Jagged Alliance 2 v1.13 » Postacie z JA2 w JA2 1.13 - RPC

Postacie z JA2 w JA2 1.13 - R.P.C.

POSTACIE Z JA2

W JAGGED ALLIANCE 2 1.13


R.P.C




Lista najemników po imieniu

Lista najemników po ksywie

Nr 01. Breeham "Shank" Druz
Nr 02. Carlos Dasouza
Nr 03. Devin Conell
Nr 04. Dimitri Guzzo
Nr 05. Dr. Vincent Beaumont
Nr 06. Greg "Dynamo" Duncan
Nr 07. Hamous
Nr 08. Igmus "Iggy" Palkov
Nr 09. Ira Smythe
Nr 10. Kevin "Maddog" Cameron
Nr 11. Lt. Conrad Gillitt
Nr 12. Miguel Cordona
Nr 13. Richard "Slay" Ruttwen
Nr 14. Robot
Nr 02. Carlos
Nr 11. Conrad
Nr 03. Devin
Nr 04. Dimitri
Nr 06. Dynamo
Nr 07. Hamous
Nr 08. Iggy
Nr 09. Ira
Nr 10. Maddog
Nr 12. Miguel
Nr 14. Robot
Nr 01. Shank
Nr 13. Slay
Nr 05. Vince



Breeham "Shank" Druz

Zdrowie73 Doświadczenie01
Zwinność36 Um. Strzeleckie45
Zręczność43 Zn. Mechaniki11
Siła31 Zn.mat. wybuchowych09
Um.dowodzenia07 Wiedza medyczna17
Inteligencja80


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: rzucanie (ekspert) SKILE: rzucanie, materiały wybuchowe
HISTORIA TŁA: więzień
NASTAWIENIE: optymista
WADA: nie umie pływać
HISTORIA TŁA: więzień
CHARAKTER: optymista
WADA: nie umie pływać
CENA: 20$ CENA: 20$

Shank to gość, którego na prośbę Jake'a z Estoni musimy uratować z podziemi rządowego więzienia Tixa. Pobyt w ośrodku odcisnął się nie tylko na styranej twarzy biednego Breehama, ale także na jego zdrowiu i pozostałych współczynnikach. Praktycznie wszystkie z wyjątkiem Inteligencji są sporo poniżej przeciętnej. Opłaca się jednak wyciągnąć go z mamra, gdyż dzięki temu stary Jake załatwi nam w miarę regularne dostawy paliwa. Później możemy przyłączyć Shanka do naszej drużyny na stałe, za 20$.
Sympatie: Dynamo, IvanWrogowie: brak


Lista Najemników


Carlos Dasouza

Zdrowie79 Doświadczenie04
Zwinność91 Um. Strzeleckie67
Zręczność61 Zn. Mechaniki34
Siła68 Zn.mat. wybuchowych20
Um.dowodzenia38 Wiedza medyczna11
Inteligencja71


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: rzucanie, skradanie SKILE: rzucanie, skradanie, zwiadowca
HISTORIA TŁA: rebeliant
NASTAWIENIE: pesymista
WADA: brak
HISTORIA TŁA: rebeliant
CHARAKTER: samotnik
WADA: brak
CENA: 0$ CENA: 0$

Osobisty doradca i prawa ręka Miguela. Jako wojak Carlos nie spisuje się niestety zbyt najlepiej, nadrabia to jednak zdolnościami taktycznymi, które dla nas okazują się całkowicie nieistotne. Razem z Miguelem zgodzi się na dołączenie do oddziału gdy w naszych rękach znajdzie siępięc miast Arulco.
Sympatie: Miguel, Dimitri, IraWrogowie: Iggy


Lista Najemników


Devin Conell

Zdrowie73 Doświadczenie03
Zwinność61 Um. Strzeleckie67
Zręczność88 Zn. Mechaniki34
Siła71 Zn.mat. wybuchowych96
Um.dowodzenia11 Wiedza medyczna02
Inteligencja67


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: elektronika, walka na noże SKILE: broń biała, materiały wybuchowe
HISTORIA TŁA: ekspert od bomb w IRA
NASTAWIENIE: samotnik
WADA: brak
HISTORIA TŁA: ekspert od bomb w IRA
CHARAKTER: samotnik
WADA: brak
CENA: 800$ CENA: 800$

Conell to handlarz wędrujący po Arulco obracający materiałami wybuchowymi oraz elektroniką. Zna się na tym fachu jednak nie tylko ze strony sprzedawcy - Devin to wykwalifikowany saper. Niestety zgodzi się do nas dołaczyć dopiero wtedy, gdy pod naszą kontrolą znajdzie się pięć miast. Oczywiście nie pracuje za darmo - jego dzienna stawka to 800$.
Sympatie: RedWrogowie: Buns


Lista Najemników


Dimitri Guzzo

Zdrowie75 Doświadczenie01
Zwinność73 Um. Strzeleckie77
Zręczność51 Zn. Mechaniki71
Siła71 Zn.mat. wybuchowych12
Um.dowodzenia21 Wiedza medyczna17
Inteligencja56


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: rzucanie SKILE: rzucanie, materiały wybuchowe
HISTORIA TŁA: rebeliant
NASTAWIENIE: normalny
WADA: zapominalski
HISTORIA TŁA: rebeliant
CHARAKTER: prymitywista
WADA: zapominalski
CENA: 0$ CENA: 0$

Dimitri Guzo to, nieco podstarzały, najlepszy człowiek Miguela. Z jego usług będziemy mogli skorzystać po zajęciu Drassen i dostarczeniu żywnośći do Omerty. Wbrew pozorom Dimitri to dobry najemnik - świetnie rzuca nożem co czyni z niego materiał na skrytego zabójcę. Całkiem nieźle radzi sobie z mechaniką i naprawianiem wyposażenia. Niestety zdarza mu się zapomnieć wydanego chwilę przed tem rozkazu.
Sympatie: Miguel, CarlosWrogowie: Stephen


Lista Najemników


Dr. Vincent Beaumont

Zdrowie94 Doświadczenie02
Zwinność49 Um. Strzeleckie35
Zręczność92 Zn. Mechaniki13
Siła69 Zn.mat. wybuchowych03
Um.dowodzenia33 Wiedza medyczna94
Inteligencja94


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: szkolenie, oburęczność SKILE: ratownik medyczny, oburęczność, szkolenie
HISTORIA TŁA: internista
NASTAWIENIE: normalny
WADA: klaustrofobia
HISTORIA TŁA: internista
CHARAKTER: optymista
WADA: klaustrofobia
CENA: 500$ CENA: 500$

Vincent jest lekarzem pracującym w szpitalu w Cambrii. Zanim będziemy mogli go wynająć będzie mógł leczyć naszych ludzi - oczywiście za odpowiednią opłatą. Zgodzi się na dołączenie do oddziału gdy lojalnośc w Cambrii będzie na wysokim poziomie. Będzie to jednak niemożliwe, jeżeli zdecydujemy się okraść szpitalny magazyn. Jego umiejętności to oburęczność i szkolenie zaś dzienna pensja jakiej zażąda to 500$.
Sympatie: CliffWrogowie: brak


Lista Najemników


Greg "Dynamo" Duncan

Zdrowie73 Doświadczenie01
Zwinność57 Um. Strzeleckie68
Zręczność67 Zn. Mechaniki67
Siła55 Zn.mat. wybuchowych09
Um.dowodzenia08 Wiedza medyczna21
Inteligencja78


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: otwieranie zamków (ekspert) SKILE: inżynier
HISTORIA TŁA: więzień
NASTAWIENIE: agresywny
WADA: psychol
HISTORIA TŁA: więzień
CHARAKTER: agresywny
WADA: psychol
CENA: 50$ CENA: 50$

Ten czarnoskóry koleżka to kolejny kandydat do uratowania z podziemi więzienia Tixa. Jest albo twardszy od Shanka, albo po prostu krócej tam siedział, gdyż współczynniki ma nawet w miarę... w porównaniu do Shanka rzecz jasna. Jest świrem, więc raczej nie należy mu dawać broni automatycznej, kiedy zdecydujemy się go wynająć Jest gotów zginać za słuszną sprawę za jedyne 50 dolców dziennie. To ekspert w otwieraniu zamków i całkiem niezły mechanik. Jego brat Matt będący szefem kopalni w Almie z pewnością ucieszy się na widok Dynamo.
Sympatie: Shank, BloodWrogowie: Bubba


Lista Najemników


Hamous

Zdrowie68 Doświadczenie02
Zwinność68 Um. Strzeleckie78
Zręczność66 Zn. Mechaniki19
Siła69 Zn.mat. wybuchowych00
Um.dowodzenia05 Wiedza medyczna00
Inteligencja35


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: skradanie SKILE: skradanie
HISTORIA TŁA: tubylec
NASTAWIENIE: normalny
WADA: brak
HISTORIA TŁA: tubylec
CHARAKTER: prymitywista
WADA: brak
CENA: 250$ CENA: 250$

Należy do grona byłych najemników AIM. Gdy jego kontrakt wygasł okazało się, że nie zdołał zaoszczędzić wystarczającej ilości gotówki by kupić wymarzony mini-van. Postanowił, więc podprowadzić furgonetkę z lodami... Jak trafił do Arulco skoro zmierzał do Istambułu - tego nie wie nikt. Wiadomo jedynie tyle, że Hamous można spotkać w jednym z podanych sektorów. Gdyby nie posiadał furgonetki, nie byłby wart ani centa. A tak - przynajmniej umożliwia szybki transport drużyny. Właściwie to umie tylko w miarę dobrze strzelać. Każe sobie płacić 250$ dziennie zaś jego jedyna umiejętność to skradanie.
Sympatie: brakWrogowie: brak


Lista Najemników


Igmus "Iggy" Palkov

Zdrowie88 Doświadczenie05
Zwinność81 Um. Strzeleckie87
Zręczność79 Zn. Mechaniki42
Siła85 Zn.mat. wybuchowych21
Um.dowodzenia15 Wiedza medyczna33
Inteligencja71


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: broń ciężka (ekspert) SKILE: bombardier
HISTORIA TŁA: czerwonoarmista
NASTAWIENIE: normalny
WADA: brak
HISTORIA TŁA: czerwonoarmista
CHARAKTER: neutralny
WADA: brak
CENA: 1950$ CENA: 1950$

Iggy to najemnik sprowadzony do Arulco przez królową - miał on współpracować z Mike’em, jednak coś poszło nie tak i biedny Iggy wylądował w jednym z barów w San Mona. Spotkamy go wtedy, gdy już znaczna cześć Arulco znajdzie się w naszych rękach. Chętnie podejmie się pracy u nas, jeśli tylko zapewnimy mu pensję w wysokości 1950$ na dzień. Jest Rosjaninem a w dodatku marzy mu się "Wielka Rosja", więc nie przez wszystkich jest on lubiany. Palkov jest niezłym strzelcem zwłaszcza, jeśli przyjdzie mu strzelać z broni ciężkiej - na swoim początkowym wyposażeniu ma karabin rakietowy.
Sympatie: IvanWrogowie: Fidel


Lista Najemników


Ira Smythe

Zdrowie76 Doświadczenie02
Zwinność72 Um. Strzeleckie55
Zręczność91 Zn. Mechaniki08
Siła55 Zn.mat. wybuchowych02
Um.dowodzenia14 Wiedza medyczna40
Inteligencja83


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: szkolenie (ekspert) SKILE: ratownik medyczny, szkolenie, zwiadowca
HISTORIA TŁA: rebeliant
NASTAWIENIE: normalny
WADA: nie umie pływać
HISTORIA TŁA: rebeliant
CHARAKTER: towarzyski
WADA: nie umie pływać
CENA: 0$ CENA: 0$

Pierwsza z grupy rebeliantów, którą przyjdzie nam dołączyć do oddziału. Jak nazwisko wskazuje, Ira nie jest rodowitą mieszkanką Arulco, to Amerykanka, która chce pomagać dręczonym obywatelom. Statystyki mówią, iż to słaby najmenik, takie stwierdzenie jest jednak wielką pomyłką - Ira to nie tylko pielęgniarka ale i doskonały nauczyciel potrafiący szybko wyszkolić wojska samoobrony
Sympatie: Dimitri, MiguelWrogowie: Malice


Lista Najemników


Kevin "Maddog" Cameron

Zdrowie91 Doświadczenie01
Zwinność91 Um. Strzeleckie66
Zręczność92 Zn. Mechaniki68
Siła78 Zn.mat. wybuchowych18
Um.dowodzenia08 Wiedza medyczna07
Inteligencja55


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: otwieranie zamków (ekspert) SKILE: inżynier
HISTORIA TŁA: psychiczny pacjent
NASTAWIENIE: agresywny
WADA: psychol
HISTORIA TŁA: psychiczny pacjent
CHARAKTER: agresywny
WADA: psychol
CENA: 0$ CENA: 0$

Polskie tłumaczenie pseudonimu tego faceta to szalony pies, bez wątpienia doskonale pasuje ono do tej postaci. Cameron to silny ale zarazem kompletnie niezrównoważony psychicznie człowiek, co szybko odkryjemy słysząc jego odzywki. Można go uznać za dosyć dobrego mechanika, tym bardziej, iż świetnie nadaje się do otwierania zamków. Spotkamy go przy stacji beznynowej w Estoni. Przyłączy się do nas aby walczyć z królową, ale nie poinformuje o tym, iż będzie pobierał niewielką opłatę.
Sympatie: FoxWrogowie: Brak


Lista Najemników


Lt. Conrad Gillitt

Zdrowie76 Doświadczenie05
Zwinność69 Um. Strzeleckie95
Zręczność84 Zn. Mechaniki22
Siła81 Zn.mat. wybuchowych68
Um.dowodzenia51 Wiedza medyczna49
Inteligencja88


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: szkolenie, broń automatyczna SKILE: broń automatyczna (ekspert), szkolenie
HISTORIA TŁA: doradca wojskowy
NASTAWIENIE: ważniak
WADA: nie umie pływać
HISTORIA TŁA: doradca wojskowy
CHARAKTER: stanowczy
WADA: nie umie pływać
CENA: 5500$ CENA: 5500$

Najbardziej arogancki, wredny, cyniczny i zdradziecki skurczysyn, jaki kiedykolwiek pojawił się w Arulco. Jest instruktorem szkoleniowym wojsk Deidranny, ale zdradzi swoich pracodawców, gdy zaproponujemy mu większą stawkę. Rozmowę rekrutacyjną najlepiej przeprowadzić najemnikiem o wysokiej inteligencji - Conrad może się zdenerwować, że rozmawia z debilem i zdecyduję się Ciebie zastrzelić. Zaproponuje nam swoje usługi za 5500$ ale jeżeli odmówimy zjedzie do 3300$ dziennie. Jeżeli i ta cena nam się nie spodoba, Conrad sięgnie po ołowiane argumenty.
Sympatie: Iggy, StephenWrogowie: Larry


Lista Najemników


Miguel Cordona

Zdrowie88 Doświadczenie06
Zwinność73 Um. Strzeleckie85
Zręczność76 Zn. Mechaniki22
Siła83 Zn.mat. wybuchowych31
Um.dowodzenia98 Wiedza medyczna13
Inteligencja80


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: nocne operacje, broń biała SKILE: zastępca, broń biała, nocne operacje
HISTORIA TŁA: rebeliant
NASTAWIENIE: normalny
WADA: brak
HISTORIA TŁA: rebeliant
CHARAKTER: neutralny
WADA: brak
CENA: 0$ CENA: 0$

Głównodowodzący rebeliantów a także nasz najważniejszy sprzymierzeniec. To bardzo dobry żołnierz, jednak na nasze nieszczęscie nie przyłaczy się do zespołu zbyt szybko - najpierw zaproponuję Irę, potem Dimitriego. Dopiero gry w naszych rękasz znajdzie się aż 5 wyzwolonych miast, Miguel razem z Carlosem dołączą do grupy naszych najemników. Wtedy najprawdopodobniej zarówno jego cechy jak i wyposażenie będą poniżej przeciętnej całego oddziału.
Sympatie: Carlos, Ira, ShadowWrogowie: Iggy, Buzz


Lista Najemników


Richard "Slay" Ruttwen

Zdrowie80 Doświadczenie04
Zwinność76 Um. Strzeleckie93
Zręczność78 Zn. Mechaniki44
Siła77 Zn.mat. wybuchowych34
Um.dowodzenia16 Wiedza medyczna10
Inteligencja59


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: snajper, broń automatyczna SKILE: snajper, broń automatyczna
HISTORIA TŁA: zabójca
NASTAWIENIE: normalny
WADA: nie umie pływać
HISTORIA TŁA: zabójca
CHARAKTER: samotnik
WADA: nie umie pływać
CENA: 0$ CENA: 0$

Jeden z terrorystów znanych na całym świecie a ukrywających się właśnie w Arulco. Slay to wybitny snajper, swoje doświadczenie zdobył dzięki zamachom na polityków wysokiego szczebla. Pomimo, iż jest poszukiwany przez Carmena, dołaczy do naszego oddziału na tydzień, jeżeli damy mu dyskietkę zawierającą informacje o terrorystach. Ze względu na bład, w polskiej wersji językowej Jagged Alliance 2 rekrutacja tej postaci nie jest możliwa.
Sympatie: brakWrogowie: brak


Lista Najemników


Robot

Zdrowie95 Doświadczenie01
Zwinność50 Um. Strzeleckie80
Zręczność30 Zn. Mechaniki00
Siła30 Zn.mat. wybuchowych00
Um.dowodzenia01 Wiedza medyczna00
Inteligencja05


Umiejętności (JA2)Umiejętności (JA2 1.13)
SKILE: brak SKILE: brak
HISTORIA TŁA: brak
NASTAWIENIE: normalny
WADA: brak
HISTORIA TŁA: brak
CHARAKTER: brak
WADA: brak
CENA: 0$ CENA: 0$

Robot zbudowany przez doktora Nathaniel'a Kairns'a, który uciekł z ośrodka badawczego Orta. Jeżeli dostarczymy Madlabowi kamerę wideo oraz odpowiednią broń, gotowy do działania robot stanie się naszą własnością. Maszyna ta jest bardzo dobrze opancerzona i sterowana zdalnie przez jednego z najemników. Doskonale nadaje się do sprawdzania niepewnych miejsc. Niestety robot sam nie jest w stanie przeładować zamontowanej w nim broni, jest głośny i niezbyt mobilny.
Sympatie: brakWrogowie: brak


Autor: Starchris, Brak komentarzy · 11619 czytań
Komentarze (0)



Nick: