Postacie z Back 2 Business » Postacie NPC w Back 2 Business

Alain Sebrig
Alain Sebrig
 
Miejsce: I9 (Hospital)
Alain to szwedzki żołnierz przebywający w Karottistanie w ramach akcji ONZ. Uważa, iż wojska te powinny się jednak jak najszybciej z tego rejonu wycofać. Sebrig niestety w skutek głupiej zabawy, żonglerki granatami ręcznymi, został ciężko ranny i obecnie porusza się na wózku inwalidzkim.



Anita
Anita
 
Miejsce: K7 (zur Halbinsel)
Anita prowadzi własny sklepik i jest bardzo niezadowolona z obecnej sytuacji politycznej. W wyniku trwającego konfliktu, ruch w jej biznesie całkowicie zamarł, nie ma również perspektyw na przyszłość. Gdy damy jej nieco pieniędzy, wyzna nam, że dyrektor rafinerii jest oszustem: najpierw przywłaszczył sobie sporą sumę pieniędzy, a następnie ukrył je gdzieś na platformie wietniczej. Sama wie o tym właśnie od niego, kiedy to w chwili słabości wyznał jej swoją tajemnicę.



Antonio Tokayer
Antonio Tokayer
 
Miejsce: E8 (Sumpf)
Ten żołnierz wyglądający trochę jak dzieciak, prowadzi północny przyczółek sił lojalnych prezydentowi. Poinformuje nas, iż byliśmy obserwowani przez jego zwiadowców od godziny, oraz że możemy uzupełnić tu braki w zaopatrzeniu. Antonio ostrzeże nas również przed tygrysami, które jego żołnierze zauważyli na północy od miasta Grayvalon.



Armand Ricci
Armand Ricci
 
Miejsce: H6 (Bullybeach)
Armand razem z żoną Lorą wybrali się do Karottistanu na urlop, jak widać nie mieli szczęścia. Nie dość, że ponownie zastała ich wojna domowa, to jeszcze spotykają naszych najemników. Armand zapewni nas, iż nie ma nic wspólnego z obecnym konfliktem, przypomni również atak rakietowy na Arulco. Na koniec będzie narzekał na kucharza, i poprosi o zrobienie z nim pożądku.



Benito Da Silva
Benito Da Silva
 
Miejsce: I10 (Ebene)
Kuzyn Angela i Marii, którym pomagaliśmy podczas misji w Arulco. Benito zarządzał stacją radarową, ale po ataku milicji PFK niewiele z niej zostało zaś my jesteśmy dla niego wybawieniem z opresji. Na szczęście na dyskietce, którą nam przekaże, zachowały się informacje o trasie przelotu maszyny z prezydentem Gardillo na pokładzie. Według danych zapisanych na nośniku, samolot zniknął z radaru w okolicach sektora F12.



Carlos Dasouza
Carlos Dasouza
 
Miejsce: B15-2 (Keller)
Ranny, torturowany agent wysłany do Karottistanu przez Enrico. Jego głównym zdaniem było zakonspirowanie się w okolicach Ravenport, a zaraz po katastrofie samolotu dotarcie na miejsce i zabezpieczenie walizki oraz pierścienia umożliwiających kierowania bazą nuklearną na wyspie Mibo. Samolot rozbił sie jednak pó¥niej niż planowano, w efekcie czego Carlos został przechwycony. Gdy damy mu radio, umożliwi nam kontakt z Enrico (zapis rozmowy znajdziemy w laptopie), pó¥niej zechce tylko odpocząć.



Carmine Farello
Carmine Farello
 
Miejsce: H10 (Devils Junction)
Carmine to adiutant pułkownika Richarda Todd'a (Komendant Pegasus), walczącego po stronie Partii Wyzwolenia Karottistanu, który jest lojalny zaginionemu prezydentowi. Od Farello dowiemy się, iż komendant wyruszył z patrolem na południe w celu obserwacji działań armii Tracony. Niestety kontakt radiowy się urwał, i Carmine podjerzewa zasadzkę. Poprosi nad o odnalezienie komendanta, ponieważ sam nie ma ludzi do zorganizowania takiej wyprawy. Przekaże nam również informację o placówce ONZ na południowym wschodzie: według niego znajdziemy tam niezbędną broń i wyposażenie, ale jedyną możliwością ich zdobycia jest kradzież w nocy, gdy żołnierze ONZ będą spać. Dodatkowo wskaże ukryty posterunek na bagnach w sektorze E8, gdzie znajdziemy żywność i wodę.



Cheryl Santana
Cheryl Santana
 
Miejsce: N14 (Hastaville)
Pracownica banku w miasteczku Hastville. Poinformuje nas, że dyrektor jest obecnie nieosiągalny z powodu bardzo ważnego spotkania. Gdy będziemy nadal ją wypytywać, ostatecznie ulegnie i przyzna się, że dyrektor jest w podziemnym skarbcu i musimy poszukać go samodzielnie, ponieważ ona jest za bardzo zajęta swoją pracą.



Christopher Finn
Christopher Finn
 
Miejsce: C3 (Lynxsted)
Finn to jeden z wielu marynarzy przebywających z Lynxsted. Jak się dowiemy, jest Szkotem i pochodzi z Inverness. Duży statek cumujący przy przystani to właśnie jego łajba, nazwana "Boadicea". Ostatnio został zatrzymany przez silnie uzbrojoną łód¥ straży przybrzeżnej około 15 mil od wybrzeża w okolicach wyspy Mibo i dokładnie przeszukany, zabrano mu również radio. Gdy dostarczymy mu inne, otrzymamy w zamian Palm Mini PC.



Diego Feinbein
Diego Feinbein
 
Miejsce: E10 (Grayvalon)
Feinbein to właściciel lokalnej firmy zajmującej się produkcją trumien. Powie nam, iż w wyniku wojny interes rozwinął się niesłychanie - nie martwi się tym, iż miasto Greifenstein w którym ma biuro stało się celem artylerii z Tracony, bowiem w efekcie firma nie nadąża z produkcją. W przyszłości chce zdobyć współpracowników i zaistnieć w Internecie.



Doktor Flash
Doktor Flash
 
Miejsce: I9 (Hospital)
Główny doktor w szpitalu zlokalizowanym na terytorium Karittistanu. Jest bardzo zajęty, ponieważ do szpitala ciągle trafiają osoby z efektami działania gazu musztardowego. Gdy uratujemy siostrę pielęgniarki Jenny, doktor da nam do przetestowania maszynę sercową, która może ratować życie w wypadku ataku gazami bojowymi. Urządzenie musi jednak obsługiwać wykwalifikowany lekarz, czyli najemnik doświadczony w tym fachu.



Doktor Wilhelm Bach
Doktor Wilhelm Bach
 
Miejsce: F14 (Cock City)
Wilhelm to kierownik zakładu produkującego w Cock City elektronikę dla aeronautyki. Jest zadwolony z interesów, które póki co zmierzają w dobrym kierunku. Jego pracownicy są w stanie odczytać zawartość czarnej skrzynki z rozbitego samolotu - gdy mu ją przekażemy, poinformuje, iż na efekty musimy poczekać około doby. Następnego dnia wręczy nam dyskietkę z pełny zapisem rozmów z samolotu.



Douglas "Doug" Kearns
Douglas "Doug" Kearns
 
Miejsce: H6 (Bullybeach)
Handlarz bronią, którego obecny asortyment niestety świeci pustkami. Przekaże nam jednak informację o tym, iż na północy w rejonach Graywalon powinniśmy znale¥ć jego kumpla, który kiedyś zbierał futra krwawych kotów, a który teraz przeszedł na biznes związany z bronią.



Dynamo
Dynamo
 
Miejsce: C11 (Mine)
Po odzyskaniu wolności, bratt Matta Duncana, Dynamo, nadal nie ma szczęścia. Sam zaczął prowadzić kopalnię złota, jednakże została ona zaatakowana przez stado tygrysów. Po raz kolejny ratujemy go więc z opresji. W zamian możemy zabrać z kopalni tyle złota, ile tylko znajdziemy. Tym razem jednak, Dynamo nie przyłączy się do naszego oddziału - postanowił na dobre zostać górnikiem i pomimo ataku, szuka osób chętnych do pracy w jego kopalni.



Father Walker
Father Walker
 
Miejsce: F15 (CC Innenstadt)
Kaznodzieja, który przed laty pomagał rebeliantom w Drassen podczas wojny domowej w Arulco, teraz ponownie może z nami porozmawiać. Jak się okazuje, ma dla nas problem do rozwiązania: mieszkańców Cock City atakuje wampir, którego nie udało się przepędzić. Według księdza ma swoje legowisko gdzieś pod kaplicą cmentarną. Gdy zabijemy bestię, w podzięca Walker da nam połowę mapy z drogą do ukrytego skarbu.



Fatima
Fatima
 
Miejsce: P8 (Omerta)
Żona Manuela, który podczas akcji w Traconie pomagał nam dostać się do wyrzutni rakiet, która była celem naszej niezapowiadanej wizyty. Obecnie jest bardzo zajęta, ale pamięta o naszych zasługach, bowiem to właśnie dzięki naszym najemnikom Arulco ze strefy śmierci i tyranii przerodziło się w normalny i rozwijający się kraj. Ma nadzieję, iż sytuacja sprzed lat się już nigdy więcej nie powtórzy.



Franco Rossi
Franco Rossi
 
Miejsce: J7 (Les Dunes)
Rossi to doświadczony rybak, który poinformuje nas o ostatnich niepokojących wydarzeniach w okolicy wyspy Mibo: kiedyś mógł pływać w jej okolicach bez żadnych problemów, tymczasem ostatnio został zatrzymany i przeszukany przez wojskowych. Podobnie ma się sprawa z platformą wiertniczą, na którą często kursują lecące nisko śmigłowce.



Fredo
Fredo
 
Miejsce: D9 (Grayvalon)
Kiedyś pracował jaki elektronik w Grumm w Arulco. Obecnie robi to samo ale na nieco większą skalę w Karottistanie. Ciągle marzy natomiast o otworzeniu własnej sieci komórkowej w tym niespokojnym rejonie. Oprócz starych wspomnień opowie nam miejscową legendę: wiele osób mówi, iż w dawno temu hiszpański dowódca ukrył w okolicy skarb złupiony na wojnie. Niestety nikt nie jest pewien, gdzie dokładnie znajduje się bogactwo.



Gorgo
Gorgo
 
Miejsce: J9 (Greifenstein)
Żołnierz Partii Wyzwolenia Karittistanu dowodzący odziałem walczącym o miasto Greifenstein. Sytuacja w mieście zniszczonym przez artylerię i ciągle atakowanym przez armię Tracony jest bardzo niespokojna, więc Gorgo nie będzie miał zbyt wiele czasu na pogawędki z nami. Zdąrzy nam jednak przekazać, iż przed trzema dniami był w tej okolicy komendant Pegasus i kierował się w stronę sektora M11. Kontakt radiowy został jednak zerwany.



Hank
Hank
 
Miejsce: M9 (Biker Inn)
Jeden z porywaczy pielęgniarki Tiny. Razem z Rebly uważa, iż jest to ich teren, a nas nie powinno interesować co robią.



Hector "Patton" Metcalf
Hector "Patton" Metcalf
 
Miejsce: L14 (Bruecke)
Głównodowodzący wojskami Tracony, które przeprowadzają inwazję na Karottistan a zarem główny cel KLP. Znajdziemy go w bazie wojskowej. Podczas rozmowy będzie chciał zasłonić się podkomendnymi, których już oczywiście nie ma. Według niego Tracona nie atakuje, a wyzwala wcześniej utracone mienie. Jako że Metcalf nie zechce trafić do niewoli, szybko sięgnie po broń. Gdy go zabijemy, zdobędziemy nieśmiertelnik dla Pegasusa.



Herman LaRoche
Herman LaRoche
 
Miejsce: K5 (Raffinerie)
Główny dyrektor rafinerii znajdującej sie w Karritoistanie. Według niego, produkuje sie w niej jedynie nawozy sztuczne używane w rolnictiwe, zaś wszelkie spekulacja i oskarżenia dotyczące wytwarzania również materiałów wybuchowych, to tylko wyssane z palca brednie. LaRoche zaznaczy, iż jest prywatnym przedsiębiorcą i nie chce mieć nic wspólnego z panującą w kraju wojną domową. Herman jest oszustem i kombinatorem, ale i tchórzem - gdy nieco go postraszymy, przyzna się do ukrycia pieniędzy na platformie i wręczy nam schemat, na którym opisane jest rozmieszczenie ładunków zabezpieczających skrytkę przed niepowołanymi intruzami.



Homer Salazar
Homer Salazar
 
Miejsce: M7 (Crossroads)
Kapral Armii Indyjskiej, który znajduje się na posterunku granicznym Karottistanu w ramach programu wymiany oddziałów pomiędzy tymi dwoma krajami. Z chęcią chciałby towarzyszczyć nam w podróży, jednak oznaczałoby to dezercję i zhańbienie rodziny. Salazar ostrzeże nas, że wędrójąc na południe, w kierunku Arulco, powinniśmy mieć się na baczności.



John
John
 
Miejsce: H10 (Devils Junction)
Właściciel stacji paliwa... na której ze względu na działania wojenne paliwa jednak nie znajdziemy. John powie nam, iż ostatnio widział samolot lecący na północy wschód, w kierunku miasta Cock-City. Dowiemy się od niego również o stacji radarowej zlokalizowanej nad jeziorem, na południe od stacji - zapewni nas, że tam na pewno będziemy mogli dowiedzieć się czegoś konkretnego.



Juan Rodriguez
Juan Rodriguez
 
Miejsce: I2-1 (Raketenbasis)
Sierżant podlegający armii Karottistanu, a odpowiadający za bezpieczeństwo w kompleksie bazy wyrzutni strategicznych. Wpuści nas do obiektu dopiero po okazaniu stosownej przepustki, którą znajdziemy w rezydencji El Toro. Dodatkowo poinformuje, iż instalacja ciągle znajduje się w fazie budowy i do niektórych pomieszczeń nie ma dostępu.



Kapitan Janell
Kapitan Janell
 
Miejsce: I2 (Port Mibo)
Dowódca drugiego oddziału wysłanego do Karritostanu przez Enrico Chivaldorii. Zarząda od nas przekazania walizki z kodami i pierścienia zmarłego prezydenta. Dowiemy się, iż w planach Enrico znajduje się ustanowienie Karittostanu oraz Tracony jako podległych Arulco republik. Jeżeli damy mu to co zechce, nasz pierwotny zleceniodawca przejmie kontrolę nad całym pobliskim terytorium.



Keith Hemp
Keith Hemp
 
Miejsce: K9 (Greifenstein)
Znajomy z Arulco handlarz skupujący i sprzedający najróżniejsze przedmioty. Nadal możemy zaopatrzyć się u niego w mniej lub bardziej przydatne akcesoria, a także zrealizować czek otrzymany od senatora.



Kevin
Kevin
 
Miejsce: H14 (Duesterwald)
Jeden z miejscowych rabusiów, razem z Tomem napada na osoby przechodzące drogą leśną. Nie będzie zbyt rozmowny, szybko wyciągnie broń i zacznie strzelać do naszych najemników.



Lilly Brown
Lilly Brown
 
Miejsce: I2-1 (Raketenbasis)
Technik pracująca przy budowie wyrzutni strategicznej na wyspie Mibo. Przestraszona poprosi, abyśmy zniszczyli instalację gdyż stanowi zbyt wielkie zagrożenie dla mieszkańców wszystkich pobliskich państw. Potrzebuje jednak karty-klucza z zainstalowanym mikroczipem. Gdy ją otrzyma, zaprowadzi nas do pokoju kontrolnego i poda kolejność przełączania przycisków, która doprowadzi do zniszczenia rakiet.



Lora Ricci
Lora Ricci
 
Miejsce: H6 (Bullybeach)
Lora razem z Armandem wybrała sie na urlop. Gdy tylko nas zobaczy, po prostu załamie się. Ponownie jak to przedstawicielka elit, będzie nażekać na okolicę oraz swojego męża. Poinformuje nas również o tym, że za rok pojedzie do Hiszpani, bez Armanda.



Lorenzo Grazziani
Dynamo
 
Miejsce: F12 (See)
¦wiadek katastrowy samolotu prezydenta. Opowie nam o tym, iż już wiele osób sprawdzało szczątki, ale pierwszy z nich coś zabrał i szybko uciekł. Lorenzo poruszy również temat tajemniczy komandosów: gdy przyszyli, zachowywali się agresywnie i ciągle wypytywali o nieznany mu pierścień. Grazziani jest już zdenerwowany tym, iż ciągle musi komuś opowiadać o katastrowie i przyrównuje się do informacji turystycznej.



Mateo
Mateo
 
Miejsce: F13 (Ragmans Farm)
Miejscowy farmer. Nie dowiemy się od niego zbyt wielu ciekawych rzeczy, ponieważ jest dosyć zajęty. Choć mieszka blisko miasta, nie wie dokładnie jak wygląda centrum Cock-City. Cieszy się z powodu wizyty ojca Walkera, jako wybawcy wśród grzeszników...



Michelle Montana
Michelle Montana
 
Miejsce: F15 (CC Innenstadt)
Prostytutka, która niesamowicie stara się przymilić do naszych najemników. Dowiemy się od niej o dziwnym typie imieniem Lester, który poszedł na połudzie, w kierunku gór Tracony. Sama chciała pójś razem z nim, jednak nie mogła sobie na to pozwolić.



Micky O'Brien
Micky O'Brien
 
Miejsce: D10 (Grayvalon)
Podczas walk w Arulco mogliśmy spotkać tego Irlandczyka. Wtedy zajmował się skupywaniem skór tygrysów, ale gdy zobaczył jaką okazję przepuścił, postanowił zmienić diametralnie asortyment. Obecnie O'Brien handluje bronią, co w obecnej sytuacji panującej w kraju zapewnia mu niemałe przychody. Znajdziemy mu niego dosyć spory arsenał, a w nim również najmocniejsze karabiny snajperskie.



Mona
Mona
 
Miejsce: F15 (CC Innenstadt)
Właścicielka jednego z barów w Cock City, której specjałami jest herbata truskawkowa i babka z prosa. Może stać się dla nac cennym ¥ródłem informacji, o ile tylko damy jej nieco pieniędzy. Gdy już dostanie zapłatę, opowie nam o słynnym gangsterze Rocco Caponi, którego znajdziemy w daczy na południowym wschodzie.



Pacos
Pacos
 
Miejsce: P8 (Omerta)
Kiedyś mały dzieciak przestraszony wojną, obecnie chętnie rozmawiający z obcymi chłopak. Wspomni nam o jeepie, który zostawiliśmy w Omercie gdy zakończyła się wojna domowa w Arulco: jest zatankowany i ciągle gotowy do jazdy. Z jego dalszych wypowiedzi można wywnioskować, że chyba zamierza zostać poetą.



Rebly
Rebly
 
Miejsce: M9 (Biker Inn)
Jeden z porywaczy pielęgniarki Tiny. Razem z Hank'iem uważa, iż jest to ich teren, a nas nie powinno interesować co robią.



Reggie
Reggie
 
Miejsce: H14 (Duesterwald)
Kolejny w grupie leśnych bandytów. Reggie pilnuje dzieci, które zostały porwane przez bandę dla okupu. Podobnie jak jego kompani, po krótkiej pogawędce wyciągnie broń.



Rambo
Rambo
 
Miejsce: F15 (CC Innenstadt)
Rambo we własnej osobie tylko w Cock City! Nie jest to jednak osoba, która zaoferuje nam swoje usługi. Jak można wywnioskować z rozmowy, John po wizytach w Wietnamie, Afganistanie i Birmie naprawdę ma już dosyć zabijania - obecnie spotyka się z terapeutą, ponieważ jego psychika jest nie do końca normalna. Rambo może pomylić nas z niejakim Trautmanem, jest też najprawdopodobniej uzależniony od morfiny.



Richard Turnbull
Richard Turnbull
 
Miejsce: H8 (Farmland)
Ten reporter dziennika Washington Post, to dla nas prawdziwa skarbnica wiedzy. Opisze nam dokładnie całą sytuację panującą w państwie oraz strony biorące udział w konflikcie. Niezbadaną tajemnicą są dla niego świetnie wyposażeni i wyszkoleni komandosi, którzy ostatnio pojawili się w okolicach Cataliny. Uprzedzi nas również o tym, iż rejon miasta Greifenstein jest bardzo niebezpieczny ze względu na atak czołgów i artylerii z Tracony.



Sepp
Sepp
 
Miejsce: M10 (Das Lager)
Nad wyraz przestraszony chłopak, posiadający drugą połówkę mapy do ukrytego skarbu. Według niego jest to przeklęte bogactwo, a pierwszą połówkę powinien posiadać jego kolega Samuel, z którego zbyt wiele nie została. Obaj najprawdopodobniej spotkali więc wampiry, Sepp jak widać miał więcej szczęścia.



Scorpio Degaz vel Javier "El Toro" Quinn
Scorpio Degaz vel Javier "El Toro" Quinn
 
Miejsce: F2 (Mibo)
Nasz główny przeciwnik, który po tragedii samolotu prezydenta przejął władzę w państwie, popiera interwencję armii Tracony oraz brutalnie tłumi wszelkie oznaki buntu. Wojska stojące po stronie prezydenta uważa za rebeliantów i żmije, które zamierza szybko wytępić. Niemniej jednak, przy rozmowie uświadomi nas, w jaką intrygę zostaliśmy wciągnięci przez Enrico Chivaldorii - przekaże nam list Enrico do agenta Carlosa. Odda nam walizkę prezydenta bez walki, uważa że nie ma sensu marnować za nią życia i pieniędzy.



Senator Morrison
Senator Morrison
 
Miejsce: P9 (Omerta)
Senator, który aktywnie wspiera Partię Wyzwolenia Karottistanu w walce z Traconą. Otrymamy od niego czek na 20.000$, który będziemy mogli zrealizować u Keith'a Hemp'a w mieście Greifenstone, a także nieco informacji: pierścień oraz walizka prezydenta Gardillo umożliwia sterowanie nową bronią strategiczną Karottistanu, zaś o działaniach Enrico Chivaldorii chodzą bardzo dziwne i niepokojące słuchy.



Siostrzyczka Jenny Walden
Siostrzyczka Jenny Walden
 
Miejsce: I9 (Hospital)
Pielęgniarka, która kiedyś pomagała w szpitalu Cambria w Arulco. Razem ze swoją siostrą Tinną, przeniosły się do Karottistanu aby pomóc w odbudowie tutejszej służby medycznej. Niestety w chaosie wojny domowej, Tinna gdzieś zniknęła i Jenny poprosi nas o jej odnalezienie. Gdy przyprowadzimy zaginioną siostrę, pielęgniarka podziękuje nam i skieruje do doktora Flasha.



Slim Johnson
Slim Johnson
 
Miejsce: I13 (Forsthaus)
Szalony dziadyga, który kiedyś pracował w USA w firmie Microsoft. W chcwilę po zobaczeniu nas stwierdzi, iż las jest jego królestwem zaś my za parę sekund zaraz staniemy się pożywką dla wilków. Johnson jest uzbrojony w bardzo celny i silny karabin snajperski co w połączeniu z jego zadziwiającą celnością i chorobą psychiczną tworzy niebezpieczny duet.



Sneaker
Sneaker
 
Miejsce: K14 (Chumpatown)
Odważny raczej tylko w dyskusji, agent specjalny wojsk Tracony. Jego zadaniem było przechwycić pierścień prezydenta Gardillo, co udało mu się znakomicie. Na swoje nieszczęscie, przed naszą wizytą nie zdąrzył zdać go jeszcze przełożonym. Po burzliwej dyskusji w końcu podda się i odda nam cenny przedmiot. Zaznaczy jednak, iż nie może on dostać się w ręce El Toro ani Enrico Chivaldorii.



Stan Carchpoole
Stan Carchpoole
 
Miejsce: G13 (Motodrom)
Stan mówiący o sobie również Whiz, to zagorzały angielski kibic podczas wyścigów niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Uważa, iż jest to lepsza forma spędzania wolnego czasu niż oglądanie telewizora, rozmyśla również o założeniu w ojczy¥nie podobnego stowarzyszenia.



Stanley Morgan
Stanley Morgan
 
Miejsce: N14-1 (Banktresor)
Morgan to niezbyt uprzejmy dyrektor banku w Hastaville. Dowiemy się od niego, iż ustawienie niewłaściwej kombinacji przy przełącznikach sterujących wrotami skarbca doprowadzi do wybuchu. Niemniej jednak, samej kombinacji nie raczy nam już podać. Dodatkowo stwierdzi, iż najprawdopodobniej wentylacja nie działa za dobrze.



Sven
Sven
 
Miejsce: G14 (Cock City)
Niemiec, od którego za całkiem przystępną cenę możemy odkupić nowe google termowizyjne, jeszcze na gwarancji. Za sprzęt chce 2000$, jednak ostatecznie zgodzi się na 1500$. Wszelkie mniejsze kwoty przyjmie z wielką chęcią, ale będzie je traktował jako nieistotne zaliczki.



Terrence Saddler
Terrence Saddler
 
Miejsce: I12 (Wald)
Saddler to miejscowy leśniczy i łowca łudząco podobny do jednego z popularnych aktorów. Opowie nam nieco o tym jak pracuje, oraz o szalonym Johnsonie, który strzela do wszystkich niezjaomych, którzy nawiną mu się nad lufę. Pomimo umiejętności nie będzie chciał dołączyć do oddziału ze względu na wspomnienia z Wietnamu.



Tom
Tom
 
Miejsce: H14 (Duesterwald)
Jeden z miejscowych rabusiów, razem z Kevinem napada na osoby przechodzące drogą leśną. Po chwili rozmowy, cały ich oddział zaatakuje naszych najemników.



Tina
Tina
 
Miejsce: M9 (Biker Inn)
Tina kiedyś prowadziła zakład szewski w Grumm w Arulco. Do Karottistanu przyjechała razem z siostrą Jenny, ale nie mogła już patrzeć się na ofiary wojny domowej i odeszła. Zakochała się bez pamięci w jednym z dwóch osiłków, ale okazało się to całkowitą pomyłką - facet okazał się kretynem, który bił i gwałcił Tinę. Będzie nam wdzięczna za ratunek i pod eskortą wróci do szpitala.



Waldo Zimmer
Waldo Zimmer
 
Miejsce: H7 (Ravenport)
Kolejny znajomy nam człowiek. Zimmer'a poznaliśmy podczas misji w Arulco. Wtedy był tylko mechanikiem na lotnisku. Obecnie, dzięki wsparciu finansowemu ze strony Enrico, prowadzi własną linę lotniczą Waldo Air. Zleceniodawca poinformował go, aby nam pomógł, dzięki czemu możemy szybko przemieszczać się za pośrednictwem jego samolotów. Dodatkowo, podczas rozmowy Waldo da nam dyskietę ze szczegółami zadania, oraz poleci odwiedzić Cock-City w poszukiwaniu informacji.



Wampir
Wampir
 
Miejsce: E15-1 (Dungeon)
Wampir atakujący i zabijący mieszkańców Cock City to tak naprawdę... doradca Elliot, który jakimś cudem przeżył szturm pałacu podczas wojny w Arulco. Jak widać, nie jest jednak z nim najlepiej. Gdy nas zobaczy zacznie mówić zupełnie od rzeczy: sądzi, iż broni grobu swojej pani, czyli królowej Deidranny. Następnie zostaniemy zaatakowani.
Autor: lukasamd, Brak komentarzy · 3341 czytań
Komentarze (0)



Nick: