Główne aspekty gry w JA: Flashback - część II: pierwsze twarze

Jagged Alliance: FlashbackNie dawno została wdrożona próbka nowych twarzy dla naszych ulubionych najemników, dlatego czym prędzej spieszymy, aby je Wam pokazać. Zapewne większość doskonale pamięta okres, w którym światło dzienne ujrzały nowe oblicza postaci z gry JA: Back in Action i wręcz można by powiedzieć szok związany z tym co zobaczyliśmy. Twórcy JA: Flashback bardzo dobrze tę sytuację pamiętają i robią co w ich mocy, aby nowe profile miały swoją własną moc reprezentacyjną, przynajmniej na poziomie tych z JA2.

Na początek przypomnijmy sobie wygląd żołnierzy z organizacji A.I.M. oraz M.E.R.C z gry JA: Back in Action. Na obrazku poniżej prezentujemy ich zestawienie w stosunku do tych z klasycznego Jagged Alliance 2. Chyba nie było ani jednego fana, któremu by się te twarze podobały. Nawet po wielogodzinnym graniu trudno było się do nich przyzwyczaić, a co dopiero je polubić. Niestety takie one pozostały, pomimo ostrego protestu i krytyki ze strony fanów.

We wczesnej wersji zbliżającej się najnowszej odsłony Jagged Alliance, pokazano tylko niektóre z nich, lecz na ich podstawie bez większego trudu można ocenić jakość wykonania oraz prezencję przyszłych naszych bohaterów w tej grze. Wydaje się, że załoga Full Controll wzięła pod uwagę fakt, że tylko ręcznie narysowane twarze, będą mogły sprostać wyzwaniu jakości, jakie prezentują oryginalne wersje twarzy z JA2 (przypomnijmy, że w całości były one narysowane ręcznie, a dopiero potem wdrożone w cyfrowy świat).

Naszym zdaniem na pewno są lepsze od tych z JA Back in Action, ale czy dorównują tym z JA2, to już kwestia mocno dyskusyjna. Ciekawi jesteśmy jak Waszym zdaniem wyszła deweloperom pierwsza wersja, raczej można by tu powiedzieć odświeżonych, aniżeli nowych twarzy.

JA: Flashback - oficjalna główna strona JA: Flashback - oficjalna strona na Facebooku JA: Flashback - oficjalna strona na Kickstarterze JA: Flashback - nowe twarze, dyskusja na forum
Komentarze (13)
  • Avatar użytkownikaGrunt

    Malowane jakby przez dzieciaka akwarelami, bez komentarza... do JA2 się nawet nie umywają.

  • Avatar użytkownikanemo

    To dość.. godne pożałowania. Mam na myśli fakt, że pomimo tylu lat, które upłynęły od premiery "JA2", kolejne gry nie są w stanie stanowić dla niej przeciwwagi. To nie jakieś umiłowanie starocia, ale gorzki fakt. Dzisiejsze ekipy mają te same problemy co choćby Sir_Tech kiedyś, tj. terminarz oraz budżet. Różnica polega na podejściu. Nowe ekipy nie potrafią poradzić sobie z klimatem danego tytułu, nie potrafią wyciągnąć wniosków, nie tworzą magii, ani nawet nie sięgają po sprawdzone i mile widziane rozwiązania. Zamiast tego próbuje się implementować jakieś innowacje i tworzyć wizję od nowa. Od nowa, kiedy to całkowicie zbędne!

  • Avatar użytkownikaRonnie

    Scully wygląda jak McGyver :D

  • Avatar użytkownikaSaviolaMaster

    Ronnie, od początku był podobny :P. Anderson=>Scully.

  • Avatar użytkownikaWigen

    Ależ ludzie! To tylko na pewno są projekty przygotowane specjalnie pod testy. W finalnej wersji wizerunki będą wyglądały pewnie o niebo lepiej.

  • Avatar użytkownikaRafał

    Ale rzepa...

    @nemo, ot samo sedno.

    @Wigen, naprawdę w to wierzysz?

  • Avatar użytkownikaRodis

    rysunki bardzo ładne, jak się komuś nie podobają to niech zrobi sam jak taki Słodowy :)
    mordki są młodsze, fryzurki też inne i tak powinno być, poza tym pasują do plastyki samej gry, a reszta TROLI niech się p....oli :D0

  • Avatar użytkownikap5a

    ,,To dość.. godne pożałowania. Mam na myśli fakt, że pomimo tylu lat, które upłynęły od premiery "JA2", kolejne gry nie są w stanie stanowić dla niej przeciwwagi. To nie jakieś umiłowanie starocia, ale gorzki fakt. Dzisiejsze ekipy mają te same problemy co choćby Sir_Tech kiedyś, tj. terminarz oraz budżet. Różnica polega na podejściu. Nowe ekipy nie potrafią poradzić sobie z klimatem danego tytułu, nie potrafią wyciągnąć wniosków, nie tworzą magii, ani nawet nie sięgają po sprawdzone i mile widziane rozwiązania. Zamiast tego próbuje się implementować jakieś innowacje i tworzyć wizję od nowa. Od nowa, kiedy to całkowicie zbędne!''.
    Kolega mądrze prawi, jeżeli chodzi o wizerunki mogę się nie wypowiadać, to są jakieś jaja, z gry która miała klimat (JA2), czasami wiało grozą robi się profanację.
    Dzieci lubią misie ,,misie lubią dzieci'' i kolory, nie dziwię się, młodzieży niech się nie wypowiada.
    Kolejny aspekt który mnie osobiście nie satysfakcjonuje.

  • Avatar użytkownikad4m3k86

    Bardzo fajne co prawda Ryś jakiś taki nie podobny do siebie, ale za to na twarzy Lenie widać upływ czas. "Lodowaty" KOZAK!

  • Avatar użytkownikaKozas

    A ja nie jestem ani za, ani przeciw tak neutralnie mi wyglądają te buźki. Gorsze niż oryginały, ale nie jest źle. W Buzz zostało jakieś takie szaleństwo w oczach i wyrazie twarzy, najbardziej podobają mi się buźki Ice'a i Lena bo pasują do czasów w jakich ma się rozgrywać akcja. Hitman nietrafiony(a to jedna z moich ulubionych postaci), za to Cliff spoko bo wygląda trochę jak Tom Selleck. Scully okropnie - powinien wyglądać jak Owen Wilson. Sam styl zaś mniej mi się podoba niż w oryginale, za to bardziej niż w prawie jakiejkolwiek innej grze taktycznej. Także jest w sumie na +

  • Avatar użytkownikaPerry

    Lipa straszna

  • Avatar użytkownikaPliskin

    Zgadzam się z nemo i p5a, niestety to prawda.

    Swoją drogą, to nie postarali się z tymi mordkami. Mogło być lepiej, Meltdawn wyglądająca ładniej niż Raven? Coś mi tu nie gra...

  • Avatar użytkownikaKozas

    @Pliskin
    Przecież pokazano tylko buźkę Buzz i Vicki z żeńskich, gdzie ty masz Meltdown i Raven? Te powyżej to przecież z Back in Action dla porównania. Chyba, że gdzieś indziej widziałeś więcej buziek...




Nick: