Nowości techniczne w przyszłej wersji JA2 1.13 - część VII: laptop

ModyfikacjeCzas najwyższy zostawić najemników, przeciwników, bronie oraz inne przedmioty, umiejętności, rozgrywkę, nowe systemy usprawnień, czy inne podobne sprawy i na chwilę przenieść się na drugą stronę gry, ponieważ tam również dzieją się bardzo interesujące sprawy. Mamy tu na myśli urządzenie, bez którego tak naprawdę bardzo trudno było by się obyć w naszej ulubionej turówce. Kilka zmian zostało wdrożonych bezpośrednio do laptopa, o których warto wspomnieć, wiedzieć i co jakiś czas odwiedzać.

1. WEWNĘTRZNA ENCYKLOPEDIA - jedna z zakładek internetowych poprowadzi nas wprost na tę bazę wiedzy. Na początku będzie ona pusta, ale gdy tylko odkryjemy ważny sektor na mapie, poznamy ciekawą osobę, weźmiemy na siebie ciężar wykonania jakiejś misji lub po prostu znajdziemy nowe bronie, to w tym samym momencie opis danej kwestii ląduje w tej encyklopedii i w każdej chwili możemy do niej wrócić i przeczytać o wszystkim jeszcze raz. Na uwagę zasługuje fakt, że autorem tego pomysłu jest wszystkim dobrze znany polski moder Jazz, któremu szczerze gratulujemy wspaniałego projektu.

2. HISTORIA KAMPANII - jeden z odnośników na głównej stronie laptopa, to historia. Możemy tam przeglądnąć wszystko to co mniej więcej wykonywaliśmy przez całą grę, zapewne zgodzicie się z nami, że szczegółów konkretnych wydarzeń raczej na próżno tam szukać, dlatego została stworzona szczegółowa historia naszych posunięć w grze. Pierwszą bitwą z reguły jest oswobodzenie sektora A9 w Omercie, w przypadku starej metody mielibyśmy tylko opis "wygrana bitwa w A9", teraz trochę się to zmieni. Oprócz samego dużego obrazka ze wstępną charakterystyką potyczki, do dyspozycji na następnych stronach będziemy mieli dokładne jej statystyki: ranni, polegli, wystrzelone kule i inne podobne. Co ważne, gra będzie rozpoznawać, czy nasze starcie było na mapie zalesionej, bagnistej, pustynnej, czy może akcja działa się w mieście, czy była obecność czołgów lub potworów, gra weźmie pod uwagę wszystkie te czynniki i przedstawi właściwy opis naszej batalii.

3. BAZA DLA MISJI - w laptopie powstanie kolejna nowa zakładka, która odnosić się będzie do questów w JA2. W tym miejscu będzie spis zadań do wykonania, wystarczy wybraną przez nas misję zaakceptować i ruszyć w drogę załatwić sprawę. Po pozytywnym zakończeniu dostaniemy informację zwrotną w tej kwestii plus nagrodę. Jeśli chcemy więcej, to znowu wchodzimy na stronę i pobieramy kolejne zlecenie.

4. A.I.M. &, M.E.R.C. & BR - na koniec tylko wspomnimy o czymś co na pewno wszyscy już dawno zauważyli, w obu agencjach są dostępni najemnicy z każdej klasycznej części Jagged Alliance, czyli JA1, JA1 Deadly Games, JA2, JA2 Unfinished Business oraz JA2 Wildfire. Dodano opcje ich sortowania wedle każdej statystyki, którą posiadają, a nie jak to było, tylko za pomocą kilku głównych. Dodatkowo u Bobbiego Raya pojawiła się w końcu długo oczekiwana segregacja, już nie ma wszystkiego zwalonego na kupę, tylko każda broń i przedmiot ma swoją własną kategorię.

Najnowsza wersja JA2 1.13 - dyskusja na forum Nowości techniczne w JA2 1.13 - część I Nowości techniczne w JA2 1.13 - część II Nowości techniczne w JA2 1.13 - część III: zawód szpieg Nowości techniczne w JA2 1.13 - część III: nowe bronie Nowości techniczne w JA2 1.13 - część III: niewola Nowości techniczne w JA2 1.13 - część IV: nowe możliwości broni Nowości techniczne w JA2 1.13 - część IV: nowe możliwości dodatków do broni Nowości techniczne w JA2 1.13 - część V: najemnicy Nowości techniczne w JA2 1.13 - część V: przeciwnicy Nowości techniczne w JA2 1.13 - część VI: wyposażenie
Komentarze (6)
  • Avatar użytkownikaPatriXon

    Nie mogę się doczekać

  • Avatar użytkownikahasan_talib

    O co chodzi z tymi misjami? Czyżby akcja 1.13 przestała dziać się w Arulco? Czy naszą główną kampanią jest Arulco, a wspomniane misje to coś typu "questy poboczne"?

  • Avatar użytkownikaKozass

    Po tych wszystkich nowinkach brzmi prawie jak całkiem nowa gra. Niektóre nowinki są super(a te które się nie podobają można wyłączyć przeca) - zazwyczaj gram od jakiegoś czasu tak, że mam główny oddział zajmujący się wyswobadzaniem sektorów oraz "oddział specjalny" złożony z IMP-ów, których działa za liniami wroga wykonując zadania(np. ukraść kielich z Balime itp). Teraz taka zabawa będzie o wiele ciekawsze - chociażby ze względu na "przebieranki" i na generałów, gdzie rzeczywiście będzie się opłacało działać tak jak to robię(a nie tylko dla zabawy ;)) Ciekawe ile trzeba będzie czekać na Arulco Revisited z nowym 1,13 bo to jedyny mod z nowymi sektorami, który mi podpasował(w większości innych jest wszystkiego po prostu za dużo - po milion min i dachów na które nie da się wejść, a na których są przeciwnicy)

  • Avatar użytkownikaPatriXon

    to mój komentarz do tego moda https://www.youtube.com/watch?v=a-BgREkkjcg

  • Avatar użytkownikaBubba

    Hej!
    Z racji powstawania flashabacka prace nad nowym 1.13 zostały zaniechane?

  • Avatar użytkownikaBubba

    Zwracam Honor :)




Nick: