Jagged Alliance 2 v1.13 » Postacie z JA2 w JA2 1.13 - M.E.R.C.

Postacie z JA2 w JA2 1.13 - M.E.R.C.

POSTACIE Z JA1

W JAGGED ALLIANCE 2 1.13


M.E.R.C




Lista najemników po imieniu

Lista najemników po ksywie

Nr 01. Biff Apscott
Nr 02. Bill "Razor" Lamont
Nr 03. Doug "Gasket" Milton
Nr 04. Florence Gabriel
Nr 05. Frankie "Haywire" Gordon
Nr 06. Jim "Cougar" Wallace
Nr 07. Larry Roachburn (trzeźwy)
Nr 08. Larry Roachburn (pijany)
Nr 09. Tim "Gumpy" Hillman
Nr 10. Tim "Numb" Sutton
Nr 11. Thorton "Bubba" Jones
Nr 01. Biff
Nr 11. Bubba
Nr 06. Cougar
Nr 04. Flo
Nr 03. Gasket
Nr 09. Gumpy
Nr 05. Haywire
Nr 07. Larry (trzeźwy)
Nr 08. Larry (pijany)
Nr 10. Numb
Nr 02. Razor



Biff Apscott

Zdrowie73 Doświadczenie02
Zwinność74 Um. Strzeleckie59
Zręczność71 Zn. Mechaniki00
Siła42 Zn.mat. wybuchowych08
Um.dowodzenia16 Wiedza medyczna26
Inteligencja59


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: szkolenie SKILE: szkolenie
HISTORIA TŁA: maminsynek
NASTAWIENIE: tchórz
WADA: nerwowy
HISTORIA TŁA: maminsynek
CHARAKTER: towarzyski
WADA: nerwowy
CENA: 200$ CENA: 200$

Trudno w to uwierzyć, ale to właśnie Biff Apscott, razem z niejakim Speck'iem założyli organizację MERC. Jeszcze bardziej niewiarygodna jest funkcja jaką pełni Biff, jest on głownym szkoleniowcem! Kiedy spojrzymy na jego statystyki uświadomimy sobie, dlaczego najemnicy z MERC są tak tani - mają beznadziejnego trenera. W tym wypadku nie pomaga nawet rekomendacja pułkownika Leon'a Roachburn'a...
Sympatie: Larry, FloWrogowie: Barry


Lista Najemników


Bill "Razor" Lamont

Zdrowie73 Doświadczenie02
Zwinność88 Um. Strzeleckie50
Zręczność91 Zn. Mechaniki08
Siła86 Zn.mat. wybuchowych11
Um.dowodzenia04 Wiedza medyczna12
Inteligencja53


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: walka na noże SKILE: broń biała, rzucanie, lekkoatleta
HISTORIA TŁA: psychiczny pacjent
NASTAWIENIE: agresywny
WADA: psychol
HISTORIA TŁA: psychiczny pacjent
CHARAKTER: złośliwy
WADA: psychol
CENA: 150$ CENA: 150$

Typowy przykład amerykańskiego psychopaty, który od dzieciństwa z powodu braku jakichkolwiek innych zabawek bawi się nożami kuchennymi... Razor z pewnością nie będzie nigdy snajperem ale może po cichu podejść i zlikwidować przeciwnika używając każdej broni białej, jaką tylko dostanie w swoje mocarne łapy.
Sympatie: Haywire, FidelWrogowie: Biff, Flo


Lista Najemników


Doug "Gasket" Milton

Zdrowie72 Doświadczenie01
Zwinność61 Um. Strzeleckie44
Zręczność89 Zn. Mechaniki82
Siła68 Zn.mat. wybuchowych08
Um.dowodzenia03 Wiedza medyczna00
Inteligencja49


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: otwieranie zamków SKILE: technik
HISTORIA TŁA: wieśniak
NASTAWIENIE: pierdoła
WADA: zapominalski
HISTORIA TŁA: wieśniak
CHARAKTER: agresywny
WADA: zapominalski
CENA: 200$ CENA: 200$

Nieco dziwna postać, z pewnością nie grzeszy inteligencją po czterech latach nauki ale nie można go od razu przekreślać. Pomimo bardzo słabych statystyk cechujących płatnego zabójcę i braku perspektyw rozwoju, Gasket całkiem nieźle nadaje się na mechanika. Słynie natomiast ze swojego chorego hobby - kolekcjonowania znaków drogowych.
Sympatie: VickiWrogowie: Ivan, Igor


Lista Najemników


Florence Gabriel

Zdrowie58 Doświadczenie01
Zwinność37 Um. Strzeleckie38
Zręczność64 Zn. Mechaniki07
Siła45 Zn.mat. wybuchowych02
Um.dowodzenia01 Wiedza medyczna19
Inteligencja82


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: szkolenie SKILE: szkolenie
HISTORIA TŁA: handlarz bronią
NASTAWIENIE: tchórz
WADA: nerwowy
HISTORIA TŁA: handlarz bronią
CHARAKTER: pacyfista
WADA: nerwowy
CENA: 100$ CENA: 100$

Ta kobieta z cała pewnością nie jest najemnikiem... jest na to zbyt nerwowa i bardzo często panikuje. Zamiast na polu bitwy, z przyjemnością znajdzie się w Paryżu, popijając szampana leżac obok basenu. Podczas walki nie przyda się do nieczego - jest inteligentna ale nie umie ani strzelać ani skradać się. Najwidoczniej pracę w takiej organizacji traktuje jedynie jako tymczasową przygodę oraz możliwość przebywania z ukochanym Biffem.
Sympatie: Biff, LynxWrogowie: Meltdown


Lista Najemników


Frankie "Haywire" Gordon

Zdrowie65 Doświadczenie01
Zwinność59 Um. Strzeleckie48
Zręczność76 Zn. Mechaniki08
Siła71 Zn.mat. wybuchowych31
Um.dowodzenia01 Wiedza medyczna02
Inteligencja58


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: broń automatyczna, walka na noże SKILE: broń automatyczna, broń biała
HISTORIA TŁA: najemnik
NASTAWIENIE: agresywny
WADA: psychol
HISTORIA TŁA: najemnik
CHARAKTER: agresywny
WADA: psychol
CENA: 150$ CENA: 150$

Haywire to prawdziwy świr. Cieszy go możliwość podziurawienia ołowiem lub pocięcia na plasterki nożem kogokolwiek. Nie zdaża mu się to często ponieważ strzela fatalnie a i podejść do przeciwnika na odległość pół kilometra bez zauważenia stanowi olbrzymi problem. W razie problemów nie licz na niego - nie poskłada się do kupy, nie wyszkoli samoobrony nie naprawi sprzetu i nie rozbroi miny, oto cały Gordon...
Sympatie: Razor, NumbWrogowie: Biff


Lista Najemników


Jim "Cougar" Wallace

Zdrowie88 Doświadczenie05
Zwinność83 Um. Strzeleckie93
Zręczność79 Zn. Mechaniki58
Siła87 Zn.mat. wybuchowych45
Um.dowodzenia31 Wiedza medyczna33
Inteligencja75


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: broń automatyczna, skradanie SKILE: broń automatyczna, skradanie, zwiadowca
HISTORIA TŁA: odrzucony kandydat
NASTAWIENIE: pierdoła
WADA: brak
HISTORIA TŁA: odrzucony kandydat
CHARAKTER: nieustraszony
WADA: brak
CENA: 2000$ CENA: 2000$

Wallece to osoba, która z całą pewnością pomyliła organizacje wynajmujące najemników. Cougar jest dobrym najemnikiem w praktycznie każdej dziedzinie - to doświadczony, potrafiący świetnie strzelać i skradać się najemnik, któremu miny, uszkodzona broń czy rany nie są straszne. Nic w tym dziwnego, w końcu skończył akademię wojskową z wyróżnieniem.
Sympatie: Wolf, LenWrogowie: brak


Lista Najemników


Larry Roachburn (trzeźwy)

Zdrowie69 Doświadczenie03
Zwinność87 Um. Strzeleckie70
Zręczność79 Zn. Mechaniki14
Siła67 Zn.mat. wybuchowych92
Um.dowodzenia18 Wiedza medyczna70
Inteligencja70


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: skradanie, otwieranie zamków SKILE: technik, ratownik medyczny, skradanie
HISTORIA TŁA: narkoman
NASTAWIENIE: przyjacielski
WADA: brak
HISTORIA TŁA: narkoman
CHARAKTER: towarzyski
WADA: brak
CENA: 700$ CENA: 700$

Były alkoholik idealnie pasujący do kompanii z MERC. Ciekawe czy był trzeźwy kiedy podjął decyzję o tej pracy... Jeżeli postanowisz go zatrudnić - nie dawaj mu żadnego alkoholu! Kiedy tylko będzie miał okazję wychylić kieliszek, wróci do nałogu zaś jego statystyki drastycznie spadną. W stanie trzeźwym jest niezłym snajperem a także osobą o sporych perspektywach, jezeli tylko ktoś umiejętnie go wytrenuje.
Sympatie: Biff, FloWrogowie: Static, Steroid


Lista Najemników


Larry Roachburn (pijany)

Zdrowie69 Doświadczenie01
Zwinność72 Um. Strzeleckie50
Zręczność54 Zn. Mechaniki07
Siła35 Zn.mat. wybuchowych82
Um.dowodzenia04 Wiedza medyczna49
Inteligencja58


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: brak SKILE: brak
HISTORIA TŁA: narkoman
NASTAWIENIE: samotnik
WADA: zapominalski
HISTORIA TŁA: narkoman
CHARAKTER: samotnik
WADA: zapominalski
CENA: 700$ CENA: 700$

Będąc pijanym staje się agresywnym seksistą, dlatego lepiej wtedy nie mieć kobiety w zespole, do tego cofa się w rozwoju przy każdej nauce, a na koniec non stop zapomina wszystkiego, a przede wszystkim wydanego przed chwilą przez nas rozkazu. Jak zapewne zauważyliście, będąc pod wpływem alkoholu, jego sympatie i antypatie zamieniają się, wrogowie stają się przyjaciółmi, a przyjaciele wrogami no i wygląd jego samego też się zmienia.
Sympatie: Static, SteroidWrogowie: Bif, Flo


Lista Najemników


Tim "Gumpy" Hillman

Zdrowie67 Doświadczenie01
Zwinność45 Um. Strzeleckie44
Zręczność67 Zn. Mechaniki00
Siła70 Zn.mat. wybuchowych56
Um.dowodzenia11 Wiedza medyczna09
Inteligencja94


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: elektronika SKILE: materiały wybuchowe
HISTORIA TŁA: student
NASTAWIENIE: pesymista
WADA: nie toleruje upałów
HISTORIA TŁA: student
CHARAKTER: intelektualista
WADA: nie toleruje upałów
CENA: 150$ CENA: 150$

Tim Hillman to człowiek bardzo inteligentny a więc uczący się nad wyraz szybko. Zna się nieco na materiałach wybuchowych ale zdaża mu się popełniać błędy, to właśnie przez jeden z takich przypadków cierpi obecnie na depresję. Preferuje pracę w klimacie północnym. Oprócz wspomnianej już inteligencji, wyróżnia się... no właśnie, czym?
Sympatie: brakWrogowie: brak


Lista Najemników


Tim "Numb" Sutton

Zdrowie84 Doświadczenie03
Zwinność72 Um. Strzeleckie88
Zręczność61 Zn. Mechaniki09
Siła78 Zn.mat. wybuchowych13
Um.dowodzenia10 Wiedza medyczna30
Inteligencja70


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: nocne operacje, sztuki walki SKILE: sztuki walki, nocne operacje
HISTORIA TŁA: punk
NASTAWIENIE: samotnik
WADA: brak
HISTORIA TŁA: punk
CHARAKTER: samotnik
WADA: brak
CENA: 900$ CENA: 900$

Czy ten pan czasem przez przypadek zamiast do fryzjera trafił do MERC? Niestety ale najprawdopodobniej nigdy się tego nie dowiemy. Pomimo tego, iż Numb wygląda nieco dziwnie jak na najemnika, można go takowym nazwać. Całkiem szybko się uczy, strzela lepiej niż niejeden pracownik z AIM a do tego zna podstawy pierwszej pomocy. Może być przydatny.
Sympatie: MaliceWrogowie: Sidney, Vicki, Scope


Lista Najemników


Thorton "Bubba" Jones

Zdrowie86 Doświadczenie04
Zwinność54 Um. Strzeleckie77
Zręczność68 Zn. Mechaniki59
Siła98 Zn.mat. wybuchowych61
Um.dowodzenia05 Wiedza medyczna00
Inteligencja29


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: walka wręcz SKILE: walka wręcz, kulturysta
HISTORIA TŁA: strażnik więzienny
NASTAWIENIE: agresywny
WADA: brak
HISTORIA TŁA: strażnik więzienny
CHARAKTER: agresywny
WADA: brak
CENA: 600$ CENA: 600$

B-U-B-B-A... Bubba... Bubba być wielki... Bubba być silny... Bubba skopać tyłek zły kolesie. Jones to niesamowicie silny acz najwidoczniej niedorozwinięty chłopak. W przeciwieństwie do innych najemnikow z MERC można jednak powiedzieć o nim sporo dobrego - strzela już nie tragicznie, zna się nieco na mechanice a także potrafi rozbrajać proste ładunki. Jest więc dosyć wszechstronny, jeżeli można tak to ująć.
Sympatie: Bull, BuzzWrogowie: brak


Autor: Starchris, 2 komentarze · 6726 czytań
Komentarze (2)
  • Avatar użytkownikaHanzea

    Larry może mieć ponad 100siły, zręczności, zwinności, dowodzenia, leczenia, mechaniki. Siła jest przydatna ponad 100pkt - wymierne korzyści noszenia(trzeba sprawdzić czy Larry może mieć ponad 100siły, zręczności, zwinności, dowodzenia, leczenia, mechaniki. Siła jest przydatna Poznań 100pkt - wymierne korzyści noszenia(trzeba sprawdzić czy polepsza zasięg rzutu). Zręczność może nic nie dawać,a nawet szkodzić - nie mogłem rozbroić prostego zamku u dzwi. Do sprawdzenia jeszcze ponad 100dowodzenia i inteligencję, byloby przydatne w trenowaniu samoobrony.

    Ponoć w 1.13 są "drugs", które podnosą cechy ponad 100pkt?

  • Avatar użytkownikaHanzea

    Zręczność ponad normę działa w przypadku leczenia. Lady mając 109jej do tego 92int i 72medycyny i 7poziom osiąga 4,1 leczenia na godzinę, co wedle znanego wzoru na ilość punktów życia do wyleczenia jest właściwe. Więc te te 'wspomagacze' jak są w 1.13 to podkręcają przydatność lekarzy.




Nick: