Ayana Jacobi |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 80 | Doświadczenie | 05 | |
Zwinność | 97 | Um. Strzeleckie | 90 | |
Zręczność | 95 | Zn. Mechaniki | 07 | |
Siła | 71 | Zn.mat. wybuchowych | 40 | |
Um.dowodzenia | 82 | Wiedza medyczna | 44 | |
Inteligencja | 88 | |||
Umiejętności: | Operacje nocne, skradanie się |
|||
Ayana jest odpowiednikiem Flo, ma nawet ten sam głos, ale na tym się kończą podobieństwa. W przeciwieństwie do Flo, Ayana jest najlepszym dostępnym na początku gry najemnikiem z MERC'a. Wszystkie statystyki ma dobre, no może poza kilkoma. Niestety, jak wcześniej pisałem jest odpowiednikiem Flo, przez co tacy najemnicy jak Gus nie usiedzą przy niej długo. Często zawodzi, ale jest bardzo zwinna. |
||||
Sympatie: Brak | Wrogowie: Brak |
Biff Apscott |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 73 | Doświadczenie | 04 | |
Zwinność | 74 | Um. Strzeleckie | 57 | |
Zręczność | 71 | Zn. Mechaniki | 04 | |
Siła | 41 | Zn.mat. wybuchowych | 00 | |
Um.dowodzenia | 93 | Wiedza medyczna | 24 | |
Inteligencja | 98 | |||
Umiejętności: | Szkolenie |
|||
To właśnie Biff Apscott, razem z niejakim Speck'iem założyli organizację MERC. Pan Apscot pełni nad wyraz ważną funkcję w organizacji, jest on głownym szkoleniowcem. Kiedy spojrzymy na jego statystyki uświadomimy sobie, dlaczego najemnicy z MERC są tak tani - uczy ich ktoś, kto wie jak to robić, jest bardzo inteligentny, ale sam nie posiada wielkiego doświadczenia. W modyfikacji Urban Chaos postać ta stała się jednak dużo bardziej opłacalna niż to miało miejsce w oryginalnym JA2 - dzięki wysokiej inteligencji może on staćsię prawdziwym asem. Jego poważna wada to fakt, iż nie ma żadnego pojęcia o meteriałach wybuchowych. |
||||
Sympatie: Larry | Wrogowie: Brak |
Bill "Razor" Lamont |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 73 | Doświadczenie | 02 | |
Zwinność | 88 | Um. Strzeleckie | 90 | |
Zręczność | 91 | Zn. Mechaniki | 08 | |
Siła | 86 | Zn.mat. wybuchowych | 11 | |
Um.dowodzenia | 04 | Wiedza medyczna | 12 | |
Inteligencja | 53 | |||
Umiejętności: | Broń biała (Ekspert) |
|||
Typowy przykład amerykańskiego psychopaty, który od dzieciństwa z powodu braku jakichkolwiek innych zabawek bawi się nożami kuchennymi... Razor z pewnością może nie tylko po cichu podejść i zlikwidować przeciwnika używając każdej broni białej, jaką tylko dostanie w swoje mocarne łapy - potrafi także strzelać prawie jak niejeden strzelec wyborowy! Jeżeli tylko damy mu broń palną bez możliwości strzelania serią, zrobi z niej naprawdę dobry pożytek. |
||||
Sympatie: Haywire, Fidel | Wrogowie: Biff |
Doug "Gasket" Milton |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 62 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 61 | Um. Strzeleckie | 35 | |
Zręczność | 69 | Zn. Mechaniki | 52 | |
Siła | 58 | Zn.mat. wybuchowych | 08 | |
Um.dowodzenia | 03 | Wiedza medyczna | 00 | |
Inteligencja | 49 | |||
Umiejętności: | Otwieranie zamków |
|||
Nieco dziwna postać, z pewnością nie grzeszy inteligencją po czterech latach nauki, ale nie można go od razu przekreślać. Pomimo bardzo słabych statystyk cechujących płatnego zabójcę i braku perspektyw rozwoju, Gasket całkiem nieźle nadaje się na mechanika. Słynie natomiast ze swojego chorego hobby - kolekcjonowania znaków drogowych. W wypadku Urban Chaos, jego statystyki zostały jeszcze bardziej dobite. |
||||
Sympatie: Vicki | Wrogowie: Ivan, Igor |
Frankie "Haywire" Gordon |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 65 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 59 | Um. Strzeleckie | 88 | |
Zręczność | 76 | Zn. Mechaniki | 08 | |
Siła | 71 | Zn.mat. wybuchowych | 31 | |
Um.dowodzenia | 01 | Wiedza medyczna | 02 | |
Inteligencja | 58 | |||
Umiejętności: | Broń automatyczna, broń biała |
|||
Haywire to prawdziwy świr. Cieszy go możliwość podziurawienia ołowiem lub pocięcia na plasterki nożem kogokolwiek. Zdaża mu się to nad wyraz często, ponieważ strzela naprawdę dobrze. Niestety podejście do przeciwnika na odległość pół kilometra bez zauważenia stanowi już dla niego olbrzymi problem. W razie kłopotów nie należy na niego liczyć - nie poskłada się do kupy, nie wyszkoli samoobrony nie naprawi sprzetu i nie rozbroi miny, oto cały Gordon... |
||||
Sympatie: Razor, Numb | Wrogowie: Biff |
Larry Roachburn |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 69 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 77 | Um. Strzeleckie | 50 | |
Zręczność | 59 | Zn. Mechaniki | 14 | |
Siła | 57 | Zn.mat. wybuchowych | 92 | |
Um.dowodzenia | 18 | Wiedza medyczna | 70 | |
Inteligencja | 60 | |||
Umiejętności: | Otwieranie zamków, skradanie |
|||
Były alkoholik idealnie pasujący do kompanii z MERC. Ciekawe czy był trzeźwy kiedy podjął decyzję o tej pracy... Jeżeli postanowisz go zatrudnić - nie dawaj mu żadnego alkoholu! Kiedy tylko będzie miał okazję wychylić kieliszek, wróci do nałogu zaś jego statystyki drastycznie spadną. W stanie trzeźwym jest niezłym saperem a także osobą o sporych perspektywach, jeżeli tylko ktoś umiejętnie go wytrenuje. |
||||
Sympatie: Biff | Wrogowie: Static, Steroid |
Morgan |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 86 | Doświadczenie | 04 | |
Zwinność | 71 | Um. Strzeleckie | 89 | |
Zręczność | 87 | Zn. Mechaniki | 40 | |
Siła | 95 | Zn.mat. wybuchowych | 61 | |
Um.dowodzenia | 23 | Wiedza medyczna | 26 | |
Inteligencja | 71 | |||
Umiejętności: | Broń automatyczna (ekspert) |
|||
Najlepszy najemnik z MERC'a właściwie to nie wiem co on tam robi, prawde mówiąc nadaje się on bardziej do AIM. Odzywki ma super, i chociaż nie wygląda na siłacza jest niesamowicie silny. Fajnie się nim gra, a i cena nie gryzie w oczy :) |
||||
Sympatie: Brak | Wrogowie: Brak |
Tim "Gumpy" Hillman |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 67 | Doświadczenie | 01 | |
Zwinność | 45 | Um. Strzeleckie | 44 | |
Zręczność | 67 | Zn. Mechaniki | 00 | |
Siła | 70 | Zn.mat. wybuchowych | 96 | |
Um.dowodzenia | 11 | Wiedza medyczna | 09 | |
Inteligencja | 94 | |||
Umiejętności: | Elektronika |
|||
Tim Hillman to człowiek bardzo inteligentny a więc uczący się nad wyraz szybko. Doskonale zna się na materiałach wybuchowych i stanowi doskonałą alternatywę dla drogich saperów z AIM. Jako elektronik popełnia jeszcze błędy i to właśnie przez jeden z takich przypadków cierpi obecnie na depresję. Preferuje pracę w klimacie północnym. Oprócz wspomnianej już inteligencji, wyróżnia się... no właśnie, czym? |
||||
Sympatie: Brak | Wrogowie: Brak |
Tim "Numb" Sutton |
||||
---|---|---|---|---|
Zdrowie | 84 | Doświadczenie | 03 | |
Zwinność | 92 | Um. Strzeleckie | 88 | |
Zręczność | 91 | Zn. Mechaniki | 09 | |
Siła | 98 | Zn.mat. wybuchowych | 13 | |
Um.dowodzenia | 10 | Wiedza medyczna | 30 | |
Inteligencja | 70 | |||
Umiejętności: | Operacje nocne, sztuki walki |
|||
Czy ten pan czasem przez przypadek zamiast do fryzjera trafił do MERC? Niestety ale najprawdopodobniej nigdy się tego nie dowiemy. Pomimo tego, iż Numb wygląda nieco dziwnie jak na najemnika, z pewnością można go tak tytułować. Całkiem szybko się uczy, strzela lepiej niż niejeden pracownik z AIM a do tego zna podstawy pierwszej pomocy. Jest silny jak wół a pomimo tego nad wyraz zręczny i zwinny, czego chcieć więcej? |
||||
Sympatie: Malice | Wrogowie: Sidney, Scope, Vicki |