Wyposażenie z Jagged Alliance 2 » Medykamenty

Zestaw pierwszej pomocy
Cena w Bobby Ray'u: 100$
Opis: Bardzo ważny przedmiot w grze, można nawet śmiało powiedzieć, że jeden z najważniejszych. Dzięki temu zestawowi możemy opatrzyć rany i zatamować krwawienie. Jest to niezmiernie ważne, np. kiedy oddalony od oddziału najemnik
został zraniony może on (jeżeli posiada, choć 1 pkt. umiejętności medycznych) wtedy szybko opatrzyć ranę. Zestaw pierwszej pomocy NIE POZWALA na leczenie opatrzonych ran. Stan zestawu możemy uzupełnić łącząc go z innym.


Apteczka
Cena w Bobby Ray'u: 300$
Opis: Na polu bitwy duża apteczka pełni taką samą funkcję, co zestaw pierwszej pomocy, zużywa się jednak znacznie wolniej. Jest ona dosyć ciężka, ale pozwala na leczenie opatrzonych ran (poprzez ekran mapy). Ważne jest, aby najemnik ustawiony jako "lekarz" miał wysokie współczynniki zręczności oraz umiejętności
medycznych. W przeciwnym wypadku sprzęt zużyje się znacznie szybciej. Podobnie jak w przypadku zestawu pierwszej pomocy, apteczki można łączyć.


Zastrzyk regeneracyjny
Cena w Bobby Ray'u: Nie można kupić
Opis: Zastrzyk taki możemy zdobyć na przeciwnikach. W późniejszym etapie gry, za sprawą działania tego specyfiku, apteczki zostają praktycznie całkowicie wyparte. Po zaaplikowaniu zastrzyku najemnik zostaje częściowo uleczony (oczywiście, jeżeli został uprzednio opatrzony). Zaletami zastrzyku są małe
wymiary i waga. Wadą jest to, że jeżeli w ciągu jednego dnia użyjemy 3 takich zastrzyków, to czwarty nie będzie już działał. Stan zastrzyku nie ma wpływu na jego działanie.


Zastrzyk energetyczny
Cena w Bobby Ray'u: Nie można kupić
Opis: Wygląda tak samo jak zastrzyk regenerujący jednak ma inne działanie. Po jego zażyciu, najemnik otrzymuje dodatkowe punkty akcji. Można je wykorzystać w dowolny sposób jednak musimy wiedzieć, że ilość punktów potrzebnych do oddania strzału nieco się zwiększy. W czasie gry w czasie rzeczywistym najemnik
porusza się nieco szybciej. Zalety są takie same jak w zastrzyku regeneracyjnym, dochodzi jednak poważna wada. Kiedy środek przestanie działać nasz najemnik będzie bardzo zmęczony (straci sporo energii). Tutaj również stan zastrzyku nie ma wpływu na jego działanie.


Manierka
Cena w Bobby Ray'u: 10$
Opis: Podobnie jak zastrzyk energetyczny, manierka działa na energię a nie zdrowie najemnika. Użycie manierki zwiększa poziom energii najemnika, dlatego przydaje się ona np. wtedy, kiedy zostaliśmy zaatakowani granatem oszałamiającym. Manierki są lekkie, lecz nie da się ich uzupełniać za pomocą
łączenia. W tym celu zamiast drugiej manierki musimy użyć puszki Coca-Coli.
Autor: lukasamd, 6 komentarzy · 25413 czytań
Komentarze (6)
  • Avatar użytkownikakrzyzak

    ja w sprawie zastrzyku regeneracyjnego. mozna go uzyc i pomoże, nawet jesli najemnik nie jest opatrzony :) pozdrawiam

  • Avatar użytkownikaMikul

    tak

  • Avatar użytkownikalukasamd

    Nieprawda. Ten zastrzyk nie pomoże, jeżeli rana jest otwarta.
    Najpierw należy opatrzyć najemnika, a zastrzyk zadziała dopiero na ten "różowy" pasek, czyli "życie" nieaktywne, bo spowodowane ranami, ale jednak opatrzone.

  • Avatar użytkownikaMikul

    prawda !! dziala jak jest zolty pasek !!

  • Avatar użytkownikaOmerta

    Działa jak jest żółty pasek !!!

  • Avatar użytkownikarbk17

    Działa bez opatrzonych ran, sam tak robiłem nie dawno.




Nick: