Jagged Alliance: Back in Action » Jagged Alliance: Back in Action (JA2: Reloaded)

Jagged Alliance: Back in Action Cover
Jagged Alliance: Back in Action
Producent: bitComposer Games
Wydawca: Kalypso Media
Wydawca PL: Techland
Premiera: 9 lutego 2012r.
Premiera PL: 14 czerwca 2012r.
Strona oficjalna: www.jaggedalliance.com
Wymagania
sprzętowe
:
Brak danych


Jagged Alliance: Back in Action przez niemal rok trwania produkcji powstawało jako Jagged Alliance 2: Reloaded i wedle pierwotnych założeń miało być remakiem drugiej odsłony serii z 1999 roku. Plany uległy jednak zmianom, lecz mimo to prawdopodobnie obie gry wciąż będzie bardzo wiele łączyło. Większość elementów gry nie ulegnie większym zmianom, między innymi fabuła pozostanie w stanie nienaruszonym, także postacie czy uzbrojenie. Największe modyfikacje dotkną strony audiowizualnej. Back in Action, w przeciwieństwie do pierwowzoru, będzie zawierało pełną trójwymiarową grafikę, z kolei muzyka zostanie nagrana od nowa. Jednakże, zmianą wzbudzającą największe kontrowersje będzie system walki - twórcy zrezygnowali z potyczek opartych o tury na rzecz "aktywnej pauzy", która jest bardziej zbliżona do czasu rzeczywistego, tyle że z możliwością włączenia pauzy w dowolnym momencie gry.

Czas potrzebny na ukończenie gry określa się na około 70 godzin, czyli podobnie jak w oryginale. Oprócz wyżej wymienionych zmian, interfejs gracza ma być bardziej przejrzysty i intuicyjny. Ciekawostką są plany twórców wycofania możliwości zapisu gry w czasie prowadzenia walk. Póki co nie znamy więcej konkretów na temat tej produkcji. Premierę wstępnie zapowiada się na 2011 rok.

Zobacz więcej
Autor: Len, 61 komentarzy · 54469 czytań
Komentarze (61)
  • Avatar użytkownikaSama-O

    PFFFFFFFFF... jakaś aktywna pauza... wut?! najlepszy jest system torowy- zmusza do używania mózgu ALE nie jest strasznie skomplikowany...

  • Avatar użytkownikazzZZzz

    Open your mind because Matrix is realoading.Follow white rabbit.

  • Avatar użytkownikaosjem

    super sie zpowiada, ale mniemam iz wszystko spieprza ta aktywna pauza :/

  • Avatar użytkownikailcattivo13

    Sama-O, osjem - w "Brygadzie E5" też jest aktywna pauza i muszę stwierdzić, że to jeden z najbardziej realistycznych tacticali, w jakie grałem. Przy tym grało się równie łatwo i przyjemnie jak w JA2. No i te RG-6 :D

  • Avatar użytkownikaGus

    Dlaczeeeeeegooooo!!!! No to klapa, nie kupię gry. Aktywna pauza dla mnie zabija kwintesencję serii. Ależ mi się zrobiło smutno :( Totalna klapa jak dla mnie... chlip, chlip.... Wszystko mogli zmienić ale nie system turowy, ... błaaagam! To już pewne? Przecież przy takich możliwościach jakie teraz dają silniki graficzne możnaby bez problemu dać graczom wybór w jaki sposób chcą grać do cholery! Nawet w starym Falloucie tactics rozwiązali tę kwestię... niech ktoś do nich napisze. Aaaargh!

  • Avatar użytkownikaJollyBuszko

    Gier taktycznych nigdy nie za wiele a do aktywnej pauzy zdążyłem się już przyzwyczaić . Gra jest w porządku .

  • Avatar użytkownikaStrzelec

    Nie mogę się doczekać tej gry.. ale pewnie tak jak w poprzednich częściach będzie mało opcji taktycznych :( szkoda ze nie wiadomo ile opcji taktycznych będzie..

  • Avatar użytkownikaCiubus

    Zobaczcie sobie filmiki na YouTube z game play-a aktywna pauza nie sprawdza się zbyt dobrze... szczególnie widoczne jest pod koniec. http://www.youtube.com/watch?v=01e3bPLo3zE

  • Avatar użytkownikaJancioThor

    przypomina bardzo Hired Guns
    a system aktywnej pauzy też ma swoje plusy
    dla mnie najważniejsze, żeby była w polskiej wersji językowej

  • Avatar użytkownikaNomad

    ma być ja JA2 poprostu dajcie tam nowe misje i nic nie zmieniajcie bo gra ideał

  • Avatar użytkownikaSHADOW

    -================= PRECZ Z AKTYWNA PAUZĄ ===========
    ew. jak ktos lubi może być opcją, ale wszystkie JA miały turówke i fajnie by było gdyby tak zostało a jak ktos chce nie ch sie bawi,

  • Avatar użytkownikaMikey

    Debilizm totalny z tą aktywną pauzą !! Czemu produceni gier NIE MYŚLĄ !? W Fallout Tactics rozwiązali ten problem wrzucając aktywną pauzę i grę turową - wystarczyło jednym klawiszem klawiatury zmienić tryb z jednego na drugi, czemu tutaj tak nie może być ?!!!!!!!!!!

  • Avatar użytkownikaBestyj

    Myślą - tylko złymi kategoriami - chcą się pochwalić, że potrafią zrobić realistyczną grę z aktywną pauzą, a system turowy uważają po prostu za relikt minionej epoki - takiej, w której były komputery, które takiej aktywnej pauzy udźwignąć nie mogły, albo nie wiedzieli, jak ją skutecznie zaimplementować. System turowy jest może i mniej realistyczny, ale dla wielu graczy o wiele fajniejszy i bardziej satysfakcjonujący.

    Nadal wole sobie pograć w turowe X com ufo defense (enemy unknown) niż te nowe aftermathy, afterfallle - ładnie wyglądają, mają ciekawą zakręconą fabułę i w ogóle, ale to już nie to samo

  • Avatar użytkownikaGabriel Daco

    Pierwsze primo, to w baldurs gate 2 aktywna pauza była, więc argument o komputerach które nie pociągną jest niedorzeczny. Po drugie, gra nie jest robiona dla niewielkiej rzeszy fanatyków JA2 tylko dla pieniędzy :P Pogódźcie się z tym, twórca wybierze to co przyniesie większe zyski.

  • Avatar użytkownikaKristof

    widze z obrazków zamieszczonych tutaj ża ta gierka też jak wszyscy idzie w strone nie czytelnej grafiki, urojonego 3d i pompowania na siłe tanim efekciarstwem. ja osobiście właśnie dla tego wole starsze gierki bo są bardziej przejrzyste a w gierkach strategicznych czy taktycznych nie jest ważne gapienie się na efekty graficzne bo to tylko przeszkadza. moim zdaniem chyba brakuje w dzisiejszych czasach ludzi którzy by umieli rozwinąć fabułe i możliwości działania więc zapychają moc kompa zbędną wybujałą grafiką i myślą że to jest lepsze.

  • Avatar użytkownikaNihl

    Aktywna pauza, turowa? kurde, nie obchodzi mnie to ! Najważniejsze jest aby system walki, który tutaj zmontują, był łatwy i przyjemny w obsłudze, no i żeby gra nie straciła na grywalności, jaką się cechowała.
    Co do wypowiedzi Kristofa, ja tutaj nie widzę, aby grafika była nieczytelna (dla mnie jest ładna i przejrzysta), a wnioskowanie tego po 3 screenach jest zwyczajnym "biciem piany". Zobaczymy jak to będzie wszystko wyglądało w ruchu, drogi kolego, wtedy ocenimy :)
    Choć rzeczywiście można mieć obawy. Przykładem dam Strongholda 3..... Grafika jest cudna, ale co z tego... jak gra już nie ta sama....

  • Avatar użytkownika:Kristof:

    Obrazków jest 39 a 3 są na wieszchu i nie chodziło mi o grafike w sęsie rozdzielczości bo niech sobie będzie jak naj większa ale pod względem funkcjonalności bo już zie naciołem na gierki z napuszone grafiką gdzie ciężko coś dostszec a zamiast grać to sie tszeba zmagać z ekranem, stale przesuwać, kręcić widokiem na lewo i prawo to jest strategia? czy symulator chelikoptera. narazie widziałem tylko obrazki i mam nadzieje że obsługa widoku będzie maksymalnie uproszczona a to co ważne to będzie widoczne aczkolwiek mam pewne obawy że może sie stać inaczej

  • Avatar użytkownikaTom

    przecież najważniejsze były pkt. akcji ! a teraz ? kuuuuuuu......aaaaaaa

  • Avatar użytkownikawierzba

    przynajmniej graficznie ładnie się przedstawia

  • Avatar użytkownikablackraven

    Kiedy pierwszy patch? ;)

  • Avatar użytkownikaPonury

    a mi właśnie jedyne czego brakowało w starym JA2 to aktywna pauza. ja rozumiem że tury są klasyczne i w ogóle, ale w kwestii realizmu o wiele bliżej rzeczywistości jest, gdy obie strony działają jednocześnie, a nie na zmianę. co prawda w JA2 pewnym zastępstwem (i całkiem niezłym) dla tego były "interrupty", ale myślę, że aktywna pauza będzie jeszcze lepsza. bardziej martwię się o to, że ponoć nie można niszczyć terenu/budynków.

  • Avatar użytkownikaGus

    Banda idiotów dostała w łapy recepte na sukces, Idealny turowy system walki, cykl dnia i nocy biegnący w czasie rzeczywistym + kompresja czasu żeby go przyśpieszyć,, i spieprzyła go totalnie. JA2 odniosło sukces ponadczasowy, zdobyło fanów na lata o ile nie na całe życie, a wniosków wyciągnąć z tego nie potrafili idioci. Gry nie kupię, grałem w demo i nie ma w nim krzty realizmu, pewnie zagram w pełną wersję przez sentyment, ale pożyczę, lub najzwyczajniej przypirace z sieci. NIE zasłużyli na pieniądze fanów serii, niech sobie nabijają kabzy na tych którzy nie mają bladego pojęcia co wogóle oznacza tytuł "Jagged Alliance" i kupią grę przez przypadek. Podejrzewam, że tutuł sprzeda się dopiero jak będzie w jakimś cd-action jako bonusik na płycie. Bo ci którzy gry nie znają nie zachwycą się mierną jak na te czasy grafiką, zaś znający tytuł po rozgrywce w demo podzielą moje zdanie. Nieliczni uczciwi obywatele kupią parę egzemplarzy i tyle na temat. Z całego serca życzę twórcom remake'a (pożal się Boże) mojej naj gry, upadłości i spalenia na stosie przez średniowieczną inkwizycję, albowiem nazywanie reamake'iem tego chłamu jest profanacją. Dziękuję za uwagę.

  • Avatar użytkownikalabondek78

    Qrde. Jakoś mi nie wchodzi ta cała "aktywna pauza":-/
    Dla czego do ciężkiej cho##ry nie dali możliwości wyboru pomiędzy tą ich pauzą a klasycznym systemem turowym? Szkoda bo tyle lat czekałem:-(
    A wystarczyło wykorzystać gotowy hicior.

  • Avatar użytkownikawojo

    Byłem Totalnie przeciwny aktywnej pauzie ale pograłem w demko i po paru godzinach sie juz przyzwyczaiłem.Po opanowaniu gra sie baaardzo przyjemnie ale najgorsze jest to ze nie ma mgły wojny i że nie można rozwalać otoczenia to jest masakra a nie aktywna pauza.

  • Avatar użytkownikamaras

    Nie dziwie się że żaden polski wydawca nie chce tego wydać nawet w języku angielskim. Bo po co? Tak jak tu kolega wyżej napisał że pewnie gdzieś za dwa lata zobaczymy ta grę w jakimś czasopiśmie.

  • Avatar użytkownikaStarchris

    @Maras

    Ja rozumiem Twoje rozgoryczenie ponieważ ma ono solidne podstawy w związku z poziomem jaki reprezentuje ta gra ale my absolutnie nie tolerujemy piractwa dlatego takie komentarze są od razu usuwane bez ostrzeżenia.

  • Avatar użytkownikaKosa

    ej mam głupie pytanie ale już mnie to doprowadza do szału :| jak wyjść z ekranu mapy? nie ma żadnego guzika ani żadnej instrukcji jak to zrobić. co za beznadzieja.

  • Avatar użytkownikaIke

    @Kosa Mam identyczny problem co Ty. Szlag mnie trafia, za cholere nie wiem jak powrocic z mapy świata :|(

  • Avatar użytkownikaStarchris

    @Kosa, @Ike

    Aby wyjść z ekranu strategicznego do taktycznego trzeba nacisnąć konkretny sektor, a na samym dole pojawi się prawie, że nie widoczna opcja START LEVEL. Jest ona zaznaczona na żółto na zdjęciu w poniższym temacie (strona czwarta).

    http://forum.jagged-alliance.pl/nasze-w ... tml#p51152

  • Avatar użytkownikaCyllk

    Jak sie odbiera paczki które kupiłem w online shop?

  • Avatar użytkownikaGawin

    Podbijam pytanie kolegi, gdzie te paczki odebrac ;d

  • Avatar użytkownikafrank1

    Panowie błagam o pomoc bardzo mi zależy żeby pograc w ta gre lecz jestem troche laikiem i nie wiem jak ja odpalic wymagania sprzetowe napewno spelniam (grafika: ATi radeon hd 4600) problem polega na tym że nie moge nawet wejsc do menu po reklamach producentow i pierwszym filmiku wyłacza mi gre i wyrzuca do pulpitu. nie mam pojencia dlaczego moze to winna złych ostawień ktore sie wybiera na poczatku w tej ramce.

    BARDZO PROSZE O SZYBKA ODPOWIEDZ

  • Avatar użytkownikamarduk

    Zaczoąłem w to grac, czy fabuła jest identyczna jak w JA2 ?

  • Avatar użytkownikaStarchris

    @Cyllk, @Gawin

    Odpowiedź na Wasze pytanie jest w poniższym temacie.

    http://forum.jagged-alliance.pl/problem ... t2918.html


    @Morduk

    Fabuła jest taka sama natomiast misje są dosyć mocno zmienione.

  • Avatar użytkownikaBoog

    Słaby ten remake, jako wielki fan JA i JA2 jestem mocno zawiedziony , odinstalowałem grę po kilku godzinach grania gdyż nie ma nic ciekawego, słabo że w ogóle wtrącili fabułę z JA 2 bo to niczego nie rozwinęło. System walki jest jeszcze mniej realistyczny niż przy systemie turowym, interrupty to był świetny pomysł i dawał spore pole manewru obu stronom. Plusem chyba jest tylko to że można synchronizować akcję ale w JA2 też robiło się to całkiem nieźle :D Pozdrowienia dla wszystkich fanów JA i JA2. Niech się ktoś zabierze za zrobienie następnych części lepiej.

  • Avatar użytkownikaPysiu

    Pogral, odinstalowal. Gdzie moje action points :/

  • Avatar użytkownikabon

    super gierka cos jak Fallout tactics

  • Avatar użytkownikaRutek

    Gra to mix sterowanie z commandosów, a postacie i fabuła z JA2.

    Grałem w demo. Łatwo można je przejść. Sztuczna inteligencja przeciwników pozostawia wiele do życzenia. Wystarczy postępować według schematu strzelaj, uciekaj. Zabijasz 1-3 przeciwników i zwiewasz. Pozostali przeciwnicy biegną do miejsca z którego strzelałeś, ale dalej już nie idą.

  • Avatar użytkownikaIperyt

    mam i gram pełną wersje na patchu 1.6 gra się narazie nie craszuje(na viscie). Tak jak wyżej kolega napisał przeciwnicy intelektualnie zatrzymali sie na poziome ciastka z kremem. Mapa jest zmieniona trochę, lokacje w ogóle nie przypominają tych ze starej wersji, fabuła została uproszczona jak i wiele aspektów rozgrywki, z widoku mapy nie możemy zrobić praktycznie nic poza poruszaniem się, żadnej wymiany przedmiotów pomiędzy mercami (co mnie osobiście cholernie denerwuje) brak możliwości szkolenia, leczenia(automatyczne podczas upływu czasu) czy naprawy (naprawia się tylko broń na ekranie lokalizacji), jak dla mnie brakuje masy rzeczy które można było robić w poprzedniej części ale gra wciąż godna polecenia dla fanów tytułu :]

  • Avatar użytkownikaRutek

    Wymiana przedmiotów jest. Wybierasz najemnika klikasz 2 strzałki po prawej mniej więcej na środku ekranu, a potem klikasz 2 najemnika.

  • Avatar użytkownikaTazz

    Grałem w DEMO, IA jest na wysokim poziomie i super sie gra, szkoda że tylko 1 plansza była dostępna :(

    Polecam zakup, ja czekam na PL i lece wydac ostatni grosz :D

  • Avatar użytkownikaSK

    Beznadziejne... Czekam na nowy remake mojej kultowej gry. Grafika spoko, ale nie da się w to grać.

  • Avatar użytkownikaWitka

    Interfejs zamiast ułatwiać życie doprowadza do pasji, z ekranu mapy mozna mozna się tylko poruszać,beznadziejne si przeciwników lipa straszna kolejny fail.
    Chyba mozna pomarzyć zeby zrobli gre w połowie tak dobra jak JA2

  • Avatar użytkownikailcattivo13

    Na gorąco - po kilku godzinach walki o odpalenie gry na Win7 64, możliwość save'owania i o lotnisko:
    - nie można stworzyć swojego najemnika (buuu),
    - interfejs maksymalnie uproszczony (dokładna odwrotność tego z klasycznego JA2) - rozwiązania zastosowano podobne jak w Brygadzie E5, ale niespecjalnie to wyszło, bo tam jakoś to wszystko było czytelniejsze i bardziej intuicyjne.
    - aktywna pauza się sprawdza - po ustawieniu wszystkich przerywanek gra chodzi prawie jak turówka,
    - AI wroga na poziomie debila - przeciwnicy nie reagują na strzały (i wtedy można wyżynać wrogów pojedynczo), albo reagują losowo/nieracjonalnie - ci bliżej nie przejmują się strzałami i sobie łażą dalej, ci z najdalszego końca mapy pędzą do boju,
    - całkiem inaczej wygląda rekrutacja milicji - łazi sobie kilku gostków (w lotnisku miałem takich trzech), podchodzi się do takiego, daje giwerę w łapki i ew. ubiór/granaty/medykamenty (ale bez ammo - widocznie sami sobie kombinują) i "włala" - mamy milicjanta,
    - wysadzać ściany/przeszkody można tylko w stricte ku temu celu przeznaczonych miejscach - można sobie zapomnieć o równaniu miast z ziemią,
    - tragicznie rozwiązane inventory - tutaj najbardziej twórcy dali ciała - dobranie sprzętu dla 6 ludzi, z wymianami pomiędzy najemnikami, zajmuje mi przynajmniej pół godziny - w JA2 takie coś się robiło w kilka minut; i nie ma "grupowego handlowania" jak w JA2 - każdy musi kupować i sprzedawać oddzielnie, co jest strasznie upierdliwe.

    Do łażenia po mapie jeszcze nie dotarłem, więc na tym się kończą moje spostrzeżenia. Na razie daję 5/10 i zaczekam na kolejne patche.

  • Avatar użytkownikapamparuch

    Już jest dostępna wersja PL. Za 80 złotych bez 10 groszy :D

  • Avatar użytkownikapablos

    Witam mam takie pytanko czy jest możliwe stworzenie własnego najemnika ?
    oczywiście chodzi mi o JA BiA

  • Avatar użytkownikaStarchris

    No pewnie, zajrzyj poniżej

    https://jagged-alliance.pl/artykul436/tworzenie-imp-a/

  • Avatar użytkownikapablos

    Dzięki

  • Avatar użytkownikaPiotrek

    Czy jak gra chodzi na Stremie to trzeba cały czas mieć dostęp do sieci?

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Do każdorazowego uruchomienia gry, potrzebny jest internet, po uruchomieniu gry internet jest nie wymagany. Chodzi o to, że żeby grę uruchomić, to trzeba program steam uruchomić, który z kolei do (tylko) uruchomienia gry potrzebuje dostępu do internetu.

  • Avatar użytkownikaPiotrek

    Ok dzięki za odpowiedź bo ja nie grałem wcześniej w tego typu gry

  • Avatar użytkownikakrasnal

    Nie trzeba mieć każdorazowo internetu - Steam posiada tryb offline. Internet wymagany jest tylko do aktywacji.
    W trybie offline można sobie swobodnie grać we wszystkie aktywowane i ściągnięte gry ze Steam.

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Dokładnie jest tak, jak Krasnal pisze. Miałem błędne informacje co do funkcjonalności steama.

  • Avatar użytkownikaabc

    http://lowcygier.pl/bundle/the-kalypso-bundle/
    3,5 EUR w bundle

  • Avatar użytkownikaPiotrek

    Masakra, kupiłem z biedronki za 19.99 zł i beznadzieja, grałem we wszystkie dostępne JA 1,2,2Wildfire,2,5UB. To Back in Action to jest jedna wielka tragedia. Co za frajer mógł tak spier... grę? Cały urok zje... turówka to turówka. A tuta jakaś beznadziejna pauza taktyczna. Te niedociągnięcia, najemnik drepcze w miejscu, a rozkazy wykonuje jak osioł, nie daj boże z pola widzenia zejdzie mu przeciwnik to jego zachowanie jest jak 3 letniego dziecka. Po 2h godz gry gra wylądowała w koszu i to kuchennym...

  • Avatar użytkownikabols

    Kupa nie warta nawet drugiego uruchomienia jestem zniesmaczony okropnie

  • Avatar użytkownikagigolo

    To, co mnie niemożebnie rozjuszyło, to system zdobywania umiejętności... Zamiast znanego fanom szkolenia podwladnych przez ,,praktykę" (um. strzeleckie rozwijamy przez strzelanie, medycynę przez leczenie siebie i innych itp.) tutaj mamy zwyczajny system exp'a... Nie trzeba zwracać uwagi na nic. Chcesz mieć kolesia z medycyną na 100, chociaż ten nigdy nie miał w ręku nawet plastra?! Nie ma sprawy! Najzwyczajniej w świecie rozwal kilku kolesi, a kiedy zdobędziesz lvl, wszystkie punkty rozdaj w zszywanie ludzi... Żenada... Inteligencja najemnika spada z rangi najważniejszego (moim zdaniem) współczynnika do rangi ,,miłego dodatku". Teoretycznie można grać nawet kompletnym patałachem, który i tak tylko trochę później, niż inni wbije ten 10lvl i będzie mógł mieć takie same staty, jak najinteligentniejsi z najemników.

  • Avatar użytkownikamisiek5872

    No niestety nie wypał szkoda wydanej kasy.

  • Avatar użytkownikasemenus2

    Mi się grało super. Grałem we wszystkie Jaggedy.
    Kupiłem grę w przedsprzedaży(dodatek też), za normalne pieniądze, nie żałuję ani złotówki.
    Gram w nią, tylko na ekranach 3D. Wygląda oszałamiająco. Do aktywnej pauzy się przyzwyczaiłem. Dla mnie, wady ma takie jak wszystkie pozostałe części i hurtowo je akceptuję. To nie jest Fallout i nigdy nie był bo Brian Fargo jest jeden.
    Gra została uproszczona ale ludzie.... czy wiecie że są, w tej chwili na świecie, tacy co grają w gry na konsolach i to z autocelowniem ?. To jeszcze nic, - oni się tym szczycą!.
    Proszę nie marudzić i nie obrzydzać innym grania.
    Miłej zabawy

  • Avatar użytkownikaMilton F.

    Kończę właśnie BiA. Przeszedłem wszystkie poprzednie części i zamierzam zaliczyć całą serię. Nie rozumiem bólu pupy niektórych ortodoksów tutaj. Gra sie swietnie nawet w 2023. Mapa genialna i przemieszczanie oddziałów genialne. Przeczesywanie zdobytych miejsc w poszukiwaniu przedmiotów idzie szybko i sprawnie. Ciamajdy co narzekają tutaj na poziom trudności chyba mają jakieś ogólne problemy życiowe. W 10 dniu mam 3/4 mapy zdobyte i tyle chajsu ,ze nie wiem co z nim robić ( bez questu z płatkami sniadanowymi za milion ) . Wiadomo...aktywna pauza to nie klasyczne tury, i tym samym gra nie przebija JA2...ale jest godnym kontynuatorem i pełnoprawnym członkiem serii. Muzyka zwala z fotela i imho jest lepsza nawet niż w JA2. Grafika też jakoś nie odstrasza specjalnie poza twarzami najemników. jedyny okazjonalny bug jaki doświadczyłem to blokowanie sie o NPC albo samoobrone w wąskich przejściach...ale która gra nie ma z tym problemów. Jesli JA2 ma 9/10 a JA2 Wildfire 10/10 to tej grze spokojnie można dać mocne 8/10

  • Avatar użytkownikaJurgen82

    Mam dokładnie to samo zdanie co ostatnie dwie osoby wyżej ;) Wg mnie część bardzo udana, grałem w 1, 2 teraz ograłem BiA i nie jestem zawiedziony. Gorąco polecam, a aktywna pauza jest innym sposobem na oddanie walki szczególnie w połączeniu z trybem guard można wciągać rywala w niezłe pułapki więc jest dużo zabawy i kombinowania ;) Nie ma co się spinać tylko warto zagrać ;)




Nick: