MAFIA KINGPINA ZAPRASZA DO WSPÓŁPRACY

Modyfikacje

Powstał bardzo fajny dodatek do projektu Deidrannas Side Mod, w którym to z kolei będziemy mieli możliwość zagrać całą kampanię w Arulco, ale tym razem będąc po stronie mafii Kingpina. Naszym głównym celem będzie uzyskanie kontroli nad całym krajem i zdetronizowanie królowej Deidranny. Jeśli ktoś kiedyś chciał zagrać szefa kartelu narkotykowego i spróbować rozszerzyć jego biznes na o wiele większe tereny, to będzie miał ku temu teraz niezłą okazję.

KINGPINS SIDE MOD

Początkiem naszej gry będzie sektor C4 i to tam wylądują pierwsi zwerbowani przez nas najemnicy z AIM. Będzie tam na nas czekał sam Kingpin oraz Damon, Frank, a także Mike, którzy po krótkim wspólnym przedstawieniu sytuacji związanej z ich kartelem i tego czego będą oczekiwać od naszej aktywności, od razu przyłączą się do naszej grupy.

Na pewno dużym ułatwieniem będzie czekający transport, w postaci czerwonej bryki Kinpina, którą warto z miejsca wykorzystać i pojechać nią do miasta San Mony oraz odwiedzić jej poszczególne sektory, ponieważ wszyscy przebywający tam RPC oraz NPC, również będą chcieli do naszej sprawy dołączyć.

Kinkpins Side Mod - oficjalne forum
Autor: Redakcja JACenter, 13 komentarzy · 1229 czytań
Komentarze (13)
  • Avatar użytkownikaamber-coffeeCat

    Ciekawe jak z tym się komponuje zadanie odbicia Marii z burdelu Kingpina :-) A może je usunięto?

  • Avatar użytkownikaStarchris

    W tej modyfikacji Maria jest ulubioną prostytutką Kingpina i to w dodatku najbardziej "dochodową". Po przylocie do sektora C4, Frank nas o tym informuje i zleca misję jej odnalezienia i przyprowadzenia z powrotem do burdelu Kingpina, gdyż niestety w niewyjaśnionych okolicznościach zniknęła.

    FRANK: The boss is driving me crazy. Kingpin's driving everybody crazy. His favorite hooker disappeared and he's tearing up the town looking for her.

  • Avatar użytkownikamarcinl0

    Można poprosić krótką solucję KSM - jak w poradniku do JA2....

  • Avatar użytkownikaStarchris

    To jest bardzo świeży mod, twórcy nawet słowa nie powiedzieli jak go przechodzić. Pewnie nawet mało kto go jeszcze rozpoczął, a co dopiero ukończył.

    Jedyne co możemy podpowiedzieć, to że główny cel, czyli neutralizacja Deidranny się nie zmienia. Dodatkowo jest ta misja z Marią, ale gdzie ona jest to nie wiemy. Kingpin ma jeszcze problem z tym, że ktoś go okradł na dużą sumę pieniędzy i mamy za zadanie odnalezienia złodzieja, ale kto to i gdzie się znajduje, to brak niestety informacji na ten temat.

    Na chwilę obecną to tyle jest znanych zmian, natomiast cała reszta raczej powinna być jak w oryginalnym JA2.

  • Avatar użytkownikamarcinl0

    Pomysł jest świetny, Kingpin to chyba najciekawsza postać w JA2, a może na forum Autora są jakieś dane ew. solucja / poradniki - proszę o link.

  • Avatar użytkownikaamber-coffeeCat

    "natomiast cała reszta raczej powinna być jak w oryginalnym JA2"
    Czyli Kingpin współpracujący z Miguelem? Właściwie z "realistycznego" punktu widzenia to ma więcej sensu niż wynajęcie grupy najemników przez Szlachetnego Wygnanego Enrico :-)

  • Avatar użytkownikamarcinl0

    A może już przeszedłeś i "oświecisz" jak przejść misje - a generalnie co radzisz - jak grać.

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Link masz w newsie na samym dole, tylko tyle jest, nie ma nic więcej. Możesz jedynie poczytać coś na temat DSM tutaj http://thepit.ja-galaxy-forum.com/index ... msg_359512, bo te mody opierają się na tych samych zasadach

    Nie, na chwilę obecną nie mam w planach, aby zagrać w tego moda, opieram się tylko na plikach gry. Najważniejszy plik to: KSM / TableData / MercProfiles.xml W nim są zawarte wszystkie informacje o lokalizacjach poszczególnych postaci np. Maria ma numer 88 i na samym dole jej parametrów jest jej lokalizacja: x8, y2, z0, czyli 8B poziom zero. Natomiast mod ma swój własny plik exe, więc pomimo tego twórcy mogli wykonać to zupełnie inaczej, np wprowadzając losowość miejsca pojawienia się.

    W kryjówce rebeliantów jest Miguel (przejście jest cały czas aktywne), który przyłączy się do nas tylko po zdobyciu czterech miast. Gdzie jest reszta rebeliantów, to info pewnie w pliku exe siedzi. Fatima już nas nie prowadzi do kryjówki rebeliantów, natomiast może się przyłączyć.

    Początek jak widać został zupełnie inaczej zaprojektowany, natomiast o konkrety, to już musisz zapytać u źródła na oficjalnym forum na Bears Pit, no chyba, że ktoś coś będzie u nas wiedział.

  • Avatar użytkownikamarcinl0

    Co do Marii w/w pewnie będzie pomocne. A jak wygląda sprawa z "Kingpin ma jeszcze problem z tym, że ktoś go okradł na dużą sumę pieniędzy i mamy za zadanie odnalezienia złodzieja" - bardzo proszę o dane z "opieram się tylko na plikach gry"

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Niestety nie ma tego bezpośrednio w plikach typu NPC.dat, pewnie w pliku exe to siedzi, do którego nie ma dostępu. Przypadkowo zauważyłem przeglądając mapy w edytorze w P16, byli ustawieni również Maria i Angel.

  • Avatar użytkownikamarcinl0

    Czy dobrze rozumiem zdanie "w P16, byli ustawieni również Maria i Angel." - że dokładnie na samym krańcu ogólnej mapy w samym prawym dolnym rogu dokładnie w sektorze P16 są Maria i Angel ?

  • Avatar użytkownikaStarchris (NZ)

    Do modyfikacji jest załączony edytor map. Można go sobie w każdej chwili włączyć i podglądnąć poszczególne sektory, kto, co i gdzie został ustawiony. Ten mod ma swój własny plik exe, więc twórcy mogli pozmieniać możliwości, gdzie możemy się udać. Jak sprawdzałem to mogę ustawić sobie trasę najemnika na P16 i ją zatwierdzić, a to oznacza, że ten sektor jest aktywny i można do niego wejść.

  • Avatar użytkownikamarcinl0

    A może ktoś już przeszedł - minął ponad miesiąc - i podzieli się "testem" "recenzją" tego b. ciekawego moda.




Nick: