Wyposażenie z Jagged Alliance 2 » JA2 - Karabiny

Ruger Mini-14

Ruger Mini-14

kaliber:5,56 mm
magazynek:30 naboi
obrażenia:30
zasięg:25
AP - pojedyńczy:7
AP - seria:-
długość serii:-
waga:2,9 kg



M24

M24

kaliber:7,62 mm NATO
magazynek:5 naboi
obrażenia:32
zasięg:80
AP - pojedyńczy:13
AP - seria:-
długość serii:-
waga:6,6 kg



SKS

SKS

kaliber:7,62 mm WP
magazynek:10 naboi
obrażenia:31
zasięg:30
AP - pojedyńczy:7
AP - seria:-
długość serii:-
waga:3,9 kg



SVD Dragunov

SVD Dragunov

kaliber:7,62 mm WP
magazynek:10 naboi
obrażenia:33
zasięg:75
AP - pojedyńczy:13
AP - seria:-
długość serii:-
waga:4,3 kg

Autor: lukasamd, 26 komentarzy · 39183 czytań
Komentarze (26)
  • Avatar użytkownikaXBARTEKX

    Lubie z tąd Dragunova ale jedno mnie wpienia. Dużo PA zżerają one. No ale za to posadzić takiego wyszkolonego Razora na dach z Dragiem i można wymiatać ;].

  • Avatar użytkownikalopuch12

    grgunov to broń śmierci!!

  • Avatar użytkownikalopuch12

    dragunov

  • Avatar użytkownikalukasamd

    Dragunov to legenda tak w Jaggedach jak i w realu :)

  • Avatar użytkownikaRob147

    Ale M24 nie jest taki zły tez jest dobry ;p

  • Avatar użytkownikaeRKay

    w tej grze jest nawet lepszy i to troche irytujace

  • Avatar użytkownikasniper

    kurde fajne cacko ale widzialem dzis najnowsza bron snajperska ktora ma zasieg 2400m ale powiem ze ten dragunov fajny jest ostatnio bylem na szkoleniu i powiem wam ze strzelalem z tego cacka fajnie sie strzela ale potem jeszcze dali mi M24 SWS to jest dopiero fazowa bron zasieg okolo 1800m samopowtazalny mial jedno zalete regulacja kolby ogulnie na w jednostce strzelam z PSG-1 bardzo fajna bron i takze ma zalete w kolbie regulacja zamka dluga szyna spustowa przepustowosc jakies 314mm super sprawa raz na akcji sciagnalem goscia z 165m fajne cacko lecz wada to waga 10.54kg

  • Avatar użytkownikarambo

    no drag jest fajny, ale bardziej wole z bazuki se postrzelac, a ostatnio jak bylem na misji w bangladeszu to strzelalem z miotacza ognia, a jak mi sie pociski skonczyly to reszte batalionu wroga wykonczylem przy pomocy samopowtarzalnej zapalniczki z ukrytym nozykiem, naprawde bombowy sprzet

  • Avatar użytkownikaSnajper

    Dragunov i Lynx na dachu nic nie przeżyje

  • Avatar użytkownikaCzavha

    Ja szczerze jak grałem to zawsze kilku blisko i jeden snaper ale m24 wybierałem bo dragunow mnie trochu wkurzał otóz ttrafic nigdy nim nie mogłem :P

  • Avatar użytkownikaTroublesome

    Brakuje jednej snajperki M-14

  • Avatar użytkownikalukasamd

    @Troublesome:
    Nie brakuje, tyle że M14 jest w JA2 typowym karabinem bojowym (coś a'la szturmówka) i właśnie tam opisana:

    Karabiny bojowe w Jagged Alliance 2 - Artykuł

  • Avatar użytkownikaEkler

    Dragunov + pręt i spręrzynka =śmierć

  • Avatar użytkownikaDomiraeper

    Moim ulubionym jest Dragunov , osobiście i oczywiście !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Avatar użytkownikaBrak Słów

    Dragunov to g***o, najwieksze jakie może być w tej grze.
    Dość że zabiera od ku*** AP, to jeszcze z pełnymi dodatkami zabiera az maxymalnie 23HP, Także taka bron ewentualnie nadaje sie do <ass>

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Nie ma się co denerwować, szkoda nerwów. Niestety tak zadecydowali twórcy i oryginału już nie zmienisz. Zawsze możesz sobie poprzez odpowiedni program dostosować każdą broń wedle własnych upodobań.

    Siła lepszych broni w oryginalnym Jagged Alliance 2 tak naprawdę oscyluje pomiędzy 28 a 32 więc jak widać twórcy zdecydowali się na "niesamowity" rozrzut siły uderzenia :) No ale fakt faktem karabiny snajperskie są w tej wersji bezużyteczne, zabierają tyle AP, że hej, a siła taka sama co FN FAL.

    Gdyby od razu wdrożyli snajperki takie jak z poniższego moda, to by dopiero można było poszaleć. :D

    https://jagged-alliance.pl/artykul395/ka ... he-fallen/

  • Avatar użytkownikaMortus

    Ruger z akcesoriami to najlepsze według mnie rozwiązanie, bo nie zabiera wielu punktów AP, można kilka razy na turę strzelić.

  • Avatar użytkownikaStarchris

    To prawda, najużyteczniejszy byłby Ruger, ja jednak wole używać Dragunowa, żeby sam klimat gry zachować i poczuć, że się ma w drużynie prawdziwego snajpera. Szkoda tylko, że w polskiej wersji językowej Dragunov jest taki słaby. W wersji Gold ma on już silę 38, to już troszkę robi różnicę.

  • Avatar użytkownikaqbakson

    Witam
    Chciałem wrócić po kilku latach do JA2 i przypomniało mi się że były tam 3 kolory amunicji: czerwony, niebieski, i zwykły szary. Czy kolory miały na coś wpływ???

  • Avatar użytkownikalukasamd

    @qbakson:
    Tak, to ma znaczenie.
    Czerwone to amunicja AP - najlepsza na przeciwników z kamizelkami.
    Niebieskie to HP - śmiercionośna gdy nie ma kamizelki, gdy jest, niemal bezużyteczna.
    Szara - balans pomiędzy AP i HP.

  • Avatar użytkownikaNarkoman

    w wildfire jest v-94 czy jakoś tak to jest dopiero narzędzie śmierci tu niestety zamiast wspomnianego v94 jest pistolet rakietowy ale cóź poradzić można albo postrzelać z tego cacka albo importować postać do 2.5 bo z wilda sie niestety nie da

  • Avatar użytkownikaMixtero

    Najlepsze m24

  • Avatar użytkownikakirk

    brak słów ma rację

  • Avatar użytkownikaPooc

    Dragunov w ja2 gold jest o niebo lepszy od m24. Roznica w orazeniach i zasiegu jest niewielka ale za to zdecydowanie wymiata pod wzgledem punktow akcji potrzebnych do wykonania strzalu.

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Dokładnie jest tak jak mówi Pooc, zresztą zobaczcie sobie na ukryte statystyki snajperek.

    https://jagged-alliance.pl/artykul455/uk ... lliance-2/

  • Avatar użytkownikaRengar

    Dragunov+Lynx/Reaper/Scope = GG




Nick: