Aktualizacja modyfikacji - cześć II: JA2 Unfinished Business oraz JA2 Wildfire

Jagged Alliance CenterCzas na kolejna część projektu, w którym aktualizujemy wszystkie modyfikacje do najnowszych wersji, w naszym dziale Download. W poprzednim artykule została opublikowana aktualizacja wszystkich modów bazujących na klasycznym Jagged Alliance 2. Zgodnie z informacjami z tamtego newsa, teraz przyszedł czas na JA2 Unfinished Business oraz JA2 Wildfire. Modów do UB jest bardzo dużo, niestety do Wildfire nie został udostępniony przez twórców kod źródłowy, dlatego do tej części praktycznie nie ma żadnych modyfikacji.

Tak jak to było wcześniej, tak i tutaj, najważniejszą zmianą była oczywiście aktualizacja do najnowszych wersji i gdzie to tylko było możliwe, zostało to wykonane. Równocześnie dodano wszystkie istniejące patche, łatki, quickfixy oraz spolszczenia, aby dany mod był całkowicie kompletny w jednym pliku. Dodatkowo do niemal każdej nazwy moda, została dopisana wersja, dla pełnej informacji, która dokładnie znajduje się w dziale Download. Niestety nie wszyscy autorzy numerują swoje projekty, dlatego przy nielicznych modach, jest po prostu sama nazwa, natomiast w opisie data ostatniej aktualizacji.

Opisy również zostały tak samo przygotowane. Każdy bazuje na takim samym schemacie. Najpierw jest krótka charakterystyka (ewentualnie dodatkowy potrzebny opis), potem wersja językowa z odniesieniami do innych, jeżeli takowe występują, następnie która część JA2 jest potrzebna do uruchomienia modyfikacji, a na końcu instrukcja instalacji.

Sama instalacja modów do JA2 UB oraz JA2 Wildfire, została wykonana na takich samych zasadach, jak to było zrobione do modów do JA2, czyli została ona ujednolicona w stosunku do każdego z nich. Teraz wszystkie modyfikacje instaluje się tak samo, na zasadzie szybkiego: "ściągnij – wypakuj – kopiuj – wklej – graj". Zostały skasowane wszelkiego rodzaju instalatory, które powodowały tylko niepotrzebne problemy przy wgrywaniu i uruchamianiu modyfikacji oraz tworzyły zupełnie zbędne wpisy w rejestrze systemu i zakładki w menu start.


UAKTUALNIONE MODYFIKACJE

JA2 Unfinished Business JA2 Unfinished Business JA2 Wildfire

Back 2 Business ENG

Rubicon Campaign

JA2 Mods on Wildfire

Back 2 Business GER

Sierra Gordo Corporate Warfare ENG

Nowy Interfejs

Critical Edge

Sierra Gordo Corporate Warfare GER

RPC MiniMod

Greatest Injuries

Shady Job PL

Hard To Die

Shady Job ENG

JA2 UB Multiple Resolutions

Shady Job RU

Legion PL

Vietnam SOG '69 PL

Legion RU

Vietnam SOG '69 ENG

Militia Factions Mod: Tracona

Wielka Wojna


Jeszcze raz wszystkich bardzo serdecznie zapraszamy do przejrzenia modyfikacji bazujących na JA2 Unfinished Business. Być może i tym razem wielu z Was odkryje nową modyfikację, która stanie się Waszą ulubioną i nie raz chętnie, będziecie do niej wracać. W kolejnej części na warsztat edycji zostaną wzięte modyfikacje bazujące na JA2 1.13. Życzymy miłej i długiej rozrywki. Niech teraz Morris znowu zapłonie!!!

Aktualizacja modyfikacji - cześć I: JA2
Komentarze (5)
  • Avatar użytkownikaJhonny

    Nie za bardzo rozumiem tych inwektywów pod adresem Wielkiej Wojny, to początkowe uzbrojenie dla wszystkich merców jest tylko na plus, w końcu można poczuć się jak doskonale przygotowany najemnik na wojnę.

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Modyfikacja jest pod względem technicznym nie dopracowana, wkładam magazynek, a wyjmuje moździerz, albo inne cuda, jeśli umiesz grać bez wynajmowania magazynków przez całą grę to podziwiam.

  • Avatar użytkownikaForrest

    @Star, toż to powszechnie znany błąd w Jagged Alliance 2 - po prostu broń ma magazynek np. 7,62 50 naboi, ale już w grze nie ma magazynka 7,62 na 50 naboi. Broń załadować się da (np. 10 razy po 5 naboi), ale już rozładować się nie da :) Ot i cała filozofia.

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Nie, nie, nie, to nie jest błąd gry JA2, tylko niedopracowanie twórcy moda. Znam tę sytuację z modowania i jeśli się zmienia rozmiar magazynka samej broni, to jednocześnie trzeba zrobić nową amunicję do tej broni na tę, a nie inną ilość naboi, a tutaj tego zabrakło. Jeśli się zmieni tylko rozmiar magazynka samej broni i tak zostawi, no to wiadomo, że wychodzą wręcz cuda.

  • Avatar użytkownikaForrest

    Toż o tym pisałem - jak nie ma magazynka o rozmiarze jaki używa broń, nie można jej rozładować. Owszem, jest to wina niedopracowania, ale taki błąd nie występuje tylko w "Wielkiej Wojnie".

    A co tam Star modujesz, co nowego nas czeka?




Nick: