Modyfikacje » JA2 Warhammer H40K

Legion 2 Logo

JA2 Warhammer 40K

Autor modyfikacji: Flugente
Wersje językowe: Angielska
Podstawa: Jagged Alliance 2 1.13
Premiera: 18.06.2013
Rozmiar: 5,65 MB (Download)


Flugente, jeden z najaktywniejszych użytkowników na forum naszych zagranicznych kolegów, znawca kodu źródłowego do Jagged Alliance 2, znakomity programista, autor takich pomysłów w JA2 1.13 jak niewola, szpieg, system żywności, brudzenie i przegrzewanie się broni , opublikował właśnie kolejny swój projekt. Tym razem nie jest to następny dodatek do 1.13, lecz całkowicie nowa modyfikacja, z całkowicie nowymi sektorami oraz nową fabułą, opartą o słynną grę z 2004 roku Warhammer 40,000: Dawn of War.

Fabuła przedstawia się następująco. Jest 41 milenium, cała galaktyka pochłonęła się w wirze wojny, nie tylko przeciwko obcym najeźdźcom z innej galaktyki, ale także przeciwko sobie samym, ludzkość stanęła wręcz na skraju wyginięcia. Jedynie kilka planet stawia zacięty opór przed wszelkimi rodzajami zagrożeń. Jedną z takich planet jest bliżej nieokreślony świat Arulco, niestety i tutaj, arcywróg całej przestrzeni międzygwiezdnej o nazwie Siły Chaosu (Forces of Chaos) przejęły władzę, gdzie na ich czele stanęła okrutna dyktatorka o imieniu Deidranna. Teraz cała nadzieja uciskanej ludności i rebeliantów leży w małej grupie lojalistów, składających się z byłych najemników, ochroniarzy, wojskowych, kryminalistów, złodziei, zdrajców i innych podobnych, którzy właśnie wylądowali na planecie, celem jej oswobodzenia.

Oprócz nowej historii, która budzi ciekawość przede wszystkim z punktu widzenia, jak to będzie wyglądać w praktyce, modyfikacja ta wdraża chyba najwięcej całkowicie nowych funkcji do JA2. Nowości technicznych jest tak dużo i są one na tyle skomplikowane, że aby wszystko dokładnie zrozumieć, należy udać się na oficjalne forum i tam dokładnie całość przestudiować. My wybraliśmy do krótkiego opisu tylko te nowe możliwości, które są poparte materiałem video, dla lepszego ich zrozumienia.

1. Telekineza - modyfikacja przede wszystkim wprowadza różne typy osobowości (o wszystkich można przeczytać tutaj), każdy z nich ma unikatowe cechy, statystyki i możliwości. Na uwagę najbardziej zasługuje rasa "Psykerów", która potrafi używać swojej świadomości w celu wpłynięcia na materię ożywioną i nie ożywioną. Mówiąc prostszym językiem, potrafią używać czarów. Zaklęć jest naprawdę sporo, od zwykłego zabijania na odległość poprzez krwawienie wrogów, przez wywoływanie błyskawic na przeciwników, czy teleportacji samego siebie, a na przywoływaniu potworów z przestrzeni międzygwiezdnej, przez specjalną bramę "Warp Gate" kończąc.

2. Naprowadzana rakieta - jak sama nazwa wskazuje, dany najemnik będzie miał możliwość wystrzelenia pocisku rakietowego, który albo wybierze cele całkowicie przypadkowe (w takim wypadku sam najemnik może stać się celem, co dobrze pokazuje poniższe video) albo wybierze te obiekty, które zostały konkretnie wskazane. Wszystko będzie zależało od tego z jakiej aktualnie rakiety będziemy strzelać.

3. Miotacz ognia - ta broń bez dwóch zdań będzie zabójcza, nie dość że będzie można wypuścić nawet do kilkudziesięciu płomieni w stronę wroga, to jeszcze miejsca trafienia, będą się przez dłuższy czas palić, tak więc jeśli nawet samym trafieniem nie zlikwidujemy przeciwnika, to z pewnością podpalony teren dokończy to, co my zaczęliśmy.

4. Wsparcie artylerii - jako że ta modyfikacja będzie oparta o JA2 1.13, w której jest poziom insane i czasami na niewielkim obszarze znajduje się mnóstwo wrogów, to na pewno przyda się coś, co by ich wszystkich od razu zneutralizowało. Artyleria znakomicie będzie pasować do realizacja tego typu zadań. Obszar jej rażenia będzie na tyle duży, że raczej nikt się spod jej obrażeń nie wywinie.

5. Nowe przedmioty - nie zabraknie również całkowicie nowych, absolutnie futurystycznych i nigdzie wcześniej niespotykanych broni i przedmiotów. Power Armour to niesłychanie wytrzymała zbroja, która nie tylko daje osłonę niemal nie do przebicia (a hełm ma wbudowane wszystkie dodatki, jak maska gazowa, noktowizor, podczerwień i inne podobne), to jeszcze dodaje noszącemu kilkaset punktów do siły. Karabin plazmowy wystrzeliwuje kule plazmy, które robią z przeciwnika masło (tylko trzeba uważać, bo jak się przegrzeje, to wybucha i pochłania wszystko, łącznie z użytkownikiem). Power Fist to rękawica, ktora daje siłę ciosu kilkaset razy większą niż normalnie, bardzo dobrze spisuje się właśnie przeciwko Power Armour. Będzie również pistolet na małe rakietki, które będą potrafiły zebrać śmiertelne żniwo.


Autor: Starchris, Brak komentarzy · 7870 czytań
Komentarze (0)



Nick: