09: Modyfikacje » JA2: Wildfire »

JA2 Mods on Wildfire v1.23

JA2 Mods on Wildfire v1.23
Data aktualizacji: 23 kwie 2017 23:33 Pobrań: 11155 Download!
Jest to specjalna nakładka, którą instalujemy bezpośrednio na oryginalne JA2 Wildfire, a następnie na tak przygotowane podłoże, wklejamy jakikolwiek mod przeznaczony dla klasycznego JA2, łącznie z 1.13. Dzięki takiej instalacji, każda modyfikacja będzie działać poprawnie również na grze JA2 Wildfire.

INSTALACJA: wszystkie pliki i foldery w jej głównym katalogu kopiujemy, a następnie wklejamy bezpośrednio do miejsca zainstalowania JA2 Wildfire.

W przypadku dalszych problemów już po instalacji wszystkiego z użyciem tej nakładki, należy jeszcze zaaplikować właściwy patch.
1. Dla DBB IoV 929
2. Dla JA2 1.13 BETA
3. Dla JA2 1.13(7609)
Komentarze (25)
  • Avatar użytkownikaJollyBuszko

    To może się przydać do 1.13 wild fire ma ładniejsze mapki od klasycznego JA 2 :) Dziękuje !

  • Avatar użytkownikaLaLiK

    Witam.
    Czy po zainstalowaniu owej nakładki mogę w jakikolwiek sposób spolszczyć swoją grę, np. plikami z JA2 1.13 .?
    Nabyłem oryginalną grę ale niestety nie doczytałem że jest ona w języku angielskim.
    Co prawda znam dość dobrze owy język, aby móc przejść grę, ale znacznie więcej przyjemności czerpałbym grając w swym ojczystym języku.
    z góry dziękuję za odp.
    Pozdrawiam
    Michał

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Jak zainstalujesz nakładkę, a potem JA2 1.13 (lub konkretne pliki z tego moda) to nic nie spolszczysz. Żeby mieć Wildfire w polskiej wersji językowej to musisz mieć oryginalną polską wersję tej gry. Nawet jeśli wdrożysz wszystkie polskie pliki na angielską wersję Wildfire to nie będziesz miał ani jednej polskiej litery tylko same duże litery AAA. Wygląda to naprawdę fatalnie.

  • Avatar użytkownikaFacek

    Coś mi nie działa. Zainstalowałem wildfire v6.04 a następnie skopiowałem wszystkie pliki tego moda do głównego katalogu gry i teraz mam tak jagby pomieszaną grafike że np jak jestem na mapie taktycznej to część ekranu zajmóje jeszcze jedna ramka mapy ale z mniejszej roździelczości. Jak to naprawić

  • Avatar użytkownikamarcinl0

    No właśnie - z jaką wersją wildfire ta nakładka poprawnie działa? Mi się kopie na v. 6.02 i po patchu do 6.04. I nie udało się z modem JA2'005.

  • Avatar użytkownikaStarchris

    @MarcinI0

    Wersja Wildfire nie ma znaczenia. Sprawdzałem jeszcze raz i wszystko działa bez problemu ale po instalacji trzeba wykonać kilka kroków, które są opisane w instrukcji jeśli chodzi o niektóre mody np JA2'005.

  • Avatar użytkownikamarcinl0

    Starchris a jakiej dokładnie wersji Wildifire'a Ty używasz do sprawdzania? I czy PL czy ENG.

    Szczerze to ma się ochotę zorganizować stare dobre JA2 i już.

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Sprawdziłem jeszcze raz powoli i dokładnie na następujących wersjach: JA2 Wildfire 6.04 PL oraz JA2 Wildfire 6.04 ENG choć tak jak wcześniej wspomniałem wersja i język nie ma żadnego znaczenia ponieważ nakładka zamienia każdą wersję JA2 Wildfire na JA2 Gold 1.12 ENG.

    Najpierw zainstalowałem czystą wersję Wildfire, na to nałożyłem nakładkę, a z kolei na to nałożyłem JA2'005. Przy okazji sprawdziłem jeszcze raz współpracę z JA2 1.13 oraz Wildfire AIMNAS v.21 i WSZYSTKO CHODZIŁO BEZ NAJMNIEJSZEGO PROBLEMU.

    Jeżeli dalej Wam nie działa to znaczy, że macie jakiś głębszy problem związany z samą instalacją lub czymś innym dlatego bardzo proszę poruszyć ten problem w poniższym temacie, a na pewno znajdziemy rozwiązanie.

    http://forum.jagged-alliance.pl/klasycz ... t2343.html

  • Avatar użytkownika1039

    Ulepszanie Wildfire od tej strony (Wildfire > patch > JA2 1.13) tworzy po prostu Jaggeda z nieco innymi mapami.

    W moim osobistym odczuciu lepszym rozwiązaniem jest ścieżka ulepszająca poprawkę do oryginału JA2, czyli JA2 1.12 GOLD > JA2 Wildfire 1.13 AIMNAS. Otrzymujemy w efekcie ulepszony Wildfire, wzbogacony o przedmioty ze wszystkich trzech odsłon (WF, JA2, i 1.13).

    Tylem rzekł na ten temat.

  • Avatar użytkownika1039

    A tak w ogóle, to czy tylko mnie się wydaje, że te całe poprawki, mody, patche, modyfikacje modów, ulepszenia modyfikacji modów, ulepszenia modyfikacji poprawek dla modyfikacji poprawek, to jest zajebiście pracochłonna, mętna, niezbyt sensowna i pozbawiona klarowności (tautologia, bo mętna już było...) babranina w kręcenie się dookoła własnej osi w poszukiwaniu swojego ogona lub łapiąc cień tak, by się nie wymknął spod palców przyciśniętych do płyty chodnikowej....


    Zamiast ciągłego przerabiania czegoś na coś, nie lepiej zostawić to w cholerę, uznać, że JA2 to gra niepowtarzalna i dostatecznie już wyeksploatowana, że Wildfire to jej pełnoprawna, acz drobna modyfikacja, że mamy jeszcze silnie zmodyfikowany Urban Chaos i bardziej odlotowy JA2 w postaci Renegade Republic, i że żadna z tych rzeczy źle się ma bez systemu 1.13... który w zasadzie ma się do całości tak, jakby powinien tam być od początku, tak świetnie się wpasowuje w realia pola bitwy, ale w zasadzie to temat wyczerpaliśmy (i to wielokrotnie) i weźmy się może za coś innego?

    Nie mówię o przerzucanie się na oglądanie Na wspólnej czy pornosy z Evą Angeliną. :D Ale może by tak, bez dużego nakładu sił przerobić JA2 na coś bez Deidrany i Elliota, bez zadupiowatego Arulco, bez wyspy Metaviry, bez Chiwaldorich, Miguelów, samoobrony, meksykańskich akcentów, najemników AIM...

    TOTALNY ZWROT.

    Na przykład misja błękitnych hełmów (siły ONZ) w Somalii. :D Somalia Reborn, albo Spaceship Odyssey (na silniku JA2 z wielkim podróżującym przez sektory statkiem kosmicznym i Zergami zamiast żołnierzy, nacierającymi falangami prosto pod karabiny pokładowe jak w filmie Starship Troopers... Sci-Fi, może coś politycznego, może coś fantasy z aniołami i demonami. Rzucam pomysły, bo jestem kompletnie znudzony i pytam ze szczerej ciekawości czy Wy nie?

    Za chwilę się pokarze hybryda Jagged Alliance 2.75 Urban Chaos 1.13 Wildfire 7 Reactivation z questami Deadly Games i fabułą Renegade Republic... Jesteśmy jak krucafiks Mendel, krzyżujemy wszystko ze wszystkim i ciągle nas to naiwnie cieszy. Pełen podziw.

  • Avatar użytkownikaXXX

    Witam, mam pewien problem, zainstalowałem nakładkę na czystego Wildfire'a, potem modyfikację 1.13 i kiedy próbuję odpalić grę, wyskakuje runtime error "number of tilesets in code does not match data file". Próbowałem reinstalować, ale ciągle to samo, co robię źle ?
    Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam.

  • Avatar użytkownikaelathir

    Mam ten sam problem co osoby wcześniej się wypowiadające. Grafika się strasznie kaszani po zainstalowaniu tego moda + 1.13. Do tego nie moge się di IMP dostać ;)

  • Avatar użytkownikaelathir

    Ok, problem z grafiką rozwiązałem instalując nowy interfejs polecany na tej stronie. Co prawda szlag trafił polskie czcionki, ale z tym da się żyć. Pozostała mi tylko kwestia rozwiązanie problemu kodu do IMP.

  • Avatar użytkownikaelathir

    Albo i nie, okazało się, że całkowicie pomieszały się grafiki przedmiotów w ekwipunku... No dobra, chyba będzie trzeba spróbować od nowa. I tutaj moje pytanie, czy osoby, którym instalacja 1.13 przebiegła pomyślnie w trakcie instalowania 1.13 ignorowały któreś z kopiowanych plików?

  • Avatar użytkownikaPrzemo

    Witam,
    W PFDie jest napisane by po skopiowaniu zawartosci zainstalowac dodatek ktory sie chce.
    Problem ze w folderach nie ma zadnego pliku exe czy jakiegokolwiek ktory by uruchamial instalacje. Co robie zle?

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Chodzi o to, że po skopiowaniu tego projektu na Twoją wersję JA2 Wildfire, to na tak przygotowaną podstawkę, instalujesz modyfikację, w którą chcesz zagrać. Np. ściągasz 1.13 albo Urban Chaos i kopiujesz dany mod.

  • Avatar użytkownikaMak

    Cześć. Czy ktoś z Was próbował modyfikować wersję Wildfire ze Steam? Chodzi mi raczej tylko o rozdzielczość szerokoekranową (16:9), nie chcę zmieniać niczego więcej. Steamowa wersja wydaje się mieć inną strukturę plików i tutejszy patch raczej nie pomoże.

  • Avatar użytkownikaAeznah

    Czy nakładka działa z modyfikacją Ja2 Metavira? Wkleiłem nakładkę do ja2 wilfire 6.04 z GogA. Następnie wkleiłem moda z metaforą i niedopasowane są głosy. Np. Sparky mówi głosem Meltdown. Jak i postacie z wilfire zostały,tzn.zamiast Wolfa jest Grace.

  • Avatar użytkownikaaeznaH

    W poprzednim komentarzu zamiast "moda z metaforą" miało być "moda z Metavirą"

  • Avatar użytkownikaStarchris

    W JA2 Metavira są wdrożone postacie z JA1, a ta nakładka operuje tylko na najemnikach z JA2 i Wildfire, stąd te nieścisłości. Niestety nie będzie działać poprawnie z Metavirą.

  • Avatar użytkownikaMorFoo

    Albo ja nie ogarniam albo coś tu jest popier.... mam wersje ja2 wildfire 6.04 czy po zainstalowaniu tej nakladki bede mogl odpalic ja2 1.13 ? bo cały czas wywala jakies bledy....

  • Avatar użytkownikaStarchris

    A o którą dokładnie wersję 1.13 chodzi, 7609, czy Betę 9300, ewentualnie jaki mniej więcej błąd występuję lub wyskakuje.

  • Avatar użytkownikaMorFoo

    Już ogarnięte ale jest inny problem, bo nigdzie nie ma skyridera, a hamus nie ma icetrucka, po wybraniu pojazdu wyskakuje bład, a na mapce zamiast icetrucka stoi npc, bez nazy a po najechaniu kursorem na niego włacza się ikona kierownicy. A dodatkowo wszyscy terrorysci po zabiciu znikaja i nie mozna im glowy odciac :) (nic nie zmienialem, zainstalowalem pokolei najpierw nakladke na oryginalnego wildfiera 6.04 poczym moda 1.13 a na to tile. )

  • Avatar użytkownikaRafi

    Modyfikacje nie działają.Na jedyne co zmieniają to dodają 2 mapę taktyczną w lewym górnym rogu oraz przestawiają wszystkie ikony :X jednym słowem psują całe ja2 wildfire:/ zainstalowałem wszystko po kolei czysty Wildfire ze steam potem ta nakładka oraz 1.13. Po włączeniu gry dalej jes zwykłe wildfire z popsutym interfejsem.....

  • Avatar użytkownikaHanzea

    1039 napisał "...TOTALNY ZWROT.

    Na przykład misja błękitnych hełmów (siły ONZ) w Somalii. :D Somalia Reborn, albo Spaceship Odyssey (na silniku JA2 z wielkim podróżującym przez sektory statkiem kosmicznym i Zergami zamiast żołnierzy, nacierającymi falangami prosto pod karabiny pokładowe jak w filmie Starship Troopers... Sci-Fi, może coś politycznego, może coś fantasy z aniołami i demonami. Rzucam pomysły, bo jestem kompletnie znudzony i pytam ze szczerej ciekawości czy Wy nie?.."

    Tak by było nowatorsko. Jagged Alliance kolejna część, mogłaby być iście strategiczno-taktyczna,a nie rpg-owa.
    Zamiast wymyślać kolejną kopię Arulko, mogli by pójść lekko w Sc-fi. Nawet nie odległe czasowo, a dajmy na to , że wrogiem była by sztuczna inteligencja, czyli roboty i ci co nimi sterują. A już miejsce na Ziemii byłoby tak dobrane, byle by najemnicy mogli być z poprzednich części.
    Takie lekkie tematycznie tło fabularne, aby poziom trudności był wysoki, z uwagi na dobre skrypty walki robotów.




Nick: