Postacie z Urban Chaos » Najemnicy AIM w Urban Chaos

Barry Unger
 
Barry Unger Zdrowie79 Doświadczenie03
Zwinność71 Um. Strzeleckie72
Zręczność90 Zn. Mechaniki51
Siła80 Zn.mat. wybuchowych94
Um.dowodzenia26 Wiedza medyczna18
Inteligencja93   

Umiejętności:

Elektronika, otwieranie zamków

Barry niezbyt dobrze strzela – być może dlatego, że zdecydowanie woli swoich przeciwników wysadzać... a trzeba mu przyznać, że jest w tym wyjątkowo skuteczny, a do tego piekielnie inteligentny. Jego zdrowie i zręczność stoją na wysokim poziomie, można dać mu do ręki wytrych, a gdyby sobie z nim jednak nie poradził... cóż, kto jak kto, ale ten wybuchowy Węgier na pewno w plecaku ma dodatkową kostkę trotylu... Niestety Unger nie przejawia zbyt wielkiej radości na widok wody, a pluskanie się w jeziorku nie należy do jego ulubionych sposobów spędzania wolnego czasu.
Sympatie: RedWrogowie: Brak



Bobby "Steroid" Gontarski
 
Bobby "Steroid" Gontarski Zdrowie94 Doświadczenie03
Zwinność61 Um. Strzeleckie83
Zręczność53 Zn. Mechaniki68
Siła92 Zn.mat. wybuchowych48
Um.dowodzenia28 Wiedza medyczna25
Inteligencja68   

Umiejętności:

Elektronika, otwieranie zamków

Zrób tak: wyobraź sobie Arnolda, wsadź go do wozu strażackiego w Warszawie, a w kieszeni niech trzyma wytrych. Aha, nie zapomnij o niezbyt wysokiej inteligencji i braku polskiego akcentu. Właśnie otrzymałeś jedynego polskiego najemnika w grze. Sprawnie radzi sobie z włamywaniem się do domów, choć początkowo jego znajomość mechaniki nie zachwyca, a zręczność wręcz odrzuca. Warto go wziąć z czterech powodów: jest Polakiem, jest tani, mimo wszystko w walce sobie nieźle radzi i ma chole... znaczy, bardzo dużo punktów zdrowia, co umożliwia mu długie stanie w pierwszym rzędzie.
Sympatie: GrizzlyWrogowie: Ivan, Igor



Carl "Reaper" Sheppards
 
Carl "Reaper" Sheppards Zdrowie91 Doświadczenie06
Zwinność95 Um. Strzeleckie98
Zręczność94 Zn. Mechaniki24
Siła81 Zn.mat. wybuchowych42
Um.dowodzenia24 Wiedza medyczna01
Inteligencja81   

Umiejętności:

Skradanie, snajperstwo

Sheppards to jeden z tych najemników, o których fani serii powiedzieli już chyba wszystko. Ze względu na swój charakter i zimny profesjonalizm przez jednych uważany za psychopatycznego zabójcę, przez innych zaś za wzór najemnika, który po prostu kocha to, co robi i robi to z pasją. Mimo tych sporów jedno jest pewne – jeśli szukasz wyśmienitego snajpera, który niekoniecznie musi znać się na medycynie, to Sheppards jest właśnie tym, kogo potrzebujesz.
Sympatie: BrakWrogowie: Numb



Charlene "Raven" Higgens
 
Charlene "Raven" Higgens Zdrowie79 Doświadczenie04
Zwinność70 Um. Strzeleckie96
Zręczność94 Zn. Mechaniki71
Siła59 Zn.mat. wybuchowych16
Um.dowodzenia31 Wiedza medyczna04
Inteligencja80   

Umiejętności:

Broń automatyczna (ekspert)

Uwaga, uwaga! Przed państwem dwukrotna zdobywczyni Pucharu dla Najlepszego Najemnika przyznawanego przez forumowiczów na Jagged Alliance Center. Można jednak łatwo zauważyć, iż postać ta znacznie się zmieniła w porównaniu do tej znanej ze zwykłego JA2. Higgens podupadła na zdrowi i zręczności, zapomniała też podstaw pierwszej pomocy ale za dzięki przebywaniu z Ron'em zna się całkiem dobrze na mechanice.
Sympatie: Raider, SpiderWrogowie: Brak



Clifford Highball
 
Clifford Highball Zdrowie79 Doświadczenie04
Zwinność62 Um. Strzeleckie84
Zręczność72 Zn. Mechaniki04
Siła66 Zn.mat. wybuchowych00
Um.dowodzenia54 Wiedza medyczna93
Inteligencja89   

Umiejętności:

Brak

Po byłym alkoholiku wiele spodziewać się nie można – co prawda jest naprawdę bardzo dobrym medykiem, ale ręce mu się trzęsą, a porusza się z gracją słonia i szybkością żółwia na środkach nasennych... Teoretycznie strzelać powinien nie najgorzej, ale trudno mi powiedzieć, abym był zadowolony z jego wyników w tej dziedzinie. Jakby tych wad mało było to nie posiada żadnych umiejętności dodatkowych. Zatrudniać go tylko w ostateczności.
Sympatie: BrakWrogowie: Brak



Cynthia "Fox" Guzzman
 
Cynthia "Fox" Guzzman Zdrowie86 Doświadczenie02
Zwinność92 Um. Strzeleckie69
Zręczność100 Zn. Mechaniki08
Siła76 Zn.mat. wybuchowych02
Um.dowodzenia38 Wiedza medyczna71
Inteligencja72   

Umiejętności:

Oburęczność, szkolenie

Kojarzysz taki magazyn jak "Playboy"? No... to tam by się nadawała... Niby wysoko medycyna, ale... ah, następny, proszę!
Sympatie: Wolf, GrizzlyWrogowie: Steroid, Haywire



Daniel Quinten
 
Daniel Quinten Zdrowie99 Doświadczenie05
Zwinność99 Um. Strzeleckie84
Zręczność84 Zn. Mechaniki04
Siła79 Zn.mat. wybuchowych00
Um.dowodzenia48 Wiedza medyczna79
Inteligencja91   

Umiejętności:

Oburęczność

Danny to typ samotnika a zarazem bardzo aktywna fizycznie osoba - uprawia wspinaczkę i spadochroniarstwo. Poza tym pan Quinten jest bardzo odważny czego dowiódł ratując życie koledze w Iraku podczas Pustynej Burzy. W naszym oddziale znajdzie miejsce jako medyk ale z czasem może się to zmienić ponieważ jest bardzo inteligentny i szybko się uczy.
Sympatie: BrakWrogowie: Steroid, Biff



Donna "Spider" Houston
 
Donna "Spider" Houston Zdrowie76 Doświadczenie02
Zwinność52 Um. Strzeleckie68
Zręczność78 Zn. Mechaniki04
Siła64 Zn.mat. wybuchowych01
Um.dowodzenia23 Wiedza medyczna92
Inteligencja90   

Umiejętności:

Operacje nocne, skradanie

Lubiana przez wielu facetów w Organizacji... ciekawe dlaczego? Na pewno nie ze względu na umiejętności walki... Pewnie lubią jak się nimi pani doktor Houston zajmuje, gdy dostaną kulkę... Jeden z najlepszych lekarzy w grze, ale nic poza tym. Niskie strzelectwo, naprawa zszywacza to dla niej czarna magia, podobnie jak budowa granatu. Wszystko to razem z brakiem doświadczenia sprawia, że nie warto jej werbować. Niby powinna się szybko uczyć, bo inteligentna to ona jest, ale nigdy nie udało mi się z nią wytrzymać tak długo, aby przekonać się czy sprawdza się to w praktyce.
Sympatie: Vicki, Static, RavenWrogowie: Brak



Dr. Michael Dawson
 
Dr. Michael Dawson Zdrowie72 Doświadczenie02
Zwinność67 Um. Strzeleckie78
Zręczność78 Zn. Mechaniki07
Siła76 Zn.mat. wybuchowych00
Um.dowodzenia04 Wiedza medyczna89
Inteligencja93   

Umiejętności:

Broń biała, szkolenie

Bardzo wysoka inteligencja i umiejętności medyczne czynią z niego wyśmienitego, szybko uczącego się lekarza, jednak to wszystko, co MD może nam zaoferować. Oczywiście zawsze można liczyć jeszcze na odrobinę zarozumialstwa, ale szeregowy członek bractwa kurkowego strzela lepiej od pana Dawsona. Osobiście uważam, że, mimo wszystko, lekarzy lepiej szkolić niż wynajmować, więc odradzam podpisanie kontraktu z tym człowiekiem – tym bardziej, że nawet krowia "mina" może go zaskoczyć – nie ma on zielonego pojęcia o ładunkach wybuchowych.
Sympatie: DannyWrogowie: Brak



Dr Q. Huaong
 
Dr Q. Huaong Zdrowie88 Doświadczenie05
Zwinność92 Um. Strzeleckie80
Zręczność86 Zn. Mechaniki00
Siła67 Zn.mat. wybuchowych12
Um.dowodzenia17 Wiedza medyczna86
Inteligencja91   

Umiejętności:

Operacje nocne, sztuki walki

Świetny lekarz, całkiem niezły strzelec. Tak w skrócie można scharakteryzować Huanga. Oczywiście, można go jeszcze podszkolić, bo jego wysoka inteligencja na to pozwala, ale nie ma to większego sensu, kiedy można wziąć innych najemników, którzy może początkowo mają mniej punktów medycyny, ale na przykład umią naprawić zszywacz. Zasada prosta – jeśli Ty pierwszy zabijesz przeciwnika nie będziesz potrzebował lekarza, a Dr Q. może mieć czasami problemy ze skuteczną eliminacją wrogów. Moim zdaniem warto brać go tylko w ostateczności.
Sympatie: VickiWrogowie: Brak



Earl "Magic" Walker
 
Earl "Magic" Walker Zdrowie96 Doświadczenie08
Zwinność98 Um. Strzeleckie97
Zręczność98 Zn. Mechaniki91
Siła95 Zn.mat. wybuchowych24
Um.dowodzenia45 Wiedza medyczna13
Inteligencja80   

Umiejętności:

Otwieranie zamków, skradanie

Walker to kolejny świetny najemnik, jednak zdecydowanie mniej wszechstronny niż taki James – słabo u niego z wiedzą medyczną zaś bomby do rozbrojenia to osobiście bym mu nie dawał... W modyfikacji zyskał na umiejętności dowodzenia. Nadrabia natomiast zdrowiem, zręcznością i zwinnością, dzięki której spacer za plecami strażników nie jest rzeczą trudną. Posiadanie w zespole Ice'a i Blooda może okazać się argumentem przemawiającym za podpisaniem kontraktu w momencie, gdy mamy również Buns, której nie cierpi.
Sympatie: Blood, MagicWrogowie: Brak



Edgar "Nails" Smorth
 
Edgar "Nails" Smorth Zdrowie68 Doświadczenie04
Zwinność62 Um. Strzeleckie84
Zręczność86 Zn. Mechaniki57
Siła85 Zn.mat. wybuchowych64
Um.dowodzenia35 Wiedza medyczna18
Inteligencja82   

Umiejętności:

Otwieranie zamków

Jeśli nie chcesz oberwać to nie próbuj ściągnąć mu jego skórzanej kurtki. Ten harley'owiec jest do niej niezwykle przywiązany i nie przejawia ochoty zamiany jej na kamizelkę kuloodporną, co w kraju takim, jakim jest Arulco może szybko zaprowadzić go sześć stóp pod ziemię... "Nails" wyhodował sobie całkiem ładny "mięsień piwny", który skutecznie obniża jego sprawność fizyczną. Całkiem nieźle zna się na ładunkach wybuchowych i mechanice, więc na początku może spełniać rolę sapera-mechanika, który z bronią palną radzi sobie całkiem dobrze.
Sympatie: Fox, BullWrogowie: Biff



Ernie "Red" Spragg
 
Ernie "Red" Spragg Zdrowie84 Doświadczenie04
Zwinność78 Um. Strzeleckie83
Zręczność89 Zn. Mechaniki45
Siła80 Zn.mat. wybuchowych99
Um.dowodzenia29 Wiedza medyczna16
Inteligencja84   

Umiejętności:

Elektronika, szkolenie

Ten Szkot świetnie radzi sobie z rozbrajaniem bomb, a czasami również... graczy... Jego, pełne paniki, teksty naprawdę potrafią "rozbroić" człowieka. Na szczęście rzadko bywa tak groźnie jak uważa Spragg. Ernie ma dosyć sporo punktów zdrowia, zwinności i siły, natomiast nie grzeszy niesamowitą celnością. Warto go wziąć ze względu niską cenę, niezłe doświadczenie i charakter. Jeśli jednak w oddziale mamy "Buns" nawet nie próbujmy zwerbować Spragga.
Sympatie: BrakWrogowie: Brak



Fidel Dahan
 
Fidel Dahan Zdrowie88 Doświadczenie04
Zwinność81 Um. Strzeleckie91
Zręczność72 Zn. Mechaniki12
Siła78 Zn.mat. wybuchowych96
Um.dowodzenia11 Wiedza medyczna03
Inteligencja74   

Umiejętności:

Walka wręcz

Na Metavirze, gdy upatrzył sobie cel, nie chciał ruszyć się z miejsca dopóki go nie posłał do piachu. W Arulco upodobał sobie otwieranie ognia ciągłego bez rozkazu, a niewiele jest rzeczy wkurzających bardziej niż wyprucie całego magazynka w najmniej sprzyjającym momencie. Pomijając tą negatywną cechę Fidel w walce sprawdza się dobrze, jest tez jednym z najlepszych saperów w grze. Mimo jego napadów szału można polubić tego najemnika, zwłaszcza, że nie jest drogi.
Sympatie: Razor, HaywireWrogowie: Brak



Frank "Hitman" Hennessy
 
Frank "Hitman" Hennessy Zdrowie67 Doświadczenie04
Zwinność67 Um. Strzeleckie95
Zręczność43 Zn. Mechaniki43
Siła59 Zn.mat. wybuchowych21
Um.dowodzenia64 Wiedza medyczna02
Inteligencja84   

Umiejętności:

Rzucanie, szkolenie

Gdyby nie strasznie niska zręczność i dość kiepska siła byłby z niego całkiem dobry najemnik, bo podniesienie wiedzy medycznej nie zajmuje znów aż tak dużo czasu, a znajomość mechaniki nie jest niezbędna. "Hitman" świetnie strzela, a jak na swoja cenę ma stosunkowo wysokie doświadczenie. Osobiście lubię gościa, ma bardzo niską gażę, a idzie go wyćwiczyć tak, żeby nie odczuwać zbytnio jego niskiej sprawności fizycznej. PS. Zapomniałbym – Frank zdaje się być zakochany w "Raven", więc uważajcie na jej zazdrosnego męża.
Sympatie: Grunty, RavenWrogowie: Raider



Gus Tarballs
 
Gus Tarballs Zdrowie71 Doświadczenie08
Zwinność64 Um. Strzeleckie91
Zręczność84 Zn. Mechaniki41
Siła71 Zn.mat. wybuchowych35
Um.dowodzenia94 Wiedza medyczna53
Inteligencja78   

Umiejętności:

Broń ciężka (Ekspert)

Prawdziwa legenda A.I.M, przynajmniej w zwykłym Jagged Alliane 2. W wypadku Urban Chaos, Tarballs nie jest już chodzącym Rambo potrafiącym nieomal wszystko. Dowodzi jeszcze lepiej niż wcześniej, jednak jest słabszy, zaś na mechanice, materiałach wybuchowych i medycynie zna się dosyć przeciętnie. Sami zdecydujcie, czy nowe wcielenie Gusa jest warte takiej kwoty.
Sympatie: Len, ScullyWrogowie: Brak



Helmut Grunter
 
Helmut Grunter Zdrowie85 Doświadczenie05
Zwinność81 Um. Strzeleckie83
Zręczność79 Zn. Mechaniki25
Siła84 Zn.mat. wybuchowych17
Um.dowodzenia58 Wiedza medyczna41
Inteligencja75   

Umiejętności:

Broń ciężka, operacje nocne

Niespecjalnie polecam tego niemieckiego gentelmana, należy raczej do klasy "poniżej przeciętnej" – nie ma nic czym mógłby zachwycić, z wyjątkiem niskiej ceny oczywiście... Sprawnie posługuje się bronią ciężką, jest też wyszkolony w operacjach nocnych, jednak bez solidnego treningu nie wyciśniemy z niego zbyt wiele.
Sympatie: IvanWrogowie: Brak



Ice Williams
 
Ice Williams Zdrowie87 Doświadczenie04
Zwinność86 Um. Strzeleckie89
Zręczność88 Zn. Mechaniki68
Siła84 Zn.mat. wybuchowych03
Um.dowodzenia23 Wiedza medyczna07
Inteligencja81   

Umiejętności:

Broń automatyczna, szkolenie

Człowiek z Lodu... Ice to bardzo dobry wybór na początek rozgrywki, gdy mamy mało kasy, a potrzeba dobrego najemnika. Zdrowy, zwinny, zręczny, z "dobrym" okiem ma jednak dwie poważne wady – wiedza medyczna i znajomość materiałów wybuchowych pozostawiają wiele do życzenia. Na szczęście szybko się uczy, więc można nadrobić te braki w trakcie gry, dzięki czemu Williams może być podstawą grupy uderzeniowej od początku do końca.
Sympatie: Magic, Grizzly, BloodWrogowie: Brak



Igor Dolvich
 
Igor Dolvich Zdrowie87 Doświadczenie03
Zwinność89 Um. Strzeleckie88
Zręczność78 Zn. Mechaniki34
Siła84 Zn.mat. wybuchowych12
Um.dowodzenia17 Wiedza medyczna21
Inteligencja82   

Umiejętności:

Skradanie

Wszyscy znają Ivana - teraz czas poznać jego bratanka... albo siostrzeńca... zresztą, co za różnica? Na razie nie jest równie zabójczy co jego wujek, jednak najemnik ten ma przed sobą świetlaną przyszłość. Troszeczkę brakuje mu doświadczenia bojowego, wypada też nauczyć go jak zmontować minę nie urywając sobie przy okazji nóg. Z całkiem wysoką inteligencją, dla Igora zadanie to nie będzie zbyt trudne. Warto zwrócić uwagę na przyzwoite wskaźniki zdrowia, zwinności oraz siły. Jeśli nie masz w oddziale Gontarskiego, a potrzebujesz taniego i dobrego żołdaka, najęcie Igora może okazać się słuszną decyzją.
Sympatie: Ivan, GruntyWrogowie: Brak



Ivan Dolvich
 
Ivan Dolvich Zdrowie91 Doświadczenie06
Zwinność87 Um. Strzeleckie95
Zręczność91 Zn. Mechaniki15
Siła83 Zn.mat. wybuchowych61
Um.dowodzenia46 Wiedza medyczna26
Inteligencja87   

Umiejętności:

Broń automatyczna, broń ciężka

Гаварите по русский? Нет? Mówicie po rosyjsku? Nie? No to możecie żałować, bo najemnik ten co jakiś czas lubi odezwać się w swoim rodzimym języku. Możecie się jednak pocieszyć – od czasów Metaviry, kiedy nie znał angielskiego ani trochę, zrobił olbrzymie postępy i cyrylicy zbyt często na Wasze szczęście na ekranie nie pooglądacie. Najkrócej można go określić mianem niezwykle sprawnego strzelca, bo zarówno cechy fizyczne jak i celność stoją u niego na wysokim poziomie. Niestety nienawidzony jest przez naszego rodaka, więc wszyscy, którzy nie rozstają się z Gontarskim będą musieli zrezygnować z usług Rosjanina.
Sympatie: Igor, GruntyWrogowie: Brak



J.P. "La Malice" Viau
 
J.P. "La Malice" Viau Zdrowie85 Doświadczenie03
Zwinność86 Um. Strzeleckie78
Zręczność98 Zn. Mechaniki14
Siła94 Zn.mat. wybuchowych16
Um.dowodzenia13 Wiedza medyczna12
Inteligencja55   

Umiejętności:

Broń biała, walka wręcz

Dobrze, że chociaż dobrze strzela,no i silny jak wół... Najemnik, którego werbunek może okazać się stratą pieniędzy... chyba, że potrzebujemy tragarza potrafiącego się w miarę skutecznie bronić. Ze względu na niską inteligencję nauczenie go czegokolwiek trwa wieki. Żeby chociaż miał dobre odzywki, albo ciekawy charakter... a on... on po prostu jest... Najlepiej od razu omińcie...
Sympatie: Fox, Spider, MeltdownWrogowie: Brak



John "Bull" Peters
 
John "Bull" Peters Zdrowie97 Doświadczenie03
Zwinność62 Um. Strzeleckie81
Zręczność52 Zn. Mechaniki16
Siła96 Zn.mat. wybuchowych09
Um.dowodzenia16 Wiedza medyczna04
Inteligencja61   

Umiejętności:

Walka wręcz (Ekspert)

Kolejny paker – tym razem Irlandczyk. Do IRA pewnie by go nie chcieli, ale do bojówki trzecioligowej drużyny piłkarskiej udałoby mu się zapisać. Właściwie to poza laniem innych to on wiele nie potrafi, czasami może nieźle trafić przeciwnika. Inteligencją też nie grzeszy, o zręczności nie wspomnę – stawiam stówę, że nawet pięć minut mu nie starczy, aby nawlec igłę... Właściwie to nawet nie warto się nad zatrudnieniem go zastanawiać...
Sympatie: NailsWrogowie: Biff



Keith "Blood" Hanson
 
Keith "Blood" Hanson Zdrowie84 Doświadczenie04
Zwinność96 Um. Strzeleckie74
Zręczność90 Zn. Mechaniki27
Siła78 Zn.mat. wybuchowych41
Um.dowodzenia06 Wiedza medyczna54
Inteligencja71   

Umiejętności:

Rzucanie, sztuki walki

Nie wyobrażam sobie nie mieć "Blooda" w oddziale. Początkowo co prawda jego umiejętności strzeleckie mogą pozostawiać trochę do życzenia, ale w praktyce strzela lepiej niż mu napisali na papierze. Świetnie sprawdza się w nocy, kiedy trzeba podkraść się do wroga i: a) obić mu twarz, a następnie ukraść broń b) rzucić w niego nożem tak, aby zabić za pierwszym trafieniem c) kopnąć w cztery litery i krzyknąć "Niespodzianka!" Keith'a warto mieć nie tylko ze względu na swoje umiejętności i bardzo niską cenę, ale również świetne teksty i poczucie humoru. Znak jakości Q + moja rekomendacja.
Sympatie: MagicWrogowie: Cliff



Kirk "Static" Stevenson
 
Kirk "Static" Stevenson Zdrowie81 Doświadczenie05
Zwinność72 Um. Strzeleckie89
Zręczność93 Zn. Mechaniki99
Siła64 Zn.mat. wybuchowych28
Um.dowodzenia57 Wiedza medyczna08
Inteligencja62   

Umiejętności:

Elektronika, operacje nocne

Bojący się insektów, słaby, mało zwinny, niegrzeszący inteligencją, kiepski dowódca, mierny saper i medyk... A gdzie jakieś plusy? Cóż, całkiem nieźle strzela, jest świetnym mechanikiem, jednak nie są to dla wielu graczy argumenty wystarczające, aby zostawić go w ekipie. Ze względu na niską siłę nie nadaje się nawet na mechanika-tragarza, więc cena, jaką życzy sobie za swoje usługi jest zdecydowanie za wysoka.
Sympatie: Larry, SpiderWrogowie: Stephen, Razor



Kyle "Shadow" Simmons
 
Kyle "Shadow" Simmons Zdrowie95 Doświadczenie07
Zwinność97 Um. Strzeleckie95
Zręczność86 Zn. Mechaniki17
Siła88 Zn.mat. wybuchowych13
Um.dowodzenia52 Wiedza medyczna32
Inteligencja79   

Umiejętności:

Kamuflaż ,skradanie

Simmons przez fanów Jagged Alliance często stawiany jest w szranki z "Reaperem" o miano tego lepszego. Zdaje się, iż ten swego rodzaju pojedynek wygrywa właśnie Simmons – głównie ze względu na swój niezmywalny kamuflaż oraz niebywałą umiejętność cichego przechodzenia za plecami wroga. Ten były komandos jest raczej skryty i niezbyt wygadany, jednak jego odzywki zaskarbiły sobie uznanie graczy. W Urban Chaos oferuje on nam jeszcze większe doświadczenie w swoijej profesji.
Sympatie: BrakWrogowie: Brak



Len Anderson
 
Len Anderson Zdrowie68 Doświadczenie08
Zwinność70 Um. Strzeleckie87
Zręczność75 Zn. Mechaniki37
Siła72 Zn.mat. wybuchowych29
Um.dowodzenia86 Wiedza medyczna83
Inteligencja83   

Umiejętności:

Broń automatyczna, szkolenie

Werbując Lena możesz być pewny jednej rzeczy – że nie podniesie stawki za swoje usługi. Super, nie? Szkoda tylko, że jednocześnie nie podniesie ani jednej cechy, choćby o jeden punkt... Jest to tym bardziej bolesny fakt, iż Anderson jest świetnym dowódcą, ale niezbyt dobrym żołnierzem do odwalania czarnej roboty. Jego jedynym mocnym atutem jest naprawdę przyzwoita umiejętność strzelania.
Sympatie: Vicki, Dr. QWrogowie: Numb



Louisa "Buzz" Garneau
 
Louisa "Buzz" Garneau Zdrowie73 Doświadczenie05
Zwinność78 Um. Strzeleckie89
Zręczność47 Zn. Mechaniki08
Siła62 Zn.mat. wybuchowych19
Um.dowodzenia43 Wiedza medyczna11
Inteligencja92   

Umiejętności:

Broń automatyczna, broń ciężka

Wyobraź sobie wściekłą, rozgoryczoną feministkę. Mało ciekawa sprawa, prawda? No, to teraz daj jej w ręce karabin maszynowy... To właśnie "Buzz" - pozostaje nam cieszyć się, graczom, że swoją frustrację, wywołaną rozwodem z "Lynx'em", wyładowuje na żołnierzach Deidranny... Choć należy do tych najinteligentniejszych najemników, a jej umiejętności strzeleckie są naprawde niezłe, to ma dwie poważne wady. Pierwsza – samowolnie pruje serią do wszystkiego, co się rusza. Druga – ma czasmai problemy nawet z przyklejeniem sobie plastra – jej znajomość medycyny jest naprawdę słaba. Na szczęście dzięki wysokiej inteligencji, Garneau może szybko narobić straty.
Sympatie: BrakWrogowie: Brak



Selina "Jubilee" Kyle
 
Selina "Jubilee" Kyle Zdrowie79 Doświadczenie03
Zwinność78 Um. Strzeleckie82
Zręczność87 Zn. Mechaniki51
Siła64 Zn.mat. wybuchowych31
Um.dowodzenia21 Wiedza medyczna48
Inteligencja81   

Umiejętności:

Oburęczność, szkolenie

Selina to zupełnie nowa postać w AIM, która pojawiła się w modyfikacji Urban Chaos. Jej zdjęcie przedstawia dobrze znaną aktorkę, która zasłynęła w filmie Tomb Raider. Niestety w grze jej cechy nijak się mają do Lary Croft - nie jest ani zwinna ani za bardzo silna. Strzela dosyć dobrze, jej plusem jest to, iż żadna z cech nie jest równa zeru.
Sympatie: BrakWrogowie: Brak



Norma "Meltdown" Jessop
 
Norma "Meltdown" Jessop Zdrowie86 Doświadczenie03
Zwinność87 Um. Strzeleckie71
Zręczność84 Zn. Mechaniki14
Siła80 Zn.mat. wybuchowych34
Um.dowodzenia29 Wiedza medyczna11
Inteligencja82   

Umiejętności:

Broń ciężka, oburęczność

Paskudna baba. Drugiej takiej paskudy nie widziałeś. Nie widziałeś nawet baby w połowie tak paskudnej jak "Meltdown" (chyba, że znasz moją nauczycielkę biologii z LO). Jest agresywna, nie lubi facetów i wszystkich, co mają inny kolor skóry niż ona. Jeśli jednak nie przeszkadza Ci jej wredny charakter to może się ona okazać całkiem skuteczna w walce, zwłaszcza na początku, gdyż jest tania i do tego oburęczna, a każda dodatkowa lufa jest przydatna. Aha... zapomniałem – nie przejmuj się jej atakami szału...
Sympatie: StephenWrogowie: Biff



Peter "Wolf" Sanderson
 
Peter "Wolf" Sanderson Zdrowie92 Doświadczenie04
Zwinność88 Um. Strzeleckie85
Zręczność86 Zn. Mechaniki78
Siła87 Zn.mat. wybuchowych62
Um.dowodzenia19 Wiedza medyczna24
Inteligencja76   

Umiejętności:

Operacje nocne, szkolenie

Wilki to nocni łowcy, więc i Sanderson świetnie sprawdza się, gdy zachodzi słońce. Znany fanom serii jeszcze z czasów Metaviry, nadal idealnie nadaje się zarówno na początek jak i na koniec rozgrywki. Najsłabiej wypada u niego umiejętność dowodzenia, jednak nie jest to najważniejszy parametr w grze – inne są co najmniej przeciętne, jeśli nie (bardzo) wysokie. Co prawda początkowo nie należy do strzelców wyborowych, ale jego celność i tak zadowala. Ze względu na całkiem niezłą znajomość mechaniki może pełnić funkcję "naprawiacza".
Sympatie: Fox, LynxWrogowie: Numb



Robert James "Scully" Sullivan
 
Robert James "Scully" Sullivan Zdrowie93 Doświadczenie07
Zwinność92 Um. Strzeleckie95
Zręczność96 Zn. Mechaniki64
Siła88 Zn.mat. wybuchowych68
Um.dowodzenia81 Wiedza medyczna42
Inteligencja93   

Umiejętności:

Broń biała (Ekspert)

Zdawać się może, że ten, sprawiający wrażenie beztroskiego, najemnik radzi sobie równie dobrze na desce surfingowej jak i na polu walki. W Urban Chaos jest on jednym z najlepszych najemników - praktycznie nie ma słabych stron a tych naprawdę mocnych jest istne multum. Idealny do cichego zdejmowania strażników – świetnie posługuje się każdym rodzajem broni białej - od katany po scyzoryk.
Sympatie: BrakWrogowie: Brak



Ron "Raider" Higgens
 
Ron "Raider" Higgens Zdrowie76 Doświadczenie05
Zwinność70 Um. Strzeleckie90
Zręczność84 Zn. Mechaniki68
Siła78 Zn.mat. wybuchowych31
Um.dowodzenia91 Wiedza medyczna07
Inteligencja79   

Umiejętności:

Szkolenie (Ekspert)

O jednym małżeństwie już wspominałem pisząc o "Buzz". Chwała Panu koniec z rozwodnikami, bo Ron i Charlene są szczęśliwą parką. "Raider" to urodzony dowódca i szkoleniowiec. Niezbędny, gdy chcemy szybko wytrenować samoobronę, bądź zwerbować opornego RPCa. W walce również sprawdza się świetnie, już na początku ma całkiem niezłe umiejętności strzeleckie, a dodatkowe podniesienie ich nie jest trudne. Co prawda mógłby mieć ciut większe pojęcie o materiałach wybuchowych, mechanice i medycynie, ale opatrunek sobie założy, a minami i naprawianiem może zająć się ktoś inny. Niektórych graczy denerwuje jego głos, zwłaszcza na początku, ale moim zdaniem idzie się przyzwyczaić.
Sympatie: RavenWrogowie: Hitman



Rudy "Lynx-Eyed" Roberts
 
Rudy "Lynx-Eyed" Roberts Zdrowie81 Doświadczenie06
Zwinność82 Um. Strzeleckie100
Zręczność92 Zn. Mechaniki25
Siła81 Zn.mat. wybuchowych46
Um.dowodzenia46 Wiedza medyczna45
Inteligencja76   

Umiejętności:

Elektronika, operacje nocne

Najlepszy strzelec w całej grze. Jego głos i odzywki nie drażnią rzeszy graczy, więc wydaje się rozsądną alternatywą dla pani opisywanej poniżej. Choć inteligencją nie grzeszy to nie należy też to głupich najemników, a ze względu na przystępną cenę i dobrą broń nadaje się na początek rozgrywki. Znajomość medycyny i mechaniki oraz umiejętności przywódcze są na dość przeciętnym poziomie. Aha... jeszcze jedno... jeśli zdecydowałeś się na "Lynxa" nie bierz do oddziału jego eks-żony... no chyba, że chcesz wysłuchiwać ich ciągłych kłótni...
Sympatie: IceWrogowie: Brak



Sheila "Scope" Sterling
 
Sheila "Scope" Sterling Zdrowie87 Doświadczenie07
Zwinność92 Um. Strzeleckie98
Zręczność86 Zn. Mechaniki00
Siła64 Zn.mat. wybuchowych34
Um.dowodzenia67 Wiedza medyczna04
Inteligencja81   

Umiejętności:

Operacje nocne, szkolenie

Brytyjka o bardzo wysokich umiejętnościach strzeleckich oraz... wkurzającym wielu graczy głosie... Na szczęście doskonale sprawdza się, gdy trzeba przeciwnikowi przewietrzyć czaszkę przy pomocy kuli kalibru 7.62 mm oraz w sytuacji, kiedy koty widzą lepiej od nas, czyli po prostu nocą. Niestety jej znajomość ładunków wybuchowych i wiedza medyczna pozostawiają wiele do życzenia, poza tym, ze względu na dość niski wskaźnik siły, zbyt wiele na plecy nie weźmie. W razie wypadku awarii zszywacza - onie nie będzie w stanie usunąć problemu.
Sympatie: SidneyWrogowie: Brak



Sidney Nettleson
 
Sidney Nettleson Zdrowie83 Doświadczenie04
Zwinność67 Um. Strzeleckie84
Zręczność87 Zn. Mechaniki00
Siła83 Zn.mat. wybuchowych07
Um.dowodzenia36 Wiedza medyczna36
Inteligencja78   

Umiejętności:

Rzucanie (Ekspert)

Najpierw pomoże koleżance z oddziału przejść nad kałużą, a potem spokojnie, z angielską flegmą zabije trzech nadbiegających przeciwników – to właśnie cały Sidney – Oaza Spokoju w tym zwariowanym świecie najemników. Co prawda o mechanice i materiałach wybuchowych zielonego pojęcia nie ma, ale jest dobrym strzelcem, całkiem nieźle zna się też na medycynie – od biedy może zastąpić lekarza. Moim zdaniem doskonały dla początkujących graczy – również ze względu na dość wysoki poziom doświadczenia.
Sympatie: Scope, StephenHaywire: Brak



Stephen Rothman
 
Stephen Rothman Zdrowie97 Doświadczenie06
Zwinność74 Um. Strzeleckie88
Zręczność81 Zn. Mechaniki17
Siła74 Zn.mat. wybuchowych27
Um.dowodzenia67 Wiedza medyczna42
Inteligencja94   

Umiejętności:

Operacje nocne, szkolenie

Początkowo Stephen strasznie mnie denerwował, ale i tak zawsze brałem go do oddziału – ze względu na niską cenę jego usług i jednocześnie wysoką ich jakość. Stephen Rothman to płatny zabójca z krwi i kości, jego doświadczenie rekompensuje początkowo nie za wysokie umiejętności strzeleckie (choć w praktyce okazuje się, że i tak strzela bardzo dobrze). Inteligencja, zdrowie, umiejętności dowodzenia, to jego plusy. Słabo u niego z mechaniką, medycyną i znajomością materiałów wybuchowych, ale jeśli zajdzie potrzeba Rothman szybko nadrobi zaległości.
Sympatie: MeltdownWrogowie: Larry, Static, Nails



Steve "Grizzly" Bornell
 
Steve "Grizzly" Bornell Zdrowie96 Doświadczenie03
Zwinność74 Um. Strzeleckie73
Zręczność61 Zn. Mechaniki31
Siła96 Zn.mat. wybuchowych34
Um.dowodzenia13 Wiedza medyczna16
Inteligencja72   

Umiejętności:

Walka wręcz, broń ciężka

O tak, ten Amerykanin zdecydowanie zasługuje na miano niedźwiedzia – co prawda na zdjęciu możemy oglądać tylko jego szerokie bary, ale założę się, że łapę ma wielką jak łopata. Silny i zdrowy jak wół, ale zwinny niczym słoń na środkach usypiających – tak w dużym uproszczeniu można opisać Steve’a. Osiłek ten znacznie gorzej od naszego rodaka radzi sobie z naprawianiem różnych rzeczy, ale o wiele twórcy gry dali mu na pocieszenie kilka punktów inteligencji więcej... Moim zdaniem dość dobra inwestycja w początkowym stadium gry, choć należy go jak najszybciej podszkolić w opatrywaniu.
Sympatie: Bull, Shadow, WolfWrogowie: Dr. Q



Thor Kaufman
 
Thor Kaufman Zdrowie98 Doświadczenie04
Zwinność79 Um. Strzeleckie74
Zręczność87 Zn. Mechaniki31
Siła89 Zn.mat. wybuchowych17
Um.dowodzenia82 Wiedza medyczna94
Inteligencja97   

Umiejętności:

Skradanie, walka wręcz

Choć osobiście niezbyt kocham naszych zachodnich sąsiadów to Thor przypadł mi do gustu. Niezwykle przyjazny, otwarty i entuzjastycznie nastawiony do życia niezwykle skutecznie odbiera je swoim wrogom. Choć na początku niezbyt dobrze idzie mu strzelanie, bo nie ma nawet 75 punktów, to warto go wziąć ze względu na niską cenę, wysokie zdrowie i inteligencję, dobrą znajomość medycyny... aa... i jeszcze niską cenę. 18000 zielonych na dwa tygodnie to naprawdę niewiele za najemnika tego formatu. W Urban Chaos stał się on niesamowitym lekarzem, dobrze idzie mu też dowodzenie.
Sympatie: Ice, Static, SpiderWrogowie: Brak



Victoria Waters
 
Victoria Waters Zdrowie79 Doświadczenie05
Zwinność73 Um. Strzeleckie89
Zręczność82 Zn. Mechaniki98
Siła74 Zn.mat. wybuchowych32
Um.dowodzenia38 Wiedza medyczna14
Inteligencja86   

Umiejętności:

Oburęczność, rzucanie

Przede wszystkim – dużo ładniej, niż z włosami krótko ściętymi, byłoby jej w kucyku... ah... co za czasy... Vicky to zahartowana dziewczyna, która nie potrzebuje faceta po to, aby wymienił jej olej w samochodzie – idę o zakład, że zna się na mechanice lepiej niż Ty, a w dodatku jest piekielnie inteligentna. Nadaje się na początek rozgrywki, bardzo dobrze strzela, również z dwóch broni jednocześnie, ale ta cecha sprawdza się tylko na początku – dopóki nie wyposażymy najemników w skuteczniejszą broń długą. Na uwagę zasługuje też jej charakterystyczny, co by nie mówić fajny, akcent.
Sympatie: SpiderWrogowie: Gasket



Trevor Colby
 
Trevor Colby Zdrowie92 Doświadczenie05
Zwinność74 Um. Strzeleckie86
Zręczność98 Zn. Mechaniki99
Siła77 Zn.mat. wybuchowych82
Um.dowodzenia32 Wiedza medyczna21
Inteligencja95   

Umiejętności:

Elektronika, Otwieranie zamków

Ten inteligentny Australijczyk jest najlepszym mechanikiem w grze, świetnie radzi sobie też z otwieraniem zamkniętych na klucz drzwi... A gdyby z tym drugim były jakieś problemy Trevor, z uśmiechem na twarzy, wysadzi całą ścianę w powietrze, aby dostać się do środka. Po zwerbowaniu, w dziedzinie medycyny polowej jest w stanie udzielić tylko pierwszej pomocy, ale dzięki wysokiej inteligencji błyskawicznie nadrabia zaległości. Choć jest to najemnik początkowo stosunkowo niedrogi, to należy do najbardziej doświadczonych i wszechstronnych (a także skutecznych!) spluw do wynajęcia.
Sympatie: ThorWrogowie: Fidel


Autor: Len, 15 komentarzy · 8941 czytań
Komentarze (15)
  • Avatar użytkownikaLecter

    ej Len - ten z wąsami jest podpisany jako Ayana Jacobi! :smilewinkgrin:

  • Avatar użytkownikaMaciekk-1995

    Zarówno I morgan jak i Ayana Jacobi pojawili sie w rainbow six. Z tym że Morgan nazywał sie Filatov i był rosjaninem ,a Yacobi Izraelką pracowała w MosadzieB)

  • Avatar użytkownikalukasamd

    Czyli to są po prostu zdjęcia twarzy wycięte z R6 na potrzeby Urban Chaos. Heheheh... całkiem nieźle...

  • Avatar użytkownikaLen

    To, że z czegoś je wzięli było oczywiste ale teraz wiem z czego :]

  • Avatar użytkownikaXBARTEKX

    Wszystko ładnie pięknie. Nic dodać nic ująć ;].

  • Avatar użytkownikaWojtas

    Czy Jubilee nie przypomina wam trochę A. Jolie?

  • Avatar użytkownikaeRKay

    eeee...
    wydaje ci sie ;p

  • Avatar użytkownikaspiryt

    Tam w polu sympatie bulla jest napisane nali a powinno być nalis

  • Avatar użytkownikaspiryt

    Poprawka powinno być Nali a jest Nail

  • Avatar użytkownikalukasamd

    Poprawione, dzięki za info ;)

  • Avatar użytkownikalynx

    Raven w UC ma expret w broni automatycznej. Chyba wczoraj widziałem:) I proponuje sprawdzić i zmienić.

  • Avatar użytkownikamortyr

    Racja, Raven jest expertem w broni automatycznej.
    trzeba zmienić

  • Avatar użytkownikamortyr

    I jeszcze, pisze, że Buzz nie ma wrogów, a przecież nienawidzi Lynx'a.

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Sprawdziłem i faktycznie Raven w UC ma AUTO Weapons (Expert). Poprawione i dzięki za info.

    Natomiast Buzz w UC nie ma żadnych wrogów. Lynx został wykasowany jako jej wróg.

  • Avatar użytkownikahutnik

    Niestety powyższe zestawienie jest zupełnie nieaktualne względem UC 1.13 ver. 4.50.




Nick: