Modyfikacje do Jagged Alliance Back in Action » Firearms Rebalanced Experiment

Firearms Rebalanced Experiment

FIREARMS REBALANCED EXPERIMENT

Autor modyfikacji: BlackAlpha
Wersje językowe: Angielska
Podstawa: Jagged Alliance Back in Action
Premiera: 19 luty 2012 r.
Rozmiar: 3,3 MB (Download)


Na wstępie trzeba od razu powiedzieć, że ta modyfikacja jest oparta o Blue Dawn Mod. Więc co zawiera Blue Dawn Mod, to zawiera również opisywana w tym artykule modyfikacja. Różnica jest taka, że pewne rzeczy zostały inaczej wykonane oraz dodano trochę własnych pomysłów.

Wszelkie nowe bronie i przedmioty są takie same jak u Blue Dawn Mod, z tym, że ich statystyki zostały inaczej skonfigurowane.

1.) Zasięg broni został trochę zwiększony.
2.) Obrażenia zostały niemal dwukrotnie zwiększone, bronie są naprawdę silne i przy odpowiedniej dobranej spluwie, można stosować taktykę "jeden strzał, jeden zabity".
3.) Bronie nie są już w 100% dokładne (chodzi o parametr "accuracy" - dokładność, celność), teraz dokładność strzału zależy o wiele bardziej od statystyk i umiejętności danego najemnika.
4.) Parametr "RPM" (łatwość obsługi broni, szybkość strzału) została całkowicie przeorganizowana pod względem realizmu. Dotyczy to wszystkich broni.
5.) Zwiększono i to bardzo, szansę na trafienie z pozycji leżącej dla karabinów snajperskich i LKM'ów.
6.) Amunicja dużego kalibry, została tak przerobiona, że na krótkim dystansie sieje śmierć, a na dłuższym dystansie jej moc dosyć znacząco spada.
7.) Bonusy dawane przez dodatki do broni zostały zwiększone i tak ułożone, aby każdy dodatek miał mocny atut, przez który warto wybrać właśnie ten dodatek, a nie inny.

Przeciwnikom (nie u wszystkich ale u większości) wdrożono widoczność niemal dwukrotnie większą, niż u naszych najemników. Skutkuje to tym, że jest bardzo ciężko na otwartym terenie walczyć z nimi, ponieważ mają oni możliwość oddania strzału właśnie z dwukrotnie dalszej odległości. Trzeba szukać osłon i podchodzić do nich na odpowiednią dla nas odległość. Aby nie było aż tak trudno, wszystkie pozycje z wyjątkiem biegania, nie powodują żadnego hałasu.

Jako, że główne zmiany dotyczące broni, zmieniają parametr "Accuracy" i "RPM", to ceny broni również będą zależeć bardziej od tych dwóch statystyk, niż od pozostałych. Dodatkowo strzelanie z pozycji stojącej zostało zastąpione przez bliżej nieokreślone "Snap Shoty", które są tak samo szybkie jak normalne strzelanie z biodra, ale są bardziej dokładne. Końcową fazę zmian tworzy nowa broń, która została wykonana na bazie karabinu rakietowego i jest teraz pół automatycznym granatnikiem. Jeśli się nie mylę, to jest to coś na styl Milkora MGL.


Główne atuty modyfikacji:
  • podstawa w postaci modyfikacji Blue Dawn Mod,
  • całkowite przeorganizowanie statystyk broni i przedmiotów na styl realistyczny ale wedle własnego pomysłu,
  • zwiększenie i ułożenie bonusów dawanych przez dodatki do broni,
  • dwukrotnie większa widoczność wrogów, która wymaga od nas bardzo mocnej walki taktycznej,
  • prawidłowe nazwy wszystkich broni,
  • wprowadzenie Snap Shot'ów,
  • nowa broń w postaci coś na wzór Milkora MGL.


Autor: Starchris, 4 komentarze · 7843 czytań
Komentarze (4)
  • Avatar użytkownikaerk

    po wrzuceniu moda w wielu miejscach w menu i w trakcie gry (np. przy opisach broni)
    mam <invalid text>
    zmieniłem w steamie jezyk na angielski i nadal to samo
    jak to naprawić?

  • Avatar użytkownikaStarchris

    Jeśli masz możliwość, to spróbuj z różnymi językami obcymi odpalić tego moda. Może to wina wersji językowej, na której uruchamiasz moda.

  • Avatar użytkownikaerk

    masz na myśli zmianę jezyka gry przez steam tak?
    czy mod ma jakieś własne opcje językowe?
    jak już wyżej pisałem zmieniałem miedzy polskim i angielskim i nie działało
    gdyby był wymagany inny język to raczej inni trafili by na ten sam problem a jakoś wujek google nie znalazł tego problemu:(

  • Avatar użytkownikaStarchris

    No to najprawdopodobniej ten mod już nie jest kompatybilny z najnowszą wersją 1.13g. Problemem na pewno jest plik "equipment.ctx". Jeśli mod był wykonywany do starszej wersji, a w najnowszej w tym pliku było wiele zmian i przesunięć, to pewnie miejsca opisów broni w modzie nie pasują do kodu źródłowego i pliku z 1.13g.

    Niestety nic z tym już nie da się zrobić (autor już dawno opuścił moda), możesz jedynie na własną rękę spróbować uaktualnić plik.

    https://jagged-alliance.pl/artykul429/wy ... -folderow/
    https://jagged-alliance.pl/artykul439/edycja-tekstow/




Nick: