Modyfikacje » JA2 NEW CLASSIC - USPRAWNENIA

Usprawnienia w JA2 New Classic

USPRAWNIENIA

W JAGGED ALLIANCE 2


New Classic




Najważniejsze zmiany:

  • Modyfikacja oparta o klasyczny silnik z gry JA2 Gold 1.12,
  • Polska i angielska wersja językowa,
  • Wyższe rozdzielczości 1024x768 oraz 1280x768,
  • Możliwość rekrutacji wszystkich sześciu IMPów (każdy IMP musi mieć inny portret oraz głos),
  • Wszyscy najemnicy z JA2 Unfinished Bussines (B13, lotnisko w Drassen),
  • Wszyscy najemnicy z MERC dostępni jeden dzień po aktywacji konta,
  • Nowe kolory przeciwników i milicji,
  • Nowe mapy,
  • Nowy interfejs,
  • Wszystkie bronie i przedmioty z JA2, JA2 UB oraz JA2 Wildfire
  • Zupełnie nowe statystyki broni i przedmiotów,
  • Większość dodatków w tym tłumik, pasują do wszystkich broni,
  • Brak wykluczeń w dodatkach na głowę,
  • Wszystkie małe przedmioty można schować w osłonach,
  • Kilkukrotnie przyspieszone podnoszenie parametrów.
  • Kilkukrotnie przyspieszone ruchy najemników, samoobrony oraz przeciwników.
  • Większa ilość osób w pojazdach oraz ilość szkolących samoobronę w jednym sektorze.



UMIEJĘTNOŚCI GŁÓWNE

NAZWA
POZIOM POCZĄTKOWY
POZIOM EKSPERT
MECHANIK
+50% do szybkości naprawy
+50 punktów do otwierania zamków
Łączenie oraz tworzenie nowych mechanicznych przedmiotów
Wszystko x2
SAPER
+100% do szybkości naprawy materiałów wybuchowych
Podkładanie oraz rozbrajanie materiałów wybuchowych
Łączenie oraz tworzenie nowych materiałów wybuchowych
Wszystko x2
MEDYK
+50% do szybkości leczenia
+25% do szybkości szkolenia samoobrony
+25% do szybkości szkolenia innych najemników
+25% do szansy na trafienie przy użyciu pistoletów
Brak kary przy strzelaniu z dwóch pistoletów jednocześnie
Wszystko x2
INSTRUKTOR
+50% do szybkości szkolenia samoobrony
+50% do szybkości szkolenia innych najemników
+2 kratki więcej do zasięgu widzenia w dzień
+2 punkty do systemu przerwań w dzień
+4 kratki więcej do zasięgu słyszenia w dzień
+25% do szansy na trafienie przy użyciu karabinów bojowych
Wszystko x2
BROŃ CIĘŻKA
+50% do szansy na trafienie przy użyciu broni ciężkiej (LAW, moździerz, granatniki, karabiny rakietowe, miotacze ognia, OSV-96)
+100% do obrażeń w walce wręcz
+25% do szansy na trafienie w walce wręcz
+25 procent więcej szans na unikniecie ciosu w walce wręcz
Wszystko x2
BROŃ AUTOMATYCZNA
Brak odrzutu przy strzelaniu serią
+25% do szansy na trafienie przy użyciu karabinów maszynowych (FN Minimi, RPK, HK 21E, M134D Minigun)
Wszystko x2
(z wyjątkiem odrzutu)
SNAJPER
+25% do szansy na trafienie z dachu
+25% do szansy na trafienie przy użyciu karabinów snajperskich
+25% do szansy na ciche poruszanie się
Permanentny kamuflaż
+75 procent redukcji widoczności dla przeciwników jeśli jesteś nie zauważony
Wszystko x2
(oprócz kamuflażu)
NOCNE OPERACJE
+2 kratki więcej do zasięgu widzenia w nocy
+2 do systemu przerwań w nocy
+4 kratki więcej do zasięgu słyszenia w nocy
-2 do potrzeby snu
+25% do szansy na trafienie przy użyciu pistoletów maszynowych i SMG
+25% do szansy na ciche poruszanie się
Wszystko x2
KAMUFLAŻ
Permanentny kamuflaż
+75% redukcji widoczności dla przeciwników jeśli jesteś nie zauważony
+50% do szansy na ciche poruszanie się
-2 do potrzeby snu
Wszystko x2
(oprócz kamuflażu)
WALKA WRĘCZ
+300% do obrażeń w walce wręcz
+50% do szansy na trafienie w walce wręcz
+50% do szansy na unikniecie ciosu w walce wręcz
+50% do zasięgu rzucania
+25% do szansy na trafienie podczas rzucania
+25% do szansy na trafienie przy użyciu strzelb
Wszystko x2
WALKA NA NOŻE
+50% do szansy na trafienie przy użyciu broni białej
+50% do szansy na unikniecie ataku z użyciem broni białej
+50% do szansy na trafienie podczas rzucania
+50% do szansy na zadanie krytycznego trafienia przy użyciu broni białej (dźgnięcie lub rzut), jeśli jesteś niezauważony
+25% procent do zasięgu rzutu
Wszystko x2
SZTUKI WALKI
Wyjątkowe animacje podczas wykonywania sztuk walki
Kop z półobrotu zadaje śmiertelne obrażenia
+25% do szansy na trafienie przy użyciu broni białej
+25% do szansy na unikniecie ataku z użyciem broni białej
+25% do szansy na trafienie podczas rzucania
+25% do zasięgu rzutu
+25% do szansy na ciche poruszanie się
-2 do potrzeby snu
Wszystko x2



PODNOSZENIE PARAMETRÓW

PARAMETR METODY PODNOSZENIA

 
DOŚWIADCZENIE
 

Wszystko poniżej daje doświadczenie
ZDROWIE
Chodzenie po mapie z ekwipunkiem powyżej 50%
Walka wręcz i sztuki walki
Wyważanie drzwi łomem
Wyważanie drzwi butem
INTELIGENCJA
Naprawianie przedmiotów
Leczenie
Szkolenie
Otwieranie zamków
Podkładanie i rozbrajanie materiałów wybuchowych
Tworzenie nowych przedmiotów
ZWINNOŚĆ
Rzucanie nożem
Atak bronią białą
Uniknięcie ataku nożem
Uniknięcie ataku wręcz
Skradanie się do wroga, gdy wróg o nas nie wie
Uchylenie się przed pociskiem
Zobaczenie wcześniej niewidzianego przeciwnika
Kradzież broni z rąk wroga
ZRĘCZNOŚĆ
Naprawianie przedmiotów
Leczenie
Otwieranie zamków
Rzucanie nożem
Rzucanie pozostałych rzeczy we wroga
Atak bronią białą
Walka wręcz i sztuki walki
Strzelanie
Podkładanie i rozbrajanie materiałów wybuchowych
Tworzenie nowych przedmiotów
SIŁA
Chodzenie po mapie z ekwipunkiem powyżej 50%
Rzucanie nożem
Rzucanie pozostałych rzeczy we wroga
Atak bronią białą
Walka wręcz i sztuki walki
Wyważenie drzwi łomem
Wyważenie drzwi butem
Kradzież broni z rąk wroga
SZKOLENIE
Szkolenie samoobrony
Szkolenie innych najemników
Leczenie
STRZELECTWO
Strzelanie
Rzucanie nożem
Rzucanie pozostałych rzeczy we wroga
Atak bronią białą
Rozwalanie zamków bronią
MATERIAŁY WYBUCHOWE
Podkładanie oraz rozbrajanie materiałów wybuchowych
Łączenie oraz tworzenie nowych materiałów wybuchowych
MECHANIKA
Naprawianie przedmiotów
Otwieranie zamków
Łączenie oraz tworzenie nowych mechanicznych przedmiotów
MEDYCYNA
Leczenie



ŁĄCZENIE PRZEDMIOTÓW TYLKO DLA MECHANIKA

PRZEDMIOT GŁÓWNY
DODATEK NR1
DODATEK NR2
REZULTAT
Osłona
Galaretka
Zwykła manierka
Ulepszona osłona
Skrzynka narzędziowa
Klej
Nożyce
Składnik 18
Srebrny półmisek
Metalowy pręt
Aluminiowy pręt
Płytki tytanowe
Aluminiowy pręt
Sprężyna
-
Pręt i sprężyna
Metalowy pręt
Klej
Taśma klejąca
Przedłużka do lufy
Pręt i spręzyna
Przedłużka do lufy
Taśma klejąca
Tłumik do broni
Kamera video
Baterie
Taśma klejąca
Celownik laserowy
Przedłużka do lufy
Przedłużka do lufy
Sprężyna
Dwójnóg
Zegarek MERC
Zegarek MERC
Nożyce
Baterie
Przenośny TV
Walkman
Zegarek MERC
Kamera video
Walkman
Baterie
Wykrywacz metali
Elektroniczne ucho
Wykrywacz metali
Kamera video
Baterie
Noktowizor



ŁĄCZENIE PRZEDMIOTÓW TYLKO DLA SAPERA

PRZEDMIOT GŁÓWNY
DODATEK NR1
DODATEK NR2
REZULTAT
Konsola
Miedziany przewód
-
Wyświetlacz
Drążek
Guma do żucia
Lampa rentgenowska
Urządzenie
Wyświetlacz
Urządzenie
-
Wykrywacz rentgenowski
TNT
RDX
-
HMX
C1
RDX
-
C4
Alkohol
Koszulka
Raca świetlna
Mały koktajl Mołotowa
Karnister benzyny
Koszulka
Raca świetlna
Duży koktajl Mołotowa
Pocisk moździerzowy
Złoty zegarek
Gumka
Rzucany pocisk
HMX
Złoty zegarek
Gumka
Rzucany HMX
C4
Złoty zegarek
Gumka
Ładunek kształtowy
Złoty zegarek
Miedziany przewód
Gumka
Detonator
Cygara
Alkohol
Granat oszałamiający
Raca świetlna



ŁĄCZENIE PRZEDMIOTÓW DLA WSZYSTKICH

PRZEDMIOT GŁÓWNY
DODATEK NR1
DODATEK NR2
REZULTAT
Osłona
Składnik 18
-
Ulepszona osłona
Kije do golfa
Nóż
Sznurek
Maczeta
Puszka z colą
Sznurek
-
Alarm do drzwi
Piwo
Puszka z colą
Guma do żucia
Zastrzyk energetyczny
Zestaw medyczny
Zastrzyk energetyczny
Manierka Che Gevary
Zastrzyk regeneracyjny






DODATKI

DODATEK BONUSY
Tłumik
Całkowicie wytłumiona broń
Celownik laserowy
+20% do szansy na trafienie
Ulepszona kolba
+20% do szansy na trafienie
Dwójnóg
+40% do szansy na trafienie tylko w pozycji leżącej
Uchwyt przedni
Rozrzut kul zmniejszony o 50%
Celownik snajperski
+20% do szansy na trafienie za każde przycelowanie
Przedłużka do lufy
+10 do zasięgu
Pręt i sprężyna
Koszt strzału mniejszy o 20%
Kaczy dziób
Zwiększa rozrzut w poziomie kul
Podwieszany granatnik
Umożliwia strzelanie z granatów 40mm
Noktowizor
+2 kratki więcej do zasięgu widzenia w nocy
Gogle UV
+4 kratki więcej do zasięgu widzenia w nocy
Gogle słoneczne
+2 kratki więcej do zasięgu widzenia w dzień
Taktyczne gogle słoneczne
+4 kratki więcej do zasięgu widzenia w dzień
Dach
Na dachu najemnik widzi 4 kratki więcej w dzień oraz 2 kratki więcej w nocy.



POSTACIE I PRZEDMIOTY

POSTAĆ / PRZEDMIOT LOKALIZACJA
Postacie
z JA2 Unfinished Business
Wszystkie postacie z UB czekają w terminalu lotniczym w sektorze B13 w Drassen.
Terroryści
Wszyscy terroryści znajdują się w sektorze I6 Estoni. Są oni całkowicie neutralni,
dopóki ich nie zaatakujemy. Slay po zwerbowaniu zostaje na stałe.
Gabby
G9 Cambria
Madlab
G9 Cambria
Hamous
G9 Cambria
Carmen
G9 Cambria
Micky
G9 Cambria
Iggy
G9 Cambria
Devin
G9 Cambria
Hicks
H8 Cambria. Hodują oni również różne zwierzątka, które są całkowicie neutralne i odizolowane, dopóki samych tych zwierząt nie zaatakujemy.
Manny
Jeśli przywrócimy go na barmana, to on równiez będzie sprzedawał materiały wybuchowe.
Doreen
Ma ona dwa koty do ochrony, które są całkowicie neutralne,
dopóki ich nie zaatakujemy.
Brenda
Ma ona dwa roboty do ochrony, które są całkowicie neutralne,
dopóki ich nie zaatakujemy.
Joey
L12 Balime
Kielich
L12 Balime



W miastach (oprócz Chitzeny) znajdują się helikoptery lub samoloty, dzięki którym będziemy mogli podróżować w szybki sposób pomiędzy głównymi ośrodkami w całym Arulco. Natomiast główny węzeł przesiadkowy znajduje się w w sektorze G6 (skrzyżowanie dróg na lewo od Cambrii).




Autor: Starchris, Brak komentarzy · 1232 czytań
Komentarze (0)



Nick: