KRÓLOWA DEIDRANNA ZAPRASZA DO WSPÓŁPRACY

Modyfikacje

Można powiedzieć, że Deidranna jest jak Elliot, możecie do niej strzelać, likwidować ją na każdy możliwy sposób, a ona i tak wróci żywa. Nie inaczej jest i tym razem, gdzie absolutnie nie pogodziła się z utratą tronu i postanowiła go odzyskać za wszelką cenę. Udało się jej nawet przekonać AIM oraz MERC do walki po jej stronie i przy ich pomocy zdobyć Medunę. Teraz zaczynając od tego miasta oraz mając do dyspozycji wszystkich złych bohaterów, mamy za zadanie pomóc dyktatorce obalić rebelię, poprzez likwidację wszystkich ich przywódców z Miguelem na czele i głównego ich miasta, czyli Omerty.

DEIDRANNAS SIDE MOD

Kampanię zaczynamy w sektorze P1. Po likwidacji znajdującego się tam niewielkiego oporu rebeliantów, w jednym z budynków będzie czekał Derek, który po krótkiej z nami rozmowie, zaprowadzi naszą ekipę do podziemnego sektora. Tam z kolei, będzie nas oczekiwał Skipper, który również po krótkim dialogu zaprowadzi nas tym razem do przejścia do jeszcze niższego poziomu mapy. Po zejściu do tego sektora, w prawym górnym rogu, będzie sekretna ścieżka, która zaprowadzi nas do piwnic Meduny w sektorze P3

Ostatnia wspomniana wyżej lokalizacja, zapewne będzie już dla Was znajoma. Stamtąd udajemy się na powierzchnię do pałacu królowej, gdzie do naszej drużyny dołączy Elliot, Joe oraz oczywiście Deidranna. Od teraz zaczynamy przygodę, w której to głównym celem będzie dotarcie do Omerty i neutralizacja przywódców rebeliantów.

Deidrannas Side Mod - oficjalna strona
Komentarze (8)
  • Avatar użytkownikaluk

    Ciekawe xd

  • Avatar użytkownikaZ3R0

    Perspektywa Deidranny. Oryginalny koncept ;)

  • Avatar użytkownikalukasamd

    No to mnie wracam do gry :)

  • Avatar użytkownikaHurricane

    Będę musiał odkurzyć jakiegoś Windowsa. Interesująco się zapowiada, chociaż szkoda, że "tych z dobrej strony" też można rekrutować.

  • Avatar użytkownikaDo_Hurricane

    Pod linuxem w WINE pewnie zadziała, ja tak gram już ponad 10 lat.

  • Avatar użytkownikaKrzyś

    Dotarłem do Omerty i ją przejąłem, ale nic się nie dzieje, nie wiem gdzie szukać wejścia do podziemi czy coś?

  • Avatar użytkownikaHanti

    Sam fakt, że ktoś wreszcie zrobił modyfikację pozwalającą stłumić rewolucję (jak piszą) jest uspokajający. Są jeszcze ludzie na świecie. Typowa, sztampowa fabuła demo-liberalna o obalaniu złych dyktatorów i wprowadzaniu "demokracji poszła do kosza. Możemy wreszcie zająć się "prawem i porządkiem" i zakończyć niszczenie kraju przez buntowników. Kiedy grałem w gry ze świata Star Wars zawsze stawałem po stronie Imperium i to lubię. Nie przekonują mnie bajki od "demokracji" i dobrych najemnikach walczących dla dobra ludu. A nieustanne wieszanie psów na biednej Annie - przez 20 lat ;-) - było smutne :-) Więc tym razem mamy szansę odmienić los. Nie wszystko w tej modyfikacji lub wersji JA2, na której jest oparta, działa super, bo wykrzacza się do systemu dość często. Ale za to można rekrutować tych "terrorystów", co ich "organizacje międzynarodowe" ścigają. Im starszy jestem, tym więcej bredni w tych opisach "terrorystów" widzę, więc ich rekrutowałem z prawdziwą radością. Nie umiem powiedzieć czy gra się trudno, bo to kwestia ustawień, ja wszystko poprzestawiałem pod mój styl. Ale rewolucjoniści uzbrojeni są dobrze (karabiny z pierwszej wojny lub wszelkie klony AK). Mają granatów dużo, pistoletów mało. Są szybcy i bitwy są ciężkie. No i mają czołgi! Na szczęście noszą ze sobą LAWy, więc przy opcji "drop all" mamy czym te czołgi kasować. Aha, "terroryści" mają dobre statystyki i nie chcą od nas zapłaty, więc jest cudownie. W sumie jest sporo możliwości rekrutacji wielu osób. Czysta przyjemność po tylu latach oczekiwania na JA3.

  • Avatar użytkownikaHanti

    Jedna rzecz mnie zastanawia, bo zainstalowałem paczkę moda na 1.12. Napisane było, że już zawiera w sobie 1.13, więc spoko. Ale jet dziwnie, bo wszyscy najemnicy mają dużo kieszeni (kamizelek, plecaków) BEZ dodatkowych kamizelek i plecaków. W sumie nie za bardzo warto nakładać im cokolwiek, bo już mają wszystko. Myślę, że nie takie było zamierzenie autora, ale u mnie tak wyszło.
    Co do AI przeciwników wydaje się, że mają dwa tryby (jak zwykle). Albo lecą w miejsce wykrycia sprawców zamieszania (całą bandą) albo pilnują obiektów. Ale używają granatników, moździerzy, granatów, apteczek.




Nick: