POSTACIE Z JA2
W JAGGED ALLIANCE 2 1.13
R.P.C
Lista najemników po imieniu | Lista najemników po ksywie |
Nr 01. Breeham "Shank" Druz Nr 02. Carlos Dasouza Nr 03. Devin Conell Nr 04. Dimitri Guzzo Nr 05. Dr. Vincent Beaumont Nr 06. Greg "Dynamo" Duncan Nr 07. Hamous Nr 08. Igmus "Iggy" Palkov Nr 09. Ira Smythe Nr 10. Kevin "Maddog" Cameron Nr 11. Lt. Conrad Gillitt Nr 12. Miguel Cordona Nr 13. Richard "Slay" Ruttwen Nr 14. Robot |
Nr 02. Carlos Nr 11. Conrad Nr 03. Devin Nr 04. Dimitri Nr 06. Dynamo Nr 07. Hamous Nr 08. Iggy Nr 09. Ira Nr 10. Maddog Nr 12. Miguel Nr 14. Robot Nr 01. Shank Nr 13. Slay Nr 05. Vince |
Breeham "Shank" Druz |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 73 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 36 | Um. Strzeleckie | 45 | |
Zręczność | 43 | Zn. Mechaniki | 11 | |
Siła | 31 | Zn.mat. wybuchowych | 09 | |
Um.dowodzenia | 07 | Wiedza medyczna | 17 | |
Inteligencja | 80 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: rzucanie (ekspert) | SKILE: rzucanie, materiały wybuchowe | |||
HISTORIA TŁA:
więzień NASTAWIENIE: optymista WADA: nie umie pływać |
HISTORIA TŁA:
więzień CHARAKTER: optymista WADA: nie umie pływać |
|||
CENA: 20$ | CENA: 20$ | |||
Shank to gość, którego na prośbę Jake'a z Estoni musimy uratować z podziemi rządowego więzienia Tixa. Pobyt w ośrodku odcisnął się nie tylko na styranej twarzy biednego Breehama, ale także na jego zdrowiu i pozostałych współczynnikach. Praktycznie wszystkie z wyjątkiem Inteligencji są sporo poniżej przeciętnej. Opłaca się jednak wyciągnąć go z mamra, gdyż dzięki temu stary Jake załatwi nam w miarę regularne dostawy paliwa. Później możemy przyłączyć Shanka do naszej drużyny na stałe, za 20$. |
||||
Sympatie: Dynamo, Ivan | Wrogowie: brak |
Lista Najemników
Carlos Dasouza |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 79 | Doświadczenie | 04 | |
Zwinność | 91 | Um. Strzeleckie | 67 | |
Zręczność | 61 | Zn. Mechaniki | 34 | |
Siła | 68 | Zn.mat. wybuchowych | 20 | |
Um.dowodzenia | 38 | Wiedza medyczna | 11 | |
Inteligencja | 71 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: rzucanie, skradanie | SKILE: rzucanie, skradanie, zwiadowca | |||
HISTORIA TŁA:
rebeliant NASTAWIENIE: pesymista WADA: brak |
HISTORIA TŁA:
rebeliant CHARAKTER: samotnik WADA: brak |
|||
CENA: 0$ | CENA: 0$ | |||
Osobisty doradca i prawa ręka Miguela. Jako wojak Carlos nie spisuje się niestety zbyt najlepiej, nadrabia to jednak zdolnościami taktycznymi, które dla nas okazują się całkowicie nieistotne. Razem z Miguelem zgodzi się na dołączenie do oddziału gdy w naszych rękach znajdzie siępięc miast Arulco. |
||||
Sympatie: Miguel, Dimitri, Ira | Wrogowie: Iggy |
Lista Najemników
Devin Conell |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 73 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 61 | Um. Strzeleckie | 67 | |
Zręczność | 88 | Zn. Mechaniki | 34 | |
Siła | 71 | Zn.mat. wybuchowych | 96 | |
Um.dowodzenia | 11 | Wiedza medyczna | 02 | |
Inteligencja | 67 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: elektronika, walka na noże | SKILE: broń biała, materiały wybuchowe | |||
HISTORIA TŁA:
ekspert od bomb w IRA NASTAWIENIE: samotnik WADA: brak |
HISTORIA TŁA:
ekspert od bomb w IRA CHARAKTER: samotnik WADA: brak |
|||
CENA: 800$ | CENA: 800$ | |||
Conell to handlarz wędrujący po Arulco obracający materiałami wybuchowymi oraz elektroniką. Zna się na tym fachu jednak nie tylko ze strony sprzedawcy - Devin to wykwalifikowany saper. Niestety zgodzi się do nas dołaczyć dopiero wtedy, gdy pod naszą kontrolą znajdzie się pięć miast. Oczywiście nie pracuje za darmo - jego dzienna stawka to 800$. |
||||
Sympatie: Red | Wrogowie: Buns |
Lista Najemników
Dimitri Guzzo |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 75 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 73 | Um. Strzeleckie | 77 | |
Zręczność | 51 | Zn. Mechaniki | 71 | |
Siła | 71 | Zn.mat. wybuchowych | 12 | |
Um.dowodzenia | 21 | Wiedza medyczna | 17 | |
Inteligencja | 56 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: rzucanie | SKILE: rzucanie, materiały wybuchowe | |||
HISTORIA TŁA:
rebeliant NASTAWIENIE: normalny WADA: zapominalski |
HISTORIA TŁA:
rebeliant CHARAKTER: prymitywista WADA: zapominalski |
|||
CENA: 0$ | CENA: 0$ | |||
Dimitri Guzo to, nieco podstarzały, najlepszy człowiek Miguela. Z jego usług będziemy mogli skorzystać po zajęciu Drassen i dostarczeniu żywnośći do Omerty. Wbrew pozorom Dimitri to dobry najemnik - świetnie rzuca nożem co czyni z niego materiał na skrytego zabójcę. Całkiem nieźle radzi sobie z mechaniką i naprawianiem wyposażenia. Niestety zdarza mu się zapomnieć wydanego chwilę przed tem rozkazu. |
||||
Sympatie: Miguel, Carlos | Wrogowie: Stephen |
Lista Najemników
Dr. Vincent Beaumont |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 94 | Doświadczenie | 02 | |
Zwinność | 49 | Um. Strzeleckie | 35 | |
Zręczność | 92 | Zn. Mechaniki | 13 | |
Siła | 69 | Zn.mat. wybuchowych | 03 | |
Um.dowodzenia | 33 | Wiedza medyczna | 94 | |
Inteligencja | 94 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: szkolenie, oburęczność | SKILE: ratownik medyczny, oburęczność, szkolenie | |||
HISTORIA TŁA:
internista NASTAWIENIE: normalny WADA: klaustrofobia |
HISTORIA TŁA:
internista CHARAKTER: optymista WADA: klaustrofobia |
|||
CENA: 500$ | CENA: 500$ | |||
Vincent jest lekarzem pracującym w szpitalu w Cambrii. Zanim będziemy mogli go wynająć będzie mógł leczyć naszych ludzi - oczywiście za odpowiednią opłatą. Zgodzi się na dołączenie do oddziału gdy lojalnośc w Cambrii będzie na wysokim poziomie. Będzie to jednak niemożliwe, jeżeli zdecydujemy się okraść szpitalny magazyn. Jego umiejętności to oburęczność i szkolenie zaś dzienna pensja jakiej zażąda to 500$. |
||||
Sympatie: Cliff | Wrogowie: brak |
Lista Najemników
Greg "Dynamo" Duncan |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 73 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 57 | Um. Strzeleckie | 68 | |
Zręczność | 67 | Zn. Mechaniki | 67 | |
Siła | 55 | Zn.mat. wybuchowych | 09 | |
Um.dowodzenia | 08 | Wiedza medyczna | 21 | |
Inteligencja | 78 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: otwieranie zamków (ekspert) | SKILE: inżynier | |||
HISTORIA TŁA:
więzień NASTAWIENIE: agresywny WADA: psychol |
HISTORIA TŁA:
więzień CHARAKTER: agresywny WADA: psychol |
|||
CENA: 50$ | CENA: 50$ | |||
Ten czarnoskóry koleżka to kolejny kandydat do uratowania z podziemi więzienia Tixa. Jest albo twardszy od Shanka, albo po prostu krócej tam siedział, gdyż współczynniki ma nawet w miarę... w porównaniu do Shanka rzecz jasna. Jest świrem, więc raczej nie należy mu dawać broni automatycznej, kiedy zdecydujemy się go wynająć Jest gotów zginać za słuszną sprawę za jedyne 50 dolców dziennie. To ekspert w otwieraniu zamków i całkiem niezły mechanik. Jego brat Matt będący szefem kopalni w Almie z pewnością ucieszy się na widok Dynamo. |
||||
Sympatie: Shank, Blood | Wrogowie: Bubba |
Lista Najemników
Hamous |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 68 | Doświadczenie | 02 | |
Zwinność | 68 | Um. Strzeleckie | 78 | |
Zręczność | 66 | Zn. Mechaniki | 19 | |
Siła | 69 | Zn.mat. wybuchowych | 00 | |
Um.dowodzenia | 05 | Wiedza medyczna | 00 | |
Inteligencja | 35 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: skradanie | SKILE: skradanie | |||
HISTORIA TŁA:
tubylec NASTAWIENIE: normalny WADA: brak |
HISTORIA TŁA:
tubylec CHARAKTER: prymitywista WADA: brak |
|||
CENA: 250$ | CENA: 250$ | |||
Należy do grona byłych najemników AIM. Gdy jego kontrakt wygasł okazało się, że nie zdołał zaoszczędzić wystarczającej ilości gotówki by kupić wymarzony mini-van. Postanowił, więc podprowadzić furgonetkę z lodami... Jak trafił do Arulco skoro zmierzał do Istambułu - tego nie wie nikt. Wiadomo jedynie tyle, że Hamous można spotkać w jednym z podanych sektorów. Gdyby nie posiadał furgonetki, nie byłby wart ani centa. A tak - przynajmniej umożliwia szybki transport drużyny. Właściwie to umie tylko w miarę dobrze strzelać. Każe sobie płacić 250$ dziennie zaś jego jedyna umiejętność to skradanie. |
||||
Sympatie: brak | Wrogowie: brak |
Lista Najemników
Igmus "Iggy" Palkov |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 88 | Doświadczenie | 05 | |
Zwinność | 81 | Um. Strzeleckie | 87 | |
Zręczność | 79 | Zn. Mechaniki | 42 | |
Siła | 85 | Zn.mat. wybuchowych | 21 | |
Um.dowodzenia | 15 | Wiedza medyczna | 33 | |
Inteligencja | 71 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: broń ciężka (ekspert) | SKILE: bombardier | |||
HISTORIA TŁA:
czerwonoarmista NASTAWIENIE: normalny WADA: brak |
HISTORIA TŁA:
czerwonoarmista CHARAKTER: neutralny WADA: brak |
|||
CENA: 1950$ | CENA: 1950$ | |||
Iggy to najemnik sprowadzony do Arulco przez królową - miał on współpracować z Mike’em, jednak coś poszło nie tak i biedny Iggy wylądował w jednym z barów w San Mona. Spotkamy go wtedy, gdy już znaczna cześć Arulco znajdzie się w naszych rękach. Chętnie podejmie się pracy u nas, jeśli tylko zapewnimy mu pensję w wysokości 1950$ na dzień. Jest Rosjaninem a w dodatku marzy mu się "Wielka Rosja", więc nie przez wszystkich jest on lubiany. Palkov jest niezłym strzelcem zwłaszcza, jeśli przyjdzie mu strzelać z broni ciężkiej - na swoim początkowym wyposażeniu ma karabin rakietowy. |
||||
Sympatie: Ivan | Wrogowie: Fidel |
Lista Najemników
Ira Smythe |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 76 | Doświadczenie | 02 | |
Zwinność | 72 | Um. Strzeleckie | 55 | |
Zręczność | 91 | Zn. Mechaniki | 08 | |
Siła | 55 | Zn.mat. wybuchowych | 02 | |
Um.dowodzenia | 14 | Wiedza medyczna | 40 | |
Inteligencja | 83 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: szkolenie (ekspert) | SKILE: ratownik medyczny, szkolenie, zwiadowca | |||
HISTORIA TŁA:
rebeliant NASTAWIENIE: normalny WADA: nie umie pływać |
HISTORIA TŁA:
rebeliant CHARAKTER: towarzyski WADA: nie umie pływać |
|||
CENA: 0$ | CENA: 0$ | |||
Pierwsza z grupy rebeliantów, którą przyjdzie nam dołączyć do oddziału. Jak nazwisko wskazuje, Ira nie jest rodowitą mieszkanką Arulco, to Amerykanka, która chce pomagać dręczonym obywatelom. Statystyki mówią, iż to słaby najmenik, takie stwierdzenie jest jednak wielką pomyłką - Ira to nie tylko pielęgniarka ale i doskonały nauczyciel potrafiący szybko wyszkolić wojska samoobrony |
||||
Sympatie: Dimitri, Miguel | Wrogowie: Malice |
Lista Najemników
Kevin "Maddog" Cameron |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 91 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 91 | Um. Strzeleckie | 66 | |
Zręczność | 92 | Zn. Mechaniki | 68 | |
Siła | 78 | Zn.mat. wybuchowych | 18 | |
Um.dowodzenia | 08 | Wiedza medyczna | 07 | |
Inteligencja | 55 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: otwieranie zamków (ekspert) | SKILE: inżynier | |||
HISTORIA TŁA:
psychiczny pacjent NASTAWIENIE: agresywny WADA: psychol |
HISTORIA TŁA:
psychiczny pacjent CHARAKTER: agresywny WADA: psychol |
|||
CENA: 0$ | CENA: 0$ | |||
Polskie tłumaczenie pseudonimu tego faceta to szalony pies, bez wątpienia doskonale pasuje ono do tej postaci. Cameron to silny ale zarazem kompletnie niezrównoważony psychicznie człowiek, co szybko odkryjemy słysząc jego odzywki. Można go uznać za dosyć dobrego mechanika, tym bardziej, iż świetnie nadaje się do otwierania zamków. Spotkamy go przy stacji beznynowej w Estoni. Przyłączy się do nas aby walczyć z królową, ale nie poinformuje o tym, iż będzie pobierał niewielką opłatę. |
||||
Sympatie: Fox | Wrogowie: Brak |
Lista Najemników
Lt. Conrad Gillitt |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 76 | Doświadczenie | 05 | |
Zwinność | 69 | Um. Strzeleckie | 95 | |
Zręczność | 84 | Zn. Mechaniki | 22 | |
Siła | 81 | Zn.mat. wybuchowych | 68 | |
Um.dowodzenia | 51 | Wiedza medyczna | 49 | |
Inteligencja | 88 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: szkolenie, broń automatyczna | SKILE: broń automatyczna (ekspert), szkolenie | |||
HISTORIA TŁA:
doradca wojskowy NASTAWIENIE: ważniak WADA: nie umie pływać |
HISTORIA TŁA:
doradca wojskowy CHARAKTER: stanowczy WADA: nie umie pływać |
|||
CENA: 5500$ | CENA: 5500$ | |||
Najbardziej arogancki, wredny, cyniczny i zdradziecki skurczysyn, jaki kiedykolwiek pojawił się w Arulco. Jest instruktorem szkoleniowym wojsk Deidranny, ale zdradzi swoich pracodawców, gdy zaproponujemy mu większą stawkę. Rozmowę rekrutacyjną najlepiej przeprowadzić najemnikiem o wysokiej inteligencji - Conrad może się zdenerwować, że rozmawia z debilem i zdecyduję się Ciebie zastrzelić. Zaproponuje nam swoje usługi za 5500$ ale jeżeli odmówimy zjedzie do 3300$ dziennie. Jeżeli i ta cena nam się nie spodoba, Conrad sięgnie po ołowiane argumenty. |
||||
Sympatie: Iggy, Stephen | Wrogowie: Larry |
Lista Najemników
Miguel Cordona |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 88 | Doświadczenie | 06 | |
Zwinność | 73 | Um. Strzeleckie | 85 | |
Zręczność | 76 | Zn. Mechaniki | 22 | |
Siła | 83 | Zn.mat. wybuchowych | 31 | |
Um.dowodzenia | 98 | Wiedza medyczna | 13 | |
Inteligencja | 80 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: nocne operacje, broń biała | SKILE: zastępca, broń biała, nocne operacje | |||
HISTORIA TŁA:
rebeliant NASTAWIENIE: normalny WADA: brak |
HISTORIA TŁA:
rebeliant CHARAKTER: neutralny WADA: brak |
|||
CENA: 0$ | CENA: 0$ | |||
Głównodowodzący rebeliantów a także nasz najważniejszy sprzymierzeniec. To bardzo dobry żołnierz, jednak na nasze nieszczęscie nie przyłaczy się do zespołu zbyt szybko - najpierw zaproponuję Irę, potem Dimitriego. Dopiero gry w naszych rękasz znajdzie się aż 5 wyzwolonych miast, Miguel razem z Carlosem dołączą do grupy naszych najemników. Wtedy najprawdopodobniej zarówno jego cechy jak i wyposażenie będą poniżej przeciętnej całego oddziału. |
||||
Sympatie: Carlos, Ira, Shadow | Wrogowie: Iggy, Buzz |
Lista Najemników
Richard "Slay" Ruttwen |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 80 | Doświadczenie | 04 | |
Zwinność | 76 | Um. Strzeleckie | 93 | |
Zręczność | 78 | Zn. Mechaniki | 44 | |
Siła | 77 | Zn.mat. wybuchowych | 34 | |
Um.dowodzenia | 16 | Wiedza medyczna | 10 | |
Inteligencja | 59 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: snajper, broń automatyczna | SKILE: snajper, broń automatyczna | |||
HISTORIA TŁA:
zabójca NASTAWIENIE: normalny WADA: nie umie pływać |
HISTORIA TŁA:
zabójca CHARAKTER: samotnik WADA: nie umie pływać |
|||
CENA: 0$ | CENA: 0$ | |||
Jeden z terrorystów znanych na całym świecie a ukrywających się właśnie w Arulco. Slay to wybitny snajper, swoje doświadczenie zdobył dzięki zamachom na polityków wysokiego szczebla. Pomimo, iż jest poszukiwany przez Carmena, dołaczy do naszego oddziału na tydzień, jeżeli damy mu dyskietkę zawierającą informacje o terrorystach. Ze względu na bład, w polskiej wersji językowej Jagged Alliance 2 rekrutacja tej postaci nie jest możliwa. |
||||
Sympatie: brak | Wrogowie: brak |
Lista Najemników
Robot |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 95 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 50 | Um. Strzeleckie | 80 | |
Zręczność | 30 | Zn. Mechaniki | 00 | |
Siła | 30 | Zn.mat. wybuchowych | 00 | |
Um.dowodzenia | 01 | Wiedza medyczna | 00 | |
Inteligencja | 05 | |||
Umiejętności (JA2) | Umiejętności (JA2 1.13) | |||
SKILE: brak | SKILE: brak | |||
HISTORIA TŁA:
brak NASTAWIENIE: normalny WADA: brak |
HISTORIA TŁA:
brak CHARAKTER: brak WADA: brak |
|||
CENA: 0$ | CENA: 0$ | |||
Robot zbudowany przez doktora Nathaniel'a Kairns'a, który uciekł z ośrodka badawczego Orta. Jeżeli dostarczymy Madlabowi kamerę wideo oraz odpowiednią broń, gotowy do działania robot stanie się naszą własnością. Maszyna ta jest bardzo dobrze opancerzona i sterowana zdalnie przez jednego z najemników. Doskonale nadaje się do sprawdzania niepewnych miejsc. Niestety robot sam nie jest w stanie przeładować zamontowanej w nim broni, jest głośny i niezbyt mobilny. |
||||
Sympatie: brak | Wrogowie: brak |
Komentarze (0)