Modyfikacje do Jagged Alliance Back in Action » All Modifications Together

All Modifications Together

ALL MODIFICATIONS TOGETHER

Autor modyfikacji: Starchris
Wersje językowe: Angielska
Podstawa: Jagged Alliance Back in Action
Premiera: 01 marca 2012 r.
Rozmiar: 59 MB (Download)


W jakieś kilka tygodni po premierze Jagged Alliance Back in Action, zostały stworzone narzędzia do modyfikowania tej gry. Od tego momentu zaczął się, że tak powiem wysyp wielu małych i większych modyfikacji, które niestety nie mogły być ze sobą łączone na zasadzie kopiuj-wklej, ponieważ używały tych samych zmodyfikowanych plików. Osoby szukające jakiegoś moda, musiały wybrać tylko jedną z nich. Każda taka mała modyfikacja zawierała w sobie świetny pomysł na ulepszenie rozgrywki, dlatego powstała idea, aby połączyć te modyfikacje na zasadzie zespolenia wszystkich pomysłów do jednego moda. Tak właśnie się stało, a gdy w między czasie powstał Blue Dawn Mod oraz Firearms Rebalanced Experiment, to zostały one wykorzystane jako bazy dla wdrażania wszystkich możliwych pomysłów z małych i większych modyfikacji.

Modyfikacja "All Modificationss Together" została wykonana w dwóch wersjach. Wszystko zależy od tego, która modyfikacja posłużyła za bazę do łączenia innych pomysłów. Wersja BLUE oznacza podstawę w postaci modyfikacji Blue Dawn Mod, natomiast wersja FIRE oznacza podstawę w postaci modyfikacji Firearms Rebalanced Experiment.

Na początek został wdrożony nowy interfejs w postaci modyfikacji Az GUI + new equipment icons, pictures, która zmieniła wygląd niemal całego interfejsu w grze, poczynając od samych ikonek i obrazów wszystkich przedmiotów, na przyciskach i innych tego typu obiektach w interfejsie gracza kończąc. Do tego dołożono stare zdjęcia twarzy najemników w laptopie dla szybszego ich identyfikowania. Poniżej są zdjęcia, które prezentują szatę graficzna nowego interfejsu oraz stare twarze najemników.

Dodano opcję Drops All Items, która jest chyba najbardziej poszukiwaną i pożądaną spośród wszystkich innych w świecie gier Jagged Alliance. Dzięki tej modyfikacji wszyscy przeciwnicy, milicja, terroryści, Hillbillies, oraz źli cywile jak np. Doreen czy Elliot, zawsze zostawią po sobie w przypadku ich pokonania, cały noszony przez nich ekwipunek. Już teraz nie będziecie się musieli martwić, że nie mieliście okazji przetestowania wszystkich broni wstępujących w grze.

Nie zapomniano także dodać dodatkowych najemników z organizacji MERC poprzez wdrożenie modyfikacji o nazwie MERC is back. Więc każdy kto lubił grać najemnikami spod skrzydeł Specka, to ma teraz niepowtarzalną okazję, aby pokierować nimi w walce przeciwko okrutnemu reżimowi królowej Deidranny.

Dzięki modyfikacji Fight an army, no hillbillies with axes, ilość przeciwników we wszystkich sektorach została zwiększona do maksimum, z tym że ich rodzaje zostały tak wdrożone, aby w każdym sektorze byli przeciwnicy z każdego poziomu. Dla przykładu jeśli w danym sektorze maksymalna ilość przeciwników jaka mogła być wdrożona wynosiła 20, to przeciwnicy byli rozdysponowani następująco: 2 z poziomu pierwszego, 3 z poziomu drugiego, 4 z poziomu trzeciego, 5 z poziomu czwartego oraz 6 z poziomu piątego, czyli łącznie 20 z tendencją rosnącą względem lepszych przeciwników.

Znalazło się również miejsce dla modyfikacji Real Soldiers, która ujednolica umundurowanie i uzbrojenie wszystkich rodzajów żołnierzy Deidranny, aby wyglądali jak z prawdziwej dzisiejszej armii oraz dodatkowo w sposób właściwszy charakteryzuje postacie z AIM i MERC. Nie będę się tu wiele rozpisywał, ponieważ myślę, że poniższe zdjęcia od razu wyjaśnią o co chodzi.

Dość duże zmiany przyniosły pomysły z modyfikacji Improved ICE (Items, Civilians, Experience). Przede wszystkim ilość użyć wszystkich przedmiotów zostało dwukrotnie zwiększone (narzędzia, medykamenty, granaty). Przeorganizowano przedmioty spożywcze i ich efektywność, aby warto je było nosić ze sobą. Dodatkowo zwiększono ilość możliwych do włożenia przedmiotów do jednego slotu w inwentarzu najemnika. Jak już jesteśmy przy najemnikach, to wszystkim (AIM, RPC) zmniejszono poziom doświadczenia do pierwszego, aby każdy mógł zdobyć maksymalną ilość punktów do swoich statystyk. Bonusy dawane przez dodatki do broni zostały mocno powiększone i tak ułożone, aby każdy dodatek miał swój mocny atut, przez który warto by było wybrać właśnie ten, a nie inny. Wszystkim terrorystom, Hillbillies oraz złym cywilom, zostały zwiększone statystyki i uzbrojenie do maksimum, aby utrudnić ich likwidację. Zwiększono również ilość zdobywanego doświadczenia po pokonanych przeciwnikach, aby najemnicy wynajmowani pod koniec gry, też mogli dojść w miarę szybko do 10 poziomu doświadczenia. Na koniec zmieniono dźwięk, który włącza się z momentem oswobodzenia sektora z żołnierzy Deidranny - jest to słynna muzyczka z Drużyny A.

Nowe tekstury i wygląd czołgów oraz ciężarówek zawdzięczamy modyfikacji Modded T-72 tank. Natomiast bardziej wyraziste i uwydatniające najmniejsze szczegóły na modelach 3D broni, zawdzięczamy modyfikacji Realistic Models Assault Rifle.

Na pewno wielu z Was ucieszy fakt, że wszyscy najemnicy z organizacji AIM, będą dostępni do wynajęcia od samego początku gry, bez żadnych wyjątków. Do tego będziemy mieli możliwość ubioru naszych najemników w unikatową, żółtą odzież więzienną. To wszystko dała nam modyfikacja More Liberty. Główne tło w laptopie także zostało zmienione na bardziej odzwierciedlającą formę komunikacji z najemnikami czyli poprzez satelitę. Obraz został zapożyczony ze strony www.saic.com.

Powstały również dwie małe modyfikacje zmieniające odgłosy wystrzałów wszystkich broni. Je też zespolono. Były to Sound overhaul oraz Ultimate Weapon Sound Mod. Natomiast zdecydowano się nie wdrażać modyfikacji No acknowledgments, no ambient sounds, no attack error sounds i pozostawić ją jako wolną do wyboru. Jeśli rzeczywiście będą komuś przeszkadzać wszelkiego rodzaju krótkie odgłosy otaczającej go natury, potwierdzenia rozkazów wydawanych najemnikom oraz inne tego typu dźwięki, to wtedy niech wdroży sobie właśnie tę modyfikację.

Na koniec dołożono modyfikację No Intro Videos, która kasuje wszystkie sześć filmików włączających się za każdym razem gdy uruchamiamy grę. Natomiast nowy filmik odtwarzany w menu głównym pochodzi z modyfikacji Ultimate AIM-Professionals.


Główne atuty modyfikacji:
  • podstawa w postaci modyfikacji "Blue Dawn Mod" oraz "Firearms Rebalanced Experiment",
  • ponad 15 modyfikacji połączonych w jedną,
  • zbalansowana maksymalna ilość przeciwników w sektorach,
  • nowy ujednolicony wygląd każdego z rodzajów żołnierzy Deidranny,
  • znakomicie ucharakteryzowani najemnicy z AIM oraz MERC,
  • wszyscy najemnicy dostępni od samego początku gry,
  • wszyscy najemnicy startujący z pierwszego poziomu,
  • dodatkowi najemnicy z organizacji MERC,
  • bardzo mocno utrudniona likwidacja złych cywilów,
  • opcja drops all items,
  • zwiększona ilość użyć wszystkich przedmiotów i pojemność slotów w inwentarzu najemnika,
  • bonusy dawane przez dodatki,
  • całkowicie nowy interfejs,
  • nowe tekstury dla czołgów i ciężarówek oraz wyraziste szczegóły na broniach,
  • stare twarze najemników w laptopie,
  • nowe odgłosy wystrzałów broni, nowe tło w menu głównym i laptopie,
  • brak początkowych filmików podczas uruchamiania gry.


Autor: Starchris, 2 komentarze · 15566 czytań
Komentarze (2)
  • Avatar użytkownikaMichal

    Witam.
    Ciekawe jak z modyfikacją "Fight an army, no hillbillies with axes" przejść lotnisko, gdy jest tam miliard wrogów. ktoś wie?

  • Avatar użytkownikaBartek

    nie działa mi :C




Nick: