JAGGED ALLIANCE 3 OSIĄGNĘŁO NASTĘPNY "KAMIEŃ MILOWY" - TWÓRCY PO RAZ KOLEJNY DZIĘKUJĄ GRACZOM

Jagged Alliance 3 - THQ Nordic

Jagged Alliance 3 czyli najnowsza gra twórców ze studia Haemimont Games osiągnęła swój kolejny kamień milowy. I właśnie z tej okazji twórcy chcieliby podziękować graczom za niezwykle wysoki poziom akceptacji gry na Steamie i jednocześnie obiecując przy tym kolejne ekscytujące wieści, które niebawem mają się pojawić.

W tym miejscu trzeba przyznać że entuzjazm twórców jest w pełni uzasadniony ponieważ Jagged Alliance 3 może obecnie pochwalić się "przytłaczająco pozytywnymi" opiniami na Steamie. W ostatnim czasie produkcja zebrała ponad 720 recenzji i w aż 95% z nich wspomniany tytuł jest chwalony. Jednak mimo, że ogólnie 88% recenzji daje grze ocenę "bardzo pozytywną" to w tym przypadku warto zauważyć, że najwyraźniej prace nad nowymi aktualizacjami przynoszą owoce.

Zmiany te najwidoczniej zauważa również ekipa z Haemimont Games ponieważ opublikowała z tej okazji specjalny komunikat skierowany do graczy:

Jesteśmy głęboko wdzięczni za ogromne wsparcie i niezwykłe osiągnięcie oceny „95% zdecydowanie pozytywnej” na Steamie – Twój entuzjazm jest dla nas najważniejszy. Od czasu wydania naszej pierwszej wersji w lipcu odbyliśmy niesamowitą podróż udoskonaleń, a wszystko to dzięki nieocenionym opiniom naszej pełnej pasji społeczności. Twoje poświęcenie pozwoliło nam przekroczyć nasze własne oczekiwania i wynieść Jagged Alliance 3 na nowy poziom. Ten niezwykły sukces jest w równym stopniu Waszą, jak i naszą sprawą, za co serdecznie dziękujemy. Zależy nam na wykorzystaniu tej dynamiki, a nasza podróż na tym się nie kończy. Na horyzoncie pojawiają się kolejne łatki, które obiecują dalsze ulepszenia i rozszerzenia zarówno dla graczy na PC, jak i na konsole. Jeszcze raz dziękujemy za bycie integralną częścią naszej społeczności i za uczynienie Jagged Alliance 3 niezapomnianym przeżyciem.

Twórcy w dalszym ciągu obiecują dalsze wspieranie gry. Wyraźnie widać, że realizacja opublikowanego we wrześniu planu aktualizacji idzie we właściwym kierunku. Wydano już dwie duże łatki a dwie kolejne już czekają w kolejce. Wraz z aktualizacją 1.4 nastąpią zmiany w widoku satelitarnym. Natomiast ostatnia z planowanych aktualizacji o kryptonimie "Larry" przyniesie ze sobą potężne narzędzie do tworzenia map i zadań. Jak informują deweloperzy, narzędzia te pozwolą nie tylko na edytowanie już istniejących map poprzez dodawanie do nich nowych obiektów lub misji, ale umożliwią także tworzenie zupełnie nowych lokacji.

JA3 - dyskusja na forum Jagged Alliance 3 - galeria screenów Jagged Alliance 3 - oficjalna strona Jagged Alliance 3 - oficjalne forum Strona gry na platformie Steam Strona gry na platformie GOG.com Oficjalna strona THQ Nordic Oficjalna strona Haemimont Games

NOWA WERSJA PROJEKTU STRACCIATELLA PLUS PEŁNE SPOLSZCZENIE!

Modyfikacje

Równolegle obok projektu JA2 1.13, już od wielu lat rozwijana jest wersja, której celem jest jak najlepsze usprawnienie klasycznej odmiany Jagged Alliance 2. Inicjatywa została nazwana kodem Stracciatella i w dużym skrócie jest to stare dobre JA2 na klasycznym silniku, które zostało w bardzo dużym stopniu unowocześnione oraz naprawione z wszelkich błędów i problemów, które w oryginale uwcześni twórcy, już nie zdążyli wykonać po wersji GOLD 1.12.

JA2 STRACCIATELLA

PEŁNE SPOLSZCZENIE DLA PROJEKTU STRACCIATELLA

1. STRACCIATELLA - zapewne wciąż jest multum osób, które chętnie sięgają po oryginalnego klasyka, dlatego im bardzo mocno polecamy Stracciatellę, która powinna im sprawić jeszcze więcej radości i satysfakcji podczas rozgrywki w Waszą ulubioną turówkę.

Najważniejsze opcje znajdują się w pliku "game.json", który odnajdziemy w folderze "externalized" i to one będą miały bardzo duży wpływ na całą rozgrywkę. Najlepsze jest to, że ich zmiana nie będzie wymagała rozpoczęcia gry od nowa, można je będzie edytować w każdym momencie rozgrywki. Pośród najpopularniejszych opcji są między innymi:

  • szybkość gry oraz animacji,
  • ilość gotówki na początku gry,
  • ilość najemników w drużynie,
  • szansa na trafienie,
  • przeciwnicy pozostawiający całość ekwipunku,
  • bezpośredni wybór umiejętności IMP zamiast quizu,
  • lepsza inteligencja przeciwników.
  • DEFINICJE POSZCZEGÓLNYCH PARAMETRÓW

    PARAMETR

    DEFINICJA

    game_durations_multiplier
    (WAŻNE) im niższa wartość, tym większa szybkość wszystkich animacji (widocznych i niewidocznych), minimalna wartość to: 0.25
    starting_cash_...
    (WAŻNE) ilość gotówki dla każdego poziomu trudności
    drop_everything
    (WAŻNE) czy przeciwnicy mają pozostawiać po sobie całość swojego ekwipunku
    all_drops_visible
    czy upuszczony ekwipunek przeciwnika, ma być od razu widoczny
    squad_size
    (WAŻNE) ilość najemników w jednej drużynie, opcja zależna od wybranej rozdzielczości, maksymalnie 12
    better_aiming_choice
    czy przeciwnicy mogą przycelowywać częściej i do maksimum skupienia broni
    go_prone_more_often
    czy przeciwnicy mogą częściej używać pozycji leżącej do ataku lub obrony
    avoid_ambushes
    czy przeciwnicy mogą unikać zasadzek i wbiegania na miejsce poległego towarzysza prosto pod nasze kule
    stay_on_rooftop
    czy przeciwnicy mogą schodzić z dachu
    extra_attachments
    czy zezwolić na dodatkowe przedmioty w kamizelkach ochronnych np. noże, race świetlne, gogle
    show_hit_chance
    (WAŻNE) czy pokazywać szansę na trafienie obok kursora myszki
    max_attribute_points
    min_attribute_points
    zero_attribute_points_bonus
    bonus_attribute_points
    dostępne punkty przy tworzeniu IMPa
    pick_skills_directly
    (WAŻNE) bezpośrednie wybieranie umiejętności IMPowi, zamiast wypełniania quizu
    unhired_merc_deaths_...
    czy zezwolić na śmierć niewynajętym najemnikom na misji na filipinach: 0 oznacza brak zgody

    Każdy kto będzie chciał jeszcze raz pomóc rebeliantom w obaleniu okrutnej królowej, może zainteresować się jeszcze przede wszystkim trzema plikami. Znajdują się one w katalogu "JA2 Stracciatella v0.21.0 / externalized", a są to:

  • items.json,
  • magazines.json,
  • weapons.json.
  • W tych plikach możecie edytować wszelkie parametry broni, amunicji oraz przedmiotów i to w bardzo przystępny sposób. Wystarczy systemowy program Notatnik lub np. popularny program Notepad++. Co ważne, tutaj również zmiany zachodzą od razu, nie trzeba zaczynać gry od nowa. Poniżej wyjaśnienie podstawowych wartości na przykładzie H&K 21E:

    DEFINICJE POSZCZEGÓLNYCH PARAMETRÓW

    PARAMETR

    DEFINICJA

    internalName
    nazwa
    internalType
    rodzaj
    ubWeight
    waga
    ubPerPocket
    ilość w jednym slocie w inwentarzu: 0 - tylko duży slot; od 1 do 8 - mały slot,
    ubWeight
    waga
    usPrice
    cena
    ubCoolness
    pojawianie się broni w grze, zależne od jej postępu: od 1 do 10, gdzie 1 to 10% gry
    bReliability
    zużywanie się broni: im większa liczba, tym broń mniej się zużywa
    bRepairEase
    trudność naprawy: im większa liczba, tym broń szybciej można naprawić
    calibre
    rodzaj amunicji
    ubReadyTime
    koszt pierwszego przycelowania
    ubShotsPer4Turns
    koszt strzału liczony wedle wzoru: 90 / 13 = 7 punktów akcji
    ubShotsPerBurst
    liczba kul w serii, maksymalnie 6
    ubBurstPenalty
    odrzut serii: im większa liczba tym większy odrzut
    ubBulletSpeed
    szybkość pocisku: im większa liczba tym mniejsza prędkość
    ubImpact
    obrażenia
    ubMagSize
    pojemność magazynku
    usPrice
    cena
    usRange
    zasięg
    ubAttackVolume
    głośność broni: dając 1 broń będzie zawsze całkowicie wytłumiona
    ubHitVolume
    głośność uderzenia pocisku o jakąkolwiek strukturę
    attachment_...
    rodzaje dodatków do broni, można po kolei dodać wszystkie
    bDamageable
    czy przedmiot ma być możliwy do zniszczenia
    bRepairable
    czy przedmiot można naprawiać
    bWaterDamages
    czy woda powoduje uszkodzenia przedmiotu
    bMetal
    czy przedmiot jest metalowy
    bSinks
    czy przedmiot tonie w wodzie
    bTwoHanded
    czy przedmiot wymaga użycia obydwu rąk
    bBigGunList
    czy broń ma być dostępna tylko w opcji "Mnóstwo broni"

    2. PEŁNE SPOLSZCZENIE - specjalnie dla wszystkich fanów klasyka przygotowaliśmy miejmy nadzieję miłą niespodziankę w postaci pełnego spolszczenia dla projektu Stracciatella. Co najważniejsze, nie będzie to miało żadnego znaczenia jaką podstawkę posiadacie, zarówno w stosunku do numeru wersji (np. 1.06, czy 1.12), jak i również do jej lokalizacji językowej (polska, angielska czy niemiecka), będzie działać na każdej.

    PEŁNE SPOLSZCZENIE DLA PROJEKTU STRACCIATELLA

    Wystarczy że wszystkie pliki z folderu, w którym znajduje się spolszczenie, skopiujecie i wkleicie do głównego katalogu Waszej gry JA2. Następnie przechodzimy bezpośrednio do modyfikacji Stracciatella, gdzie uruchamiamy jej launcher i w zakładce "DATA" w podzakładce "GAME VERSION", zmieniamy wersję językową na polską, zapisujemy ikonką dyskietki w lewym dolnym rogu i cieszymy się pełną polską wersją językową.

    Strona projektu Stracciatella Forum projektu na JACenter Forum projektu Bear's Pit Źródło downloadu projektu
    Autor: Redakcja JACenter, 3 komentarze · 788 czytań

    DZISIAJ PREMIERĘ MA PATCH 1.3 "VICKY" NA KONSOLE

    Jagged Alliance 3 - THQ Nordic

    Po około tygodniu od wypuszczenia tego patcha na komputery stacjonarne, można śmiało rzec, że wedle recenzji oraz opinii z różnych źródeł, jest to jak dotąd najlepsza aktualizacja dla JA3. Od samego początku bardzo brakowało sklepu Bobiego Raya, który niewątpliwie należy uznać za integralną i nierozerwalną część rozgrywki w świecie Jagged Alliance, a teraz dostępnego również na konsolach PlayStation oraz Xbox.

    Bardzo duża ilość narzekań podczas grania w najnowszą odsłonę płynęła z powodu bardzo małej dostępności amunicji do broni. Trzeba było ją rozważnie i oszczędnie używać, przeszukiwać wszystkie zakamarki i schowki lub samodzielnie ją wytwarzać. Trzeba tu nadmienić, że Twórcy najprawdopodobniej celowo tak skonstruowali ten aspekt, aby grając w JA3 można było poczuć w jak największym stopniu taktyczny klimat.

    Po tej aktualizacji na pewno gra się prościej, więc balans gry zapewne się przynajmniej lekko zmienił, o ile oczywiście ma się odpowiednie fundusze, a gdyby nawet tego nie było, to są odpowiednie mody, które np. mogą spowodować, że kopalniom nie będą kończyć się zasoby i stale będą generować dla nas gotówkę.

    Trzeba też przyznać Twórcom to, jak bardzo wsłuchują się w komentarze graczy oraz fanów i wdrażają najbardziej potrzebne zmiany przez nich zaproponowane. Gdyby tego było mało, to w dodatku wszystkie te aktualizacje są do pobrania i wdrożenia za darmo dla każdego, kto tylko kupił grę. Można wręcz powiedzieć, że przypominają się stare dobre czasy, kiedy to gracz był na pierwszym miejscu. Mogli by być wzorem dla innych deweloperów.

    JA3 - dyskusja na forum Jagged Alliance 3 - galeria screenów Jagged Alliance 3 - oficjalna strona Jagged Alliance 3 - oficjalne forum Strona gry na platformie Steam Strona gry na platformie GOG.com Oficjalna strona THQ Nordic Oficjalna strona Haemimont Games
    Autor: Redakcja JACenter, 1 komentarz · 334 czytań

    NAJNOWSZA AKTUALIZACJA DO JA3 DODAJE SKLEP Z BRONIĄ

    Jagged Alliance 3 - THQ Nordic

    THQ Nordic w swoim najnowszym komunikacie prasowym ogłosiło właśnie wydanie nowej aktualizacji do Jagged Alliance 3. Patch 1.3.0 jest dostępny na PC, a już 16 listopada 2023 roku gra stanie się również dostępna dla użytkowników takich platform jak Xbox oraz PlayStation.

    Główną atrakcją zaprezentowaną w aktualizacji jest bardzo dobrze wszystkim znany sklep z bronią Bobby Ray's Guns and Things. Sklep ten oferuje szeroką gamę broni, amunicji oraz profesjonalnego sprzętu pod postacią różnego rodzaju opancerzenia, zarówno nowego jak i używanego. Oprócz tego łatka zawiera wiele innych poprawek i ulepszeń w zakresie walki, eksploracji, interfejsu użytkownika i rozgrywki w trybie współpracy. Dodatkowo aktualizacja 1.3.0 obejmuje również poprawki zwiększające stabilność gry.

    Twórcy zaprezentowali także film przedstawiający powstawanie ścieżki dźwiękowej gry. Odpowiedzialny za muzykę, którą słychać w Jagged Alliance 3 jest bułgarski kompozytor George Strezov, a w nagraniu wzięli udział utalentowani muzycy grający na różnych instrumentach.

    Gra trafi na aktualne jak i poprzednie generacje konsol PlayStation 4 i PlayStation 5, a także Xbox One oraz Xbox Series X/S. Oprócz tego wiadomo, że obecny w grze tryb wieloosobowy będzie międzygeneracyjny. Oznacza to że, posiadacze starszych i nowszych generacji konsol stworzonych przez te same firmy będą mogli cieszyć się wspólną rozgrywką. Według informacji podanych przez THQ Nordic gra ma być sprzedawana w cenie 59,99€ (ok. 268,00zł).

    PATCH 1.3.0 - KRYPTONIM VICKY

    JA3 - dyskusja na forum Jagged Alliance 3 - galeria screenów Jagged Alliance 3 - oficjalna strona Jagged Alliance 3 - oficjalne forum Strona gry na platformie Steam Strona gry na platformie GOG.com Oficjalna strona THQ Nordic Oficjalna strona Haemimont Games

    STEROWANIE PADEM W JAGGED ALLIANCE 3 W PRAKTYCE

    Jagged Alliance 3 - THQ Nordic

    Jak dobrze pamiętacie THQ Nordic jakiś czas temu ogłosiło wiadomość o tym, że już 16 listopada 2023 Jagged Alliance 3 pojawi się na konsolach. Dodatkowo osoby, które zamówią grę w przedsprzedaży na tych platformach uzyskają do nich wcześniejszy dostęp i tym samym pozwolą sobie na rozpoczęcie gry na 48 godzin jeszcze przed jej oficjalną premierą.

    W tym momencie pewnie niektórzy z Was już zastanawiają się nad tym w jaki sposób wrażenia z turowej gry strategicznej przełożą się na grze na konsoli. Czy korzystanie z kontrolera innego niż myszka i klawiatura będzie komfortowe tak jak dotychczas czy jednak może sprawić kłopoty?

    Aby odpowiedzieć sobie na to pytanie wydawca wraz z producentem gry przygotowali i opublikowali w serwisie YouTube dwa wnikliwe filmiki, które oferują kompleksowe spojrzenie na rozgrywkę w Jagged Alliance 3. Materiały te dokładnie pokazują w jaki sposób gra radzi sobie z kontrolerami zamiast tradycyjnego zestawu składającego się z myszy i klawiatury.

    JAGGED ALLIANCE 3 - PRZEWODNIK PO KONTROLERZE PLAYSTATION

    JAGGED ALLIANCE 3 - PRZEWODNIK PO KONTROLERZE XBOX

    Gra trafi na aktualne jak i poprzednie generacje konsol PlayStation 4 i PlayStation 5, a także Xbox One oraz Xbox Series X/S. Oprócz tego wiadomo, że obecny w grze tryb wieloosobowy będzie międzygeneracyjny. Oznacza to że, posiadacze starszych i nowszych generacji konsol stworzonych przez te same firmy będą mogli cieszyć się wspólną rozgrywką. Według informacji podanych przez THQ Nordic gra ma być sprzedawana w cenie 59,99€ (ok. 268,00zł).

    JA3 - dyskusja na forum Jagged Alliance 3 - galeria screenów Jagged Alliance 3 - oficjalna strona Jagged Alliance 3 - oficjalne forum Strona gry na platformie Steam Strona gry na platformie GOG.com Oficjalna strona THQ Nordic Oficjalna strona Haemimont Games

    PATCH 1.2.0 - KRYPTONIM "BUNS" JEST JUŻ DOSTĘPNY!

    Jagged Alliance 3 - THQ Nordic

    Z racji tego, że Buns w JA3 ma charakter perfekcjonistki, to jej aktualizacja przynosi szeroką listę ulepszeń, zmian oraz innych dodatków, które mają na celu zagwarantować jeszcze lepszy odbiór poszczególnych walk oraz niezapomniane wrażenia z rozgrywki. Nawet na swoim banerze Buns nalega, aby pobrać i zapoznać się z nowymi technikami, żeby być bardziej efektywnym i dodać wysokiej jakości każdej następnej bitwie.

    Podkreślono kilka najważniejszych zmian, które przyniósł ze sobą najnowszy patch, a mianowicie:

  • Przyspieszenie czasu tury przeciwnika, aby skrócić czas oczekiwania. Przycisk "Szybka prędkość" zastąpił komunikat "Zakończ turę" podczas rundy przeciwnika.
  • Niecelne ataki mogą przypadkowo trafić w inne części ciała.
  • Tryby strzelania z broni podczas swobodnego celowania, można teraz przełączać używając skrótu swobodnego celowania podczas planowania ataku.
  • Lista zmian jest bardzo długa i wieloaspektowa, a zahaczają one między innymi o takie segmenty gry jak walka, eksploracja, inwentarz najemnika, widok satelitarny, skrypty misji czy interfejs żytkownika. Z wszystkimi ulepszeniami możecie się zapoznać dokładnie w linku podanym ponizej.

    PATCH 1.2.0 - KRYPTONIM BUNS

    JA3 - dyskusja na forum Jagged Alliance 3 - galeria screenów Jagged Alliance 3 - oficjalna strona Jagged Alliance 3 - oficjalne forum Strona gry na platformie Steam Strona gry na platformie GOG.com Oficjalna strona THQ Nordic Oficjalna strona Haemimont Games
    Autor: Redakcja JACenter, 7 komentarzy · 579 czytań

    PLAN AKTUALIZACJI DLA JA3 UJAWNIONY. DO GRY TRAFI SPORO ULEPSZEŃ I NOWOŚCI.

    Jagged Alliance 3 - THQ Nordic

    W końcu po 24 latach od premiery Jagged Alliance 2 na rynek trafiła trzecia część kultowej serii strategii turowych i spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem graczy jak i branżowych recenzentów. Pozytywny odbiór gry nie zwolnił jednak twórców od jej ulepszania. Niech dowodem tego typu działań będzie najnowszy wpis z dziennika deweloperskiego, który został opublikowany przez twórców na oficjalnym forum, który zawiera plan wydawania kolejnych aktualizacji.

    Jak poinformował Boian Spasov, reżyser kreatywny Jagged Alliance 3, Haemimiont Games planuje wydawać jedną aktualizację miesięcznie, jednocześnie zastrzegając, że plany te mogą ulec zmianie. Oprócz tego twórca zaznaczył, że studio ma w zanadrzu "jeszcze kilka niespodzianek".

    "Otrzymaliśmy tak wiele opinii, że przejrzenie wszystkiego i ugruntowanie naszych planów zajęło nam sporo czasu, ale teraz w końcu jesteśmy gotowi, aby podzielić się nimi z wami. Ten plan działania obejmuje ulepszenia sugerowane przez społeczność, a także niektóre nasze własne, wcześniej niezrealizowane pomysły."- brzmi fragment komunikatu.

    AKTUALIZACJA 1.2 - JAKOŚĆ BOJOWA

    Najnowsza łatka, która ma pojawić się jako pierwsza ma przede wszystkim skupić się na poprawie walki w grze. Aktualizacja wprowadzi nie tylko dodatkowe informacje o interfejsie użytkownika, ale ulepszy i pogłębi także symulację lotu pocisku zapewniając przy tym o "rozgrywaniu masowych walk w szybszym tempie." Oprócz tego zdradzono kilka ciekawych informacji o nadchodzącym patchu:

  • Niedokładne ataki mogą przypadkowo trafić w inne części ciała.
  • Możliwość zebrania utraconych noży do rzucania oraz innych przedmiotów, których wcześniej nie można było odzyskać.
  • Pociski rykoszetowe mogą spowodować dodatkowe obrażenia.
  • Ulepszenia animacji walki wręcz.
  • AKTUALIZACJA 1.3 - POWRÓT SKLEPU BOBBY'EGO RAYA

    Ta łatka powinna szczególnie zainteresować fanów poprzednich odsłon serii ponieważ wraz z nią zostanie wprowadzony element, którego najbardziej brakowało graczom, a mianowicie będzie to Bobby Ray's Guns and Things. Wiadomo, że żadna inna funkcja w Jagged Alliance 2 nie była tak pożądana jak ta. Dzięki zakupom w sklepie Bobb'yego Raya będziemy mogli wyposażyć swoich najemników w nowe jak i używane rodzaje broni, opancerzenia i amunicji tak jak chcemy, o ile oczywiście będzie nas na to stać.

    AKTUALIZACJA 1.4 - WIDOK SATELITARNY

    Następna aktualizacja skupi się na poprawie widoku satelitarnego. Ulepszone zostaną interfejsy skrytek sektorowych i ekranów konfliktu, bo jak zauważają twórcy, dotychczas elementy te były "nieco zagmatwane". W ramach tej aktualizacji zostaną zrównoważone także niektóre operacje widoczne w widoku satelitarnym takie jak np. zwiad.

    AKTUALIZACJA 1.5 - MODOWANIE MAP I TWORZENIE KAMPANII

    Ostatnia z planowanych aktualizacji zostanie poświęcona narzędziom do modyfikacji. Graczom zostaną udostępnione "potężne narzędzia, takie jak edytory map i zadań". Jak informują deweloperzy, narzędzia te pozwolą nie tylko na edytowanie już istniejących map poprzez dodawanie do nich nowych obiektów lub misji, ale umożliwią także tworzenie zupełnie nowych lokacji. Będzie je można później bez przeszkód dodać do już istniejącej kampanii lub niestandardowej, złożonej z niewidzianych wcześniej zadań, postaci NPC, interakcji i dialogów.

    Na zakończenie warto jest dodać, że deweloperzy z Haemimont Games zapraszają graczy na specjalnie wydanie streamu, w trakcie którego zostaną omówione nadchodzące aktualizacje. Stream odbędzie się na oficjalnym kanale Twitch 18 września o godz. 17:00 czasu polskiego. Bardzo możliwe, że być może wtedy deweloperzy podadzą datę, kiedy pierwszy patch zostanie udostępniony.

    Przypomnijmy również że, Jagged Alliance 3 pojawi się wkrótce na konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, a także Xbox One oraz Xbox Series X/S. Tytuł zadebiutuje na nowych platformach już niedługo, bo 16 listopada 2023 roku.

    JA3 - dyskusja na forum Jagged Alliance 3 - galeria screenów Jagged Alliance 3 - oficjalna strona Jagged Alliance 3 - oficjalne forum Strona gry na platformie Steam Strona gry na platformie GOG.com Oficjalna strona THQ Nordic Oficjalna strona Haemimont Games