POSTACIE Z JA1
W JAGGED ALLIANCE 2 1.13
M.E.R.C
Lista najemników po imieniu | Lista najemników po ksywie |
Nr 01. Biff Apscott Nr 02. Bill "Razor" Lamont Nr 03. Doug "Gasket" Milton Nr 04. Florence Gabriel Nr 05. Frankie "Haywire" Gordon Nr 06. Jim "Cougar" Wallace Nr 07. Larry Roachburn (trzeźwy) Nr 08. Larry Roachburn (pijany) Nr 09. Tim "Gumpy" Hillman Nr 10. Tim "Numb" Sutton Nr 11. Thorton "Bubba" Jones |
Nr 01. Biff Nr 11. Bubba Nr 06. Cougar Nr 04. Flo Nr 03. Gasket Nr 09. Gumpy Nr 05. Haywire Nr 07. Larry (trzeźwy) Nr 08. Larry (pijany) Nr 10. Numb Nr 02. Razor |
Biff Apscott |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 73 | Doświadczenie | 02 | |
Zwinność | 74 | Um. Strzeleckie | 59 | |
Zręczność | 71 | Zn. Mechaniki | 00 | |
Siła | 42 | Zn.mat. wybuchowych | 08 | |
Um.dowodzenia | 16 | Wiedza medyczna | 26 | |
Inteligencja | 59 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: szkolenie | SKILE: szkolenie | |||
HISTORIA TŁA:
maminsynek NASTAWIENIE: tchórz WADA: nerwowy |
HISTORIA TŁA:
maminsynek CHARAKTER: towarzyski WADA: nerwowy |
|||
CENA: 200$ | CENA: 200$ | |||
Trudno w to uwierzyć, ale to właśnie Biff Apscott, razem z niejakim Speck'iem założyli organizację MERC. Jeszcze bardziej niewiarygodna jest funkcja jaką pełni Biff, jest on głownym szkoleniowcem! Kiedy spojrzymy na jego statystyki uświadomimy sobie, dlaczego najemnicy z MERC są tak tani - mają beznadziejnego trenera. W tym wypadku nie pomaga nawet rekomendacja pułkownika Leon'a Roachburn'a... |
||||
Sympatie: Larry, Flo | Wrogowie: Barry |
Lista Najemników
Bill "Razor" Lamont |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 73 | Doświadczenie | 02 | |
Zwinność | 88 | Um. Strzeleckie | 50 | |
Zręczność | 91 | Zn. Mechaniki | 08 | |
Siła | 86 | Zn.mat. wybuchowych | 11 | |
Um.dowodzenia | 04 | Wiedza medyczna | 12 | |
Inteligencja | 53 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: walka na noże | SKILE: broń biała, rzucanie, lekkoatleta | |||
HISTORIA TŁA:
psychiczny pacjent NASTAWIENIE: agresywny WADA: psychol |
HISTORIA TŁA:
psychiczny pacjent CHARAKTER: złośliwy WADA: psychol |
|||
CENA: 150$ | CENA: 150$ | |||
Typowy przykład amerykańskiego psychopaty, który od dzieciństwa z powodu braku jakichkolwiek innych zabawek bawi się nożami kuchennymi... Razor z pewnością nie będzie nigdy snajperem ale może po cichu podejść i zlikwidować przeciwnika używając każdej broni białej, jaką tylko dostanie w swoje mocarne łapy. |
||||
Sympatie: Haywire, Fidel | Wrogowie: Biff, Flo |
Lista Najemników
Doug "Gasket" Milton |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 72 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 61 | Um. Strzeleckie | 44 | |
Zręczność | 89 | Zn. Mechaniki | 82 | |
Siła | 68 | Zn.mat. wybuchowych | 08 | |
Um.dowodzenia | 03 | Wiedza medyczna | 00 | |
Inteligencja | 49 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: otwieranie zamków | SKILE: technik | |||
HISTORIA TŁA:
wieśniak NASTAWIENIE: pierdoła WADA: zapominalski |
HISTORIA TŁA:
wieśniak CHARAKTER: agresywny WADA: zapominalski |
|||
CENA: 200$ | CENA: 200$ | |||
Nieco dziwna postać, z pewnością nie grzeszy inteligencją po czterech latach nauki ale nie można go od razu przekreślać. Pomimo bardzo słabych statystyk cechujących płatnego zabójcę i braku perspektyw rozwoju, Gasket całkiem nieźle nadaje się na mechanika. Słynie natomiast ze swojego chorego hobby - kolekcjonowania znaków drogowych. |
||||
Sympatie: Vicki | Wrogowie: Ivan, Igor |
Lista Najemników
Florence Gabriel |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 58 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 37 | Um. Strzeleckie | 38 | |
Zręczność | 64 | Zn. Mechaniki | 07 | |
Siła | 45 | Zn.mat. wybuchowych | 02 | |
Um.dowodzenia | 01 | Wiedza medyczna | 19 | |
Inteligencja | 82 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: szkolenie | SKILE: szkolenie | |||
HISTORIA TŁA:
handlarz bronią NASTAWIENIE: tchórz WADA: nerwowy |
HISTORIA TŁA:
handlarz bronią CHARAKTER: pacyfista WADA: nerwowy |
|||
CENA: 100$ | CENA: 100$ | |||
Ta kobieta z cała pewnością nie jest najemnikiem... jest na to zbyt nerwowa i bardzo często panikuje. Zamiast na polu bitwy, z przyjemnością znajdzie się w Paryżu, popijając szampana leżac obok basenu. Podczas walki nie przyda się do nieczego - jest inteligentna ale nie umie ani strzelać ani skradać się. Najwidoczniej pracę w takiej organizacji traktuje jedynie jako tymczasową przygodę oraz możliwość przebywania z ukochanym Biffem. |
||||
Sympatie: Biff, Lynx | Wrogowie: Meltdown |
Lista Najemników
Frankie "Haywire" Gordon |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 65 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 59 | Um. Strzeleckie | 48 | |
Zręczność | 76 | Zn. Mechaniki | 08 | |
Siła | 71 | Zn.mat. wybuchowych | 31 | |
Um.dowodzenia | 01 | Wiedza medyczna | 02 | |
Inteligencja | 58 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: broń automatyczna, walka na noże | SKILE: broń automatyczna, broń biała | |||
HISTORIA TŁA:
najemnik NASTAWIENIE: agresywny WADA: psychol |
HISTORIA TŁA:
najemnik CHARAKTER: agresywny WADA: psychol |
|||
CENA: 150$ | CENA: 150$ | |||
Haywire to prawdziwy świr. Cieszy go możliwość podziurawienia ołowiem lub pocięcia na plasterki nożem kogokolwiek. Nie zdaża mu się to często ponieważ strzela fatalnie a i podejść do przeciwnika na odległość pół kilometra bez zauważenia stanowi olbrzymi problem. W razie problemów nie licz na niego - nie poskłada się do kupy, nie wyszkoli samoobrony nie naprawi sprzetu i nie rozbroi miny, oto cały Gordon... |
||||
Sympatie: Razor, Numb | Wrogowie: Biff |
Lista Najemników
Jim "Cougar" Wallace |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 88 | Doświadczenie | 05 | |
Zwinność | 83 | Um. Strzeleckie | 93 | |
Zręczność | 79 | Zn. Mechaniki | 58 | |
Siła | 87 | Zn.mat. wybuchowych | 45 | |
Um.dowodzenia | 31 | Wiedza medyczna | 33 | |
Inteligencja | 75 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: broń automatyczna, skradanie | SKILE: broń automatyczna, skradanie, zwiadowca | |||
HISTORIA TŁA:
odrzucony kandydat NASTAWIENIE: pierdoła WADA: brak |
HISTORIA TŁA:
odrzucony kandydat CHARAKTER: nieustraszony WADA: brak |
|||
CENA: 2000$ | CENA: 2000$ | |||
Wallece to osoba, która z całą pewnością pomyliła organizacje wynajmujące najemników. Cougar jest dobrym najemnikiem w praktycznie każdej dziedzinie - to doświadczony, potrafiący świetnie strzelać i skradać się najemnik, któremu miny, uszkodzona broń czy rany nie są straszne. Nic w tym dziwnego, w końcu skończył akademię wojskową z wyróżnieniem. |
||||
Sympatie: Wolf, Len | Wrogowie: brak |
Lista Najemników
Larry Roachburn (trzeźwy) |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 69 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 87 | Um. Strzeleckie | 70 | |
Zręczność | 79 | Zn. Mechaniki | 14 | |
Siła | 67 | Zn.mat. wybuchowych | 92 | |
Um.dowodzenia | 18 | Wiedza medyczna | 70 | |
Inteligencja | 70 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: skradanie, otwieranie zamków | SKILE: technik, ratownik medyczny, skradanie | |||
HISTORIA TŁA:
narkoman NASTAWIENIE: przyjacielski WADA: brak |
HISTORIA TŁA:
narkoman CHARAKTER: towarzyski WADA: brak |
|||
CENA: 700$ | CENA: 700$ | |||
Były alkoholik idealnie pasujący do kompanii z MERC. Ciekawe czy był trzeźwy kiedy podjął decyzję o tej pracy... Jeżeli postanowisz go zatrudnić - nie dawaj mu żadnego alkoholu! Kiedy tylko będzie miał okazję wychylić kieliszek, wróci do nałogu zaś jego statystyki drastycznie spadną. W stanie trzeźwym jest niezłym snajperem a także osobą o sporych perspektywach, jezeli tylko ktoś umiejętnie go wytrenuje. |
||||
Sympatie: Biff, Flo | Wrogowie: Static, Steroid |
Lista Najemników
Larry Roachburn (pijany) |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 69 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 72 | Um. Strzeleckie | 50 | |
Zręczność | 54 | Zn. Mechaniki | 07 | |
Siła | 35 | Zn.mat. wybuchowych | 82 | |
Um.dowodzenia | 04 | Wiedza medyczna | 49 | |
Inteligencja | 58 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: brak | SKILE: brak | |||
HISTORIA TŁA:
narkoman NASTAWIENIE: samotnik WADA: zapominalski |
HISTORIA TŁA:
narkoman CHARAKTER: samotnik WADA: zapominalski |
|||
CENA: 700$ | CENA: 700$ | |||
Będąc pijanym staje się agresywnym seksistą, dlatego lepiej wtedy nie mieć kobiety w zespole, do tego cofa się w rozwoju przy każdej nauce, a na koniec non stop zapomina wszystkiego, a przede wszystkim wydanego przed chwilą przez nas rozkazu. Jak zapewne zauważyliście, będąc pod wpływem alkoholu, jego sympatie i antypatie zamieniają się, wrogowie stają się przyjaciółmi, a przyjaciele wrogami no i wygląd jego samego też się zmienia. |
||||
Sympatie: Static, Steroid | Wrogowie: Bif, Flo |
Lista Najemników
Tim "Gumpy" Hillman |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 67 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 45 | Um. Strzeleckie | 44 | |
Zręczność | 67 | Zn. Mechaniki | 00 | |
Siła | 70 | Zn.mat. wybuchowych | 56 | |
Um.dowodzenia | 11 | Wiedza medyczna | 09 | |
Inteligencja | 94 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: elektronika | SKILE: materiały wybuchowe | |||
HISTORIA TŁA:
student NASTAWIENIE: pesymista WADA: nie toleruje upałów |
HISTORIA TŁA:
student CHARAKTER: intelektualista WADA: nie toleruje upałów |
|||
CENA: 150$ | CENA: 150$ | |||
Tim Hillman to człowiek bardzo inteligentny a więc uczący się nad wyraz szybko. Zna się nieco na materiałach wybuchowych ale zdaża mu się popełniać błędy, to właśnie przez jeden z takich przypadków cierpi obecnie na depresję. Preferuje pracę w klimacie północnym. Oprócz wspomnianej już inteligencji, wyróżnia się... no właśnie, czym? |
||||
Sympatie: brak | Wrogowie: brak |
Lista Najemników
Tim "Numb" Sutton |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 84 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 72 | Um. Strzeleckie | 88 | |
Zręczność | 61 | Zn. Mechaniki | 09 | |
Siła | 78 | Zn.mat. wybuchowych | 13 | |
Um.dowodzenia | 10 | Wiedza medyczna | 30 | |
Inteligencja | 70 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: nocne operacje, sztuki walki | SKILE: sztuki walki, nocne operacje | |||
HISTORIA TŁA:
punk NASTAWIENIE: samotnik WADA: brak |
HISTORIA TŁA:
punk CHARAKTER: samotnik WADA: brak |
|||
CENA: 900$ | CENA: 900$ | |||
Czy ten pan czasem przez przypadek zamiast do fryzjera trafił do MERC? Niestety ale najprawdopodobniej nigdy się tego nie dowiemy. Pomimo tego, iż Numb wygląda nieco dziwnie jak na najemnika, można go takowym nazwać. Całkiem szybko się uczy, strzela lepiej niż niejeden pracownik z AIM a do tego zna podstawy pierwszej pomocy. Może być przydatny. |
||||
Sympatie: Malice | Wrogowie: Sidney, Vicki, Scope |
Lista Najemników
Thorton "Bubba" Jones |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 86 | Doświadczenie | 04 | |
Zwinność | 54 | Um. Strzeleckie | 77 | |
Zręczność | 68 | Zn. Mechaniki | 59 | |
Siła | 98 | Zn.mat. wybuchowych | 61 | |
Um.dowodzenia | 05 | Wiedza medyczna | 00 | |
Inteligencja | 29 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: walka wręcz | SKILE: walka wręcz, kulturysta | |||
HISTORIA TŁA:
strażnik więzienny NASTAWIENIE: agresywny WADA: brak |
HISTORIA TŁA:
strażnik więzienny CHARAKTER: agresywny WADA: brak |
|||
CENA: 600$ | CENA: 600$ | |||
B-U-B-B-A... Bubba... Bubba być wielki... Bubba być silny... Bubba skopać tyłek zły kolesie. Jones to niesamowicie silny acz najwidoczniej niedorozwinięty chłopak. W przeciwieństwie do innych najemnikow z MERC można jednak powiedzieć o nim sporo dobrego - strzela już nie tragicznie, zna się nieco na mechanice a także potrafi rozbrajać proste ładunki. Jest więc dosyć wszechstronny, jeżeli można tak to ująć. |
||||
Sympatie: Bull, Buzz | Wrogowie: brak |
-
Hanzea
Larry może mieć ponad 100siły, zręczności, zwinności, dowodzenia, leczenia, mechaniki. Siła jest przydatna ponad 100pkt - wymierne korzyści noszenia(trzeba sprawdzić czy Larry może mieć ponad 100siły, zręczności, zwinności, dowodzenia, leczenia, mechaniki. Siła jest przydatna Poznań 100pkt - wymierne korzyści noszenia(trzeba sprawdzić czy polepsza zasięg rzutu). Zręczność może nic nie dawać,a nawet szkodzić - nie mogłem rozbroić prostego zamku u dzwi. Do sprawdzenia jeszcze ponad 100dowodzenia i inteligencję, byloby przydatne w trenowaniu samoobrony.
Ponoć w 1.13 są "drugs", które podnosą cechy ponad 100pkt? -
Hanzea
Zręczność ponad normę działa w przypadku leczenia. Lady mając 109jej do tego 92int i 72medycyny i 7poziom osiąga 4,1 leczenia na godzinę, co wedle znanego wzoru na ilość punktów życia do wyleczenia jest właściwe. Więc te te 'wspomagacze' jak są w 1.13 to podkręcają przydatność lekarzy.