FIREARMS REBALANCED EXPERIMENT |
|
Autor modyfikacji: BlackAlpha | |
Wersje językowe: Angielska | |
Podstawa: Jagged Alliance Back in Action | |
Premiera: 19 luty 2012 r. | |
Rozmiar: 3,3 MB (Download) |
Na wstępie trzeba od razu powiedzieć, że ta modyfikacja jest oparta o Blue Dawn Mod. Więc co zawiera Blue Dawn Mod, to zawiera również opisywana w tym artykule modyfikacja. Różnica jest taka, że pewne rzeczy zostały inaczej wykonane oraz dodano trochę własnych pomysłów.
Wszelkie nowe bronie i przedmioty są takie same jak u Blue Dawn Mod, z tym, że ich statystyki zostały inaczej skonfigurowane.
1.) Zasięg broni został trochę zwiększony.
2.) Obrażenia zostały niemal dwukrotnie zwiększone, bronie są naprawdę silne i przy odpowiedniej dobranej spluwie, można stosować taktykę "jeden strzał, jeden zabity".
3.) Bronie nie są już w 100% dokładne (chodzi o parametr "accuracy" - dokładność, celność), teraz dokładność strzału zależy o wiele bardziej od statystyk i umiejętności danego najemnika.
4.) Parametr "RPM" (łatwość obsługi broni, szybkość strzału) została całkowicie przeorganizowana pod względem realizmu. Dotyczy to wszystkich broni.
5.) Zwiększono i to bardzo, szansę na trafienie z pozycji leżącej dla karabinów snajperskich i LKM'ów.
6.) Amunicja dużego kalibry, została tak przerobiona, że na krótkim dystansie sieje śmierć, a na dłuższym dystansie jej moc dosyć znacząco spada.
7.) Bonusy dawane przez dodatki do broni zostały zwiększone i tak ułożone, aby każdy dodatek miał mocny atut, przez który warto wybrać właśnie ten dodatek, a nie inny.
Przeciwnikom (nie u wszystkich ale u większości) wdrożono widoczność niemal dwukrotnie większą, niż u naszych najemników. Skutkuje to tym, że jest bardzo ciężko na otwartym terenie walczyć z nimi, ponieważ mają oni możliwość oddania strzału właśnie z dwukrotnie dalszej odległości. Trzeba szukać osłon i podchodzić do nich na odpowiednią dla nas odległość. Aby nie było aż tak trudno, wszystkie pozycje z wyjątkiem biegania, nie powodują żadnego hałasu.
Jako, że główne zmiany dotyczące broni, zmieniają parametr "Accuracy" i "RPM", to ceny broni również będą zależeć bardziej od tych dwóch statystyk, niż od pozostałych. Dodatkowo strzelanie z pozycji stojącej zostało zastąpione przez bliżej nieokreślone "Snap Shoty", które są tak samo szybkie jak normalne strzelanie z biodra, ale są bardziej dokładne. Końcową fazę zmian tworzy nowa broń, która została wykonana na bazie karabinu rakietowego i jest teraz pół automatycznym granatnikiem. Jeśli się nie mylę, to jest to coś na styl Milkora MGL.
- podstawa w postaci modyfikacji Blue Dawn Mod,
- całkowite przeorganizowanie statystyk broni i przedmiotów na styl realistyczny ale wedle własnego pomysłu,
- zwiększenie i ułożenie bonusów dawanych przez dodatki do broni,
- dwukrotnie większa widoczność wrogów, która wymaga od nas bardzo mocnej walki taktycznej,
- prawidłowe nazwy wszystkich broni,
- wprowadzenie Snap Shot'ów,
- nowa broń w postaci coś na wzór Milkora MGL.