USPRAWNIENIA
W JAGGED ALLIANCE 2
New Classic
Najważniejsze zmiany:
- Modyfikacja oparta o klasyczny silnik z gry JA2 Gold 1.12,
- Polska i angielska wersja językowa,
- Wyższe rozdzielczości 1024x768 oraz 1280x768,
- Możliwość rekrutacji wszystkich sześciu IMPów (każdy IMP musi mieć inny portret oraz głos),
- Wszyscy najemnicy z JA2 Unfinished Bussines (B13, lotnisko w Drassen),
- Wszyscy najemnicy z MERC dostępni jeden dzień po aktywacji konta,
- Nowe kolory przeciwników i milicji,
- Nowe mapy,
- Nowy interfejs,
- Wszystkie bronie i przedmioty z JA2, JA2 UB oraz JA2 Wildfire
- Zupełnie nowe statystyki broni i przedmiotów,
- Większość dodatków w tym tłumik, pasują do wszystkich broni,
- Brak wykluczeń w dodatkach na głowę,
- Wszystkie małe przedmioty można schować w osłonach,
- Kilkukrotnie przyspieszone podnoszenie parametrów.
- Kilkukrotnie przyspieszone ruchy najemników, samoobrony oraz przeciwników.
- Większa ilość osób w pojazdach oraz ilość szkolących samoobronę w jednym sektorze.
UMIEJĘTNOŚCI GŁÓWNE |
---|
NAZWA |
POZIOM POCZĄTKOWY |
POZIOM EKSPERT |
---|---|---|
MECHANIK |
+50% do szybkości naprawy +50 punktów do otwierania zamków Łączenie oraz tworzenie nowych mechanicznych przedmiotów |
Wszystko x2 |
SAPER |
+100% do szybkości naprawy materiałów wybuchowych Podkładanie oraz rozbrajanie materiałów wybuchowych Łączenie oraz tworzenie nowych materiałów wybuchowych |
Wszystko x2 |
MEDYK |
+50% do szybkości leczenia +25% do szybkości szkolenia samoobrony +25% do szybkości szkolenia innych najemników +25% do szansy na trafienie przy użyciu pistoletów Brak kary przy strzelaniu z dwóch pistoletów jednocześnie |
Wszystko x2 |
INSTRUKTOR |
+50% do szybkości szkolenia samoobrony +50% do szybkości szkolenia innych najemników +2 kratki więcej do zasięgu widzenia w dzień +2 punkty do systemu przerwań w dzień +4 kratki więcej do zasięgu słyszenia w dzień +25% do szansy na trafienie przy użyciu karabinów bojowych | Wszystko x2 |
BROŃ CIĘŻKA |
+50% do szansy na trafienie przy użyciu broni ciężkiej (LAW, moździerz, granatniki, karabiny rakietowe, miotacze ognia, OSV-96) +100% do obrażeń w walce wręcz +25% do szansy na trafienie w walce wręcz +25 procent więcej szans na unikniecie ciosu w walce wręcz | Wszystko x2 |
BROŃ AUTOMATYCZNA |
Brak odrzutu przy strzelaniu serią +25% do szansy na trafienie przy użyciu karabinów maszynowych (FN Minimi, RPK, HK 21E, M134D Minigun) | Wszystko x2 (z wyjątkiem odrzutu) |
SNAJPER |
+25% do szansy na trafienie z dachu +25% do szansy na trafienie przy użyciu karabinów snajperskich +25% do szansy na ciche poruszanie się Permanentny kamuflaż +75 procent redukcji widoczności dla przeciwników jeśli jesteś nie zauważony | Wszystko x2 (oprócz kamuflażu) |
NOCNE OPERACJE |
+2 kratki więcej do zasięgu widzenia w nocy +2 do systemu przerwań w nocy +4 kratki więcej do zasięgu słyszenia w nocy -2 do potrzeby snu +25% do szansy na trafienie przy użyciu pistoletów maszynowych i SMG +25% do szansy na ciche poruszanie się | Wszystko x2 |
KAMUFLAŻ |
Permanentny kamuflaż +75% redukcji widoczności dla przeciwników jeśli jesteś nie zauważony +50% do szansy na ciche poruszanie się -2 do potrzeby snu | Wszystko x2 (oprócz kamuflażu) |
WALKA WRĘCZ |
+300% do obrażeń w walce wręcz +50% do szansy na trafienie w walce wręcz +50% do szansy na unikniecie ciosu w walce wręcz +50% do zasięgu rzucania +25% do szansy na trafienie podczas rzucania +25% do szansy na trafienie przy użyciu strzelb | Wszystko x2 |
WALKA NA NOŻE |
+50% do szansy na trafienie przy użyciu broni białej +50% do szansy na unikniecie ataku z użyciem broni białej +50% do szansy na trafienie podczas rzucania +50% do szansy na zadanie krytycznego trafienia przy użyciu broni białej (dźgnięcie lub rzut), jeśli jesteś niezauważony +25% procent do zasięgu rzutu | Wszystko x2 |
SZTUKI WALKI |
Wyjątkowe animacje podczas wykonywania sztuk walki Kop z półobrotu zadaje śmiertelne obrażenia +25% do szansy na trafienie przy użyciu broni białej +25% do szansy na unikniecie ataku z użyciem broni białej +25% do szansy na trafienie podczas rzucania +25% do zasięgu rzutu +25% do szansy na ciche poruszanie się -2 do potrzeby snu | Wszystko x2 |
PODNOSZENIE PARAMETRÓW |
---|
PARAMETR | METODY PODNOSZENIA |
---|---|
|
Wszystko poniżej daje doświadczenie |
ZDROWIE |
Chodzenie po mapie z ekwipunkiem powyżej 50% Walka wręcz i sztuki walki Wyważanie drzwi łomem Wyważanie drzwi butem |
INTELIGENCJA |
Naprawianie przedmiotów Leczenie Szkolenie Otwieranie zamków Podkładanie i rozbrajanie materiałów wybuchowych Tworzenie nowych przedmiotów |
ZWINNOŚĆ |
Rzucanie nożem Atak bronią białą Uniknięcie ataku nożem Uniknięcie ataku wręcz Skradanie się do wroga, gdy wróg o nas nie wie Uchylenie się przed pociskiem Zobaczenie wcześniej niewidzianego przeciwnika Kradzież broni z rąk wroga |
ZRĘCZNOŚĆ |
Naprawianie przedmiotów Leczenie Otwieranie zamków Rzucanie nożem Rzucanie pozostałych rzeczy we wroga Atak bronią białą Walka wręcz i sztuki walki Strzelanie Podkładanie i rozbrajanie materiałów wybuchowych Tworzenie nowych przedmiotów |
SIŁA |
Chodzenie po mapie z ekwipunkiem powyżej 50% Rzucanie nożem Rzucanie pozostałych rzeczy we wroga Atak bronią białą Walka wręcz i sztuki walki Wyważenie drzwi łomem Wyważenie drzwi butem Kradzież broni z rąk wroga |
SZKOLENIE |
Szkolenie samoobrony Szkolenie innych najemników Leczenie |
STRZELECTWO |
Strzelanie Rzucanie nożem Rzucanie pozostałych rzeczy we wroga Atak bronią białą Rozwalanie zamków bronią |
MATERIAŁY WYBUCHOWE |
Podkładanie oraz rozbrajanie materiałów wybuchowych Łączenie oraz tworzenie nowych materiałów wybuchowych |
MECHANIKA |
Naprawianie przedmiotów Otwieranie zamków Łączenie oraz tworzenie nowych mechanicznych przedmiotów |
MEDYCYNA |
Leczenie |
ŁĄCZENIE PRZEDMIOTÓW TYLKO DLA MECHANIKA |
---|
PRZEDMIOT GŁÓWNY |
DODATEK NR1 |
DODATEK NR2 |
REZULTAT |
---|---|---|---|
Osłona |
Galaretka |
Zwykła manierka |
Ulepszona osłona |
Skrzynka narzędziowa |
Klej |
Nożyce |
Składnik 18 |
Srebrny półmisek |
Metalowy pręt |
Aluminiowy pręt |
Płytki tytanowe |
Aluminiowy pręt |
Sprężyna |
- |
Pręt i sprężyna |
Metalowy pręt |
Klej |
Taśma klejąca |
Przedłużka do lufy |
Pręt i spręzyna |
Przedłużka do lufy |
Taśma klejąca |
Tłumik do broni |
Kamera video |
Baterie |
Taśma klejąca |
Celownik laserowy |
Przedłużka do lufy |
Przedłużka do lufy |
Sprężyna |
Dwójnóg |
Zegarek MERC |
Zegarek MERC |
Nożyce |
Baterie |
Przenośny TV |
Walkman |
Zegarek MERC |
Kamera video |
Walkman |
Baterie |
Wykrywacz metali |
Elektroniczne ucho |
Wykrywacz metali |
Kamera video |
Baterie |
Noktowizor |
ŁĄCZENIE PRZEDMIOTÓW TYLKO DLA SAPERA |
---|
PRZEDMIOT GŁÓWNY |
DODATEK NR1 |
DODATEK NR2 |
REZULTAT |
---|---|---|---|
Konsola |
Miedziany przewód |
- |
Wyświetlacz |
Drążek |
Guma do żucia |
Lampa rentgenowska |
Urządzenie |
Wyświetlacz |
Urządzenie |
- |
Wykrywacz rentgenowski |
TNT |
RDX |
- |
HMX |
C1 |
RDX |
- |
C4 |
Alkohol |
Koszulka |
Raca świetlna |
Mały koktajl Mołotowa |
Karnister benzyny |
Koszulka |
Raca świetlna |
Duży koktajl Mołotowa |
Pocisk moździerzowy |
Złoty zegarek |
Gumka |
Rzucany pocisk |
HMX |
Złoty zegarek |
Gumka |
Rzucany HMX |
C4 |
Złoty zegarek |
Gumka |
Ładunek kształtowy |
Złoty zegarek |
Miedziany przewód |
Gumka |
Detonator |
Cygara |
Alkohol |
Granat oszałamiający |
Raca świetlna |
ŁĄCZENIE PRZEDMIOTÓW DLA WSZYSTKICH |
---|
PRZEDMIOT GŁÓWNY |
DODATEK NR1 |
DODATEK NR2 |
REZULTAT |
---|---|---|---|
Osłona |
Składnik 18 |
- |
Ulepszona osłona |
Kije do golfa |
Nóż |
Sznurek |
Maczeta |
Puszka z colą |
Sznurek |
- |
Alarm do drzwi |
Piwo |
Puszka z colą |
Guma do żucia |
Zastrzyk energetyczny |
Zestaw medyczny |
Zastrzyk energetyczny |
Manierka Che Gevary |
Zastrzyk regeneracyjny |
DODATKI |
---|
DODATEK | BONUSY |
---|---|
Tłumik |
Całkowicie wytłumiona broń |
Celownik laserowy |
+20% do szansy na trafienie |
Ulepszona kolba |
+20% do szansy na trafienie |
Dwójnóg |
+40% do szansy na trafienie tylko w pozycji leżącej |
Uchwyt przedni |
Rozrzut kul zmniejszony o 50% |
Celownik snajperski |
+20% do szansy na trafienie za każde przycelowanie |
Przedłużka do lufy |
+10 do zasięgu |
Pręt i sprężyna |
Koszt strzału mniejszy o 20% |
Kaczy dziób |
Zwiększa rozrzut w poziomie kul |
Podwieszany granatnik |
Umożliwia strzelanie z granatów 40mm |
Noktowizor |
+2 kratki więcej do zasięgu widzenia w nocy |
Gogle UV |
+4 kratki więcej do zasięgu widzenia w nocy |
Gogle słoneczne |
+2 kratki więcej do zasięgu widzenia w dzień |
Taktyczne gogle słoneczne |
+4 kratki więcej do zasięgu widzenia w dzień |
Dach |
Na dachu najemnik widzi 4 kratki więcej w dzień oraz 2 kratki więcej w nocy. |
POSTACIE I PRZEDMIOTY |
---|
POSTAĆ / PRZEDMIOT | LOKALIZACJA |
---|---|
Postacie z JA2 Unfinished Business |
Wszystkie postacie z UB czekają w terminalu lotniczym w sektorze B13 w Drassen. |
Terroryści |
Wszyscy terroryści znajdują się w sektorze I6 Estoni. Są oni całkowicie neutralni, dopóki ich nie zaatakujemy. Slay po zwerbowaniu zostaje na stałe. |
Gabby |
G9 Cambria |
Madlab |
G9 Cambria |
Hamous |
G9 Cambria |
Carmen |
G9 Cambria |
Micky |
G9 Cambria |
Iggy |
G9 Cambria |
Devin |
G9 Cambria |
Hicks |
H8 Cambria. Hodują oni również różne zwierzątka, które są całkowicie neutralne i odizolowane, dopóki samych tych zwierząt nie zaatakujemy. |
Manny |
Jeśli przywrócimy go na barmana, to on równiez będzie sprzedawał materiały wybuchowe. |
Doreen |
Ma ona dwa koty do ochrony, które są całkowicie neutralne, dopóki ich nie zaatakujemy. |
Brenda |
Ma ona dwa roboty do ochrony, które są całkowicie neutralne, dopóki ich nie zaatakujemy. |
Joey |
L12 Balime |
Kielich |
L12 Balime |
W miastach (oprócz Chitzeny) znajdują się helikoptery lub samoloty, dzięki którym będziemy mogli podróżować w szybki sposób pomiędzy głównymi ośrodkami w całym Arulco. Natomiast główny węzeł przesiadkowy znajduje się w w sektorze G6 (skrzyżowanie dróg na lewo od Cambrii).