
Cena w Bobby Ray'u: 100$
Opis: Bardzo ważny przedmiot w grze, można nawet śmiało powiedzieć, że jeden z najważniejszych. Dzięki temu zestawowi możemy opatrzyć rany i zatamować krwawienie. Jest to niezmiernie ważne, np. kiedy oddalony od oddziału najemnik
został zraniony może on (jeżeli posiada, choć 1 pkt. umiejętności medycznych) wtedy szybko opatrzyć ranę. Zestaw pierwszej pomocy NIE POZWALA na leczenie opatrzonych ran. Stan zestawu możemy uzupełnić łącząc go z innym.

Cena w Bobby Ray'u: 300$
Opis: Na polu bitwy duża apteczka pełni taką samą funkcję, co zestaw pierwszej pomocy, zużywa się jednak znacznie wolniej. Jest ona dosyć ciężka, ale pozwala na leczenie opatrzonych ran (poprzez ekran mapy). Ważne jest, aby najemnik ustawiony jako "lekarz" miał wysokie współczynniki zręczności oraz umiejętności


Cena w Bobby Ray'u: Nie można kupić
Opis: Zastrzyk taki możemy zdobyć na przeciwnikach. W późniejszym etapie gry, za sprawą działania tego specyfiku, apteczki zostają praktycznie całkowicie wyparte. Po zaaplikowaniu zastrzyku najemnik zostaje częściowo uleczony (oczywiście, jeżeli został uprzednio opatrzony). Zaletami zastrzyku są małe


Cena w Bobby Ray'u: Nie można kupić
Opis: Wygląda tak samo jak zastrzyk regenerujący jednak ma inne działanie. Po jego zażyciu, najemnik otrzymuje dodatkowe punkty akcji. Można je wykorzystać w dowolny sposób jednak musimy wiedzieć, że ilość punktów potrzebnych do oddania strzału nieco się zwiększy. W czasie gry w czasie rzeczywistym najemnik


Cena w Bobby Ray'u: 10$
Opis: Podobnie jak zastrzyk energetyczny, manierka działa na energię a nie zdrowie najemnika. Użycie manierki zwiększa poziom energii najemnika, dlatego przydaje się ona np. wtedy, kiedy zostaliśmy zaatakowani granatem oszałamiającym. Manierki są lekkie, lecz nie da się ich uzupełniać za pomocą
