Długo oczekiwana aktualizacja JA Online jest już dostępna

Jagged Alliance OnlineNa ten patch wszyscy bardzo długo i z niecierpliwością czekali, ponieważ miał on wprowadzić zmiany, mające na celu przede wszystkim dać wynagrodzenie za lojalność w grze oraz poważnie przekształcić wszystkie epickie osłony, które od teraz miałyby konkurować albo być nawet lepszymi od tych płatnych złotych, ale nie craftowanych złotych. Aktualizacja została wdrożona wczoraj w południe i każdy z Was może się z nią już osobiście zapoznać.

Pierwszą ważną zmianą są wspomniane wcześniej nagrody za lojalność. Za siedem logowań z rzędu (gdzie jedno logowanie oznacza jeden dzień) dostaniemy 15 złotych sztabek. To rozwiązanie jest znane już od dawna i w większości gier internetowych jest ona stosowana. Szkoda tylko, że w Jagged Alliance Online zawitała tak późno. Za 3 logowania z rzędu dostaniecie kolejnych 10 złotych sztabek. Odnośnie tej opcji nie dostaliśmy jeszcze odpowiedzi od twórców JAO, jak ona dokładnie będzie wyglądać. Ze wstępnych ustaleń wynika, że po osiągnięciu tych trzech logowań, następna nagroda (już o wiele większa) będzie za 4 lub więcej logowania z rzędu. Jeśli chcecie się wzbogacić o kolejne 10 złotych sztabek, wystarczy polubić tę grę na Facebooku oraz śledzić związane z nią wydarzenia na Tweeterze. Gdyby tego było mało, to wygrywając ze swoim sojuszem strefy wojny, będziecie mieli możliwość zwiększenia wszystkich tych nagród.

Powyższa zmiana oczywiście jest na plus i nie ma co do tego żadnych wątpliwości, w bardzo krótkim czasie możemy wzbogacić się o dużą ilość złotych sztabek. Niestety z drugą ważną zmianą nie jest już tak różowo. Każdy z użytkowników oczekiwał podwyższenia statystyk epickich przedmiotów, aby były lepsze od tych złotych oraz craftowanych standardowych, lecz gdy wszyscy zobaczyli jak to wszystko zostało wykonane, ogromne zdziwienie i szok zawitał na ich twarzy.

Statystyki wszystkich złotych przedmiotów zostały bardzo mocno obniżone, co już samo w sobie rodzi ogromne oburzenie, ponieważ każdy kto za nie zapłacił, to zrobił to dla ich statystyk, a gdy teraz zostały one obniżone i są niemal bezużyteczne w stosunku do najlepszych przeciwników w misjach, to nikogo chyba nie dziwi fakt tej ostrej krytyki, jaka przelała się przez forum w stronę twórców gry.

Do tak "przygotowanych" złotych przedmiotów zostały przekształcone te epickie. Niestety i tu jest dużo wątpliwości, czy mogą one konkurować ze złotymi oraz czy są lepsze od tych craftowanych standardowych. Naszym zdaniem oraz pozostałych graczy, absolutnie nie są.

Pozostałe zmiany i poprawki są następujące:

  • Dodano dwie prestiżowe mapy, do których wymagany jest paszport (można go zdobyć w misji 50).
  • Zwiększono do 18 liczbę możliwych do zdobycia slotów na bronie, osłony, amunicję oraz przedmioty spożywcze. Na obiekty związana z naprawą oraz leczeniem, ilość slotów została zwiększona do 50.
  • Przeciwnicy są teraz bardziej inteligentni i trudniejsi do pokonania. Została im również zwiększona i to bardzo, szansa na trafienie krytyczne.
  • Trafienie krytyczne będzie od teraz zabierać 1.5 standardowego obrażenia broni.
  • Strzelby będą zadawać teraz takie same obrażenia, jak pozostałe bronie.
  • Biorąc najemnika o większym poziomie niż rekomendowany w strefie wojny, dostaniemy za niego o wiele więcej punktów karnych.
  • Przekształcono mapę na arenie PvP (Search and Destroy), aby była bardziej związana z walką, a nie z metodą, kto szybszy ten lepszy.
  • Zmieniono trzy konsekwencje wynikające z ran postrzałowych: double vision, slowed, wounded.

Jeśli ktoś będzie chciał poznać wszystkie zmiany z oficjalnego źródła, to zapraszamy do lektury tego tematu.

Aktualizacje JA Online - dyskusja na forum Aktualizacja JA Online - oficjalne info
Komentarze (0)



Nick: