Solucja Jagged Alliance 2 Shady Job
Jagged Alliance 2 to gra z otwartym światem, gdzie gracz może podejmować decyzje wedle własnego uznania. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby od razu pomknąć do celu numer jeden, ale przejść grę w całości przygotowano szereg ciekawych misji. Halif to niewielka wyspa, lecz i tam natkniemy się na osoby, które zlecą nam dodatkowe zadania. Poniżej znajduje się wykonany specjalnie dla Was, spis wszystkich zleceń, oraz informacje jak należy je wykonać.
Zobacz również: Postacie w JA2 Shady Job
Znajdź skradzione dokumenty
Zleceniodawca: A.I.M.
Nagroda: Ukończenie gry
Misja numer jeden. To dla tych dokumentów znaleźliśmy się na Halifie. Ktoś je wykradł i następnie chce użyć przeciwko organizacji A.I.M. Aby je odzyskać, musimy najpierw wykonać misję "Przekaż notatkę córce inżyniera". Wówczas Jane (córka inżyniera), która pracuje jak służąca Kerradine'a w jego willi da nam klucze do tajnego przejścia prowadzącego do bunkra w którym przebywa nasz cel oraz dyskietkę z aktami "Globus". Przejście przez tajne przejście nie jest jednak konieczne. Równie dobrze można zaatakować bazę w M13, następnie oczyścić przejścia podziemne docierając do sektora L15 na trzecim poziomie podziemi. Jest to jednak rozwiązanie o wiele trudniejsze.
Inżynier prosi o zwrócenie jego dokumentów
Zleceniodawca: Johnatan Mangram
Nagroda: Kolejna misja
Kiedy Johnatan zorientował się kto jest jego pracodawcą, chciał uciec z Halifu. Na przeszkodzie stanęli nieznani mu szefowie, którzy odebrali mu dokumenty. Ma je niejaki Mendoz Chevarro, którego znajdziemy na budowie w sektorze D8. Gość będzie udawał twardego do czasu aż nie zaczniemy z nim rozmawiać bardziej stanowczo.
Przekaż notatkę córce inżyniera
Zleceniodawca: Johnatan Mangram
Nagroda: Informacje o bunkrze Kerradine'a oraz klucz do niego
Misja, którą zleca Johnatan Mangram, inżynier z Sersiny. Polega na odnalezieniu oraz przekazaniu notatki jego córce - Jane. Znajdziemy ją na drugim końcu wyspy w mieście Baiola (sektor N9), duża willa na północnym wschodzie sektora. Drzwi są zabezpieczone i można je otworzyć jedynie przy użyciu małych ładunków wybuchowych. Jane pracuje tam jako służąca samego Kerradine'a - naszego wroga numer jeden. Po przekazaniu notatki zdradzi nam istnienie bunkra, przekaże klucz do niego oraz dyskietkę z Aktami Globus. Wykonanie tej misji jest konieczne do przejścia gry.
Trzeba wyciągnąć bratanicę Eugene z więzienia
Zleceniodawca: Eugene Bailley
Nagroda: Brak
Misję zleca nam Eugene Bailley, właściciel hotelu w Pakradzie (sektor K7). Zaginęła jego bratanica Elen Farmer, która przyleciała spędzić wakacje na Halif. Wojskowi wzięli ją za niejaką Aleksandrę Benedict i zamknęli w bazie wojskowej w Batnie. Nasze zadanie polega na wyciągnięciu jej stamtąd i odeskortowaniu do wujka. Aby misję zaliczyło, musimy stanąć nią obok Eugene. Najlepiej zrobić to wchodząc za ladę, gdyż w przeciwnym razie może nie zareagować.
Bongo coś ukrywa
Zleceniodawca: Bongo
Nagroda: Spotkanie z Aleksandrą Benedict
Bongo to żałosny typ, który w dodatku ciągle kręci. Aby zaliczyć tę misję, należy porozmawiać z jego dziewczyną - Puppie, która wszystko wygada. Jakby tego mało, za zaledwie 100$ zaprowadzi nas do kopalni w której ukrywają Aleksandrę Benedict.
Keidos potrzebuje cygar
Zleceniodawca: Keidos Morrano
Nagroda: Dostęp do budynku w którym znajduje się Sanchez
Tę misję bardzo trudno dostać z tego względu, że Keidos nie jest zbyt kompromisowym człowiekiem. Należy z nim rozmawiać najemnikiem posiadającym duże zdolności przywódcze. Kiedy już uda nam się go przekonać do rozmowy, wpuści nas do budynku, którego pilnuje, pod warunkiem, że znajdziemy dla niego partię cygar, którą celnicy zatrzymali w porcie. Te znajdziemy w sektorze obok (L11) w jednej ze skrzyń.
Zdaje się, że Ramiro pracuje dla Kerradine'a
Zleceniodawca: Norman Frosset
Nagroda: List do Sancheza
Ramiro, właściciel baru w Kredonie, mówi, że szpiegiem Kerradine'a jest Norman Frosset. Z kolei Norman twierdzi, że jest przeciwnie. Komu uwierzymy, zależy tylko od nas, jednak ten drugi jest komendantem głównym policji, więc wydaje się człowiekiem bardziej godnym zaufania. Aby wykonać tę misję, należy zastrzelić Ramiro w sektorze obok (I11). Trzeba jednak uważać na ochronę i jego samego - jest uzbrojony. W nagrodę dostaniemy list do Sancheza, jednak aby móc go przekazać - musimy najpierw wykonać misję "Keidos potrzebuje cygar".
Złodziejaszki chcą włamać się do sejfu Dobusa
Zleceniodawca: Barney
Nagroda: Dostęp do zaplecza supermarketu Dobusa i 20 000$
Aby otrzymać misję należy pogadać z Barneyem i zgodzić się pomóc mu we włamaniu do zaplecza supermarketu Dobusa. Jednakże, zaproponuje nam to dopiero, gdyż pogadamy z samym Dobusem. Barney zaprowadzi nas na miejsce, otworzy drzwi i wyłączy alarm. Następnie jego brat, Mały, weźmie prochy, a reszta należy do nas. Na zapleczu znajduje się też jedna szafka zwana sejfem. Znajduje się w niej 40 000$, lecz bardzo trudno ją otworzyć. Warto do tej misji wynająć dobrego włamywacza. Po załatwieniu wszystkiego, Barney zażąda swojej połowy łupu.