocą granat oszałamiający, który powala na ziemie wszystkie znajdujące się w jego zasięgu osoby i to na dosyć spory czas, a następnie uwalniany jest gaz, który wszystkim leżącym osobom w ciągu zaledwie dwóch do trzech tur zabiera całe życie. |
Granat z czerwony gazem |
Zasięg rażenia: 5 kratek |
Obrażenia: 5 |
Granat ten działa podobnie jak granat z gazem łzawiącym ale dodatkowo powoduje niewielkie rany. |
Granat 40mm |
Zasięg rażenia: 9 kratek |
Obrażenia: 50 |
Zabójczy granat 40mm |
Zasięg rażenia: 15 kratek |
Obrażenia: 120 |
Granat dymny 40mm |
Zasięg maskowania: 8 kratek |
Obrażenia: 0 |
Flara oświetlająca 40mm |
Zasięg oświetlenia: 10 kratek |
Obrażenia: brak |
Granat oszałamiający 40mm |
Zasięg rażenia: 18 kratek |
Zabrana energia: 250 |
Granat łzawiący 40mm |
Zasięg rażenia: 8 kratek |
Zabrana energia: 50 |
Granat 40mm z gazem musztardowym |
Zasięg rażenia: 8 kratek |
Obrażenia: 50 |
Granat 40mm z czerwonym gazem |
Zasięg rażenia: 8 kratek |
Obrażenia: 30 |
Granat 40mm z Crepit gazem |
Zasięg rażenia: 8 kratek |
Obrażenia: 60 |
Granat ogniowy 40mm |
Zasięg rażenia: 12 kratek |
Obrażenia: 200 |
Pocisk moździerzowy |
Zasięg rażenia: 15 kratek |
Obrażenia: 75 |
Pocisk czołgowy |
Zasięg rażenia: 6 kratek |
Obrażenia: 240 |
Mina |
Zasięg rażenia: 3 kratki |
Obrażenia: 50 |
TNT |
Zasięg rażenia: 6 kratek |
Obrażenia: 60 |
RDX |
Zasięg rażenia: 9 kratek |
Obrażenia: 70 |
C1 |
Zasięg rażenia: 12 kratek |
Obrażenia: 80 |
C4 |
Zasięg rażenia: 15 kratek |
Obrażenia: 90 |
HMX |
Zasięg rażenia: 18 kratek |
Obrażenia: 100 |
Rzucany TNT |
Zasięg rażenia: 9 kratek |
Obrażenia: 60 |
Materiały wybuchowe z literką T (od ang. słowa Throw) mogą być rzucane jak zwykłe granaty ręczne. |
Rzucany RDX |
Zasięg rażenia: 15 kratek |
Obrażenia: 80 |
Rzucany C4 |
Zasięg rażenia: 18 kratek |
Obrażenia: 90 |
Ładunek wybuchowy do otwierania zamków |
Zasięg rażenia: 2 kratki |
Obrażenia: 60 |
Raca świetlna |
Zasięg oświetlenia: 10 kratek |
Obrażenia: 0 |
Hełm EOD |
Waga: 5 kg |
Ochrona: maksymalna jaką kod gry może dać |
Ubranie EOD (Explosive Ordnance Disposal) jest przeznaczone do wykonywania prac związanych z rozpoznaniem i neutralizacją terrorystycznych ładunków wybuchowych. |
Kamizelka EOD |
Waga: 15 kg |
Ochrona: maksymalna jaką kod gry może dać |
Spodnie EOD |
Waga: 10 kg |
Ochrona: maksymalna jaką kod gry może dać |