JA 3: DZIENNIK DEWELOPERA #5 - BUDOWANIE ŚWIATA

Jagged Alliance 3 - THQ Nordic

Ukazał się nowy, bardzo interesujący piąty odcinek pamiętnika dewelopera w którym to motywem przewodnim jest świat gry, a co za tym idzie dbałość twórców z Haemimont Games o szczegóły w taki sposób, aby całość była spójna jak i zróżnicowana. Jeśli więc hasłem przewodnim jest realizm, to z tego pamiętnika dewelopera na pewno dowiemy się tego, że niektóre misje poboczne w Jagged Alliance 3 możemy wykonywać na różne sposoby.

Warto zatem zrozumieć, że eksplorowanie fikcyjnego kraju Grand Chien to nie tylko wykonywanie misji mających na celu znajdowanie przedmiotów lub zbieranie pieniędzy i w związku z tym będziemy mieli określone sytuacje do rozwiązania jak i wrogów do pokonania. Swoboda działania w czasie eksploracji sektorów obiecana graczowi powinna więc pozwolić na rozwiązywanie nieprzewidzianych problemów na różne sposoby, czego efektem są wyraziste dialogi. Innymi słowy, gra rzeczywiście będzie miała wymiar RPG, uzupełniając to jednocześnie aspektem w warstwie strategicznej i taktycznej. Warto również zwrócić uwagę na to, że niektóre misje poboczne w Jagged Alliance 3 będą krótkie i raczej proste do wykonania, podczas gdy niektóre mogą być długie i złożone.

To w jaki sposób potoczy się historia opowiedziana w Jagged Alliance 3, zależy w głównej mierze od naszych działań i należy spodziewać się tego, że za swoje wybory możemy zapłacić wysoką cenę. W tym miejscu warto zwrócić uwagę, że to w jaki sposób wymierzymy sprawiedliwość w misjach pobocznych wpłynie na reakcje miejscowej ludności. Składa się na to m.in. okazywana lojalność mieszkańców w danym sektorze. Jest to ważny czynnik w odzyskaniu kontroli nad krajem. Inaczej mówiąc, konieczne będzie dokonywanie takich wyborów, które nie będą wpływały mocno na spadek lojalności, a szybkie wymierzenie kary nie będzie miało podobnych konsekwencji jak np. dyskusja o poddaniu się i złożeniu broni, jeśli to konieczne.

W najnowszym pamiętniku znajdziemy również potwierdzenie, że w grze mapa strategiczna została podzielona na 150 ręcznie i bardzo szczegółowo wykonanych sektorów, wliczając w to lokacje znajdujące się pod ziemią. I na niektórych z tych sektorów możemy znaleźć lub odzyskać naprawdę godny uwagi sprzęt oraz narzędzia potrzebne do jego naprawy.

Jedynie czego można żałować to tego, że w najnowszym pamiętniku zawsze brakuje pełnych informacji na temat jednego z najważniejszych jak nie kluczowych elementów gry, jaką bez wątpienia jest mapa strategiczna i interakcje jakie mogą się na niej odbywać. Co najważniejsze wspomniano o tym, że będziemy mogli rekrutować i szkolić milicję, która w późniejszych etapach rozgrywki przyda się do obrony sektora.

Jeżeli tak bardzo nie możecie doczekać się premiery, to w tym miejscu polecamy zapoznać się z najnowszą i jeszcze gorącą zapowiedzią, która ukazała się na łamach magazynu PC Gamer. W podsumowaniu autor artykułu potwierdza, że gra jest bardzo obiecująca i że sama rozgrywka będzie przebiegać zupełnie inaczej niż w grach z serii XCOM szczególnie na poziomie szacowania powodzenia oddawania strzałów, nie wskazanych przez procent szans na trafienie, ale przez mniej lub bardziej precyzyjne oszacowanie, które należy skorygować przez punkty akcji.

Reasumując powyższe, wydaje się być jasne, że przywrócenie pełnego blasku temu zasłużonemu dla wielu graczy tytułowi wydaje się być całkiem realne. Z publikowanych prezentacji daje się odczuć, że twórcy starają się oddać ducha serii i raczej nie idą na kompromisy. Ten fakt może bardzo ucieszyć przede wszystkim fanów cyklu, co niekoniecznie może być dobrą informacją dla osób, które preferują relaksującą rozgrywkę. Jednak w tym miejscu trzeba przyznać rację ekipie z Haemimont Games, że trudno jest bowiem odnaleźć ustępstwa w grze, która ponad dwie dekady temu wyznaczyła standardy w strategii turowej.

DEV STREAM #2

THQ Nordic na swoich profilach społecznościowych ogłosił, że jeszcze w tym tygodniu odbędzie się kolejny stream deweloperski z udziałem twórców Jagged Alliance 3 w którym to zostaną omówione najważniejsze aspekty z tworzenia świata i w jaki sposób działa system zadań. Transmisja odbędzie się na oficjalnym kanale Twitch THQ Nordic 20 kwietnia (czwartek) o godzinie 17:00. Bardzo wszystkich zachęcamy do oglądania tej transmisji i podzielenia się swoimi wrażeniami w komentarzach jak i na naszym forum dyskusyjnym.

Źródłowy dziennik dewelopera Jagged Alliance 3 od THQ Nordic - dyskusja na forum Jagged Alliance 3 - galeria screenów Jagged Alliance 3 - oficjalna strona Jagged Alliance 3 - oficjalne forum Strona gry na platformie Steam Oficjalna strona THQ Nordic Oficjalna strona Haemimont Games

WESOŁYCH ŚWIĄT ŻYCZY REDAKCJA JACENTER!

Wesołych Świąt od JACenter!

Zespół redakcyjny serwisu Jagged Alliance Center
życzy wesołych Świąt Wielkanocnych
oraz bardzo mokrego dyngusa!


W związku z nadchodzącym okresem Świąt Wielkiej Nocy przyjmijcie od nas najserdeczniejsze życzenia. Cudownych Świąt Wielkanocnych, rodzinnego ciepła i wielkiej radości, spełnienia wszelkich marzeń i celów, a w koszyczku zaś mnóstwo pisanek kolorowych. Niech zbliżający się poniedziałkowy dyngus zmyje z Was wszelkie troski i zmartwienia.

Pozdrawiamy

Redakcja Jagged Alliance Center

JA3: DZIENNIK DEWELOPERA #4 - ROZWÓJ POSTACI

Jagged Alliance 3 - THQ Nordic

Widać że, studio Haemimont Games nie spoczywa na laurach i w dalszym ciągu kontynuuje dzielenie się z graczami nowymi informacjami publikując kolejny pamiętnik dewelopera, który tym razem został poświęcony tematyce jaką jest proces rozwoju postaci. I trzeba przyznać, że twórcy do tematu podeszli bardzo kompleksowo, albowiem dowiadujemy się co nieco na temat tego w jaki sposób najemnicy w miarę postępów w kampanii rozwijają swoje umiejętności.

Już praktycznie od samego początku twórcy gry wiedzieli, że Jagged Alliance 3 będzie posiadał bezklasowy system rozwoju postaci. Pomimo że, niektórych najemników śmiało można w miarę rozsądnie uznać za "lekarzy polowych" lub "ekspertów od materiałów wybuchowych" tylko na podstawie ich początkowych zestawów umiejętności, a samo A.I.M. jak wiadomo mogło ich w taki sposób reklamować na swojej stronie internetowej, to jednak nie chciano ograniczać umiejętności najemników w wąskich archetypach, aby nie zmuszać graczy do korzystania lub rozwijania ich w określony sposób. Awansowanie najemnika, który posiada umiejętności medyczne na strzelca wyborowego lub mechanika, który ma wyższy poziom doświadczenia wymagałoby znacznego wysiłku.

1. STATYSTYKI NAJEMNIKA

W podobny sposób jaki miał miejsce w klasycznych odsłonach Jagged Alliance podstawowe atrybuty jak i najważniejsze umiejętności każdej postaci są przedstawiane liczbą od 0 do 100. Poniżej znajduje się lista podstawowych statystyk, które musi posiadać każdy najemnik oraz ich bezpośrednie efekty:

  • Zdrowie - reprezentuje zarówno fizyczne samopoczucie najemnika, jak i ilość obrażeń, jakie może przyjąć, zanim zostanie trafiony i padnie na ziemię.
  • Zwinność - mierzy to, w jaki sposób najemnik reaguje na nową sytuację w której się znalazł. Wpływa to na całkowitą liczbę punktów akcji, swobodny ruch na początku tury, oraz na to jak dobrze skrada się najemnik.
  • Zręczność - zdolność najemnika do wykonywania precyzyjnych ruchów. Wpływa ona na premię z celowania i szansę na trafienie z ukrycia.
  • Siła - jest szczególnie ważna jeśli decydujemy się na walkę wręcz. Wpływa także na zasięg rzutu oraz wielkość ekwipunku postaci.
  • Inteligencja - wpływa na zdolność najemnika do uczenia się na podstawie doświadczenia i treningu. Inteligencja ma wpływ także na szansę zauważenia ukrytych przedmiotów i wrogów.
  • Umiejętności dowodzenia - składa się na to szacunek i "urok osobisty" najemnika. Ważny atrybut potrzebny do szkolenia milicji lub innych członków teamu. Wpływa na szansę uzyskania pozytywnych i negatywnych wydarzeń oraz na morale drużyny.
  • Umiejętności strzeleckie - odzwierciedlenie zdolności najemnika do precyzyjnego strzelania do celu z broni palnej.
  • Mechanika - ocenia predyspozycje najemnika do naprawy zużytych, uszkodzonych lub zepsutych przedmiotów i wyposażenia. Umiejętność ta przydaje się podczas otwierania zamków, obsłudze maszyn lub hakowaniu urządzeń elektronicznych. Może także służyć do rozbrajania ukrytych pułapek.
  • Materiały wybuchowe - zdolność najemnika do używania granatów i podkładania materiałów wybuchowych.
  • Medycyna - wiedza medyczna i umiejętność leczenia rannych.
  • Warto zauważyć, że statystyki najemnika nie są stałe. Można je bowiem ulepszać na kilka sposobów, w tym trenować przez bardziej doświadczonych najemników w drużynie i efektywnie wykorzystywać statystyki w terenie. Jednak zyski z doświadczenia w terenie są ograniczone, a także są luźno powiązane z regularnymi postępami w zdobywaniu kolejnych poziomów.

    Wyżej wymienione nazwy statystyk mogą być niektórym znane chociażby z Jagged Alliance 2, ale warto pamiętać, że niektóre z nich w Jagged Alliance 3 według twórców mają działać teraz zupełnie inaczej. Powracający najemnicy mają podobne statystki do swoich odpowiedników w dwóch pierwszych częściach, ale zostały one nieco zmienione, aby uwzględnić upływający czas i zbalansować je z nowym systemem.

    2. POZIOM I PROGRESJA

    Gdy indywidualne statystyki pokazują, jak dobry jest najemnik z określoną umiejętnością, to ogólne doświadczenie jest mierzone na podstawie jego poziomu. Ci początkujący zaczynają od poziomu 1, ale bardziej doświadczonych najemników możemy zatrudnić już w początkowej drużynie. Wszyscy najemnicy mogą maksymalnie awansować do 10 poziomu, podnosząc przy tym swoje wynagrodzenie i rozwijając swoje statystyki.

    W czasie gdy poziom najemnika oferuje pewne bezpośrednie korzyści mechaniczne, takie jak ulepszona szybkość i szansa na uzyskanie trafienia krytycznego czy też zwiększona okazja na trafienie w przypadku ataków na cele znajdujące się na niższym poziomie, to każdy wyższy poziom daje wówczas możliwość na dalszą specjalizację najemnika za pomocą wybranego przez nas atutu. Perki są powiązane z konkretną statystyką i wymaga pewnej biegłości w posługiwaniu się nią (obecnie minimalne wymaganie to 70 punktów). Złote i srebrne ikony perków mają silniejsze efekty i są bardziej wymagające na wstępie - odpowiednio 80 i 90 punktów w danej statystyce.

    Wspomniane wyżej profity wraz z określoną statystyką mają na celu uzyskania dobrego współdziałania między sobą i są często najbardziej przydatne gdy skupimy się na takim stylu gry, który dobrze wykorzysta tą statystykę. Np. niektóre atuty wykorzystywane w zręczności współgrają w tworzeniu postaci, która nie musi wydawać zbyt wielu AP na ruch:

  • Uderz i uciekaj (Hit and run) - zyskujemy swobodny ruch po wykonaniu ataku wręcz (wymaga 70 punktów zręczności).
  • Żabi skok (Frogleaping) - zwiększony zasięg swobodnego ruchu podczas rozpoczęcia tury ukrywając się za osłoną (wymaga 80 punktów zręczności).
  • 3. CECHY I TALENTY

    Ostatni punkt pamiętnika dewelopera dotyczy cech i talentów. Cechy są to zwykle drobne efekty, które prezentują kaprysy lub skłonności najemnika. Nie zapewniają jednak one korzyści mechanicznych i zazwyczaj używane są jako narzędzia do uczynienia najemników bardziej wyróżniającymi się. Na przykład Dr. Q korzysta z umiejętności sztuk walki, ale jest możliwość stworzenia takiego wojownika do walki w zwarciu, który nie musi posiadać akurat tej cechy. Możemy więc skupić się jednocześnie na poprawie statystyk walki w zwarciu i wybieraniu powiązanych profitów zwiększających poziom. Jednak niektóre cechy takie jak Psychoza czy Negocjator mogą odblokowywać unikalne opcje konwersacji.

  • Zoofobia - postać traci morale gdy zostanie zaatakowana przez zwierzę.
  • Psycho - czasem najemnik zdecyduje się na użycie bardziej silniejszych ataków niż podstawowy. Odblokowuje dodatkowe opcje dialogowe.
  • Stealthy - nasi najemnicy są trudniejsi do wykrycia przez wrogów podczas skradania się. Daje to nieznacznie zwiększoną szansę na bezpośrednie pozbycie się wroga podczas ataku z ukrycia.
  • Jak widać powyżej talent to bardzo unikalny atut, wyłącznie tylko dla wybranego przez nas najemnika. Może być to umiejętność aktywna, taka jak charakterystyczny atak lub może być to coś bardzie subtelnego, ale najważniejsze w tym wszystkim jest to, że żaden inny najemnik w grze nie ma takiej zdolności.

    DEV STREAM

    THQ Nordic na swoich profilach społecznościowych ogłosił, że jeszcze w tym tygodniu odbędzie się pierwszy stream deweloperski z udziałem twórców Jagged Alliance 3 w którym to zostaną przedstawione szczegółowe informacje na temat gry. Transmisja odbędzie się na oficjalnym kanale Twitch THQ Nordic 30 marca (czwartek) o godzinie 17:00. Bardzo wszystkich zachęcamy do oglądania tej transmisji i podzielenia się swoimi wrażeniami w komentarzach jak i na naszym forum dyskusyjnym.

    Źródłowy dziennik dewelopera Jagged Alliance 3 od THQ Nordic - dyskusja na forum Jagged Alliance 3 - galeria screenów Jagged Alliance 3 - oficjalna strona Jagged Alliance 3 - oficjalne forum Strona gry na platformie Steam Oficjalna strona THQ Nordic Oficjalna strona Haemimont Games

    JAGGED ALLIANCE 3 - DZIENNIK DEWELOPERA # 3 - TWORZENIE NAJEMNIKA

    Jagged Alliance 3 - THQ Nordic

    W swoim najnowszym pamiętniku dewelopera twórcy podejmują temat tworzenia najemnika oraz to w jaki sposób zaprojektowano stare jak i stworzono nowe postacie. Jako przykład tego jak wygląda proces tworzenia postaci w Jagged Alliance 3 posłużył znany z pierwszych dwóch odsłon serii najemnik Tex Colburn.

    Aby sprostać wyzwaniu w odtworzeniu starych najemników takich jak Tex zespół z Haemimont Games musiał przeprowadzić swoje własne badania. Jako pierwsze zaczęto od stworzenia dokumentu najemnika, który zawierał dane o jego pochodzeniu, opis jego historii lub przynajmniej to co o nim wiadomo. Następnie wyodrębniono wszystkie kwestie głosowe z Jagged Alliance 1 i Jagged Alliance 2 aby uzyskać klimat i charakter danej postaci. Łącząc to wszystko w celu uzyskania informacji o animozjach i kaprysach. Twórcy wiedzieli dokładnie, że chcąc przyśpieszyć czas gry tylko o kilka lat musieli odzwierciedlić to w niektórych postaciach. W przypadku Unfinished Business (dodatek do Jagged Alliance 2) wiadomo, że Texowi nie układało się najlepiej ponieważ filmy klasy B z jego udziałem dawno wyszły z mody i w tym wypadku musiał znowu wstąpić do A.I.M.

    Następny etap to stworzenie koncepcji wizualnej najemnika. W tym celu musiano odtworzyć postacie jako pełne modele 3D w świecie gry. Dla twórców było to duże wyzwanie ponieważ pierwszą przeszkodą było odtworzenie twarzy. Przy tworzeniu portretów bardzo pomocne okazały się być wizerunki najemników z oryginalnych gier ponieważ potrafiły przekazać wiele za pomocą zaledwie kilku pikseli, dlatego też przełożenie tego na model 3D było dużym wyzwaniem.

    Sami twórcy w najnowszym pamiętniku dewelopera przyznają, że jednym ze źródeł inspiracji były komentarze użytkowników na forach jak i wpisy na portalach społecznościowych takich jak Discord czy Reddit. Wszystkie te połączone ze sobą rzeczy dały możliwość uczynienia tych koncepcji jeszcze bardziej szczegółowymi i dokładnymi.

    W następnej części wpisu omawiane są szczegóły stroju najemnika. Początkowo zaczęto od systemu łączenia mundurów, różnych elementów opancerzenia i wyposażenia bojowego. Jednak nie potoczyło się to tak jakby życzyliby sobie tego twórcy ponieważ najemników trudno byłoby odróżnić od wrogów i wyglądaliby bardzo podobnie do siebie a ich wyjątkowość zniknęłaby całkowicie z wizualnej strony gry. Jednocześnie okazało się, że nie można za bardzo zmieniać kolorów kamuflażu, a przy zbyt wielu dodatkach postacie wyglądałby jak choinki.

    Postanowiono pójść w zupełnie innym kierunku. Każda postać posiada unikalny model z własnym stylem. Odzwierciedla to charakter, a nie sytuację, w której dany najemnik się znajduje. Każde ubranie zostało zaprojektowane w oparciu o osobowość najemnika, aby był natychmiast rozpoznawalny. Postać Texa łatwo było twórcom rozpracować ponieważ przypomina współczesnego kowboja lub bohatera kina akcji, ale niektórzy najemnicy byli bardzo trudni do zidentyfikowania.

    W kolejnej części tekstu twórcy przechodzą do przedstawienia sylwetki jednego z nowych najemników dostępnych w grze - Faudy. Zgodnie z tradycją, nowa odsłona Jagged Alliance wprowadza w szeregi A.I.M. "nowe twarze". Fauda jest doświadczonym ekspertem od broni ciężkiej i materiałów wybuchowych. Dołączyła do Peszmergi (tj. formacji bojowników kurdyjskich) wraz ze swoim bratem Zoranem, ale po jego tragicznej śmierci postanowiła przejść na emeryturę i zasilić szeregi A.I.M. Początkowo Fauda swoje doświadczenie zdobywała szkoląc się jako młody i doświadczony strzelec wyborowy, ale obawiano się, że ze swoimi umiejętnościami będzie podobna do innych postaci dlatego też zadecydowano o zmianie jej specjalizacji na ciężką broń i materiały wybuchowe, a jednocześnie wraz z tą zmianą Ian Currie wpadł na pomysł postarzenia jej wyglądu i nadania jej jeszcze bardziej szorstkiej osobowości.

    A na koniec jeszcze jedna bardzo ciekawa dla wszystkich informacja. Otóż do Jagged Alliance 3 oficjalnie powraca I.M.P. wraz z nowym testem osobowości! Jak wygląda strona internetowa możecie zobaczyć na poniższym screenie. A my jak zwykle bardzo serdecznie wszystkich zapraszamy do zamieszczania komentarzy pod tym newsem jak i na naszym forum dyskusyjnym.

    Źródłowy dziennik dewelopera Jagged Alliance 3 od THQ Nordic - dyskusja na forum Jagged Alliance 3 - galeria screenów Jagged Alliance 3 - oficjalna strona Jagged Alliance 3 - oficjalne forum Strona gry na platformie Steam Oficjalna strona THQ Nordic Oficjalna strona Haemimont Games

    WYWIAD Z IANEM CURRIE (GAMESTAR.DE)

    Jagged Alliance 3 - THQ Nordic

    Jakiś czas temu na łamach niemieckiego magazynu GameStar pojawił się wywiad udzielony przez Iana Currie, który w zespole programistów pełni rolę scenarzysty odpowiedzialnego głównie za pomoc w zapewnieniu wysokiej jakości tekstu pod względem kreatywnym, jak i technicznym, ale i nie tylko. Niestety, aby odblokować dostęp do całości wywiadu trzeba wykupić abonament w serwisie GameStar.

    Jednakże z pomocą przyszło THQ Nordic, które przetłumaczyło i zamieściło wywiad na Steamie w języku angielskim. A już dziś na naszej stronie możecie zapoznać się z tą rozmową, ale z tą różnicą, że w polskiej wersji.

    WYWIAD Z IANEM CURRIE

    Jagged Alliance 3 od THQ Nordic - dyskusja na forum Jagged Alliance 3 - galeria screenów Jagged Alliance 3 - oficjalna strona Jagged Alliance 3 - oficjalne forum Strona gry na platformie Steam Oficjalna strona THQ Nordic Oficjalna strona Haemimont Games

    JAGGED ALLIANCE 3 - DZIENNIK DEWELOPERA #2 - IAN CURRIE DOŁĄCZA DO ZESPOŁU TWÓRCÓW GRY

    Jagged Alliance 3 - THQ Nordic

    Wydaje się być jasne, że wydawca jakim jest THQ Nordic doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że podczas tworzenia następcy legendarnej serii, jakim jest Jagged Allliance, najczęstszym życzeniem fanów jest to żeby po prostu, po raz kolejny tego nie zepsuć. Wiadomo, że jest to w praktyce balansowanie po cienkim i kruchym lodzie, bo z jednej strony należy upewnić się co do tego, że dla osób które w dalszym ciągu czują więź i przywiązanie do Jagged Alliance 1 i Jagged Alliance 2 nowa odsłona gry musi być taka sama jak jej poprzednicy, a z drugiej strony należy wprowadzać ulepszenia i uwzględniać przy tym nowoczesne założenia projektowe.

    A kogo najlepiej poprosić o radę w jaki sposób stworzyć grę, aby była jak najbliżej wierna oryginałowi, jak nie autora i projektanta dwóch pierwszych odsłon serii. Ian Currie, bo o nim mowa wziął udział w najnowszym dzienniku dewelopera twórców ze studia Haemimont Games, którzy wzięli na siebie próbę stworzenia pełnoprawnej trzeciej części kultowej serii Jagged Alliance. Sam Currie już na samym początku stwierdza, że był sceptycznie nastawiony do propozycji udziału w pracach nad Jagged Alliance 3, biorąc pod uwagę fakt w jaki zły sposób, przez lata były traktowane poprzednie części serii przez różnych wydawców i deweloperów. Najwyraźniej jednak THQ Nordic zdołało przekonać autora dwóch pierwszych odsłon serii do tego, że ekipie z Haemimont Games bardzo zależy na tym aby stworzyć prawdziwego następcę Jagged Alliance 2 i to bez wątpienia wystarczyło, by Currie w pełni zaangażował się w projekt.

    Nie ulega zatem wątpliwości, że współpraca z projektantem odpowiedzialnym za oryginalną koncepcję Jagged Alliance jest z pewnością krokiem we właściwym kierunku, a sam Currie w pracę nad grą jest zaangażowany już od "pierwszego dnia". Ian dodał również, że praca nad grą pozwala mu na realizację tych koncepcji których z różnych powodów nie udało się zrealizować w drugiej części. Zaznacza też, że bardzo fajnie i miło współpracuje mu się z dyrektorem kreatywnym Haemimont Games Boianem Ivanovem, ponieważ nie tylko jest doświadczonym projektantem gier, ale też prawdziwym fanem dwóch pierwszych części. Według dewelopera Currie dołączył do produkcji gry jako scenarzysta i ma pomagać przy fabule, zadaniach i opisach postaci. Sam fakt że, Ian stał się częścią zespołu sprawia, że prace nad grą idą w dobrym kierunku. Ponadto pracownicy studia co i rusz wymyślają dla niego różne pomysły, a on najlepiej wie czy pasują one do ogólnej koncepcji, czy też należy je porzucić. Jest to szczególnie ważne w kontekście presji ze strony fanów, ponieważ bardzo wielu z nich z wielką uwagą śledzi rozwój wydarzeń.

    Gry z serii Jagged Alliance znane są z wyjątkowego strategicznego zarządzania kampanią, ogromnego otwartego świata, różnorodnych zadań pobocznych, dogłębnej walki taktycznej i unikalnych postaci. Miejmy nadzieję, że nadchodzące Jagged Alliance 3 pozostanie wierne tym elementom, a z opublikowanego przez THQ Nordic zwiastuna wynika, że zarówno Ian Currie jak i cały zespół Haemimont Games zdecydowanie wiedzą o czym mówią. Chociaż gra nie jest jeszcze w pełni ukończona to nowa zapowiedź powinna ucieszyć wieloletnich fanów i sprawić że, Jagged Alliance 3 będzie jeszcze bardziej kuszącą perspektywą dla tych osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z serią.

    Jagged Alliance 3 ma ukazać się w tym roku, a THQ Nordic obiecuje informować o pojawiających się wkrótce nowościach. W międzyczasie można też dodać grę na swoją listę życzeń Steam aby być na bieżąco ze wszystkimi pojawiającymi się tam wydarzeniami. A my jak zwykle bardzo serdecznie wszystkich zapraszamy do zamieszczania komentarzy pod tym newsem jak i na naszym forum dyskusyjnym.

    Jagged Alliance 3 od THQ Nordic - dyskusja na forum Jagged Alliance 3 - galeria screenów Jagged Alliance 3 - oficjalna strona Jagged Alliance 3 - oficjalne forum Strona gry na platformie Steam Oficjalna strona THQ Nordic Oficjalna strona Haemimont Games

    WESOŁYCH ŚWIĄT ŻYCZY REDAKCJA JACENTER

    Wesołych Świąt od JACenter!

    Zespół redakcyjny serwisu Jagged Alliance Center
    życzy wesołych Świąt Bożego Narodzenia
    i szczęśliwego Nowego Roku!


    W związku z nadchodzącym okresem Narodzenia Pańskiego oraz zbliżającym się Nowym Rokiem, przyjmijcie od nas najserdeczniejsze życzenia. Cudownych Świąt Bożego Narodzenia, rodzinnego ciepła i wielkiej radości, a pod choinką zaś mnóstwo upragnionych prezentów. W Nowym Roku spełnienia wszelkich marzeń i celów,
    niech ten zbliżający się czas, będzie dla Was pełen sukcesów i optymizmu.



    Pozdrawiamy,
    Redakcja Jagged Alliance Center