Postacie z Wildfire » Najemnicy RPC w Jagged Alliance 2 Wildfire

Breeham "Shank" Druz
 
Breeham "Shank" Druz Zdrowie46 Doświadczenie01
Zwinność36 Um. Strzeleckie45
Zręczność43 Zn. Mechaniki11
Siła31 Zn.mat. wybuchowych09
Um.dowodzenia07 Wiedza medyczna17
Inteligencja80   

Umiejętności:

Rzucanie (Ekspert)
Lokalizacja:J9-1 (Tixa)

Shank to gość, którego na prośbę Jake'a z Estoni musimy uratować z podziemi rządowego więzienia Tixa. Pobyt w ośrodku odcisnął się nie tylko na styranej twarzy biednego Breehama, ale także na jego zdrowiu i pozostałych współczynnikach. Praktycznie wszystkie z wyjątkiem Inteligencji są sporo poniżej przeciętnej. Opłaca się jednak wyciągnąć go z mamra, gdyż dzięki temu stary Jake załatwi nam w miarę regularne dostawy paliwa. Później możemy przyłączyć Shanka do naszej drużyny na stałe, za 20$.
Sympatie: Dynamo, IvanWrogowie: Brak



Carlos Dasouza
 
Carlos Dasouza Zdrowie82 Doświadczenie04
Zwinność92 Um. Strzeleckie78
Zręczność72 Zn. Mechaniki26
Siła72 Zn.mat. wybuchowych20
Um.dowodzenia38 Wiedza medyczna09
Inteligencja78   

Umiejętności:

Rzucanie, skradanie
Lokalizacja:A10-1 (Omerta)

Osobisty doradca i prawa ręka Miguela. Jako wojak Carlos spisuje się w Wildfire znacznie lepiej niż w podstawowym Jagged Alliance 2 - strzela znacznie lepiej, jest bardziej inteligentny i zręczny. Na plus przemawia także inny fakt - Carlos dołączy do nas razem z Miguelem gdy zdobędziemy zaledwie dwa miasta, a nie tak jak w JA2 aż pięć.
Sympatie: Miguel, Dimitri, IraWrogowie: Iggy



Devin Conell
 
Devin Conell Zdrowie73 Doświadczenie03
Zwinność61 Um. Strzeleckie67
Zręczność88 Zn. Mechaniki34
Siła71 Zn.mat. wybuchowych96
Um.dowodzenia11 Wiedza medyczna02
Inteligencja72   

Umiejętności:

Broń biała, elektronika
Lokalizacja:C5, C6, D13, H2, G9

Conell to handlarz wędrujący po Arulco obracający materiałami wybuchowymi oraz elektroniką. Zna się na tym fachu jednak nie tylko ze strony sprzedawcy - Devin to wykwalifikowany saper. Niestety zgodzi się do nas dołaczyć dopiero wtedy, gdy pod naszą kontrolą znajdzie się pięć miast. Oczywiście nie pracuje za darmo - jego dzienna stawka to 800$.
Sympatie: RedWrogowie: Buns



Dimitri Guzzo
 
Dimitri Guzzo Zdrowie78 Doświadczenie02
Zwinność81 Um. Strzeleckie78
Zręczność72 Zn. Mechaniki64
Siła78 Zn.mat. wybuchowych12
Um.dowodzenia21 Wiedza medyczna03
Inteligencja67   

Umiejętności:

Rzucanie (Ekspert)
Lokalizacja:A10-1 (Omerta)

Dimitri Guzo to, nieco podstarzały, najlepszy człowiek Miguela. Z jego usług będziemy mogli skorzystać zaraz po odnalezieniu rebeliantów. W Wildfire Guzzo stał się naprawdę dobrym najemnikiem, teraz z pełnym powodzeniem może podkradać się do wrogów i rzucać w nich nożami z naprawdę niewielkiej odległości. Zyskał także na doświadczeniu.
Sympatie: Miguel, CarlosWrogowie: Stephen



Dr. Vincent Beaumont
 
Dr. Vincent Beaumont Zdrowie94 Doświadczenie02
Zwinność49 Um. Strzeleckie35
Zręczność92 Zn. Mechaniki13
Siła76 Zn.mat. wybuchowych03
Um.dowodzenia33 Wiedza medyczna94
Inteligencja94   

Umiejętności:

Oburęczność, szkolenie
Lokalizacja:F8 (Cambria)

Vincent jest lekarzem pracującym w szpitalu w Cambrii. Zanim będziemy mogli go wynająć będzie mógł leczyć naszych ludzi - oczywiście za odpowiednią opłatą. Zgodzi się na dołączenie do oddziału gdy lojalnośc w Cambrii będzie na wysokim poziomie. Będzie to jednak niemożliwe, jeżeli zdecydujemy się okraść szpitalny magazyn. Jego umiejętności to oburęczność i szkolenie zaś dzienna pensja jakiej zażąda to 500$.
Sympatie: BrakWrogowie: Brak



Greg "Dynamo" Duncan
 
Greg "Dynamo" Duncan Zdrowie33 Doświadczenie01
Zwinność57 Um. Strzeleckie68
Zręczność67 Zn. Mechaniki67
Siła55 Zn.mat. wybuchowych09
Um.dowodzenia08 Wiedza medyczna08
Inteligencja78   

Umiejętności:

Otwieranie zamków (Ekspert)
Lokalizacja:J9 (Tixa)

Ten czarnoskóry koleżka to kolejny kandydat do uratowania z podziemi więzienia Tixa. W więzieniu królowej był przetrzymywany i torturowany przez miesiąc i w bardzo widoczny sposób odbiło to się na jego statystykach, w szególności zdrowiu. Gdyby nie ten minus, Dynamo byłby dosyć przyzwoitym żołnierzem, w tej sytuacji jednak opłaca nam się tylko odeskortować go to Almy, do Matta - kierownika kopalni a zarazem jego brata.
Sympatie: Shank, BloodWrogowie: Bubba



Hamous
 
Hamous Zdrowie68 Doświadczenie02
Zwinność74 Um. Strzeleckie78
Zręczność71 Zn. Mechaniki19
Siła65 Zn.mat. wybuchowych00
Um.dowodzenia05 Wiedza medyczna00
Inteligencja35   

Umiejętności:

Skradanie
Lokalizacja:G6, F12, D7, D3, D9

Należy do grona byłych najemników AIM. Gdy jego kontrakt wygasł okazało się, że nie zdołał zaoszczędzić wystarczającej ilości gotówki by kupić wymarzony mini-van. Postanowił, więc podprowadzić furgonetkę z lodami... Jak trafił do Arulco skoro zmierzał do Istambułu - tego nie wie nikt. Wiadomo jedynie tyle, że Hamous można spotkać w jednym z podanych sektorów. Gdyby nie posiadał furgonetki, nie byłby wart ani centa. A tak - przynajmniej umożliwia szybki transport drużyny. Właściwie to umie tylko w miarę dobrze strzelać. Każe sobie płacić 250$ dziennie zaś jego jedyna umiejętność to skradanie.
Sympatie: BrakWrogowie: Brak



Igmus "Iggy" Palkov
 
Igmus "Iggy" Palkov Zdrowie88 Doświadczenie05
Zwinność81 Um. Strzeleckie92
Zręczność84 Zn. Mechaniki42
Siła85 Zn.mat. wybuchowych21
Um.dowodzenia23 Wiedza medyczna14
Inteligencja79   

Umiejętności:

Broń ciężka (Ekspert)
Lokalizacja:C5 (San Mona)

Iggy to najemnik sprowadzony do Arulco przez królową - miał on współpracować z Mike’em, jednak coś poszło nie tak i biedny Iggy wylądował w jednym z barów w San Mona. Spotkamy go wtedy, gdy już znaczna cześć Arulco znajdzie się w naszych rękach. Chętnie podejmie się pracy u nas, jeśli tylko zapewnimy mu pensję w wysokości 1950$ na dzień. Jest Rosjaninem a w dodatku marzy mu się "Wielka Rosja", więc nie przez wszystkich jest on lubiany. Palkov jest naprawdę dobrym strzelcem zwłaszcza, jeśli przyjdzie mu strzelać z broni ciężkiej.
Sympatie: IvanWrogowie: Fidel



Ira Smythe
 
Ira Smythe Zdrowie78 Doświadczenie02
Zwinność78 Um. Strzeleckie67
Zręczność91 Zn. Mechaniki08
Siła65 Zn.mat. wybuchowych02
Um.dowodzenia14 Wiedza medyczna38
Inteligencja83   

Umiejętności:

Oburęczność, broń automatyczna
Lokalizacja:A10-1 (Omerta)

Pierwsza z grupy rebeliantów, którą przyjdzie nam dołączyć do oddziału. Jak nazwisko wskazuje, Ira nie jest rodowitą mieszkanką Arulco, to Amerykanka, która chce pomagać dręczonym obywatelom. Statystyki w JA2 mówiły, iż to słaby najmenik, w Wildfire mówią już coś innego - Ira to nie tylko pielęgniarka ale i doskonały nauczyciel potrafiący szybko wyszkolić wojska samoobrony. Strzela dosyć przecietnie, ale szybko się uczy i może nadrobić zaległości.
Sympatie: Dimitri, MiguelWrogowie: Malice



Kevin "Maddog" Cameron
 
Kevin "Maddog" Cameron Zdrowie91 Doświadczenie01
Zwinność91 Um. Strzeleckie66
Zręczność92 Zn. Mechaniki68
Siła78 Zn.mat. wybuchowych18
Um.dowodzenia08 Wiedza medyczna07
Inteligencja56   

Umiejętności:

Otwieranie zamków (ekspert)
Lokalizacja:I6 (Estoni)

Polskie tłumaczenie pseudonimu tego faceta to szalony pies, bez wątpienia doskonale pasuje ono do tej postaci. Cameron to silny ale zarazem kompletnie niezrównoważony psychicznie człowiek, co szybko odkryjemy słysząc jego odzywki. Można go uznać za dosyć dobrego mechanika, tym bardziej, iż świetnie nadaje się do otwierania zamków. Spotkamy go przy stacji beznynowej w Estoni. Jego wada to słaba znajomośc medycyny oraz dość niski poziom inteligencji.
Sympatie: FoxWrogowie: Brak



Lt. Conrad Gillitt
 
Lt. Conrad Gillitt Zdrowie76 Doświadczenie05
Zwinność69 Um. Strzeleckie95
Zręczność84 Zn. Mechaniki32
Siła81 Zn.mat. wybuchowych68
Um.dowodzenia51 Wiedza medyczna19
Inteligencja88   

Umiejętności:

Broń automatyczna, szkolenie
Lokalizacja:H13 (Alma)

Najbardziej arogancki, wredny, cyniczny i zdradziecki skurczysyn, jaki kiedykolwiek pojawił się w Arulco. Jest instruktorem szkoleniowym wojsk Deidranny, ale zdradzi swoich pracodawców, gdy zaproponujemy mu większą stawkę. Rozmowę rekrutacyjną najlepiej przeprowadzić najemnikiem o wysokiej inteligencji - Conrad może się zdenerwować, że rozmawia z debilem i zdecyduję się Ciebie zastrzelić. Zaproponuje nam swoje usługi za 5500$ ale jeżeli odmówimy zjedzie do 3300$ dziennie. Jeżeli i ta cena nam się nie spodoba, Conrad sięgnie po ołowiane argumenty.
Sympatie: Iggy, StephenWrogowie: Larry



Miguel Cordona
 
Miguel Cordona Zdrowie88 Doświadczenie06
Zwinność73 Um. Strzeleckie85
Zręczność76 Zn. Mechaniki22
Siła83 Zn.mat. wybuchowych31
Um.dowodzenia98 Wiedza medyczna11
Inteligencja80   

Umiejętności:

Broń biała, operacje nocne
Lokalizacja:A10-1 (Omerta)

Głównodowodzący rebeliantów a także nasz najważniejszy sprzymierzeniec. To bardzo dobry żołnierz, w dodatku podczas gry w Wildfire przyłączy się znacznie szybciej niż miało to miejsce w zwykłym Jagged Alliance 2 - najpierw zaproponuję Irę oraz Dimitriego zaś gry zdobędziemy przynajmniej dwa miasta, dołaczy do nas razem z Carlosem. Jest to bardzo istotne, ponieważ na takim etapie gry nasi najemnicy z AIM oraz MERC nie będą jeszcze postaciami typu Rambo, więc pomoc rebeliantów okaże się naprawdę przydatna. Wadą Miguela jest głos - w Wildfire jest on dosyć specyficzny i nie każdemu musi się podobać...
Sympatie: Carlos, Ira, ShadowWrogowie: Iggy



Richard "Slay" Ruttwen
 
Richard "Slay" Ruttwen Zdrowie80 Doświadczenie04
Zwinność76 Um. Strzeleckie93
Zręczność78 Zn. Mechaniki44
Siła77 Zn.mat. wybuchowych34
Um.dowodzenia16 Wiedza medyczna10
Inteligencja59   

Umiejętności:

Broń automatyczna, snajperstwo
Lokalizacja:losowo

Jeden z terrorystów znanych na całym świecie a ukrywających się właśnie w Arulco. Slay to wybitny snajper, swoje doświadczenie zdobył dzięki zamachom na polityków wysokiego szczebla. Pomimo, iż jest poszukiwany przez Carmena, dołaczy do naszego oddziału na tydzień, jeżeli damy mu dyskietkę zawierającą informacje o terrorystach. Ze względu na bład, w polskiej wersji językowej Jagged Alliance 2 rekrutacja tej postaci nie jest możliwa.
Sympatie: MagicWrogowie: Flo



Robot
Robot Zdrowie95 Doświadczenie01
Zwinność50 Um. Strzeleckie80
Zręczność30 Zn. Mechaniki00
Siła30 Zn.mat. wybuchowych00
Um.dowodzenia01 Wiedza medyczna00
Inteligencja05

Umiejętności:

Nie dotyczy
Lokalizacja:H7, H16, I11, E4

Robot zbudowany przez doktora Nathaniel'a Kairns'a, który uciek z ośrodka badawczego Orta. Jeżeli dostarczymy Madlabowi kamerę wideo oraz odpowiednią broń, gotowy do działania robot stanie się naszą własnością. Maszyna ta jest bardzo dobrze opancerzona i sterowana zdalnie przez jednego z najemników. Doskonale nadaje się do sprawdzania niepewnych miejsc. Niestety robot sam nie jest w stanie przeładować zamontowanej w nim broni, jest głośny i niezbyt mobilny.
Sympatie: Nie dotyczyWrogowie: Nie dotyczy


Autor: lukasamd, 47 komentarzy · 47068 czytań
Komentarze (47)
  • Avatar użytkownikaPlayer90

    Jakim prawem zmniejszyli Scope celność zamorduje za to może i nie ma jakichś świetnych odzywek ale to była świetna najemniczka, a teraz zrobili z niej jakieś byle co z MERC

  • Avatar użytkownikaXBARTEKX

    Mnie ci nowi z A.I.M wkurzają. Głosy to oni mają jak syntezatory jakieś. Pozatym Scope, Hitman lubiłem ich a teraz ich skopali jakby to były patałachy jakieś ;/.

  • Avatar użytkownikazadra666

    Możw gra Scope była za łatwa??? Heh i tak nie lubiłem jej.

    Brain to dobry nabytek na początku rozgrywki !

  • Avatar użytkownikaXBARTEKX

    Weź mi o tym downie nie mów. Brain ma głos jak syntezator zresztą prawie wszyscy nowi.

  • Avatar użytkownikaXwydyz

    boli brak gus'a ten koles robil robote jak sie nalezy:))

  • Avatar użytkownikaIvan

    chociaz dobrze ze zostala najlepsza trojka:Ivan,Shadow, Lynx ... ale brakuje gusa i to troche boli

  • Avatar użytkownikazadra666

    Prawda , kołku ...

  • Avatar użytkownikaDemon

    Wiecie co ja robie tak Tworze Najemnika z I.M.P i biorę Scullego z A.I.M generalnie jeszcze Fox lub Barrego Ungera

    Na El Drassen wszyscy mi dedają

  • Avatar użytkownikaJakeob 222

    To jest nie logiczne , Do merców pasowała by Buzz Steaphen ale nie Scope . Nie żebym ją lubił mam parę własnych ulbieńców i nimi gram no po jakiego trolla wywalili Gusa . To była podpora A.I.M .

  • Avatar użytkownikaZuleK

    Najważniejsze że jest Lynx i ... Thewort?(...sic znow pomylilem literki:P) ... no wiecie o kogo mi chodzi :D Lynx dość szybko dobije umiejętności strzeleckie na 100 a thee...wrolt ma zajesuper inteligencję uczy się szybko poprostu śmiga ;D

  • Avatar użytkownikaizmaylov

    Żal, co zrobili ze Scope. Ale dwie - trzy ostrzejsze akcje i ma 90 cela ;) Brakuje Lena. Ale za to Brain jest cudny, jeden z najprzydatniejszych najemników na początku, poza tym teksty ma urzekające... Poza tym, nie musi nawet miec tłumika, wystarczy łom xD Mój typ ;D

  • Avatar użytkownikaPablo1989

    Gusa mogli usunąć bo... na stronie AIM pisało że miał kłopoty ze zdrowiem, tak to już jest bo takiej akcji coś dopadnie człowieka :P

  • Avatar użytkownikaMr.Z (Mrówka Z)

    Jak widzę, wiekszość z tu postujących, gra na rympał. Gus, Scope, Shadow, Lynx w drużynie? Co to za frajda albo wyzwanie? gra przypomina wtedy fianałową scenę z "Commando" ze Schwartzeneggerem. Trup się sciele od ognia maszynowego na prawo i lewo, tylko nasz bohater jakoś nieśmiertelny.
    A Jagged Alliance najwiecej miodności dostarcza tym, co lubią słabszych (tańszych) ale za to uczących się najemników. I zamiast na dzieńdobry strzelać z moździerzy, potrafią po cichu zlikwidować kilku strażników, nim dojdzie do pierwszego wystrzału... Ech, młodzież...

  • Avatar użytkownikalongbowek

    Ja tam zawsze ram słabszymi żeby pod moją ręką stali sie maszynkami pokroju Gusa

  • Avatar użytkownikalongbowek

    Ja nie zgodzę się z opisem maddoga po zwerbowaniu ma takie staty jak w JA2

  • Avatar użytkownikamar

    Zgadzam się z longbowek. Trzeba by to zmienić :)

  • Avatar użytkownikaspiryt

    To jakie w końcu Maddog ma staty te co tu są napisane czy z JA2 ?

  • Avatar użytkownikaLen

    A to jest artykuł do JA2 czy JA2 Wildfire? :P

  • Avatar użytkownikaspiryt

    longbowek dnia 22.12.2008r. 11:02:37
    Ja nie zgodzę się z opisem maddoga po zwerbowaniu ma takie staty jak w JA2
    może powienieneś na to spojrzeć a potem pisać to jak z nim w końcu jest czekam na odp.

  • Avatar użytkownikaspiryt

    to komu mam wierzyć wam czy longbowkowi ?

  • Avatar użytkownikaleveler

    U mnie w Wildfire Maddog ma staty jak w JA 2, może w starszej wersji miał te lepsze ?

  • Avatar użytkownikalynx

    longbowek ma racje.maddog ma takie same staty jak w JA2.
    mam pytanie-mam zajęte cambrie i drassen w JA2wildfire, ale nie moge nadal zrekrutować miguela.
    poza tym, ira ma oburęczność i coś jeszcze(nie pamiętam)ale nie ma na pewno szkolenia!

  • Avatar użytkownikalukasamd

    Aby zwerbować Miguela i Carlosa, musisz zająć La Chitzene i El Drassen. Cambria choć większa i ważniejsza, dla nich nie ma znaczenia...

  • Avatar użytkownikaMoże poprostu nie wykonałeś za

    Może nie wykonałeś zadania związanego z dostarczenie żywności do Omerty jeśli nie to już ich nie zrekrutujesz bo jest za późno.

  • Avatar użytkownikaInvisible

    Ja nigdy nie rekrutowałem najemników . KOleś z I.M.P mi wystracza a potem lece po Maddoga a reszta to juz z górki... xD

  • Avatar użytkownikaPiesman

    Mój ulubieniec to Razor, koleś wymiata:)

  • Avatar użytkownikalynx

    Czy przypadkiem w Wildfire są jeszcze karabiny rakietowe? Chyba nie, a napisaliście, że Iggy takowy ma. Nie spotkałem go jeszcze, ale jak grałem to w Orcie nie było takich pukawek:(

  • Avatar użytkownikalukasamd

    Po raz kolejny dziękuję za informację o błędzie - w Wildfire nie było nigdy karabinów rakietowych, więc Iggy nie może go mieć :)

  • Avatar użytkownikaKingpin

    Lt. Conrad Gillitt i Miguel Cordona - najlepsi RPC

  • Avatar użytkownikaKingpin

    Miguel wymiata w nocy. Noktowizor, jakis karabin wyborowy, plus Raven, Numb i IMP z operacjami nocnymi i jak na razie wygrywam na poziomie doswiadczony:D

  • Avatar użytkownikaIri

    Maddog <3

  • Avatar użytkownikaSmike

    IRA ma 100 zrecznosci!!!

  • Avatar użytkownikalukasamd

    Jeżeli tak ją wytrenujesz, to będzie miała, ale domyślnie jest mniej :)

  • Avatar użytkownikaLakword

    Najlepszy jest Wildfire z 1.13. Troche dziwnie sie instaluje ale warto bo nie tracimy Gusa. Można 6 IMP zrobić I Iggiego zrekrutować dość wcześnie

  • Avatar użytkownikaPaintball

    Boli wiele rzeczy, to po prostu inna gra...
    Scope, Hitman skopani. Gus byl prawdziwym 1 MAN ARMY brakuje go bardzo...
    Raven i Buzz rzadza... Jakies tanki na 1 linie jak Bull czy Steroid (najlepszy robot ) a laski trafia wroga nie widzac go seria (odpowiedni sprzet).MASAKRA

    Moimi idolami sa RAZOR, REAPER I SHADOW. Gram od 9 lat w paintball. Kreuje sie na najeminka (gram bez teamu) i staram sie byc czyms pomiedzy, do lasu mam guil suit jak shadow, ktos idzie seria nie ma typa. Kiedy gramy w budynkach zachowuje sie REAPER opanowany, wyskakuje z zaskoczenia bum bum i chamski i intligentny txt do typa. Z kolei kiedy przeciwnik jest slaby i wiem ze nie ma szans ide na psychola jak RAZOR ( koles wymiata:D )
    tyle
    elo

  • Avatar użytkownikaqba_21

    Gus nigdy nie lubiłem, shanka brałem i szkoliłem go żeby coś z chłopaka jeszcze wyrosło;)

  • Avatar użytkownikaOnaj

    te staty jakies sciemniane sa i chyba nie do wild fire
    pryzykladowow Kevin "Maddog" Cameron ma 60 strzelania 40 mechaniki 1 poziom i 60 pare sily a w grze pieprzy ze jest silny jak wol

  • Avatar użytkownikamarcinl0

    UWAGA: Ira w Wildfire (v. eng 6.04) ma Ambidextrous + Auto Weapons a nie jak w w/w opisie Szkolenie (Ekspert).

    Nie mówiąc o tym co widzimy na obrazku z buzią, w Wildfire jest taka ładna że oczu nie można oderwać panowie...

  • Avatar użytkownikaStarchris

    @MarcinI0

    Sprawdziłem to i faktycznie miałeś rację, w polskiej wersji również też tak jest. Dziękuje za zauważenie błędu. Poprawione.

    Przy okazji sprawdziłem szeroko tutaj komentowanego Maddoga i faktycznie były małe rozbieżności i to również zostało poprawione.

  • Avatar użytkownikaDybsor

    aż odświeże ten temat xD

    zauwazylem w Wildfire że jest ta szafka eksplodująca, bo mi wybuchła jak już byłem dawno w środku a poprzedni save mam gdzies daleko ;/

    a co do najemnika w Wildfire... IMP, Nocne Operacje + Skradanie, sam z Dimitrim odbijam właśnie Cambrie w nocy:) nie ma to jak kilka dobrze rzuconych noży albo maczeta w plecy :)

  • Avatar użytkownikaSchwalbe

    Czy wy też uważacie, że to trochę chore, że w połowie zdobywania 4 miasta najemnik z IMP ma już 7 poziom doświadczenia? Latam w wyniku tego dwoma najemnikami (Raven + IMP) i koszę wszystko co ma broń i się rusza...

    PS. Czy wy też tak mieliście, że przez baaardzo długi czas nie było ANI JEDNEGO noktowizora? Ani z dropów, ani z Bobby Ray's? -.-

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Dokładnie tak jest jak piszesz. Po 4 miastach już masz 7 poziom doświadczenia, lecz uwierz mi, jeśli chcesz atakować Medunę i to w dzień to z takim doświadczeniem będziesz od razu trupem. Tam trzeba mieć przynajmniej 9 lub 10. Elita ma doświadczenie 9, na więcej gra nie pozwala, jeśli twój najemnik ma też 9 i wróg się skrada to on będzie miał przerwanie i cię skasuje, dlatego warto mieć jednego chociaż na 10, a to już się naprawdę długo robi.

    Co do noktowizorów, to zgadza się, bardzo późno wypadają, a gogle UV, to niemal na samym końcu. W BR zawsze pojawiają się przedmioty później aniżeli je zdobędziesz na polu walki, wiec na BR nie licz. Zanim uaktywnią się konkretne przedmioty u BR, to już dawno będziesz miał ich bez liku z dropów po pokonanych przeciwnikach.

  • Avatar użytkownikaTrzosoo

    Gogle UV moża szybko łapnąć w San Monie. Kingpin ma jedne w szafce. No i gogle + operacje nocne (Ekspert) wymiatają!

  • Avatar użytkownikaStorm

    Gogle (czy noktowizor - nie pamiętam dobrze) "wypadną" na samym początku jak pofatygujesz się do Estoni i pogadasz z "Szefem" złomowiska - warunek odbijasz Shanka z Tixa i z nim wracasz do Estoni, jednak tylko Shank musi zagadać z "Szefem", wtedy stary ponarzeka, że sam nie może i wręczy Shankowi pomocne cacko no i paliwko będzie dostarczał.

  • Avatar użytkownikaSPH

    Ja nigdy nie werbuje nikogo z MERC ani AIM - tylko IMP i RPC - nikt więcej :)

  • Avatar użytkownikaHanze

    "nigdy nie werbuje nikogo z MERC"
    Marnotrawstwo. MERC-om można ponad 10 dni nie płacić. Razor, Larry to najlepsi najemnicy. MERC'a można zwolnić przed północą a to daje opcje taktyczne - Larrego wysyłamy do niezdobytej kopalni, i zbiera się złoto czy srebro- następnie oddelegowanie przed północą.Lary jest najtańszy bo jak przychodzi za niego płacić to jak się upije, wszystkie dni, które przepracował są za 200$. Razor z kolei to najbardziej niezmordowany najemnik, co godzine traci tylo 2 energi, a odzyskuje 7.Jest jednym z trojga jeszze /dr.Q i Miguel/, mogących mieć 100 energii.Zaleta taka że prawie pięć godzin może chodzić bez zmęczenia, albo przeciążony do nawet 199%iudźwigu - ideał tragarza, wręcz machina.

  • Avatar użytkownikaSkinol

    Witam,
    robota można "zwerbować" również w trybie realistycznym (w podstawie i Wildfire).




Nick: