Modyfikacja Urban Chaos » Urban Chaos - Questy
1. Dostarcz listę MOC do Agenta X.
Zleceniodawca: Carmen Gabreski
Miejsce zlecenia: A9 (Atremo)
Nagroda: Klucz do podziemnej części pałacu królowej
Sposób wykonania:
To zadanie dostajesz od tego samego człowieka, co powyższe. W tej misji musisz dostarczyć list MOC do Agenta X, którego znajdziesz w sektorze P12. Lecz najpierw trzeba stworzyć ten list, składa się on z trzech rzeczy: laptop, dyskietka i GDI Dekoder. Laptop dostaniesz od razu od Carmena, dyskietkę ma Mike, twój wróg którego musisz zabić, można go znaleźć w okolicach miasta Galileo. A GDI Dekoder ma każdy z terrorystów których i tak musisz zabić by zaliczyć powyższą misję. Gdy wszystko już zbierzesz, musisz to razem połączyć aby powstał list MOC. Następnie należy zanieść go do Agenta X (sektor P13). W nagrodę dostaniesz klucz do podziemi pałacu królowej, wejście znajduje się w sektorze P6.
Uwaga! To zadanie jest niezbędne do ukończenia gry!
2. Zaoferowano nagrodę za pracowników Crepaton.
Zleceniodawca: Carmen Gabreski
Miejsce zlecenia: A9 (Atremo)
Nagroda: $20.000 za głowę, łącznie 120.000$
Sposób wykonania:
W pierwszym sektorze gry spotkasz Carmena, zleci ci on zadanie odnalezienia, zabicia i dostarczenia głów wszystkich sześciu terrorystów. Dostaniesz od Carmena maczetę, a także dyskietkę na której są informacje o terrorystach. Są oni rozmieszczeni po całym kraju. Pamiętaj, aby po zabiciu terrorysty od razu odciąć mu głowę, nie należy z tym zwlekać ponieważ z czasem ciało zniknie, obciętą głowę należy zanieść do Carmena. A samego Carmena można znaleźć zawsze w innym miejscu, zawsze w barach jakiś miast.
3. Zajmij się Lynn w Calisto.
Zleceniodawca: Cywile
Miejsce zlecenia: C13 (Calisto)
Nagroda: Wzrost lojalności w Calisto
Sposób wykonania:
Lynn to odpowiednik Doreen z JA2, od cywili w mieście Calisto można się dowiedzieć, że zmusza dzieci do długiej i ciężkiej pracy. I to cywile w Calisto zlecą ci zadanie zabicia jej, nagrodą za to jest wzrost lojalności w mieście Calisto. Ale uwaga, gdy zaatakujesz Lynn, możesz stać się wrogiem policji, należy to zrobić tak by żaden z niebieskich tego nie widział.
4. Znajdź informacje o rozbitym samolocie obok Calisto.
Zleceniodawca: Robert Dunlap
Miejsce zlecenia: Mail od Roberta Dunlapa
Nagroda: Brak
Sposób wykonania:
Z listu od Admirała Dunlapa możesz się dowiedzieć, że poszukuje on listy MOC. Ma ją Ambasador Blair, a raczej miał, ponieważ jego samolot rzekomo się rozbił. Aby znaleźć nieco informacji na temat rozbitego samolotu musisz, pytać o to ludzi, np. Charlie Banks (A10: metro Atremo), Diago (B13: Calisto), bądź nawet zwykłych cywilów w Calisto. Dowiesz się, że pilot samolotu przeżył, jak i sam John Blair. Tutaj misja rozdziela się na dwie kolejne, wiadomo jakie.
5. Eskortuj Goosa na lotnisko w Calisto.
Zleceniodawca: Goose
Miejsce zlecenia: Losowe
Nagroda: Info o rakietach SAM i możliwość podróżowania helikopterem.
Sposób wykonania:
Gdy już odnajdziesz pilota rozbitego samolotu, musisz go eskortować na lotnisko w Calisto, sekor B13. Po wypełnieniu tej misji, Goose zdradzi ci położenie rakiet SAM. Musisz je zniszczyć, dopiero wtedy będziesz mógł podróżować helikopterem Goosa, bez obawy, że cię zestrzelą.
6. Odszukaj ambasadora Johna Blaira.
Zleceniodawca: Robert Dunlap
Miejsce zlecenia: List od Roberta Dunlapa
Nagroda: Brak
Sposób wykonania:
Samolot Blaira "rozbił" się w Danubii, i to nie bez powodu ponieważ John miał przy sobie dyskietkę z zaszyfrowaną listą osób pracujących dla Crepaton - Mercenary Operative Contracts (MOC list). Ambasador Blair został złapany i zamknięty w więzieniu (B2 Sheraton), a list MOC wpadł w ręce Crepatonu. Admirał Dunlap boi się, że kod MOC może być rozszyfrowany przez wroga, a to oznacza, że agenci którzy zostali zebrani do infiltracji Crepatonu zostaną załatwieni od ręki. Gdy już go znajdziesz zleci ci poniższą misję.
7. Eskortuj ambasadora Blaira na lotnisko w Calisto.
Zleceniodawca: John Blair
Miejsce zlecenia: B2 (Sheraton)
Nagroda: $5.000 i 2x M249 SAW
Sposób wykonania:
Kiedy już go odnajdziesz musisz go jeszcze uwolnić razem z jego żoną z więzienia w którym zostali zamknięci. Drzwi do celi da się otworzyć tylko kluczem, znajdziesz go w budynku nie opodal. Po wydostaniu z celi musisz ich razem eskortować na lotnisko w Calisto (sektor B13), aby mogli odlecieć z kraju. Obok wejścia na lotnisko podziękują i odłączą się od oddziału, ofiarując ci w nagrodę $5.000 A po czasie przyślą, ci dwie unikatowe bronie.
8. Gang Synów Szatana terroryzuje metro.
Zleceniodawca: Peter
Miejsce zlecenia: E13 (Calisto)
Nagroda: Wzrost lojalności w Calisto
Sposób wykonania:
Gang Synów Szatana (Satan's Sons) terroryzuje metro, musisz się z nimi rozprawić. To zadanie zleca Ci Peter, który prowadzi własny bar w Calisto. Za wykonanie tej misji nie ma nagrody materialnej, mieszkańcy Danubii będą ci bardzo wdzięczni, dzięki czemu wzrośnie lojalność w mieście, a to z kolei zaowocuje większymi dochodami z kopalni. Goście z gangu są rozrzuceni w metrze po całym kraju. Ale uważaj, po strzeleniu w jednego z gangu zaczynają nas atakować wszyscy goście w metrze z bronią. Aby uniknąć niepotrzebnego wybijania ich wszystkich należy zabić członka gangu w jednej turze, i nie robiąc krzywdy nikomu innemu wyjść na powierzchnię. Po powrocie do metra nikt nie powinien do ciebie strzelać.
9. Uratuj Mirandę i eskortuj ją do Bruca.
Zleceniodawca: Bruce
Miejsce zlecenia: C6 (Port Kip)
Nagroda: Dokumenty Crepaton
Sposób wykonania:
Miranda Cruz i jej partner Bruce wkradli się do siedziby Crepatonu w Adrian. Bruce zdołał uciec, lecz Miranda została złapana przez ochronę, przekazana policji i zamknięta w więzieniu (sektor D6: Port Kip). Bruce zleca ci zadanie uwolnienia Mirandy z więzienia. Nie jest to takie łatwe ponieważ została ona zamknięta w małej celi, której pilnuje strażnik, a on za nic się nie odsunie od drzwi. Są tylko dwie możliwości, aby ją stamtąd wyciągnąć: zabić strażnika, ale to się równa z zabiciem wszystkich policjantów. Bądź z tyłu budynku wysadzić ścianę, ale należy to robić stosunkowo małymi materiałami wybuchowymi aby nikogo nie skrzywdzić, ponieważ może cię zaatakować policja. W zamian za uwolnienie Mirandy dostaniesz od Bruce'a dokumenty Crepaton które to poszukuje Randolph.
10. Randolph szuka dokumentów Crepaton.
Zleceniodawca: Randolph Hearse lub Bruce
Miejsce zlecenia: D6 lub C6 (Port Kip)
Nagroda: 10.000$
Sposób wykonania:
Misję zleca Ci Bruce bądź sam Randolph. Randolph szuka dokumentów Crepaton, aby je zdobyć musisz najpierw wypełnić powyższą misję dla Bruce'a. W zamian za to, dostaniesz od niego dokumenty Crepaton, które Randolph tak niecierpliwie poszukuje, musisz mu je zanieść, a jest on w sektorze D6 (Port Kip).
11. Kingpin oferuje $20.000 za List MOC.
Zleceniodawca: Peter Klaus "Kingpin"
Miejsce zlecenia: D5 (Port Kip)
Nagroda: 20.000$
Sposób wykonania:
Kingpin potrzebuje ten list, ale ty także! Za nic nie można dawać mu listu MOC ponieważ uniemożliwi to ukończenie gry! Można za to mu ją dać, wziąć pieniądze i go zabić. Ale wtedy będziemy mieli doczynienia z jego ludźmi i policją.
12. Yanni z Sheraton potrzebuje listę MOC.
Zleceniodawca: Yanni Kaplan
Miejsce zlecenia: A2 (Sheraton)
Nagroda: Informacje jak stworzyć list MOC, i miejsce pobytu Agenta X
Sposób wykonania:
Yanni potrzebuje listę MOC, można ją go dać, nie zabierze nam jej. Chce tylką ją sprawdzić. Po oddaniu nam listy, dowiemy się od niego o aktualnym miejscu pobytu Agenta X.
13. Zbiegł naukowiec pracujący dla Brendy!
Zleceniodawca: Brak danych
Miejsce zlecenia: P3 (Adrian)
Nagroda: Możliwość podróżowania helikopterem
Sposób wykonania:
Naukowiec ten był już w JA2, więc nie powinno być problemów z wypełnieniem tej misji. O misji dowiadujemy się podczas cutscenki prosto z pałacu. Madlab pracował niegdyś dla Brendy, lecz uciekł stamtąd. Nasze zadanie polega na odnalezieniu jego, może nam się przydać. Madlab jest w losowych sektorach.
14. Potrzebna kamera wideo dla robota.
Zleceniodawca: Kairns Madlab
Miejsce zlecenia: Losowe
Nagroda: Robot
Sposób wykonania:
Gdy już odnajdziesz Madlaba, opowie ci on o swoim robocie nad którym właśnie kończy prace. Lecz niestety brakuje mu jeszcze dwóch elementów: dobrego karabinu i kamery wideo. Jak zdobyć karabin chyba każdy wie, a kamerę można kupić w sklepie Franza Hinkle'a w sektorze L12 (Rudesa).
15. Uwolnij Skitza z wariatkowa w Prax.
Zleceniodawca: Matt Duncan
Miejsce zlecenia: I14 (Troy)
Nagroda: Wzrost produkcji w Troy.
Sposób wykonania:
Matt jest bratem Skitza, który został zamknięty w szpitalu dla umysłowo chorych w Prax. Musisz dla niego, uwolnić Skitza ze szpitala, jest w sektorze J9 (Prax) i eskortować go do jego brata w sektorze I14 (Troy).
16. Zabij królową!
Zleceniodawca: Agent X
Miejsce zlecenia: P13
Nagroda: Koniec gry!
Sposób wykonania:
Ostatnie zadanie w grze! Zleca nam je Agent X gdy wręczymy mu listę MOC, dostajemy od niego klucz który otwiera drzwi do schronu królowej. Jej schron znajduje się w sektorze P3 (podziemia Adrian), lecz wejście do schronu jest obok miasta, a dokładniej to w sektorze P6. Wchodzimy tam, zabijamy ostatnich żołnierzy armii królowej, i zabijamy samą Brende. Nagrodą za wykonanie misji jest nic innego jak upragniony koniec gry!
Za pomoc specjalne podziękowania dla: Gonzo_68
Komentarze (0)