Jagged Alliance 3 - Wywiady » Game World Navigator


Wywiad przeprowadził: Game World Navigator
Źródło: Bear's Pit Forum
Tłumaczenie:
- Na angielski: Snap
- Na polski: Len
Data: 20 grudnia 2006r.



Rosyjskie czasopismo Game World Navigator opublikowało wywiad z firmą F3 Games. Wywiad nie został udostępniony w internecie, ale ci którzy znają rosyjski mogą obejrzeć skany na stronie ja2.ru.
Poniżej znajdują się najważniejsze rzeczy, które wyłapał i przetłumaczył na angielski Snap.

  • Wydawcą gry jest firma Akella, twórcą F3 Games - w miarę nowy zespół, lecz utworzony przez weteranów innych producentów gier (m.in. od Nival Interactive).
  • Gra jest tworzona na zmodyfikowanym silniku znanego wszystkim Silent Storm z unowocześnioną grafiką, fizykę, FX i modelem zniszczeń.
  • Nie będzie już można trenować samoobrony. Ponieważ strategia gry będzie bardziej nastawiona na walkę niż na zdobywanie terenu.
  • Gracz będzie mógł dowodzić tylko jednym zespołem z 6 (lub 8) najemnikami.
  • Obsługa inwentarza zostanie uproszczona, szczególnie w odniesieniu do amunicji.
  • Osobowość gracza będzie generowana bez testu osobowości.
  • Mechanika walki, system RPG, najmowanie najemników, naprawa broni itd. zostały przeniesione z JA2 z niewielkimi lub zerowymi zmianami...
  • ...za wyjątkiem systemu tur - zamiast zmiennych tur dla obu stron, kolejność będzie określona przez wstępny charakter. Mówi się, że ten system jest lepszy dla Multiplayera (chociaż w planach tej gry nie ma multiplayera).
  • Będzie występować dzień i noc, oraz zmienne warunki pogodowe, które można zobaczyć na mapie strategicznej.
  • Oddział może poruszać się po mapie pieszo lub pojazdami. Aczkolwiek na mapie taktycznej będą jako pojazdy stacjonarne. Mogą one zostać użyte do przechowywania przedmiotów, a niektóre będą mogły nawet strzelać.
  • Kluczowe lokacje zostaną z góry umiejscowione, a inne "przypadkowe" będą generowane losowo. Dzięki temu rozwiązaniu za każdym razem nasza gra będzie wyglądała nieco inaczej.
  • Będzie 40 najemników, z czego 12 nowych, oraz 40 postaci NPC.
  • Fabuła:
    Prezydent republiki bananowej walczy z lokalnym powstaniem przeciwko władzy podczas gdy sąsiedni kraj domaga się poszerzenia własnych granic. Tymczasem międzynarodowa korporacja przeprowadza jakieś straszne eksperymenty w kraju.
  • Gracz stanie po stronie jednej z 4 frakcji, każda z unikalnymi cechami. Ponadto będzie jeszcze 5 frakcja, lecz nie będziemy mogli jej wybrać i ma mieć coś wspólnego z trybem Science Fiction (który będzie można wyłączyć w opcjach tak jak w JA2).
  • Pieniądze będą wpływało od naszego pracodawcy. Można również sprzedać przedmioty handlowcom... o ile ich spotkasz.
  • Stosunki najemników będą wzorowane na tych z JA2. Inne frakcje równiez będą mogły korzystać z usług A.I.M. (pamiętacie Mike'a?)
  • Będzie 20 podstawowych misji zlecanych przez twojego pracodawcę, oraz, podobnie jak w JA2, dodatkowe zadanie zlecane od najróżniejszych postaci NPC. Misje są nieliniowe, bardziej podobne do tych z JA2 niż z Silent Storm (np. zdobycie wyrzutni rakiet SAM, wyzwolenie Tixy itd.).
  • Bronie zostaną przerobione, wiele z JA2 i zupełnie nowych - zarówno tych dobrze znanych jak i eksperymentalnych. Specyfikacje broni zostaną ulepszone aby podkreślić różnice pomiędzy modelami. Również będzie znacznie więcej typów amunicji. Będzie więcej różnorodnych pancerzy mających wpływ na poruszanie się. Nie będzie moździerzy, ale będą cięzkie karabiny przeciwpancerne (12.7mm) i działka stacjonarne (MGsy).
  • Początkowe wyposarzenia najemników będzie dużo lepsze niż w JA2.
  • Nie będzie dzikich kotów ani robali (crepitusów).
  • Nie podano żadnych informacji o dacie premiery.
Autor: Len, Brak komentarzy · 12916 czytań
Komentarze (0)



Nick: