Jagged Alliance 3 - Wywiady » Jagged Alliance 3 - Wywiady - SpieleFlut.de

Wywiad z twórcami Jagged Alliance 3
SpieleFlut.de

Źródło: SpieleFlut.de
Pytania zadawał: Tomas Binder
Na pytania odpowiadał: Andrew Kazakov
Tłumaczenie: Len, Snick

Data: 24 stycznia 2008r.




Dzięki łaskawemu wydawcy jakim jest Akella mieliśmy okazję przeprowadzić wywiad z Andrewem Kazakovem - szefem projektu Jagged Alliance 3 we firmie F3 Games. Premierę gry planuje się na trzeci bądź czwarty kwartał 2008r. Z poniższego wywiadu możecie dowiedzieć się o aktualnym stanie prac, nadchodzących nowościach oraz obejrzeć 3 zupełnie nowe zdjęcia.




1. Jestem przekonany, że ja i kilku moich przyjaciół nie zdalibyśmy tak dobrze egzaminów, gdyby Jagged Alliance 2 posiadał tryb multiplayer. Najważniejsze pytanie brzmi: Czy zamierzasz wprowadzić tryb dla wielu graczy w Jagged Alliance 3? Jeżeli tak, czy możesz nam zdradzić parę szczegółów?

Andrew Kazakov: Planujemy wprowadzić pełnoprawny tryb multiplayer. Pozwoli on na grę maksymalnie 16 graczy z czego każdy gracz może posiadać oddział składający się maksymalnie z 6 najemników. Każdy gracz jest niezależną stroną i walczy przeciwko innym. Aktualnie dodajemy nowe funkcje multiplayera. Na przykład, licytacja najemników. Jednakże, wszystkie elementy znajdą się w końcowej wersji gry tylko po gruntownych testach.



2. Pewnie jeszcze za wcześnie, aby pytać o wersję demo Jagged Alliance 3 ale czy w przyszłości zostanie opublikowane? Czy są w planach otwarte lub zamknięte beta testy?

Andrew Kazakov: Zgadza się, jest za wcześnie aby o tym mówić. Prace nad grą trwają i uważamy, że aktualne demo nie przedstawiłoby gry tak jak końcowa wersja.



3. Co możesz powiedzieć o ilości sektorów i ich wielkości?

Andrew Kazakov: Gra będzie zawierała 30 map, gdzie każda dzieli się na kilka lokacji. Planujemy wprowadzić ponad 300 sektorów. Każda mapa jest rozmiaru map z JA3 w 2D* i dużo większe niż te z Silent Storm.



4. Czy zostanie wprowadzona możliwość korzystania z pojazdów w Jagged Alliance 3? Jeżeli tak, to bardziej takich pojazdów jak w JA2 czy może różnych samochodów, rowerów czy czołgów, które mogłyby zostać użyte podczas walki?

Andrew Kazakov: Najpierw zastanawialiśmy się nad pomysłem wprowadzenia pojazdów używanych na ekranie taktycznym, jednak testy gry skłoniły nas w końcu do porzucenia tej koncepcji. To jest takie dziwne, a nawet głupie widzieć samochód lub czołg "zamrożony" w trybie turowym, szczególnie w momencie zderzenia z przeciwnikiem. Przez to pojazdy służą tylko do transportu. Oznacza to, że używa się ich do poruszania się po mapie taktycznej, transportowania broni oraz jako wparcie ogniowe.



5. A jak z fabułą w trybie dla jednego gracza? Czy możemy się spodziewać jednego, wielkiego celu kampanii i swobody ruchu pozwalającego wypełnić zadania poboczne, tak jak chcemy? Czy będą zadania, które trzeba wykonać? Innymi słowy – jak duża swoboda ruchu będzie w Jagged Alliance 3?

Andrew Kazakov: Świat gry jest całkowicie wolny. No może poza faktem, że nie można przejść przez jego granice. Będą zadania w grze. I jeśli coś ogranicza ruchy gracza - jest to tylko przeciwnik :-) Więc nie spieszcie się walczyć z głównymi siłami wroga - trochę rozwagi nie zaszkodzi.

*Prawdopodobnie chodzi o JA3 z 2001r. tworzone jeszcze przez Sir-tech.



Autor: Len, 2 komentarze · 17284 czytań
Komentarze (2)
  • Avatar użytkownikanemrod

    Krotki, ale wazny wywiad. Mimo niedopowiedzen najwiecej tu info o multi

  • Avatar użytkownikaLen

    Strasznie krótki w porównaniu do pozostałych i gdyby nie te informacje o multiplayerze to w ogóle nie byłoby sensu go czytać.




Nick: