
Jagged Alliance: Back in Action
POSTACIE A.I.M.
Barry Unger |
||||
---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 80 | Doświadczenie | 02 |
Zwinność | 72 | Um. Strzeleckie | 50 | |
Zręczność | 78 | Zn. Mechaniki | 44 | |
Siła | 80 | Zn. mat. wybuchowych | 78 | |
Skradanie | 36 | Wiedza medyczna | 20 | |
Inteligencja | 85 | Energia | 72 | |
Zasięg widzenia | 90 | Koszt wynajęcia: 9 500 dol. | ||
Umiejętności: | Materiały wybuchowe (ekspert) |
|||
Cechy dodatkowe: | Gracz drużynowy, mięczak | |||
Barry niezbyt dobrze strzela – być może dlatego, że zdecydowanie woli swoich przeciwników wysadzać... a trzeba mu przyznać, że jest w tym wyjątkowo skuteczny, a do tego piekielnie inteligentny. Jego zdrowie i zręczność stoją na wysokim poziomie, można dać mu do ręki wytrych, a gdyby sobie z nim jednak nie poradził... cóż, kto jak kto, ale ten wybuchowy Węgier na pewno w plecaku ma dodatkową kostkę trotylu... Niestety Unger nie przejawia zbyt wielkiej radości na widok wody, a pluskanie się w jeziorku nie należy do jego ulubionych sposobów spędzania wolnego czasu. |
||||
Sympatie: Red | Wrogowie: brak |
Bobby "Steroid" Gontarski |
||||
---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 97 | Doświadczenie | 01 |
Zwinność | 56 | Um. Strzeleckie | 61 | |
Zręczność | 48 | Zn. Mechaniki | 76 | |
Siła | 97 | Zn. mat. wybuchowych | 13 | |
Skradanie | 27 | Wiedza medyczna | 22 | |
Inteligencja | 52 | Energia | 56 | |
Zasięg widzenia | 62 | Koszt wynajęcia: 8 000 dol. | ||
Umiejętności: | Brak |
|||
Cechy dodatkowe: | Twardziel, biegacz, maczo | |||
Zrób tak: wyobraź sobie Arnolda, wsadź go do wozu strażackiego w Warszawie, a w kieszeni niech trzyma wytrych. Aha, nie zapomnij o niezbyt wysokiej inteligencji i braku polskiego akcentu. Właśnie otrzymałeś jedynego polskiego najemnika w grze. Sprawnie radzi sobie z włamywaniem się do domów, choć początkowo jego znajomość mechaniki nie zachwyca, a zręczność wręcz odrzuca. Warto go wziąć z czterech powodów: jest Polakiem, jest tani, mimo wszystko w walce sobie nieźle radzi i ma chole... znaczy, bardzo dużo punktów zdrowia, co umożliwia mu długie stanie w pierwszym rzędzie. |
||||
Sympatie: brak | Wrogowie: Ivan, Igor |
Carl "Reaper" Sheppards |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 79 | Doświadczenie | 06 | |
Zwinność | 92 | Um. Strzeleckie | 87 | ||
Zręczność | 82 | Zn. Mechaniki | 37 | ||
Siła | 79 | Zn. mat. wybuchowych | 47 | ||
Skradanie | 90 | Wiedza medyczna | 02 | ||
Inteligencja | 81 | Energia | 92 | ||
Zasięg widzenia | 92 | Koszt wynajęcia: 48 000 dol. | |||
Umiejętności: | Karabiny bojowe (ekspert), kar. snajperskie (ekspert) |
||||
Cechy dodatkowe: | Kameleon | ||||
Sheppards to jeden z tych najemników, o których fani serii powiedzieli już chyba wszystko. Ze względu na swój charakter i zimny profesjonalizm przez jednych uważany za psychopatycznego zabójcę, przez innych zaś za wzór najemnika, który po prostu kocha to, co robi i robi to z pasją. Mimo tych sporów jedno jest pewne – jeśli szukasz wyśmienitego snajpera, który niekoniecznie musi znać się na medycynie, to Sheppards jest właśnie tym, kogo potrzebujesz. |
|||||
Sympatie: Shadow | Wrogowie: brak |
Charlene "Raven" Higgens |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 56 | Doświadczenie | 05 | |
Zwinność | 76 | Um. Strzeleckie | 90 | ||
Zręczność | 90 | Zn. Mechaniki | 05 | ||
Siła | 56 | Zn. mat. wybuchowych | 05 | ||
Skradanie | 85 | Wiedza medyczna | 17 | ||
Inteligencja | 77 | Energia | 76 | ||
Zasięg widzenia | 94 | Koszt wynajęcia: 23 000 dol. | |||
Umiejętności: | Karabiny snajperskie |
||||
Cechy dodatkowe: | Nocne operacje | ||||
Uwaga, uwaga! Przed państwem dwukrotna zdobywczyni Pucharu dla Najlepszego Najemnika przyznawanego przez forumowiczów na Jagged Alliance Center. "Raven" należy do wąskiego grona najemników lubianych prawie przez wszystkich graczy, nic nie można zarzucić jej charakterowi, a na polu walki jest wręcz niesamowita. Choć początkowo posiada dość niskie doświadczenie to, ze względu na bardzo wysoką skuteczność swoich strzałów, szybko zdobywa kolejne poziomy. Warto szkolić ją w dziedzinie materiałów wybuchowych oraz medycynie. Obowiązkowy członek oddziału na każdym etapie gry, zwłaszcza na starcie (ze względu na niską cenę). |
|||||
Sympatie: Raider, Spider | Wrogowie: brak |
Clifford Highball |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 64 | Doświadczenie | 04 | |
Zwinność | 65 | Um. Strzeleckie | 68 | ||
Zręczność | 53 | Zn. Mechaniki | 24 | ||
Siła | 64 | Zn. mat. wybuchowych | 31 | ||
Skradanie | 22 | Wiedza medyczna | 85 | ||
Inteligencja | 87 | Energia | 65 | ||
Zasięg widzenia | 78 | Koszt wynajęcia: 16 000 dol. | |||
Umiejętności: | Materiały wybuchowe |
||||
Cechy dodatkowe: | Biegacz, krótkowzroczny | ||||
Po byłym alkoholiku wiele spodziewać się nie można – co prawda jest bardzo dobrym medykiem, ale ręce mu się trzęsą, a porusza się z gracją słonia i szybkością żółwia na środkach nasennych... Teoretycznie strzelać powinien nie najgorzej, ale trudno mi powiedzieć, abym był zadowolony z jego wyników w tej dziedzinie. Jakby tych wad mało było to nie posiada żadnych umiejętności dodatkowych. Zatrudniać go tylko w ostateczności. |
|||||
Sympatie: brak | Wrogowie: brak |
Cynthia "Fox" Guzzman |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 55 | Doświadczenie | 02 | |
Zwinność | 85 | Um. Strzeleckie | 46 | ||
Zręczność | 83 | Zn. Mechaniki | 15 | ||
Siła | 55 | Zn. mat. wybuchowych | 08 | ||
Skradanie | 75 | Wiedza medyczna | 72 | ||
Inteligencja | 66 | Energia | 85 | ||
Zasięg widzenia | 88 | Koszt wynajęcia: 7 000 dol. | |||
Umiejętności: | Pistolety maszynowe |
||||
Cechy dodatkowe: | Nudystka, gracz drużynowy | ||||
Kojarzysz taki magazyn jak "Playboy"? No... to tam by się nadawała... Niby wysoko medycyna, ale... ah, następny, proszę! |
|||||
Sympatie: Wolf, | Wrogowie: Steroid |
Daniel Quinten |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 69 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 99 | Um. Strzeleckie | 50 | ||
Zręczność | 75 | Zn. Mechaniki | 12 | ||
Siła | 69 | Zn. mat. wybuchowych | 00 | ||
Skradanie | 55 | Wiedza medyczna | 88 | ||
Inteligencja | 91 | Energia | 99 | ||
Zasięg widzenia | 65 | Koszt wynajęcia: 18 000 dol. | |||
Umiejętności: | Brak |
||||
Cechy dodatkowe: | Biegacz, zwiadowca | ||||
Danny to typ samotnika a zarazem bardzo aktywna fizycznie osoba - uprawia wspinaczkę i spadochroniarstwo. Poza tym pan Quinten jest bardzo odważny czego dowiódł ratując życie koledze w Iraku podczas Pustynej Burzy. W naszym oddziale znajdzie miejsce jako medyk ale z czasem może się to zmienić ponieważ jest bardzo inteligentny i szybko się uczy. |
|||||
Sympatie: brak | Wrogowie: Steroid |
Donna "Spider" Houston |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 68 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 56 | Um. Strzeleckie | 53 | ||
Zręczność | 69 | Zn. Mechaniki | 00 | ||
Siła | 68 | Zn. mat. wybuchowych | 00 | ||
Skradanie | 44 | Wiedza medyczna | 94 | ||
Inteligencja | 90 | Energia | 56 | ||
Zasięg widzenia | 72 | Koszt wynajęcia: 8 500 dol. | |||
Umiejętności: | Brak |
||||
Cechy dodatkowe: | Nocne operacje, kameleon, amazonka | ||||
Lubiana przez wielu facetów w Organizacji... ciekawe dlaczego? Na pewno nie ze względu na umiejętności walki... Pewnie lubią jak się nimi pani doktor Houston zajmuje, gdy dostaną kulkę... Jeden z najlepszych lekarzy w grze, ale nic poza tym. Niskie strzelectwo, zero punktów znajomości materiałów wybuchowych i mechaniki oraz praktycznie brak doświadczenia sprawiają, że nie warto jej werbować. Niby powinna się szybko uczyć, bo inteligentna to ona jest, ale nigdy nie udało mi się z nią wytrzymać tak długo, aby przekonać się czy sprawdza się to w praktyce. |
|||||
Sympatie: Vicki, Static | Wrogowie: brak |
Dr. Michael Dawson |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 76 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 62 | Um. Strzeleckie | 52 | ||
Zręczność | 70 | Zn. Mechaniki | 07 | ||
Siła | 76 | Zn. mat. wybuchowych | 00 | ||
Skradanie | 39 | Wiedza medyczna | 80 | ||
Inteligencja | 94 | Energia | 62 | ||
Zasięg widzenia | 45 | Koszt wynajęcia: 9 000 dol. | |||
Umiejętności: | Walka wręcz |
||||
Cechy dodatkowe: | Gracz drużynowy, mięczak | ||||
Bardzo wysoka inteligencja i umiejętności medyczne czynią z niego wyśmienitego, szybko uczącego się lekarza, jednak to wszystko, co MD może nam zaoferować. Oczywiście zawsze można liczyć jeszcze na odrobinę zarozumialstwa, ale szeregowy członek bractwa kurkowego strzela lepiej od pana Dawsona. Osobiście uważam, że, mimo wszystko, lekarzy lepiej szkolić niż wynajmować, więc odradzam podpisanie kontraktu z tym człowiekiem – tym bardziej, że nawet krowia "mina" może go zaskoczyć – nie ma on zielonego pojęcia o ładunkach wybuchowych. |
|||||
Sympatie: brak | Wrogowie: brak |
Dr Q. Huaong |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 73 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 92 | Um. Strzeleckie | 58 | ||
Zręczność | 81 | Zn. Mechaniki | 19 | ||
Siła | 73 | Zn. mat. wybuchowych | 20 | ||
Skradanie | 43 | Wiedza medyczna | 87 | ||
Inteligencja | 91 | Energia | 92 | ||
Zasięg widzenia | 54 | Koszt wynajęcia: 16 000 dol. | |||
Umiejętności: | Walka wręcz |
||||
Cechy dodatkowe: | Nocne operacje | ||||
Świetny lekarz, kiepski strzelec. Tak w skrócie można scharakteryzować Huanga. Oczywiście, w teorii można go podszkolić, bo jego wysoka inteligencja na to pozwala, ale nie ma to większego sensu, kiedy można wziąć innych najemników, którzy może początkowo mają mniej punktów medycyny, ale więcej celności. Zasada prosta – jeśli Ty pierwszy zabijesz przeciwnika nie będziesz potrzebował lekarza, a Dr Q. może mieć problemy ze skuteczną eliminacją wrogów. Moim zdaniem warto brać go tylko w ostateczności. |
|||||
Sympatie: Brak | Wrogowie: Brak |
Earl "Magic" Walker |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 92 | Doświadczenie | 05 | |
Zwinność | 99 | Um. Strzeleckie | 74 | ||
Zręczność | 89 | Zn. Mechaniki | 91 | ||
Siła | 92 | Zn. mat. wybuchowych | 27 | ||
Skradanie | 95 | Wiedza medyczna | 24 | ||
Inteligencja | 80 | Energia | 99 | ||
Zasięg widzenia | 94 | Koszt wynajęcia: 53 000 dol. | |||
Umiejętności: | Karabiny bojowe (ekspert) |
||||
Cechy dodatkowe: | Kameleon, biegacz | ||||
Walker to kolejny świetny najemnik, jednak zdecydowanie mniej wszechstronny niż taki Gus – słabo u niego z wiedzą medyczną i dowodzeniem, a bomby do rozbrojenia to osobiście bym mu nie dawał... Nadrabia natomiast zdrowiem, zręcznością i zwinnością, dzięki której spacer za plecami strażników nie jest rzeczą trudną. Posiadanie w zespole Ice'a i Blooda może okazać się argumentem przemawiającym za podpisaniem kontraktu w momencie, gdy mamy również Buns, której nie cierpi. |
|||||
Sympatie: Blood, Ice | Wrogowie: Buns |
Edgar "Nails" Smorth |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 90 | Doświadczenie | 04 | |
Zwinność | 60 | Um. Strzeleckie | 84 | ||
Zręczność | 78 | Zn. Mechaniki | 63 | ||
Siła | 90 | Zn. mat. wybuchowych | 78 | ||
Skradanie | 91 | Wiedza medyczna | 11 | ||
Inteligencja | 63 | Energia | 60 | ||
Zasięg widzenia | 79 | Koszt wynajęcia: 16 000 dol. | |||
Umiejętności: | Strzelby |
||||
Cechy dodatkowe: | Twardziel | ||||
Jeśli nie chcesz oberwać to nie próbuj ściągnąć mu jego skórzanej kurtki. Ten harley'owiec jest do niej niezwykle przywiązany i nie przejawia ochoty zamiany jej na kamizelkę kuloodporną, co w kraju takim, jakim jest Arulco może szybko zaprowadzić go sześć stóp pod ziemię... "Nails" wyhodował sobie całkiem ładny "mięsień piwny", który skutecznie obniża jego sprawność fizyczną. Całkiem nieźle zna się na ładunkach wybuchowych i mechanice, więc na początku może spełniać rolę sapera-mechanika, który z bronią palną radzi sobie całkiem dobrze. |
|||||
Sympatie: Fox | Wrogowie: |
Ernie "Red" Spragg |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 69 | Doświadczenie | 04 | |
Zwinność | 66 | Um. Strzeleckie | 58 | ||
Zręczność | 81 | Zn. Mechaniki | 33 | ||
Siła | 69 | Zn. mat. wybuchowych | 82 | ||
Skradanie | 15 | Wiedza medyczna | 05 | ||
Inteligencja | 79 | Energia | 66 | ||
Zasięg widzenia | 77 | Koszt wynajęcia: 10 000 dol. | |||
Umiejętności: | Materiały wybuchowe (ekspert) |
||||
Cechy dodatkowe: | Gracz drużynowy, krótkowzroczny | ||||
Ten Szkot świetnie radzi sobie z rozbrajaniem bomb, a czasami również... graczy... Jego, pełne paniki, teksty naprawdę potrafią "rozbroić" człowieka. Na szczęście rzadko bywa tak groźnie jak uważa Spragg. Niestety ma mało punktów zdrowia, zwinności i siły, a wysoką celnością nie grzeszy. Warto go wziąć ze względu niską cenę, niezłe doświadczenie i charakter. Jeśli jednak w oddziale mamy "Buns" nawet nie próbujmy zwerbować Spragga. |
|||||
Sympatie: brak | Wrogowie: Buns |
Fidel Dahan |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 83 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 83 | Um. Strzeleckie | 65 | ||
Zręczność | 64 | Zn. Mechaniki | 06 | ||
Siła | 83 | Zn. mat. wybuchowych | 97 | ||
Skradanie | 40 | Wiedza medyczna | 30 | ||
Inteligencja | 71 | Energia | 83 | ||
Zasięg widzenia | 64 | Koszt wynajęcia: 16 000 dol. | |||
Umiejętności: | Materiały wybuchowe (ekspert), walka wręcz (ekspert) |
||||
Cechy dodatkowe: | Samotnik | ||||
Na Metavirze, gdy upatrzył sobie cel, nie chciał ruszyć się z miejsca dopóki go nie posłał do piachu. W Arulco upodobał sobie otwieranie ognia ciągłego bez rozkazu, a niewiele jest rzeczy wkurzających bardziej niż wyprucie całego magazynka w najmniej sprzyjającym momencie. Pomijając tą negatywną cechę Fidel w walce sprawdza się dobrze, jest tez jednym z najlepszych saperów w grze. Mimo jego napadów szału można polubić tego najemnika, zwłaszcza, że nie jest drogi. |
|||||
Sympatie: brak | Wrogowie: brak |
Frank "Hitman" Hennessy |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 69 | Doświadczenie | 04 | |
Zwinność | 77 | Um. Strzeleckie | 70 | ||
Zręczność | 40 | Zn. Mechaniki | 11 | ||
Siła | 69 | Zn. mat. wybuchowych | 39 | ||
Skradanie | 35 | Wiedza medyczna | 03 | ||
Inteligencja | 74 | Energia | 77 | ||
Zasięg widzenia | 88 | Koszt wynajęcia: 11 000 dol. | |||
Umiejętności: | Pistolety maszynowe (ekspert) |
||||
Cechy dodatkowe: | Otyłość, gracz drużynowy | ||||
Gdyby nie strasznie niska zręczność i dość kiepska siła byłby z niego całkiem dobry najemnik, bo podniesienie wiedzy medycznej nie zajmuje znów aż tak dużo czasu, a znajomość mechaniki nie jest niezbędna. "Hitman" świetnie strzela, a jak na swoja cenę ma stosunkowo wysokie doświadczenie. Osobiście lubię gościa, ma bardzo niską gażę, a idzie go wyćwiczyć tak, żeby nie odczuwać zbytnio jego niskiej sprawności fizycznej. PS. Zapomniałbym – Frank zdaje się być zakochany w "Raven", więc uważajcie na jej zazdrosnego męża. |
|||||
Sympatie: Grunty, Raven | Wrogowie: Raider |
Gus Tarballs |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 82 | Doświadczenie | 08 | |
Zwinność | 65 | Um. Strzeleckie | 93 | ||
Zręczność | 80 | Zn. Mechaniki | 80 | ||
Siła | 82 | Zn. mat. wybuchowych | 92 | ||
Skradanie | 79 | Wiedza medyczna | 68 | ||
Inteligencja | 94 | Energia | 65 | ||
Zasięg widzenia | 97 | Koszt wynajęcia: 70 000 dol. | |||
Umiejętności: | LKM (ekspert), karabiny bojowe (ekspert) |
||||
Cechy dodatkowe: | Otyłość | ||||
Prawdziwa legenda A.I.M, najdroższy najemnik na początku gry. Niezwykle wysokie, praktycznie wszystkie, umiejętności i parametry sprawiają, że zasługuje również na miano tego najlepszego. Właściwie jego jedyną słabą stroną jest niska zwinność, przez którą nieraz brakuje tego jednego punktu akcji niezbędnego do uratowania tyłka. Mimo tego Gus jest prawdziwym "uniwersalnym żołnierzem", doskonale posługującym się bronią ciężką, a jego "kołku" jest chyba nieśmiertelne... |
|||||
Sympatie: Len, | Wrogowie: brak |
Helmut Grunter |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 71 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 79 | Um. Strzeleckie | 70 | ||
Zręczność | 59 | Zn. Mechaniki | 44 | ||
Siła | 71 | Zn. mat. wybuchowych | 28 | ||
Skradanie | 39 | Wiedza medyczna | 22 | ||
Inteligencja | 72 | Energia | 79 | ||
Zasięg widzenia | 72 | Koszt wynajęcia: 6 400 dol. | |||
Umiejętności: | LKM |
||||
Cechy dodatkowe: | Gracz drużynowy | ||||
Niespecjalnie polecam tego niemieckiego gentelmana, należy raczej do klasy "poniżej przeciętnej" – nie ma nic czym mógłby zachwycić, z wyjątkiem niskiej ceny oczywiście... Sprawnie posługuje się bronią ciężką, jest też wyszkolony w operacjach nocnych, jednak bez solidnego treningu nie wyciśniemy z niego zbyt wiele. |
|||||
Sympatie: Ivan | Wrogowie: brak |
Ice Williams |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 84 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 88 | Um. Strzeleckie | 86 | ||
Zręczność | 72 | Zn. Mechaniki | 42 | ||
Siła | 84 | Zn. mat. wybuchowych | 03 | ||
Skradanie | 66 | Wiedza medyczna | 07 | ||
Inteligencja | 78 | Energia | 88 | ||
Zasięg widzenia | 86 | Koszt wynajęcia: 15 000 dol. | |||
Umiejętności: | Pistolety maszynowe |
||||
Cechy dodatkowe: | Gracz drużynowy | ||||
Człowiek z Lodu... Ice to bardzo dobry wybór na początek rozgrywki, gdy mamy mało kasy, a potrzeba dobrego najemnika. Zdrowy, zwinny, zręczny, z "dobrym" okiem ma jednak dwie poważne wady – wiedza medyczna i znajomość materiałów wybuchowych pozostawiają wiele do życzenia. Na szczęście szybko się uczy, więc można nadrobić te braki w trakcie gry, dzięki czemu Williams może być podstawą grupy uderzeniowej od początku do końca. |
|||||
Sympatie: Magic, Grizzly | Wrogowie: brak |
Igor Dolvich |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 82 | Doświadczenie | 02 | |
Zwinność | 89 | Um. Strzeleckie | 62 | ||
Zręczność | 70 | Zn. Mechaniki | 36 | ||
Siła | 82 | Zn. mat. wybuchowych | 19 | ||
Skradanie | 45 | Wiedza medyczna | 17 | ||
Inteligencja | 84 | Energia | 89 | ||
Zasięg widzenia | 86 | Koszt wynajęcia: 5 500 dol. | |||
Umiejętności: | Brak |
||||
Cechy dodatkowe: | Znawca ścieżek, kameleon | ||||
Wszyscy znają Ivana - teraz czas poznać jego bratanka... albo siostrzeńca... zresztą, co za różnica? Na razie nie jest równie zabójczy co jego wujek, jednak najemnik ten ma przed sobą świetlaną przyszłość. Brakuje mu doświadczenia bojowego, wypada też podszkolić go w strzelaniu, jednak z całkiem wysoką inteligencją Igora nie będzie to zbyt trudne zadanie. Warto zwrócić uwagę na przyzwoite wskaźniki zdrowia, zwinności oraz siły. Jeśli nie masz w oddziale Gontarskiego, a potrzebujesz taniego i dobrego żołdaka, najęcie Igora może okazać się słuszną decyzją. |
|||||
Sympatie: Ivan, Grunty | Wrogowie: brak |
Ivan Dolvich |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 87 | Doświadczenie | 04 | |
Zwinność | 90 | Um. Strzeleckie | 82 | ||
Zręczność | 85 | Zn. Mechaniki | 14 | ||
Siła | 87 | Zn. mat. wybuchowych | 55 | ||
Skradanie | 45 | Wiedza medyczna | 15 | ||
Inteligencja | 82 | Energia | 90 | ||
Zasięg widzenia | 83 | Koszt wynajęcia: 42 000 dol. | |||
Umiejętności: | Karabiny bojowe |
||||
Cechy dodatkowe: | Twardziel, igrający ze śmiercią | ||||
Гаварите по русский? Нет? Mówicie po rosyjsku? Nie? No to możecie żałować, bo najemnik ten co jakiś czas lubi odezwać się w swoim rodzimym języku. Możecie się jednak pocieszyć – od czasów Metaviry, kiedy nie znał angielskiego ani trochę, zrobił olbrzymie postępy i cyrylicy zbyt często na Wasze szczęście na ekranie nie pooglądacie. Najkrócej można go określić mianem niezwykle sprawnego strzelca, bo zarówno cechy fizyczne jak i celność stoją u niego na wysokim poziomie. Niestety nienawidzony jest przez naszego rodaka, więc wszyscy, którzy nie rozstają się z Gontarskim będą musieli zrezygnować z usług Rosjanina. |
|||||
Sympatie: Igor, Grunty | Wrogowie: brak |
J.P. "La Malice" Viau |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 89 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 81 | Um. Strzeleckie | 83 | ||
Zręczność | 92 | Zn. Mechaniki | 14 | ||
Siła | 89 | Zn. mat. wybuchowych | 16 | ||
Skradanie | 64 | Wiedza medyczna | 12 | ||
Inteligencja | 55 | Energia | 81 | ||
Zasięg widzenia | 64 | Koszt wynajęcia: 10 000 dol. | |||
Umiejętności: | Walka wręcz (ekspert) |
||||
Cechy dodatkowe: | Otyłość, igrający ze śmiercią | ||||
Dobrze, że chociaż dobrze strzela... Najemnik, którego werbunek może okazać się stratą pieniędzy... chyba, że potrzebujemy tragarza potrafiącego się w miarę skutecznie bronić. Ze względu na niską inteligencję nauczenie go czegokolwiek trwa wieki. Żeby chociaż miał dobre odzywki, albo ciekawy charakter... a on... on po prostu jest... Najlepiej od razu omińcie... |
|||||
Sympatie: Fox, Spider | Wrogowie: brak |
John "Bull" Peters |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 98 | Doświadczenie | 02 | |
Zwinność | 59 | Um. Strzeleckie | 52 | ||
Zręczność | 44 | Zn. Mechaniki | 25 | ||
Siła | 98 | Zn. mat. wybuchowych | 17 | ||
Skradanie | 25 | Wiedza medyczna | 10 | ||
Inteligencja | 64 | Energia | 59 | ||
Zasięg widzenia | 60 | Koszt wynajęcia: 4 500 dol. | |||
Umiejętności: | Walka wręcz (ekspert) |
||||
Cechy dodatkowe: | Twardziel, otyłość | ||||
Kolejny paker – tym razem Irlandczyk. Do IRA pewnie by go nie chcieli, ale do bojówki trzecioligowej drużyny piłkarskiej udałoby mu się zapisać. Właściwie to poza laniem innych to on wiele nie potrafi, tylko czasem uda mu się trafić w tarczę. Inteligencją też nie grzeszy, o zręczności nie wspomnę – stawiam stówę, że nawet pięć minut mu nie starczy, aby nawlec igłę... Właściwie to nawet nie warto się nad zatrudnieniem go zastanawiać... |
|||||
Sympatie: Nails | Wrogowie: brak |
Keith "Blood" Hanson |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 82 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 94 | Um. Strzeleckie | 58 | ||
Zręczność | 80 | Zn. Mechaniki | 23 | ||
Siła | 82 | Zn. mat. wybuchowych | 31 | ||
Skradanie | 47 | Wiedza medyczna | 51 | ||
Inteligencja | 75 | Energia | 94 | ||
Zasięg widzenia | 78 | Koszt wynajęcia: 9 000 dol. | |||
Umiejętności: | Walka wręcz (ekspert) |
||||
Cechy dodatkowe: | Biegacz | ||||
Nie wyobrażam sobie nie mieć "Blooda" w oddziale. Początkowo co prawda jego umiejętności strzeleckie mogą pozostawiać trochę do życzenia, ale w praktyce strzela lepiej niż mu napisali na papierze. Świetnie sprawdza się w nocy, kiedy trzeba podkraść się do wroga i: a) obić mu twarz, a następnie ukraść broń b) rzucić w niego nożem tak, aby zabić za pierwszym trafieniem c) kopnąć w cztery litery i krzyknąć "Niespodzianka!" Keith'a warto mieć nie tylko ze względu na swoje umiejętności i bardzo niską cenę, ale również świetne teksty i poczucie humoru. Znak jakości Q + moja rekomendacja. |
|||||
Sympatie: Magic | Wrogowie: Clif |
Kirk "Static" Stevenson |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 69 | Doświadczenie | 04 | |
Zwinność | 66 | Um. Strzeleckie | 68 | ||
Zręczność | 74 | Zn. Mechaniki | 99 | ||
Siła | 69 | Zn. mat. wybuchowych | 28 | ||
Skradanie | 15 | Wiedza medyczna | 05 | ||
Inteligencja | 79 | Energia | 66 | ||
Zasięg widzenia | 78 | Koszt wynajęcia: 25 000 dol. | |||
Umiejętności: | Strzelby |
||||
Cechy dodatkowe: | Nocne operacje | ||||
Bojący się insektów, słaby, mało zwinny, niegrzeszący inteligencją, kiepski dowódca, mierny saper i medyk... A gdzie jakieś plusy? Cóż, całkiem nieźle strzela, jest świetnym mechanikiem, jednak nie są to dla wielu graczy argumenty wystarczające, aby zostawić go w ekipie. Ze względu na niską siłę nie nadaje się nawet na mechanika-tragarza, więc cena, jaką życzy sobie za swoje usługi jest zdecydowanie za wysoka. |
|||||
Sympatie: Spider | Wrogowie: Stephen |
Kyle "Shadow" Simmons |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 88 | Doświadczenie | 05 | |
Zwinność | 96 | Um. Strzeleckie | 87 | ||
Zręczność | 83 | Zn. Mechaniki | 12 | ||
Siła | 88 | Zn. mat. wybuchowych | 22 | ||
Skradanie | 97 | Wiedza medyczna | 30 | ||
Inteligencja | 77 | Energia | 96 | ||
Zasięg widzenia | 78 | Koszt wynajęcia: 43 000 dol. | |||
Umiejętności: | Karabiny snajperskie (ekspert) |
||||
Cechy dodatkowe: | Nocne operacje, kameleon | ||||
Simmons przez fanów Jagged Alliance często stawiany jest w szranki z "Reaperem" o miano tego lepszego. Zdaje się, iż ten swego rodzaju pojedynek wygrywa właśnie Simmons – głównie ze względu na swój niezmywalny kamuflaż oraz niebywałą umiejętność cichego przechodzenia za plecami wroga. Ten były komandos jest raczej skryty i niezbyt wygadany, jednak jego odzywki zaskarbiły sobie uznanie graczy. |
|||||
Sympatie: brak | Wrogowie: brak |
Len Anderson |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 77 | Doświadczenie | 07 | |
Zwinność | 80 | Um. Strzeleckie | 73 | ||
Zręczność | 82 | Zn. Mechaniki | 54 | ||
Siła | 77 | Zn. mat. wybuchowych | 47 | ||
Skradanie | 78 | Wiedza medyczna | 35 | ||
Inteligencja | 83 | Energia | 80 | ||
Zasięg widzenia | 81 | Koszt wynajęcia: 28 000 dol. | |||
Umiejętności: | LKM |
||||
Cechy dodatkowe: | Gracz drużynowy | ||||
Werbując Lena możesz być pewny jednej rzeczy – że nie podniesie stawki za swoje usługi. Super, nie? Szkoda tylko, że jednocześnie nie podniesie ani jednej cechy, choćby o jeden punkt... Na szczęście jego statystyki stoją na dość wysokim poziomie (choć celności mógłby mieć ciut więcej), a nieduża cena rekompensuje niemożność szkolenia go. Ze względu na wysokie zdolności przywódcze i umiejętność szkolenie doskonale nadaje się do formowania oddziałów samoobrony. |
|||||
Sympatie: Vicky, Dr. Q | Wrogowie: brak |
Louisa "Buzz" Garneau |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 68 | Doświadczenie | 04 | |
Zwinność | 84 | Um. Strzeleckie | 86 | ||
Zręczność | 47 | Zn. Mechaniki | 05 | ||
Siła | 68 | Zn. mat. wybuchowych | 19 | ||
Skradanie | 90 | Wiedza medyczna | 00 | ||
Inteligencja | 90 | Energia | 84 | ||
Zasięg widzenia | 96 | Koszt wynajęcia: 18 000 dol. | |||
Umiejętności: | LKM (ekspert), karabiny bojowe |
||||
Cechy dodatkowe: | Amazonka | ||||
Wyobraź sobie wściekłą, rozgoryczoną feministkę. Mało ciekawa sprawa, prawda? No, to teraz daj jej w ręce karabin maszynowy... To właśnie "Buzz" - pozostaje nam cieszyć się, graczom, że swoją frustrację, wywołaną rozwodem z "Lynx'em", wyładowuje na żołnierzach Deidranny... Choć należy do tych najinteligentniejszych najemników, a jej umiejętności strzeleckie są niewiele niższe od tych, jakie posiada jej eks, to ma dwie poważne wady. Pierwsza – samowolnie pruje serią do wszystkiego, co się rusza. Druga – nie potrafi sobie przykleić nawet plastra – jej znajomość medycyny równa się zeru! Jest to moim zdaniem rozwiązanie idiotyczne, bo ktoś tak bystry jak "Buzz" nie może nie umieć założyć choćby najprostszego opatrunku. |
|||||
Sympatie: brak | Wrogowie: Lynx |
Monica "Buns" Sondergaard |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 59 | Doświadczenie | 02 | |
Zwinność | 75 | Um. Strzeleckie | 73 | ||
Zręczność | 78 | Zn. Mechaniki | 08 | ||
Siła | 59 | Zn. mat. wybuchowych | 04 | ||
Skradanie | 49 | Wiedza medyczna | 48 | ||
Inteligencja | 93 | Energia | 75 | ||
Zasięg widzenia | 72 | Koszt wynajęcia: 8 500 dol. | |||
Umiejętności: | Pistolet (ekspert) |
||||
Cechy dodatkowe: | Gracz drużynowy, biegacz | ||||
Wielu graczy jej nie lubi, ale osobiście uważam ją za jednego z najlepszych najemników w grze. Początkowo, choć bardzo tania, oferuje całkiem niezły wachlarz umiejętności. Przede wszystkim jest niezwykle inteligentna, a więc szybko się uczy. Strzela też całkiem nieźle, dzięki czemu dość szybko podnosi doświadczenie (początkowo wynosi 2). Można z niej zrobić medyka – po wylądowaniu w Arulco nie przeprowadzi co prawda operacji na mózgu, ale po kilku "szyftach" jako lekarz jej znajomość medycyny bardzo szybko rośnie. |
|||||
Sympatie: brak | Wrogowie: Reaper, Fox |
Norma "Meltdown" Jessop |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 76 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 74 | Um. Strzeleckie | 68 | ||
Zręczność | 80 | Zn. Mechaniki | 22 | ||
Siła | 76 | Zn. mat. wybuchowych | 60 | ||
Skradanie | 87 | Wiedza medyczna | 03 | ||
Inteligencja | 82 | Energia | 74 | ||
Zasięg widzenia | 83 | Koszt wynajęcia: 12 000 dol. | |||
Umiejętności: | Materiały wybuchowe (ekspert), LKM (ekspert) |
||||
Cechy dodatkowe: | Samotnik | ||||
Paskudna baba. Drugiej takiej paskudy nie widziałeś. Nie widziałeś nawet baby w połowie tak paskudnej jak "Meltdown" (chyba, że znasz moją nauczycielkę biologii z LO). Jest agresywna, nie lubi facetów i wszystkich, co mają inny kolor skóry niż ona. Jeśli jednak nie przeszkadza Ci jej wredny charakter to może się ona okazać całkiem skuteczna w walce, zwłaszcza na początku, gdyż jest tania i do tego oburęczna, a każda dodatkowa lufa jest przydatna. Aha... zapomniałem – nie przejmuj się jej atakami szału... |
|||||
Sympatie: brak | Wrogowie: brak |
Peter "Wolf" Sanderson |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 85 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 83 | Um. Strzeleckie | 60 | ||
Zręczność | 80 | Zn. Mechaniki | 65 | ||
Siła | 85 | Zn. mat. wybuchowych | 40 | ||
Skradanie | 56 | Wiedza medyczna | 48 | ||
Inteligencja | 76 | Energia | 83 | ||
Zasięg widzenia | 71 | Koszt wynajęcia: 14 000 dol. | |||
Umiejętności: | Strzelby (ekspert) |
||||
Cechy dodatkowe: | Rewolwerowiec | ||||
Wilki to nocni łowcy, więc i Sanderson świetnie sprawdza się, gdy zachodzi słońce. Znany fanom serii jeszcze z czasów Metaviry, nadal idealnie nadaje się zarówno na początek jak i na koniec rozgrywki. Najsłabiej wypada u niego umiejętność dowodzenia, jednak nie jest to najważniejszy parametr w grze – inne są co najmniej przeciętne, jeśli nie (bardzo) wysokie. Co prawda początkowo nie należy do strzelców wyborowych, ale jego celność i tak zadowala. Ze względu na całkiem niezłą znajomość mechaniki może pełnić funkcję "naprawiacza". |
|||||
Sympatie: Fox, Lynx | Wrogowie: brak |
Robert James "Scully" Sullivan |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 85 | Doświadczenie | 05 | |
Zwinność | 90 | Um. Strzeleckie | 82 | ||
Zręczność | 92 | Zn. Mechaniki | 61 | ||
Siła | 85 | Zn. mat. wybuchowych | 66 | ||
Skradanie | 85 | Wiedza medyczna | 36 | ||
Inteligencja | 93 | Energia | 90 | ||
Zasięg widzenia | 92 | Koszt wynajęcia: 53 000 dol. | |||
Umiejętności: | LKM (ekspert), walka wręcz (ekspert) |
||||
Cechy dodatkowe: | Biegacz | ||||
Zdawać się może, że ten, sprawiający wrażenie beztroskiego, najemnik radzi sobie równie dobrze na desce surfingowej jak i na polu walki. Kolejny, obok Gusa, wszechstronny najemnik. Choć początkowo ma dość niskie umiejętności medyczne to, dzięki wysokiej inteligencji, jest w stanie szybko nadrobić straty w tej dziedzinie. Idealny do cichego zdejmowania strażników – świetnie posługuje się każdym rodzajem broni białej - od katany po scyzoryk. |
|||||
Sympatie: brak | Wrogowie: brak |
Ron "Raider" Higgens |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 80 | Doświadczenie | 04 | |
Zwinność | 71 | Um. Strzeleckie | 72 | ||
Zręczność | 72 | Zn. Mechaniki | 12 | ||
Siła | 80 | Zn. mat. wybuchowych | 20 | ||
Skradanie | 78 | Wiedza medyczna | 11 | ||
Inteligencja | 76 | Energia | 71 | ||
Zasięg widzenia | 87 | Koszt wynajęcia: 20 000 dol. | |||
Umiejętności: | Karabiny bojowe (ekspert) |
||||
Cechy dodatkowe: | Gracz drużynowy | ||||
O jednym małżeństwie już wspominałem pisząc o "Buzz". Chwała Panu koniec z rozwodnikami, bo Ron i Charlene są szczęśliwą parką. "Raider" to urodzony dowódca i szkoleniowiec. Niezbędny, gdy chcemy szybko wytrenować samoobronę, bądź zwerbować opornego RPCa. W walce również sprawdza się świetnie, już na początku ma całkiem niezłe umiejętności strzeleckie, a dodatkowe podniesienie ich nie jest trudne. Co prawda mógłby mieć ciut większe pojęcie o materiałach wybuchowych, mechanice i medycynie, ale opatrunek sobie założy, a minami i naprawianiem może zająć się ktoś inny. Niektórych graczy denerwuje jego głos, zwłaszcza na początku, ale moim zdaniem idzie się przyzwyczaić. |
|||||
Sympatie: Raven | Wrogowie: Hitman |
Rudy "Lynx-Eyed" Roberts |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 77 | Doświadczenie | 04 | |
Zwinność | 79 | Um. Strzeleckie | 79 | ||
Zręczność | 86 | Zn. Mechaniki | 29 | ||
Siła | 77 | Zn. mat. wybuchowych | 50 | ||
Skradanie | 39 | Wiedza medyczna | 34 | ||
Inteligencja | 71 | Energia | 79 | ||
Zasięg widzenia | 73 | Koszt wynajęcia: 35 000 dol. | |||
Umiejętności: | Karabiny snajperskie (ekspert) |
||||
Cechy dodatkowe: | Nocne operacje, maczo | ||||
Razem ze "Scope" posiada początkowo 99 punktów strzelectwa. Jego głos i odzywki nie drażnią rzeszy graczy, więc wydaje się rozsądną alternatywą dla pani opisywanej poniżej. Choć inteligencją nie grzeszy to nie należy też to głupich najemników, a ze względu na przystępną cenę i dobrą broń nadaje się na początek rozgrywki. Znajomość medycyny i mechaniki oraz umiejętności przywódcze są na dość przeciętnym poziomie. Aha... jeszcze jedno... jeśli zdecydowałeś się na "Lynxa" nie bierz do oddziału jego eks-żony... no chyba, że chcesz wysłuchiwać ich ciągłych kłótni... |
|||||
Sympatie: Ice | Wrogowie: Buzz |
Sheila "Scope" Sterling |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 64 | Doświadczenie | 05 | |
Zwinność | 89 | Um. Strzeleckie | 90 | ||
Zręczność | 76 | Zn. Mechaniki | 04 | ||
Siła | 64 | Zn. mat. wybuchowych | 21 | ||
Skradanie | 89 | Wiedza medyczna | 17 | ||
Inteligencja | 81 | Energia | 89 | ||
Zasięg widzenia | 99 | Koszt wynajęcia: 35 000 dol. | |||
Umiejętności: | Karabiny snajperskie (ekspert) |
||||
Cechy dodatkowe: | Nocne operacje, biegacz | ||||
Brytyjka o bardzo wysokich umiejętnościach strzeleckich oraz... wkurzającym wielu graczy głosie... Na szczęście doskonale sprawdza się, gdy trzeba przeciwnikowi przewietrzyć czaszkę przy pomocy kuli kalibru 7.62 mm oraz w sytuacji, kiedy koty widzą lepiej od nas, czyli po prostu nocą. Niestety jej znajomość ładunków wybuchowych i wiedza medyczna pozostawiają wiele do życzenia, poza tym, ze względu na dość niski wskaźnik siły, zbyt wiele na plecy nie weźmie. |
|||||
Sympatie: Sidney | Wrogowie: brak |
Sidney Nettleson |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 76 | Doświadczenie | 05 | |
Zwinność | 70 | Um. Strzeleckie | 72 | ||
Zręczność | 91 | Zn. Mechaniki | 02 | ||
Siła | 76 | Zn. mat. wybuchowych | 15 | ||
Skradanie | 82 | Wiedza medyczna | 44 | ||
Inteligencja | 78 | Energia | 70 | ||
Zasięg widzenia | 89 | Koszt wynajęcia: 15 000 dol. | |||
Umiejętności: | Brak |
||||
Cechy dodatkowe: | Gracz drużynowy, rewolwerowiec | ||||
Najpierw pomoże koleżance z oddziału przejść nad kałużą, a potem spokojnie, z angielską flegmą zabije trzech nadbiegających przeciwników – to właśnie cały Sidney – Oaza Spokoju w tym zwariowanym świecie najemników. Co prawda o mechanice i materiałach wybuchowych zielonego pojęcia nie ma, ale jest dobrym strzelcem, całkiem nieźle zna się też na medycynie – od biedy może zastąpić lekarza. Moim zdaniem doskonały dla początkujących graczy – również ze względu na dość wysoki poziom doświadczenia. |
|||||
Sympatie: Scope | Wrogowie: brak |
Stephen Rothman |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 80 | Doświadczenie | 05 | |
Zwinność | 71 | Um. Strzeleckie | 62 | ||
Zręczność | 78 | Zn. Mechaniki | 15 | ||
Siła | 80 | Zn. mat. wybuchowych | 66 | ||
Skradanie | 79 | Wiedza medyczna | 25 | ||
Inteligencja | 94 | Energia | 71 | ||
Zasięg widzenia | 80 | Koszt wynajęcia: 17 000 dol. | |||
Umiejętności: | Pistolety maszynowe (ekspert) |
||||
Cechy dodatkowe: | Znawca ścieżek | ||||
Początkowo Stephen strasznie mnie denerwował, ale i tak zawsze brałem go do oddziału – ze względu na niską cenę jego usług i jednocześnie wysoką ich jakość. Stephen Rothman to płatny zabójca z krwi i kości, jego doświadczenie rekompensuje początkowo nie za wysokie umiejętności strzeleckie (choć w praktyce okazuje się, że i tak strzela bardzo dobrze). Inteligencja, zdrowie, umiejętności dowodzenia, znajomość materiałów wybuchowych to jego plusy. Słabo u niego z mechaniką i medycyną, ale jeśli zajdzie potrzeba Rothman szybko nadrobi zaległości. |
|||||
Sympatie: brak | Wrogowie: Static |
Steve "Grizzly" Bornell |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 95 | Doświadczenie | 02 | |
Zwinność | 69 | Um. Strzeleckie | 62 | ||
Zręczność | 50 | Zn. Mechaniki | 24 | ||
Siła | 95 | Zn. mat. wybuchowych | 37 | ||
Skradanie | 35 | Wiedza medyczna | 08 | ||
Inteligencja | 62 | Energia | 69 | ||
Zasięg widzenia | 72 | Koszt wynajęcia: 6 000 dol. | |||
Umiejętności: | Walka wręcz |
||||
Cechy dodatkowe: | Twardziel | ||||
O tak, ten Amerykanin zdecydowanie zasługuje na miano niedźwiedzia – co prawda na zdjęciu możemy oglądać tylko jego szerokie bary, ale założę się, że łapę ma wielką jak łopata. Silny i zdrowy jak wół, ale zwinny niczym słoń na środkach usypiających – tak w dużym uproszczeniu można opisać Steve’a. Osiłek ten znacznie gorzej od naszego rodaka radzi sobie z naprawianiem różnych rzeczy, ale o wiele twórcy gry dali mu na pocieszenie kilka punktów inteligencji więcej... Moim zdaniem dość dobra inwestycja w początkowym stadium gry, choć należy go jak najszybciej podszkolić w opatrywaniu. |
|||||
Sympatie: Bull, Shadow | Wrogowie: Dr Q. |
Thor Kaufman |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 89 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 83 | Um. Strzeleckie | 64 | ||
Zręczność | 80 | Zn. Mechaniki | 35 | ||
Siła | 89 | Zn. mat. wybuchowych | 11 | ||
Skradanie | 89 | Wiedza medyczna | 70 | ||
Inteligencja | 77 | Energia | 83 | ||
Zasięg widzenia | 74 | Koszt wynajęcia: 15 000 dol. | |||
Umiejętności: | Brak |
||||
Cechy dodatkowe: | Twardziel, gracz drużynowy | ||||
Choć osobiście niezbyt kocham naszych zachodnich sąsiadów to Thor przypadł mi do gustu. Niezwykle przyjazny, otwarty i entuzjastycznie nastawiony do życia niezwykle skutecznie odbiera je swoim wrogom. Choć na początku niezbyt dobrze idzie mu strzelanie, bo nie ma nawet 75 punktów, to warto go wziąć ze względu na niską cenę, wysokie zdrowie i inteligencję, niską cenę, dobrą znajomość medycyny... aa... i jeszcze niską cenę. 15000 zielonych na dwa tygodnie to naprawdę niewiele za najemnika tego formatu. |
|||||
Sympatie: Ice, Static | Wrogowie: brak |
Victoria Waters |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 72 | Doświadczenie | 04 | |
Zwinność | 85 | Um. Strzeleckie | 59 | ||
Zręczność | 72 | Zn. Mechaniki | 94 | ||
Siła | 72 | Zn. mat. wybuchowych | 28 | ||
Skradanie | 35 | Wiedza medyczna | 18 | ||
Inteligencja | 85 | Energia | 85 | ||
Zasięg widzenia | 72 | Koszt wynajęcia: 26 000 dol. | |||
Umiejętności: | Pistolety, LKM |
||||
Cechy dodatkowe: | Brak | ||||
Przede wszystkim – dużo ładniej, niż z włosami krótko ściętymi, byłoby jej w kucyku... ah... co za czasy... Vicky to zahartowana dziewczyna, która nie potrzebuje faceta po to, aby wymienił jej olej w samochodzie – idę o zakład, że zna się na mechanice lepiej niż Ty, a w dodatku jest piekielnie inteligentna. Nadaje się na początek rozgrywki, bardzo dobrze strzela, również z dwóch broni jednocześnie, ale ta cecha sprawdza się tylko na początku – dopóki nie wyposażymy najemników w skuteczniejszą broń długą. Na uwagę zasługuje też jej charakterystyczny, co by nie mówić fajny, akcent. |
|||||
Sympatie: brak | Wrogowie: brak |
Trevor Colby |
|||||
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Zdrowie | 79 | Doświadczenie | 04 | |
Zwinność | 77 | Um. Strzeleckie | 60 | ||
Zręczność | 98 | Zn. Mechaniki | 99 | ||
Siła | 79 | Zn. mat. wybuchowych | 78 | ||
Skradanie | 38 | Wiedza medyczna | 07 | ||
Inteligencja | 95 | Energia | 77 | ||
Zasięg widzenia | 97 | Koszt wynajęcia: 32 000 dol. | |||
Umiejętności: | Materiały wybuchowe, strzelby |
||||
Cechy dodatkowe: | Brak | ||||
Ten genialny Australijczyk jest najlepszym mechanikiem w grze, świetnie radzi sobie też z otwieraniem zamkniętych na klucz drzwi... A gdyby z tym drugim były jakieś problemy Trevor, z uśmiechem na twarzy, wysadzi całą ścianę w powietrze, aby dostać się do środka. Po zwerbowaniu, w dziedzinie medycyny polowej, nie zrobi nic więcej ponad naklejenie plastra, ale dzięki wysokiej inteligencji błyskawicznie nadrabia zaległości. Choć jest to najemnik początkowo stosunkowo niedrogi i niedoświadczony, to należy do najbardziej wszechstronnych (i skutecznych!) spluw do wynajęcia. |
|||||
Sympatie: brak | Wrogowie: Fidel |