ULTIMATE AIM-PROFESSIONALS |
|
Autor modyfikacji: FinnBat | |
Wersje językowe: Angielska | |
Podstawa: Jagged Alliance Back in Action | |
Premiera: 29 marca 2012 r. | |
Rozmiar: 62,0 MB (Download) |
Jest to modyfikacja, która również korzysta z dobrodziejstw Blue Dawn Mod, a więc przede wszystkim w sensie nowych broni i przedmiotów posiada to, co zawiera Blu Dawn Mod. Również znalazło się miejsce dla modyfikacji Real Soldiers, która ujednolica umundurowanie i uzbrojenie wszystkich rodzajów żołnierzy Deidranny, aby wyglądali jak z prawdziwej dzisiejszej armii oraz dodatkowo w sposób właściwszy charakteryzuje postacie z AIM i MERC. Myślę, że poniższe zdjęcia od razu wyjaśnią o co chodzi. Na tym kończą się podobieństwa i zaczynają się bardzo fajne, własne pomysły na nową modyfikację.
Ogólna koncepcja tej modyfikacji jest taka, aby gracz znalazł się w nieprawdopodobnie trudnej sytuacji od samego początku gry. Ma poczuć realia prawdziwej, zaciętej oraz krwawej walki i wojny. Ma przeszukiwać wszystko co się da, w celu znalezienia niezbędnych przedmiotów do dalszego przetrwania. Dlatego poziom tego moda jest horrendalnie wysoki, lecz wart jak najbardziej uwagi z powodu całego jego zamysłu.
Aby sprawić warunki prawdziwej wojny, samo zachowanie przeciwników musiało ulec diametralnej przemianie. Już nie wpadają jak rozpędzone stado pod nasze karabiny maszynowe, tylko ostrzeliwują nas z daleka, używają wszystkich pozycji w poruszaniu się do podchodzenia do nas, używają osłon i czają się na nas, aż wpadniemy na ich lufy, w zaciętej walce starają się nas okrążyć lub zajść od boku lub z tyłu, a ranni planują odwrót i dostanie się do medyka.
Jeśli chodzi o ilość przeciwników w poszczególnych sektorach, to tym akurat nie musicie się przejmować, ponieważ jest ich tam maksymalna ilość, jaka tylko mogła być wdrożona. Nie ma znaczenia czy to jest miasto, wieś czy odludzie, wszędzie jest maksymalna ilość najlepszych z najlepszych żołnierzy wyposażonych w najbardziej śmiercionośne uzbrojenie. Ilość grup żołnierzy, które będą próbowały odbić stracone lokacje, też uległa znaczącemu zwiększeniu.
Z kolei nasi najemnicy z AIM, są przekształceni od samego początku gry pod konkretny wzór jednej z następujących postaci: medycy, mechanicy, szturmowcy, snajperzy oraz rozwalacze (broń ciężka). Oczywiście są również całkowicie wyposażeni pod konkretny wzór, uzbrojenie odzież ochronna, medykamenty, narzędzia itd.
Wprowadzono diametralną różnicę w sile uderzenia naboju w tułów i głowę. Strzał w głowę niemal zawsze zabija, a strzał w tułów tylko rani. Autor chwalił się, że był w wojsku prawdziwym snajperem w drużynie rozpoznawczej (Recon Team Sniper) i przede wszystkim wdrożył jak najbardziej tylko mógł, realistyczne właściwości karabinów snajperskich. Czy to mu się udało, to już będziecie musieli sami ocenić.
Zaszły poważne zmiany w sklepie internetowym w laptopie oraz w samych sprzedawcach. Sklep będzie nas zaopatrywał w niemal wszystkie bronie i przedmioty jakie występują w grze, a sprzedawcy posiadają teraz nie tylko więcej broni i przedmiotów na stanie ale również i więcej początkowej gotówki
Zmieniono również całą muzykę na inną. Wszystkie rodzaje piosenek, jakie możemy usłyszeć podczas gry w JA Back in Action, dostały nową formę muzyki. Tak więc czy to w menu, czy na ekranie taktycznym lub strategicznym, podczas walki lub w czasie neutralnym, będziemy słuchać nowej muzyki. Poniżej tylko krótkie kawałki z trzech przykładowych nowych piosenek.
Na koniec został wdrożony nowy interfejs w postaci modyfikacji Az GUI + new equipment icons, pictures, która zmieniła wygląd niemal całego interfejsu w grze, poczynając od samych ikonek i obrazów wszystkich przedmiotów, na przyciskach i innych tego typu obiektach w interfejsie gracza kończąc. Do tego dołożono stare zdjęcia twarzy najemników w laptopie dla szybszego ich identyfikowania. Poniżej są zdjęcia, które prezentują szatę graficzna nowego interfejsu oraz stare twarze najemników.
- podstawa w postaci modyfikacji Blue Dawn Mod,
- klimat prawdziwej, ciężkiej i okrutnej wojny,
- nowe ulepszone zachowania przeciwników,
- maksymalna ilość przeciwników w sektorach,
- zwiększona ilość grup odbijających stracone pozycje,
- najemnicy z AIM przekształceni jako wybitni eksperci w jednej umiejętności,
- całkowite przeorganizowanie statystyk broni i przedmiotów na styl realistyczny ale wedle własnego pomysłu,
- wdrożenie jak najbardziej realistycznych właściwości karabinów snajperskich,
- większe zaopatrzenie w sklepie w laptopie i u sprzedawców,
- całkowicie nowy interfejs,
- cała nowa muzyka i nowe tło w menu głównym,
- nowe tekstury dla czołgów oraz ciężarówek.