Jagged Alliance 2 Revenge of the Fallen
Misje
|
1.) Dostarczyć list od Enrico Chivaldoriego do Shanka. |
|
Miejsce: A9 (Omerta) |
W tej misji naszym głównym celem będzie Shank ponieważ to do niego będziemy musieli dostarczyć ten list. W sektorze będzie również Fatima i Pacos ale niestety ich uratowanie jest z góry skazane na porażkę, gdyż z momentem próby ich odbicia Brenda zabije ich z zimną krwią. Brenda w zamian za pilnowanie północnej granicy oraz torturowanie cywili w celu wyciągnięcia z nich przydatnych informacji dostała dostęp do najnowszych filmów dla dorosłych, własny talerz satelitarny, o którym zawsze marzyła oraz potężne kino domowe i na pewno po dobroci swojej twierdzy nie odda. Do pomocy będzie miała swoje klony w liczbie ponad dwudziestu oraz kilka Alienów strzelających płomieniami.
|
|
2.) Odeprzeć atak hordy bestii. |
|
Miejsce: A10 (Omerta) |
Gdy Shank zaprowadzi nas do kryjówki rebeliantów i wejdziemy do środka czekać na nas będzie nie przyjemny widok. Będzie to krajobraz po ostatniej bitwie z potworami. Miguel wyjaśni nam, że jest to sprawka szpiega, który zakradł się w szeregi rebeliantów i który o wszystkim donosi Królowej w tym również o lokalizacji tejże kryjówki. Miguel miał właśnie ostatecznie porzucić marzenia o wolnym Arulco i odlecieć samolotem razem z wszystkimi ocalałymi gdy nagle zjawiają się hordy potworów nasłane przez Deidrannę w celu ostatecznej likwidacji wszystkich rebeliantów. Miguel poinformuje nas, że on i jego żołnierze nie są w stanie dalej walczyć i poprosi nas o pomoc. Gdy uda nam się powstrzymać napór bestii Miguel dołączy do naszej drużyny, zaniecha ucieczki i ostatni raz spróbuje razem z nami uratować całe Arulco.
|
|
3.) Znaleźć i zlikwidować szpiega Deidranny. |
|
Miejsce: A10 (Omerta) |
Od dłuższego czasu w armii Miguela znajduje się szpieg Deidranny, który o każdym kroku rebeliantów ją informuje. Udało mu się nawet przemycić informację o lokalizacji kryjówki rebeliantów, przez co Deidranna natychmiast napuściła hordy potworów na ten rejon. Pierwszą falę bestii rebeliantom udało się odeprzeć ale przypłacili za to bardzo dużymi stratami i uszczerbkiem na zdrowiu. Z drugą falą potworów będziemy niestety my musieli sobie poradzić. Szpieg sam się ujawni na odpowiednim etapie gry i gdy to zrobi z całą swoją armią rzuci się na nas w celu likwidacji nas wszystkich.
|
|
4.) Uratować Herva Santosa oraz znaleźć i aktywować super tajną broń rebeliantów. |
|
Miejsce: Nieznane |
Ten najemnik na zdjęciu to super tajna broń rebeliantów. Jest to praktycznie ostatnia rzecz, które może odwrócić losy wojny. Jest tylko jeden problem. Miejsce jego aktualnego pobytu oraz sposobu jego aktywacji znają tylko bracia Santos. Niestety szpieg Deidranny także przekazał tę informację Deidrannie. Królowa natychmiastowo kazała przyprowadzić wszystkich Santosów przed jej obliczę. Złapać się jej udało tylko czterech braci ale niestety nieudało jej się tego z nich wycisnąć dlatego ich zlikwidowała. Ostatni z żyjących braci Santos Herve ukrywa się w mieście Drassen ale niestety i on został złapany i jest przetrzymywany przez Doreen w sektorze C13, gdzie czeka na przyjazd samej królowej. Jeśli chcemy mieć tajną broń rebeliantów to musimy uratować Herva. Ten w zamian za ratunek opowie nam wszystko dokładnie co i jak musimy wykonać aby ją zdobyć. Ponadto dostaniemy od niego tłumik niezbędny do wykonania kolejnej misji oraz jeśli mu damy troszkę pieniędzy to da nam cichą snajperkę M24.
|
|
5.) Uwolnić całe miasto Drassen spod okupacji Doreen. |
|
Miejsce: Drassen |
Całe Drassen należy teraz do Doreen i to ona sieje tam postrach. Wszyscy cywile są zmuszani do pracy w jej zakładzie produkującym koszulki, a ci którzy się postawią są natychmiast likwidowani i zamieniani na posłuszne i lojalne kolony. Lotnisko w Drassen jest bardzo dobrze chronione przez klony Doreen razem z kilkoma królowymi Crepitusów. Więc naprawdę trzeba uważać. Natomiast główna siedziba Doreen znajduje się w sektorze C13 i tutaj nie dość, że chronią ją królowe Crepitusów to ma do pomocy jeszcze kilka czołgów. Z kolei w sektorze D13 (kopalnia) nie ma już Doreen ale władzę dla niej sprawuje jej lojalny elitarny żołnierz, który trzyma łapę na przycisku uruchamiającym wszystkie podłożone bomby w kościele, w którym są przetrzymywani wszyscy cywile łącznie z Fatherem Walkerem oraz szefem kopalni Fredem.
|
|
6.) Oczyścić po cichu sektor D13. |
|
Miejsce: D13 (Drassen) |
W tym sektorze znajdują się Father Walker oraz szef kopalni Fred, którzy razem z wszystkimi cywilami są przetrzymywani w kościele. Problem jest taki, że kościół jest cały zaminowany, a główny włącznik tych wszystkich bomb jest pilnowany przez jednego z elitarnych żołnierzy, który gdy tylko usłyszy wystrzał z jakiejkolwiek broni uruchomi wszystkie bomby i wszyscy cywile w kościele zginą straszną śmiercią. Dlatego cały ten sektor trzeba będzie oczyścić całkowicie po cichu lub na samym początku zlikwidować tego elitarnego żołnierza. Jego lokalizację zna Herve Santos i powie go nam jeśli wcześniej go uratujemy. Jeśli zginie Fred nie będziemy mieli pieniędzy z kopalni, a gdy zginie Father Walker to misja z dostarczeniem jedzenia nie zostanie wykonana i reszta rebeliantów nigdy do nas nie przystanie jak i sam Father Walker.
|
|
7.) Przyjąć do swojej drużyny Fathera Walkera i pozwolić mu na wyrównanie rachunków z Deidranną. |
|
Miejsce: Drassen (D13) |
Żeby móc zwerbować Fathera Walkera to trzeba najpierw wykonać misję dostarczenia jedzenia dla rebeliantów i do Omerty. Tu jak wiadomo, trzeba porozmawiać z Fatherem Walkerem i on już automatycznie tę sprawę załatwi tylko najpierw trzeba go uratować z zaminowanego kościoła. Gdy jedzenie dotrze do rebeliantów to Father Walker nagle zrzuci sutannę i zadeklaruje nam, że chce wziąć sprawy w swoje ręce i z największą przyjemnością dołączy do naszej drużyny w celu pomocy w likwidacji głównej despotki w tym kraju.
|
|
8.) Pomóc rebeliantom w odbiciu Skyridera. |
|
Miejsce: Losowe |
Jedyny pilot, który pomoże nam w walce z Deidranną został porwany i jest on przetrzymywany na starym nieczynnym lotnisku w jednym z losowych sektorów. Będzie miał naprawdę solidną obstawę, która po dobroci go nie odda. Na szczęście będziemy mieli kilkanaście gotowych do pomocy rebeliantów, którzy nie zważając na swoje życie rzucą się razem z nami w wir walki aby odbić jednego z najważniejszych dla głównej sprawy cywili.
|
|
9.) Oczyścić całą Cambrię i jej okolicę z Hicksów. |
|
Miejsce: Cambria i jej obżerza |
Cała Cambria została wręcz zmieciona z powierzchni ziemi przez rodzinę Hicksów. Nie ma już szpitala, uniwersytetu, kopalni. Na ich miejsce powstały pola uprawne, chów zwierząt, centra rozrywki i tym podobne. Również okolice Cambrii w tym rozdroża, skład broni i przedmiotów oraz wyrzutnia rakiet w I8 została przejęta przez Hicksów. Tak więc postaci z shotgunami do zlikwidowania będzie naprawdę sporo. Nie obejdzie się niestety bez przykrych niespodzianek jeśli chodzi o niektórych cywilów, których uratowanie będzie graniczyło z cudem. Trzeba również wspomnieć, że w tym mieście możemy po raz pierwszy natknąć się na Crepitusy poziomu trzeciego i czwartego dlatego trzeba bardzo uważać. Z resztą prawie we wszystkich sektorach znajdziemy jakieś potwory, które będą chciały nas zniszczyć. Tak więc gdy nagle nie wiadomo skąd, jak i od kogo dostaniemy z wyrzutni rakietowej lub pocisku moździerzowego to oznaczać to będzie, że własnie natrafiliśmy na wspomniane wcześniej Crepitusy.
|
|
10.) Odnaleźć skarbiec Hicksów. |
|
Miejsce: Nieznane |
Całe wydobycie z nowej kopalni, wszystkie przychody z centrów rozrywki i wszystkie nielegalne przychody są trzymane w skarbcu rodziny Hicksów. Tylko trzy osoby wiedzą gdzie znajduje się główny skarbiec tej rodziny i są to: Daryl, Darrel oraz Gaston. Z racji wiedzy Gastona oraz jego umiejętności medycznych jest on silnie chroniony w sektorze F9 i po dobroci na pewno go nie oddadzą. Gdy uda nam się go uwolnić, to on nie tylko, że wskaże nam lokalizację skarbca ale również za symboliczne 100 dolarów przyłączy się do naszej drużyny. Plotki głoszą, że cały majątek Hicksów to ponad pół miliona dolarów z tym, że aby go dostać trzeba będzie pokonać kilkanaście Crepitusów poziomu drugiego, które Hicksy wypożyczyły od Rata Grimaldiego w zamian za użyczenie do hodowli jednego z sektorów w Cambrii.
|
|
11.) Sprowadzić samicę królowych Crepitusów do Rata Grimaldiego. |
|
Miejsce: Cambria (G8) |
Rat Grimaldi, który prowadzi swoje hodowle potworów w różnych częściach Arulco zleci nam zadanie przyprowadzenia jednej z samic królowych Crepitusów. Niestety podczas ostatnich godów samica nie wytrzymała "presji" ze strony samca i padła trupem dlatego Rat potrzebuje nowej. Rat dokładnie powie nam gdzie jest jedyna samica, która da się złapać i przyprowadzić w docelowe miejsce. Zlecenie to jest bardzo dobrze płatne ponieważ Rat zaproponuje nam za tę przysługę sto tysięcy dolarów.
|
|
12.) Przyprowadzić klucznika Deidranny do Enrico Chivaldoriego. |
|
Miejsce: Okolice Almy |
W przeddzień swojej ucieczki z Arulco Enrico obiecał jednemu ze swoich najbardziej zaufanych i lojalnych pracowników, że wróci po niego i wyciągnie go z tego całego bagna. Ta osoba była głównym klucznikiem w całym Arulco. Niestety po przewrocie została złapana i zmuszona siłą do nieludzkiej pracy dla królowej Deidranny. Gdy uda nam się tę osobę wyciągnąć i przyprowadzić do Enrico, ten w zamian za tę przysługę odda nam zestaw wszystkich kluczy jakie występują w Arulco. Enrico będzie się ukrywał w bardzo gęstych lasach niedaleko Almy i oczywiście powie nam przybliżone możliwe miejsca pobytu jego przyjaciela.
|
|
13.) Zdecydować się kogo chcemy w naszej drużynie. |
|
Miejsce: Alma (H14) - Legowisko krwawych kotów (I16) |
Maddog oraz Generał konkurują ze sobą w przedmiocie hodowli krwawych kotów. Każdy z nich oczywiście sądzi, że to jego firma jest lepsza, większa, ma silniejszą renomę i daje lepsze przychody. Maddog prowadzi swoją hodowle w Almie w sektorze z kopalnią (byłą kopalnią), a Generał w sektorze, w którym jest gniazdo krwawych kotów. Każdy z nich początkowo będzie dla nas przyjazny i każdy z nich zleci nam podobne zadanie. Maddog zleci nam likwidacje całej firmy Generała (włącznie z Generałem), a Generał zleci nam likwidację całej firmy Maddoga (włącznie z Maddogiem). Tutaj musimy się zdecydować kogo chcemy ponieważ możliwość rekrutacji będzie możliwa dopiero po wykonaniu, któregoś zadania.
|
|
14.) Wysadzić w powietrze fabrykę czołgów. |
|
Miejsce: H13 (Alma) |
To ta właśnie fabryka odpowiada za tą nieprawdopodobną ilość czołgów w całym Arulco. Jest ona czynna całe 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Niestety jak się było można spodziewać pracownicy to wszyscy cywile z całego miasta, którzy są zmuszani do niewolniczej pracy w tej fabryce. Uwolnić ich i wysadzić w powietrze cały ten ośrodek to nasz priorytet, który musimy wykonać. Przy próbie zniszczenia tej fabryki niech nas nie zdziwi fakt, że obrona sektora będzie się składała z ponad 30 czołgów plus kilkadziesiąt różnych potworów, a na kilkunastu elitarnych żołnierzach kończąc. Główny włącznik, który jest odpowiedzialny za samozniszczenie całej fabryki znajduje się na środku sektora. Jak to na fabrykę czołgów przystało, wśród zdobycznego sprzętu będą rewelacyjne działa czołgowe razem z mnóstwem do nich amunicji.
|
|
15.) Zlikwidować centrum robotyki. |
|
Miejsce: Losowe |
Centrum robotyki znajduje się w losowych sektorach, a dokładnie tam gdzie występuje Madlab bo to właśnie on kieruje tym ośrodkiem. To z tego centrum są wysyłane wszystkie roboty na całe Arulco. Tak jak w przypadku Centrum klonowania priorytetową sprawą jest to aby cały ten ośrodek leżał w gruzach. Centrum robotyki miało pokaźne fundusze na badania i rozwój, dlatego można znaleźć tutaj pokaźne sumy pieniędzy. Niestety i ten sektor jest jednym z najsilniej chronionych sektorów w całym Arulco.
|
|
16.) Wysadzić w powietrze centrum rakietowe. |
|
Miejsce: Pustynne tereny wokół więzienia w Tixie. |
Oprócz wyrzutni rakiet SAM Site istnieje jeszcze wyrzutnia rakiet balistycznych, które zagrażają ościennym państwom. To zadanie dostaniemy również od samego szefa międzynarodowej organizacji łowców głów, który z kolei zadanie to dostał od ościennych państw. Jeśli zgodzimy się na przyjęcie tego zlecenia to za jego realizację otrzymamy 100 tyś. dolarów. Jedyna informacja, która mówi o lokalizacji tego sektora, to taka, że prawdopodobnie są to pustynne tereny wokół więzienia w Tixie. W samym środku tego centrum znajduje się główny włącznik samozniszczenia. Wystarczy dostać się do niego nacisnąć go i patrzeć jak wszystko wybucha w powietrze.
|
|
17.) Oczyścić całe miasto Grumm z wszystkich sześciu terrorystów oraz zlikwidować ich głównego przywódcę Carmena Dancio. |
|
Miejsce: Grumm |
W modyfikacji pojawi się sam główny szef całej międzynarodowej organizacji łowców głów. Opowie nam troszkę informacji o sobie, a potem przejdzie do sedna sprawy. Otóż jeden z najlojalniejszych jego członków Carmen Dancio zdradził całą organizację i sam przystąpił do organizacji terrorystycznej. Razem z wszystkimi sześcioma terrorystami przejął władzę w Grumm i sieje tam straszliwy terror. Naszym zadaniem będzie przynieść jego głowę jako dowód jego śmierci. Za to zadanie szef wspomnianej organizacji zaproponuje nam 50 tysięcy dolarów. Grumm składa się z 5 sektorów dlatego w każdym sektorze będzie jeden terrorysta do zlikwidowania plus oczywiście kilkadziesiąt jego klonów. Natomiast główną siedzibę mają w sektorze G1 i to tam będzie Carmen razem z dwoma pozostałymi terrorystami.
|
|
18.) Uwolnić górników i oswobodzić kopalnie w mieście Grumm spod okupacji Morrisa. |
|
Miejsce: Grumm |
Morris znany wszystkim z dodatku Unfinished Buisness wziął w posiadanie całą kopalnie w Grumm. Gdy uda nam się oswobodzić sektor powierzchniowy kopalni to szef kopalni poinformuje nas o całej zaistniałej sytuacji. Morris wziął siłą wszystkich górników i części z nich kazał budować swoje podziemne centrum, a drugiej części kazał wydobywać dla niego cenny surowiec. Jeśli chcemy aby dochody z kopalni były przeznaczane dla nas to musimy zejść na sam dół kopalni, uwolnić wszystkich więzionych górników i zlikwidować samego Morrisa, a potem wrócić na powierzchnię i porozmawiać jeszcze raz z szefem kopalni.
|
|
19.) Zdobyć konfigurację bezpiecznego przejścia do magazynu z tytanowymi płytkami. |
|
Miejsce: Grumm (G2) |
W tej modyfikacji tytanowe płytki są niesamowicie wytrzymałe i dające najlepszą ochronę tułowia (po włożeniu, w którąś z kamizelek). Niestety będą one bardzo unikatowym przedmiotem i będą bardzo trudne do zdobycia. Wyjątkiem jest jeden magazyn, który jest ich pełen. Niestety do jego środka prowadzi tylko jedna prawidłowa ścieżka. Cała reszta jest zaminowana. Lokalizację magazynu jak i również sekwencję bezpiecznego przejścia zna tylko Fredo. W zamian za odbicie go z rąk terrorystów oraz dostarczenie mu jego broni marzeń czyli Minigun’a M134D przekaże nam wszystkie informacje na temat tego wyżej opisywanego magazynu.
|
|
20.) Uwolnić Chitzenę od terroru zbuntowanych zabójców Kingpina i zwrócić Kingpinowi jego milion dolarów. |
|
Miejsce: Chitzena (A2, B2) |
Aby najpierw dostać się do Kingpina i dostać to zadanie to jak na pewno już wiemy musimy wygrać trzy walki w barze w San Monie. Gdy nam się to uda i dostaniemy dostęp do Kingpina to ten opowie nam o całej jego sytuacji, że jego zabójcy urośli w taką siłę, że sprzeniewierzyli się jemu i sami zaczęli rządzić, a przy okazji zabrali całą jego gotówkę z kopalni czyli ponad jeden milion dolarów. W dodatku przejęli oni całą Chitzenę i to tam sieją okrutny terror i tam mają główną siedzibę (pieniądze podobno też tam są). Za wykonanie tego zadania dostaniemy od Kingpina klucz do jego magazynu, w którym będzie zestaw Minigunów i wielkich miotaczy ognia wraz z dużą ilością amunicji. Chitzena składa się z dwóch sektorów dlatego w jednym sektorze będzie po trzech zabójców do zlikwidowania plus oczywiście kilkadziesiąt ich klonów.
|
|
21.) Zlikwidować centrum klonowania i jej głównego naukowca. |
|
Miejsce: Orta i jej podziemie (K4) |
Centrum klonowania znajduje się w Orcie i jego podziemiach. Kieruje tym wszystkim Walter Bazzon. To stąd wszyscy żołnierze klony są wypuszczani na całe Arulco. Jest to zadanie priorytet aby zniszczyć cały ten ośrodek. Jest to jeden z najsilniej chronionych sektorów w całym Arulco dlatego warto przygotować dużo rzucanych materiałów wybuchowych wraz z bronią ciężką. W podziemiach Orty znajduje się niesamowity zestaw arsenału, który każdy profesjonalny najemnik powinien mieć.
|
|
22.) Zniszczyć legowisko potworów. |
|
Miejsce: Południowo-wschodnia granica Arulco |
Wszystkie bestie, które wyszły na powierzchnię i sieją postrach w Całym Arulco mają swoje główne siedzisko, w którym to znajduje się król wszystkich potworów. Dopiero jego śmierć sprawi, że nie powstanie ani jeden potwór więcej, z którym Arulcanie będą musieli walczyć o przetrwanie. Nikt dokładnie nie wie gdzie znajduje się to legowisko ale plotki głoszą, że wszystkie potwory przychodzą z dolnej wschodniej granicy Arulco. Przy samym królu potworów będzie czółko królowej, które jeśli damy Gabbiemu to ten odda do naszej drużyny udomowionego Aliena.
|
|
23.) Zdecydować kogo chcemy pozostawić przy życiu w Chitzenie. |
|
Miejsce: Chitzena (A2) |
Zabójcy Kingpina nie pozwolą nam uratować wszystkich cywili, jeśli w ogóle pozwolą kogokolwiek uratować. W każdym bądź razie jeśli uda nam się oswobodzić górną część Chitzeny to będziemy musieli wybrać kogo chcemy uratować. Z jednej strony będzie to jeden z szefów kopalni, dzięki któremu będziemy przez określony czas dostawać pieniądze z kopalni (po pewnym okresie kopalnia się wyczerpie). Z drugiej strony do uratowania będą turyści John i Maria, którzy chcą wrócić do domu i za uratowanie dadzą nam 100 tyś. dolarów. Z kolei z trzeciej strony jest Yanni, który za dostarczenie kielicha nadziei powie nam, kto zna informację na temat najbardziej sekretnego magazynu królowej, w której znajdują się wszystkie bronie i przedmioty jakie możemy znaleźć w grze. Jeśli zbliżymy się do jednego z nich to pozostałe osoby wylecą w powietrze przez podłożone bomby.
|
|
24.) Zdecydować kogo chcemy pozostawić przy życiu w Balime. |
|
Miejsce: Obrzeża Balime |
Taka sama sytuacja jak misja opisana wyżej zaistnieje na obrzeżach Balime, tylko, że tutaj będziemy musieli wybrać jednego z cywili, którzy dawniej mieli swoje siedziby w Balime w sektorze z muzeum. Trzech pierwszych to sklepikarze, a czwarty z nich ma w swoim inwentarzu jedyny egzemplarz kielicha nadziei dla Yanniego. Dave Gerard zastawił zdradliwe pułapki w miejscu pobytu tych cywili. Jeśli zbliżymy się do jednego z nich to pozostała trójka wyleci w powietrze przez podłożone bomby.
|
|
25.) Zdobyć środek transportu. |
|
Miejsce: Balime (L12) |
Cały monopol na środki transportu w całym Arulco ma Dave Gerard i to on jest w posiadaniu jedynego kołowego środka transportu w całym Arulco, z którego nasi najemnicy będą mogli korzystać. Niestety przeszedł on na stronę Dyktatorki i na pewno po dobroci swojego samochodu nie odda. W zamian za lojalną służbę, produkcję samochodów oraz dystrybucję paliwa otrzymał od Deidranny całe Balime. Oczywiście całe miasto łącznie z muzeum zrównał z ziemią i na jego miejscu postawił swoje imperium samochodowe. Jeśli chodzi o cywili tam mieszkających to tych bardziej wartościowszych kazał pozostawić przy życiu aby dla niego pracowali na obrzeżach miasta. Jego biznes samochodowo paliwowy znajduje się w Balime w sektorze L11 natomiast siedzibę główną wraz ze swoim samochodem ma w sektorze obok czyli w L12.
|
|
26.) Uwolnić wszystkich pacjentów oraz oswobodzić ostatni czynny szpital w Arulco. |
|
Miejsce: Południowy zachód od Balime |
Dr. Vincent Beaumont nie zastanawiał się długo, gdy Deidranna przyszła do niego z warunkami współpracy. Oprócz pistoletu przytwierdzonego do głowy zaproponowała mu taką ilość pieniędzy, że Vincent od razu przystał na jej warunki. W zamian za wszystkie możliwe uciechy tego świata, Vincent stał się głównym lekarzem Deidranny, który dostał zadanie w postaci eksperymentowania na ludziach i potworach w celu ich jak najlepszego połączenia i stworzenia żołnierza idealnego. Również współpracuje z centrum klonowania, w którym jego głównym obowiązkiem jest ulepszanie DNA nowych klonów. Nikt dokładnie nie wie, gdzie ten szpital się znajduje, ale ostatnia wiarygodna informacja mówiła o południowej granicy Arulco niedaleko miasta Balime. Jeśli chcemy aby cały asortyment dr. Vincenta w postaci kilkuset zastrzyków energetycznych i regeneracyjnych wpadł w nasze ręce to musimy jaki pierwsi dostać się do włącznika uruchamiającego samozniszczenie całego magazynu i bronić go przed wszystkimi wrogami, którzy będą chcieli go uruchomić włączając w to kilkadziesiąt klonów samego doktorka.
|
|
27.) Dostarczyć żywego krwawego kota dla Eskimo. |
|
Miejsce: Losowe |
Eskimo to Eskimos, który zajmuje się genetyką i prowadzi różne badania na temat bardzo rzadkich okazów zwierzęcych. Gdy tylko usłyszał o krwawych kotach, natychmiast zjawił się w Arulco w celu schwytania paru sztuk i przewiezienia ich do swojego laboratorium w rejonie Arktyki. Co prawda gdy go spotkamy nie będzie zbyt rozmowny ale jednak zaoferuje nam dosyć nietypową wymianę. Jeśli przyprowadzimy do niego egzemplarz żywego krwawego kota ten w zamian pozwoli nam na rekrutację jego udomowionego Crepitusa poziomu czwartego. Na miarę swoich możliwości przekaże nam kilka niezbędnych informacji na temat lokalizacji krwawych kotów, które mogą być schwytane i przyprowadzone do niego.
|
|
28.) Dostarczyć czółko królowej Crepitusów do Gabbiego. |
|
Miejsce: Losowe |
Gdy spotkamy tego nieco gadatliwego człowieka to na pewno rzuci nam się w oczy, że w swoim pokoju trzyma udomowionego Aliena. Tak naprawdę ma go już serdecznie dosyć i chętnie go odda w „dobre ręcę”. Oczywiście nie zrobi tego bezinteresownie. Aby otrzymać możliwość rekrutacji do swojego oddziału tego Aliena będziemy musieli Gabbiemu przynieść już wcześniej wspomniane czółko królowej Crepitusów.Jeden jedyny egzemplarz tego przedmiotu znajduje się w głównym legowisku i jest silnie pilnowany przez samego króla wszystkich potworów. Będziemy musieli się wykazać nie lada odwagą aby wejść do jego siedziska i zdobyć to czółko.
|
|
29.) Przekonać Biffa i Flo do powrotu do organizacji M.E.R.C. |
|
Miejsce: Losowe |
Biff od zawsze chciał zostać wolnym strzelcem i pewnego dnia postanowił, że tak właśnie zrobi. Porzucił organizację M.E.R.C. i wyruszył na poszukiwanie przygody do niebezpiecznego Arulco. Dodatkowo przekonał do tego ruchu swoją najlepszą przyjaciółkę Flo, która razem z nim wyruszyła w ten pełen niebezpieczeństw świat. Speck oczywiście o mało co nie spadł z krzesła gdy dowiedział się, że jego najbardziej lubiani, najbardziej dochodowi i „najlepsi ludzie” tak po prostu odeszli. Momentalnie sam zorganizował wyprawę do Arulco w celu przekonania ich do powrotu „do domu”. Niestety za nic w świecie nie może ich znaleźć. Gdy go spotkamy to Speck zleci nam zadanie odnalezienia i wpłynięcia na Biffa i Flo, aby Ci jak najszybciej wrócili do domu.
|
|
30.) Przyjąć wyzwania na pojedynki z Królową Deidranną. |
|
Miejsce: Losowe |
Gdy zbyt dobrze będzie nam szło w oswabadzaniu Arulco to wtedy Deidranna weźmie sprawy w swoje ręce i sama będzie chciała nas zlikwidować w myśl zasady "Chcesz coś zrobić dobrze, to zrób to sam". Niejednokrotnie sama królowa przemówi do nas Graczy i wyzwie nas na pojedynek, który będzie się toczył właśnie pomiędzy nią, a nami. Pierwszy pojedynek będziemy mieli okazje stoczyć już w sektorze D15 czyli w wyrzutniach rakiet SAM Site. W każdym pojedynku Deidranna będzie miała do pomocy innego stwora. W pierwszym starciu pomagać jej będą dzikie koty w ilości kilkudziesięciu.
|