Modyfikacje do Jagged Alliance Back in Action » Improved ICE

Improved ICE

IMPROVED ICE
(Items, Civilians, Experience)

Autor modyfikacji: Starchris
Wersje językowe: Angielska
Podstawa: Jagged Alliance Back in Action
Premiera: 25 maja 2012 r.
Rozmiar: 3,0 MB (Download)


Jest to modyfikacja, która dokonuje zmian w trzech sferach gry, mianowicie chodzi tutaj o przedmioty, cywili oraz doświadczenie. Każda ta sfera została tak przeorganizowana, aby gra była bardziej ciekawsza i co przede wszystkim mniej kłopotliwa w zarządzaniu całą rozgrywką.

1. Przedmioty

Zmiany w przedmiotach dotyczą przede wszystkim ich zużywalności oraz pojemności w małych slotach. Nie ma co ukrywać, że slotów nie jest dużo, a możliwości powiększenia ich liczby niestety na chwilę obecną nie ma. Dlatego aby stworzyć sytuację, w której nie będziemy musieli się już zbytnio przejmować brakiem miejsca w inwentarzu najemnika, jest zwiększenie ilości użyć odpowiednich przedmiotów oraz zwiększenia ilości obiektów jakie możemy zmieścić w jednym slocie. Dodatkowo przeorganizowano przedmioty spożywcze i pokazano, które najbardziej opłaca się nosić ze sobą oraz bonusy dawane przez dodatki do broni zostały mocno zwiększone, aby rzeczywiście dawały widoczny przyrost odpowiedniej wartości. Dokładne zmiany są następujące:

a.) ilość użyć przedmiotów medycznych została zwiększona dwukrotnie.
b.) ilość użyć materiałów wybuchowych została zwiększona dwukrotnie.
c.) ilość użyć narzędzi została zwiększona dwukrotnie.
d.) mały slot w inwentarzu najemnika może teraz pomieścić trzy razy więcej amunicji.
e.) mały slot w inwentarzu najemnika może teraz pomieści do 50 sztuk jednego przedmiotu spożywczego.
f.) mały slot w inwentarzu najemnika może teraz pomieści do 50 sztuk jednego przedmiotu kolekcjonerskiego.
g.) dodano modyfikację Drops All Items.
h.) przedmioty spożywcze zostały przeorganizowane pod względem wagi i dawanej energii.
i.) bonusy dawane przez dodatki do broni zostały odpowiednio zwiększone.


Przedmiot spożywczy
Waga (w gramach)
Energia
Da Honko Power Bar Expired
30
10
Da Honko Power Bar
40
20
Tomato
100
30
Peach
150
40
Apple
200
50
Banana
200
50
Potato
250
60
Blood Sausage
250
60
Orange
300
70
Fit Mix Flakes
350
80
Beef
400
90
Ham
500
100


Dodatek do broni
Bonusy
Suppressor
silencing 100
Red Dot Optic
aimtime 50
accuracy 25
EOTech Optic
aimtime 100
4x Scope
accuracy 50
aimtime 25
12x Scope
accuracy 100

2. Cywile

Zmiany tutaj wprowadzone dotyczą tylko i wyłączni tych cywili, których będziemy musieli zlikwidować. W Jagged Alliance Back in Action jest to tak proste (wystarczy rzucić granat i po sprawie), że zostało to nieco utrudnione. Teraz aby wykonać zadanie związane z danym cywilem, będzie trzeba troszkę bardziej się wysilić. Oprócz ulepszenia statystyk i uzbrojenia, na warsztat edycji został wzięty parametr życia. Zostało ono w dosyć mocny sposób zwiększone oczywiście w zależności od rodzaju osoby. Najtrudniej do pokonania będzie oczywiście sama królowa Deidranna. Jeśli będziecie planować ją zlikwidować, to nie zapomnijcie wziąć ze sobą ciężarówki wypełnionej po brzegi amunicją.

a.) statystyki złych cywilów (Doreen, Pippin, Elliot, Deidranna) zostały zwiększone do maksimum oraz ich uzbrojenie uległo dużej poprawie. Ilość punktów życia zostało zwiększone w zależności od rodzaju danej osoby.

Doreen 2500,
Pippin 5000
Elliot 10000
Deidranna 100000

b.) statystyki wszystkich terrorystów zostały zwiększone do maksimum oraz ich uzbrojenie uległo dużej poprawie. Ilość punktów życia danego terrorysty zwiększa się względem kolejnego zlecenia.

Slay 1000
Anny 2000
Impostor 4000
Tiffany 8000
T-Rex 15000
Druggist 30000

c.) statystyki wszystkich Hillbillies zostały zwiększone do maksimum oraz ich uzbrojenie uległo dużej poprawie. Wszystkim zwiększono życie w równym stopniu w zależności tylko od posiadanego rodzaju broni.

Hillibilis z bronią palną 50000
Hillibillies z bronią białą 25000

3. Doświadczenie

Bardzo trudno jest uzyskać 10 poziom doświadczenia pod koniec gry, a często może się zdarzyć tak, że wynajmujemy kogoś z AIM lub rekrutujemy z mapy Arulco właśnie wtedy, gdy jesteśmy już u progu zakończenia gry. Teraz dzięki zwiększonemu doświadczeniu, jakie dostaniemy za pokonanych przeciwników, jest to możliwe. Zmiany w doświadczeniu są następujące:

A.) Żołnierze
a.) Royal soldiers 600
b.) Assassins 400
c.) Soldiers 300
d.) Brigand 200
e.) Bandit 100

B.) Hillbillis
a.) Hillybillis 500

C.) Źli cywile
a.) Doreen 2500
b.) Pippin 5000
c.) Elliot 10000
d.) Deidranna 100000

D.) Terroryści
a.) Slay 1000
b.) Anny 2000
c.) Impostor 4000
d.) Tiffany 8000
e.) T-Rex 15000
f.) Druggist 30000

Na koniec dodano jeszcze jedną małą zmianę. Mianowicie zamieniono odgłos zwycięstwa, który jest grany z momentem oswobodzenia danego sektora z żołnierzy Deidranny na nowy. Będzie to słynna krótka muzyczka z Drużyny A (A-Team). Jeśli nie widzisz odtwarzacza muzyki, kliknij tutaj


Główne atuty modyfikacji:
  • poważne i bardzo dobre zmiany w trzech głównych sferach gry,
  • zwiększona ilość użyć wszystkich przedmiotów,
  • zwiększona ilość możliwych do włożenia przedmiotów do jednego slotu w inwentarzu najemnika,
  • przeorganizowane przedmioty spożywcze,
  • wysokie bonusy dodatków do broni,
  • zwiększenie ilości punktów życia postaci do likwidacji.
  • zwiększona ilość punktów doświadczenia za pokonanych przeciwników,
  • nowa muzyka zwycięstwa.


Autor: Starchris, 2 komentarze · 6068 czytań
Komentarze (2)
  • Avatar użytkownikaomatkoicorko

    nie podoba mis ie zwiekszenie ilosci HP u przeciwnikow... skoro wprowadzmay ciagle ulepszenia broni aby byly jak najbardziej realistyczne, to po co robimy z tych zlych super przeciwnikow ? krolowa ma armie zolnierzy ktorzy maja ja bronic, czy super zloczynca majacy super moce, potrzebuje armi? no nie bardzo.

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Ten mod jest przede wszystkim dla rozrywki, polecam go każdemu, kto lubi twardą walkę, choć niekonieczne zgodną z rzeczywistością na polu walki.




Nick: