Remake JA2 w trójwymiarze, mamy pierwsze zdjęcia!

Jagged Alliance Back in ActionNiebywałe co się dzieje wokół serii Jagged Alliance. Po tylu latach straszliwej posuchy, nadeszła pora obfitych plonów, które wyrastają z siedziby niemieckiej firmy bitComposer Games. Ledwo ujawniliśmy pierwsze szczegóły nt Jagged Alliance Online, a dziś mamy dla was... Jagged Alliance 2: Reloaded! Tak, to zapowiedziany w kwietniu remake klasycznego JA2 z 1999 roku. Nowa gra nie ulegnie większym zmianom, będzie starą dobra odsłoną, którą znamy poza faktem, że będzie w pełnym 3D. A najlepsze w tym wszystkim jest to, że mamy pierwsze zdjęcia!

I to jakie, widać na nich porównanie tych samych sektorów z JA2 i w nowej odsłonie. Podobieństwa oszałamiające, mimo skoku technologicznego. "Reloaded" będzie w tradycyjnym rzucie izometrycznym, nowość to opcja zbliżania lub oddalania obrazu, a także odmieniony interfejs. Wszelkie obiekty i postacie będą w pełnym trójwymiarze. Z kolei wszystkie elementy takie jak fabuła, mapy, misje czy postacie pozostaną bez zmian. To po prostu będzie stara, dobra "dwójeczka" w nowej oprawie graficznej, ale przyznacie - wygląda cudnie, prawda? Premiera w 2011 roku, choć informacje pochodzą z wciąż niepotwierdzonego źródła, Niemcy milczą na ten temat.

Jagged Alliance 2: Reloaded - 01Jagged Alliance 2: Reloaded - 02Jagged Alliance 2: Reloaded - 03

JA2: Reloaded zapowiedziane - Dyskusja na forumJagged Alliance 2: Reloaded - Opis gry
Komentarze (19)
  • Avatar użytkownikaWigen

    No, no. To cieszy moje oczęta. Idealne screeny.

  • Avatar użytkownikamtl

    Screeny wyglądają apetycznie :)

  • Avatar użytkownikaQbiak

    Szczerze mówiąc to te screeny wyglądają obrzydliwie. Jak z produkcji klasy B jakiegoś rosyjskiego studia. Armia klonów + te kiepskie obrazki najemników. Ja zostaje przy ładniejszym 2D.

  • Avatar użytkownikaJaahquubel

    Eeee tam, to nie te same sektory. Drzewa stoją inaczej. I inni są najemnicy na screenach.

    A teraz poważnie: Wreszcie będzie prawdziwe JA3D. No i przecież nikt nie robił map po to, żeby ino screeny pokazać. Prace rzeczywiście trwają i mogą być dość zaawansowane. :D

  • Avatar użytkownikalukasamd

    @Jaahquubel:
    Jakie "sektory"? To są zdjęcia prezentujące póki co tylko 1 sektor, czyli lotnisko w Medunie.
    No ale fakt... wygląda to niesamowicie - robi znacznie lepsze wrażenie niż Hired Guns.

  • Avatar użytkownikaPremislaus

    Ale jazda! Mam nadzieję, że przejmą trochę rzeczy z 1.13. A jak nie, to niech dadzą jakieś edytory do gry :-).

    Byleby tylko fizyka w grze była dobra, no i jakiś system balistyczny :-).

  • Avatar użytkownikaPremislaus

    Jeszcze tak mi przyszło do głowy. Mianowicie jak zmienimy pancerz, albo dodamy dodatek do broni, żeby to było widać na postaci :-).

  • Avatar użytkownikalukasamd

    Dobry pomysł, takie coś jak w Fallout Tactics - niby detal, a jednak dzięki temu cała drużyna wyglądała naprawdę świetnie. Już sobie można wyobrażać te skradanie się pod laboratorium w Orcie oddziałem, który ma na sobie odzież w moro + dodatkowo kamuflaż na twarzach ;)

  • Avatar użytkownikaThand

    Premislaus - zmiany w ubiorze i sprzęcie najemników były świetnie widoczne w Brygadzie E5, także myślę, że twórcy JA2:R wykażą się niemiecką precyzją i będzie można, zbliżając obraz podziwiać na karabinie szturmowym właśnie zamontowany kolimator, tłumik, granatnik itp. ;)

  • Avatar użytkownikakonefka

    Ja też byłem pod wrażeniem, że zamierzają to zrobić mam nadzieje że pójdzie to na moim złomie:d

  • Avatar użytkownikaWqon2k7

    Już nie mogę się doczekać premiery ;-).
    Z tego co rozumiem będzie to osobny produkt do kupienia w sklepie gdy już wyjdzie, ewentualnie do ściągnięcia za parę $.
    Myślę, że będzie warto ^^

  • Avatar użytkownikaaszek

    Nie macie wrażenia że modele postaci i teksturowanie są w stylu jakby Hired Guns, natomiast plener z niedokończonego JA3 ? Najmici stoją w ten sam sposób, ta sama paleta kolorów... i jakby trochę za szybko BitC ma engine 3D, oraz te gotowe tekstury i modele (chyba że to dopiero rendering).

    Gdyby połączyć grafikę i efekty HG + balistykę, AI i modele broni z 7.62 + klimat RPG, questy, muzykę i mnogość sektorów z JA2 - to deklaruje że wyłożyłbym ze 2 stówy za taką produkcję :D

  • Avatar użytkownikaLen

    Dla mnie nie mogło być lepiej - trójwymiarowy remake bez eksperymentów. Toż to stare, dobre JA2 ale w dzisiejszej oprawie. Ale kiedy wczoraj zobaczyłem te screeny to aż uwierzyć nie mogłem, a warto napisać że informowaliśmy o tym jako pierwsi w Polsce, kilka godzin zanim zrobił to wydawca gry :)

  • Avatar użytkownikaSvean

    aszek zgadzam się z Tobą w 100% - jeśli gra będzie dobra (a nie tylko ładna ;)) mają i moje 200 stówy. A dodam że nigdy takiej kasy na grę nie wydałem (cóż - mało gram ;)).

  • Avatar użytkownikaQbiak

    Kto wpadł na pomysł, żeby obrazki po 2MB każdy ładowały się już na głównej stronie serwisu? ;)

  • Avatar użytkownikalukasamd

    @Qbiak:
    No właśnie? O to należałoby chyba zapytać Lena :D
    Poprawiłem na miniaturki, bo one były od razu dostępne, no ale trzeba było "dla szpanu" zrobić, aby same 3 obrazki ważyły ponad 6 MB :D

  • Avatar użytkownikaLen

    Marudzicie. Napisałem tego newsa zaraz jak się o tym dowiedziałem, mimo że musiałem na drugi dzień wcześnie wstać, ryzykując spóźnienie do pracy :P

  • Avatar użytkownikawierzba

    elegansio. podchodzi pod silent storm ale elegansio jest

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Już w wersji Wildfire twórcy gry skasowali dodatki do broni takie jak przedłużka do lufy czy pręt i sprężyna. Raczej na pewno w Jagged Alliance 2 Reloaded ich nie zobaczymy, a szkoda bo mnie się osobiście tego typu dodatki bardzo podobały.




Nick: